czwartek, 30 maja 2013

no more counting dollars, we'll be counting stars

#np onerepublic - counting stars
Hejka ziomki, jak spędzacie czwartek? Nie mam o czym napisać, może i chciałabym dodać notkę z jakimś pseudo outfitem, ale dzisiaj cały dzień leje (mimo, że jest dosyć stosunkowo ciepło). Wczoraj było bardzo fajnie, miałam mieć tylko 3 lekcje, więc zostałam w domu i cały dzień czytałam książkę, oglądałam Fashion TV i oczywiście tweetowałam. Gdybym tylko wiedziała, że pogoda się tak zepsuje, zrobiłabym coś bardziej produktywnego ・。 (。┰ω┰。). Whatever, pamiętacie hologramowe okulary z tej notki? Pomyślałam sobie, że skoro zrobił albo i robi się z tego trend, to czemu by nie złożyć tego w całość i nie opublikować?
Składałam to chyba 3 godziny, ale warto było. 


A tak delikatnie schodząc z tematu, to założyłam bloglovin (odnośnik po prawej), możecie mnie tam obserwować. Wszyscy strasznie panikują, że w lipcu zostanie usunięta lista czytelnicza, więc też chcę się jakoś zabezpieczyć. 


Piszcie swoich faworytów dzisiejszej notki!

41 komentarzy:

  1. Widzialam te rzeczy na twojej fashioliscie! Moj faworyt to chyba srebrne buty z rogu 2 obrazka. Chce je ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. uwu uwielbiam ten motyw, trudno się zdecydować co podoba mi się najbardziej :s

    coo, lista czytelnicza będzie usunięta? : o

    paku--paku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogą usunąć! W końcu gdzieś 98% takich trochę sławniejszych blogów (ponad 1000 wejść)ma listę obserwatorów.

    Aww.. chętnie bym kupiła ten lakier do paznokci i pierścionek na dole

    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez ogladam Fashion TV - super notka i wyglad bloga > idea-vogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda, ale jak dla mnie, w niewielkiej ilości :)
    Niestety jej nie kupiłam, bo tym razem wybrałam spodnie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy:)

    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś byłam z kuzynką na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja czwartek spędziłam bardzo nudno -_- fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolczyki ćwieki są świetne.
    reszta mnie nie przekonuje ;x

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiejszy dzień spędziłam z psem mojego brata. ♥
    Najbardziej podoba mi się koszula, ta na samej górze ;)
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe rzeczy ale bym takich nie założyła ;) no chyba że pierścionki albo lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega fajnego masz bloga ;33
    Zapraszam do mnie ;) Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo <3 :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe rzeczy prezentujesz:) Moja faworytka to zdecydowanie metaliczna kopertówka z Top Shop! Naprawdę masz gust, wybrałaś do notki same cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  14. z hologramowych rzeczy to tylko lakiery mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze to nic mi nie przypada do gustu z notki, nie przemawia do mnie ten motyw :)


    pozdrawiam, S Y L L W S O N
    www.ikaczmarczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mam dokładnie takie same kolczyki!

    obserwujemy? c:

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość z tych rzeczy nie jest w moim typie, ale niektóre są fajne ;D
    sali-pno.blogspot.com
    ask.fm/Syb14

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w butach po lewej ! Tych pod tymi sandałami.

    DirtyGirl (FS)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo rzeczy kolczyki, pierścionki itp. P.s Też mam lenonki tylko bez hologramu

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam lenonki tylko że bez hologramu. Bardzo fajny post. Podobają mi się kolczyki, pierścionki i jedne buty chyba z krzyżem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Woo , odważne stylizacje ;) Boskie kolczyki, te ćwiekowe ♥ // cranberryshake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te stylizacje <3
    Zakochałam się w tych lenonkach :o





    Obserwuję i liczę na rewanż :) www.thisispatriciarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice post!
    Would you like to follow each other? Let me know!
    http://walls-cant-stop-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne lenonki! ;)
    są moim faworytem ;p
    obserwuję ;)

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie siebie w tym szalonych rzeczach ;) Ale do każdego pasuje co innego ;) Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakiery są bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie plecak i te ostatnie buty są moimi ulubionymi rzeczami *___* jeju, jeju. Mega to wygląda.
    Ciekawy blog. :)

    Pozdrawiam!
    normka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się ten wzór jako dodatek do stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiele tutaj ciekawostek dostrzegłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty z rogu drugiego obrazka są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękne rzeczy! Dodałam Cię do Bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie fajne ubrania! ;o
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak to ta lista ma zostać usunięta? :o Skąd to wiesz? To straszne! Większość blogów to ma przecież :c

    Matko, kocham takie rzeczy tego typu, a teraz wiem jak sie nazywają <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne lakiery do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne Kolczyki xd
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Obłędne szpilki...i ten lakier...i pierścionek, ooh jak ja bym chciała to mieć

    http://looknieszokiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}