czwartek, 16 maja 2013

Are you dying to be beautiful?

#np Crystal Castles - AFFECTION

 Nie jestem jakimś wybitnym specem od makijażu, ale kilka osób pytało mnie o kosmetyki, jakich używam codziennie, więc pomyślałam, że fajnie byłoby poudawać przez jedną notkę osobę, która wie o czym mówi. Może akurat ktoś z Was zastanawia się nad kupnem nowego specyfiku, znajdzie coś dla siebie i zdecyduje się kupić, ja szczerze polecam większość z poniższych produktów.

1.  Puder Rimmel Stay Matte 003 peach glow | 2. Cienie do powiek Ingrid Cosmetics 
3. Brązowa kredka do oczu MIYO | 4. Tusz do rzęs Maybelline the colossal volum express 
5. Korektor Rimmel Stay Matte 010 Ivory | 6. Eyeliner Rimmel Glam'eyes
7. Błyszczyk Rimmel Apocalips | 8. Jakiś tam perfum z Avonu, whatever fajny jest.

Przez chwilę myślałam nad napisaniem jakiejś recenzji, ale nie uważam, żeby to było jakoś szczególnie potrzebne. Sama nie interesuję się tym tematem, ale skoro codziennie używam powyższych produktów, to musicie mi uwierzyć mi na słowo, że się sprawdzają w użyciu.
A jakich kosmetyków Wy używacie na co dzień?

23 komentarze:

  1. Może w przyszłości skorzystam z wymienionych kosmetyków, bo jak na razie niektórych z nich nie mogę używać, bo nauczyciele zakazali. Jedynie używam toniku z Garnier, korektora z Avon'u i muszę kupić sobie błyszczyk, bo się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieźle ci wychodzi udawanie bycie specem! wykonałam swoje zadanie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam swoich kosmetyków haha jak coś trzeba to pożyczam od mamy, najczęściej korektor czy coś :) a jeśli chodzi o perfumy to FAME od Gagi i Pulse od Beyonce :)

    ~Rox

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zastanawiam się nad kupnem tego tuszu co masz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecasz ten tusz z Maybeline ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Pięknie wydłuża rzęsy, a przy tym ich nie skleja. Mam jeszcze jeden tusz z Maybelline, ale ten żółty nokautuje wszystkie inne. Już jest na wykończeniu, będę musiała się wybrać po jego następcę :c

      Usuń
  6. Tusz jest genialny, genialny i jeszcze raz genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny nagłowek maszzz <33
    Obserwujemy ? :D
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak skończy mi się tusz,to kupię sobie ten żółty. Ja osobiście używam eyelinera,kredki do oczu,błyszczyk z FM, perfumy z Fm i z playboya. I mam pomadke z avon.

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam tusz do rzęs Maybelline the colossal volum express, na początku byłam zadowolona, ale potem strasznie się rozmazywał;/

    OdpowiedzUsuń
  10. tutorial z eyelinerem, prooooszę. i jak zmywać makeup :*

    OdpowiedzUsuń
  11. nominuję Cię do The Versatile Blogger Award :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się, że perfum to "Little Black Dress", bo sama go kiedyś używałam i to chyba ten sam flakon.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ten eyeliner nie zadowolił, liczyłam na coś dobrego a troche sie przeliczyłam. A Tobie jak sie sprawuje ?
    Btw, fajny blog ;) obserwujemy ?

    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taką samą mascarę (4) =D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog :3
    ---------------------
    inguskaa.blogspot.com

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam taki sam tusz do rzęs, był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba mam takie same perfumy xd

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy nowa notka ?? nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej! widzę, że używamy bardzo podobnych kosmetyków :) sama jestem wielką fanką tego pudru od Rimmel'a (oczywiście w tym samym odcieniu :D ), a także tuszu do rzęs Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}