sobota, 25 maja 2013

How long must we sing this song?

7Lions ft. Porcelain Black - Sunday Bloody Sunday

Dzięki Bogu, że ten tydzień dobiega końca. Zaczynają się najgorsze dni, gdzie wszyscy szaleńczo poprawiają oceny, żeby wyjść z jak najlepszymi do szkół średnich. Wśród nich jestem oczywiście ja. Dlatego w tygodniu mam bardzo mało czasu na internety i strojenie się, bo czekają mnie kolejne kartkówki i sprawdziany. Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali i skończą się te unsuby. Na asku prosiliście o więcej ciuchów, więc tak też uczynię. Oczywiście pogoda nie dopisuje, jest zimno i ciemno, także biegałam i krzyczałam, żeby robić te zdjęcia szybciej, bo zamarzam. 

Jestem taka szczęśliwa, że przyszył moje czarne creepersy, tym razem double sole. Trochę się martwiłam, że będą strasznie wielkie, ale nie są. Albo się już przyzwyczaiłam. Jednak decydując się na ich kupno, trzeba mieć na uwadze to, że jednak gruba podeszwa nie umożliwia butom prawidłowego zginania się, więc stają się one uciążliwe na dłuższe wycieczki. Co do wypadów gdziekolwiek - mój prywatny hit lata - clear backpack! Chciałam go już od dłuższego czasu, gdy oglądałam zdjęcia na Tokyo Fashion i w końcu dostałam go dość tanio na ebayu. 

Wracam do oglądania Guilty Crown, a później skomentuję Wasze blogi. Dzięki za komentarze i obserwatorów. Przypominam Wam, że robicie to z własnej woli, bo (wierzę, że) spodobał się blog, a nie dlatego, iż liczycie na to samo. Miłej soboty! 

  velvet dress - sh | clear backpack - ebay | creepers - ebay | sunglasses - allegro 

81 komentarzy:

  1. Creepersy <3. Śliczne zdęcia :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprosze o wiecej postow z Twoimi stylizacjami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ! Mega wyglądasz :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, super wyglądasz! :D dobra stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za komentarz;-) może zaobserwujemy?
    Creepersy są świetne. Fajnie wyglądasz. Tak mroczno, ale przykuwasz uwage:D
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ;D obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko świetne!
    Zakochałam się w twoich włosach ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. O jesu, jesu <3. Jaka cudowna stylizacja! Zakochałam się! ♥♥
    Więcej takich, proszę! :3.

    konichiwa-otaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna stylizacja:)
    remixeer.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miała creepersów i nigdy w nich nie chodziłam, ale wyglądają zjawiskowo. Stylizacja super. *-*
    Pozdrawiam i zapraszam. ;)

    http://gusto-ko-kendi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na górze prawie same reklamy *ok*.
    Świetna stylizacja. A Ty jesteś taka śliczna. *o*
    patelka (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się :))

    http://myy-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Damy rade :) ogaraniemy ocenki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jest naprawdę cudowna i te creepersy <3. Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę oczywiście : moda-moim-okiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A u mnie już spokojnie, do nauki na poniedziałek nic nie mam, większość stopni wyprowadziłam na prostą. Jeszcze tylko fizyka do poprawy, ale to dopiero po Bożym Ciele.

    OdpowiedzUsuń
  16. NIgdy wczesniej nie widziałam takich butów. Sa hmmm... dziwne ale do twoje stylizacji naprawde pasują. Masz super okulary.

    http://zosky-above-the-ground.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny outfit! Rewelacyjnie nawiązuje do klimatu wczesnych lat 90' kiedy na ulicach królował grunge :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od kąt zobaczyłam creepersy, ale rodzice twierdzą ,że są brzydkie :/ Oni kłamią! Bo one są piękne!!!! Zapraszam http://jestemjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham te creepersy asdghddazzdjkdjh

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam creepersy na podwójnej i podobno śmiesznie w nich chodzę;D,btw masz piękne, długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja sama czasem czuję, że w nich człapię dosłownie lol, dziękuję ♥

      Usuń
  21. Wyglądasz rewelacyjnie, a creepersy świetne :)

    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Boszszszz.ale masz zajebisty styl.! ♥__♥
    Wpadnij do mnie jak możesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem wielką fanką creepersów. Muszę nabyć podobne. Najchętniej chciałabym ich mieś 273636276372637, bo są takie djdhshfdkskfnksnfkn! Hahaha. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit ;3. Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://igosia56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie !!
    Promocja w Rossmanie jeszcze trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny styl!
    obserwuję i pozdrawiam
    ilovemystyle13@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz genialny styl♥

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie chce być wredna, ale maturzyści pozdrawiają:D Trzymam kciuki, żeby wszystkie sprawdziany poszły dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dasz radę z tym poprawianiem ocen, trzymam za ciebie kciuki, też muszę się jeszcze trochę za siebie wziąć :)
    Ślicznie się ubrałaś <3 Masz cudowne włosy !
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog ;)

    obserwuję i pozdrawiam
    http://ela-and-lena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna jesteś ! :D
    Zapraszam do komentowania i obserwowania + obserwuję :D

    http://najlepszewspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. creepersy są spoko, ale na kimś ;)
    ty wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam dużo nauki. W ciągu kolejnych 2 tygodni mam 8 sprawdzianów! LOL. Powinnam się uczyć,a siedzę i sobie na blogi wbijam xd Świetny masz styl i butki PIĘKNE!

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczneee zdjęcia ♥
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. nauki tak dużo że szok :D zapraszam do mnie http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się plecak ;) ;3

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak, wszyscy teraz poprawiaja oceny, a wystarczylo sie troche pouczyc w roku szkolnym. Teraz na Sam koniec sobie przypomnieli o ocenach ,haha. Zreszta jam troche tez naleze do tych osob, here.
    Fajne buty.
    Przepraszam ze siege tak rozpisalam ;P i Za bledy ale pisze z tel.

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny ten blog (: chcesz wygrać nagłówek ? zapraszam ; http://beyourself-megg.blogspot.com/2013/05/konkurs-wygraj-nagowek.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wyglądam na kogoś kto chce wygrać nagłówek szczerze

      Usuń
  39. uwielbiam taki styl. też noszę tak creepersy, ale staram się wymyślać jakieś nowe połączenia. staram się :D


    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz, choć jak dla mnie za mrocznie, ale i tak pięknie ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny styl, blog :D obserwuję :*

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawe buty:)

    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blooog xd
    Zapraszam: rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog. :) Mam pytanie kto robił ci grafikę na blogu.? :D
    Obserwacja za obserwacje?-Ja obserwuję .Napisz u mnie jak zaobserwujesz. :D
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie jedyną grafiką jest nagłówek, który wykonałam sama. DZIĘKUJĘ, ALE NIE!

      Usuń
  45. Jejku, jesteś niesamowita, to jak się ubierasz i w ogóle ♥
    Zrobisz notkę kiedyś jak zamawiasz z ebaya? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. asdfghjkl dziękuję ♥♥♥
      Chciałabym, ale niestety zamawia za mnie mój tata :(

      Usuń
  46. w jakim programie przrerabiasz zdjecia by miały taki podwójny efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Photoshopie nałożyłam to samo zdjęcie na kolejną warstwę i obróciłam, trochę przycięłam i voila

      Usuń
  47. Świetny klimat zdjęć rewelacja:)
    zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. U mnie już najgorsze tygodnie nauki minęły ;d

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo kliatyczne zdjęcia!:

    OdpowiedzUsuń
  50. super wyglądasz! plecak jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia;)

    http://fotolivekate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładna Stylizacja! Pasuja do Ciebie creepersy! Mass naprawde spoko bloga!
    Inawzajem milej "soboty"!
    www.kaarina-blog.blogspot.com
    z miła checia zaobserwje

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo dobrze Ci w takim wydaniu! Wspaniale sie prezentujesz;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne okulary, już od dawna na nie poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne creepersy ! Naprawdę fajny look! Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2013/05/konkurs-wwwmergpl-wygraj-bon-50-z.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Też mam lenonki i może będę miała creepersy na urodziny, a blog genialny czytam.

    OdpowiedzUsuń
  57. O! Jak świetnie wygladasz! życze miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Genialny blog ! obserwuję ;33

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}