czwartek, 6 czerwca 2013

i can hear the nation cry

#np David Bowie - (you will) set the world on fire

Przez tę pogodę nie mam ochoty na nic.Ostatnimi dniami zazwyczaj leżę i oglądam anime, bo brakuje mi motywacji, żeby zająć się nauką. Chciałam też zacząć czytać Stigmatę, ale przeciągnęło się to strasznie, gdyż zwyczajnie nie miałam na czytanie ochoty. Kiedy już postanowiłam dokupić drugi i trzeci tom, padało przez cały czas, a ja nie wzięłam ze sobą parasolki, także odpuściłam sobie wyjście do księgarni. Sam pierwszy tomik właściwie nie wniósł niczego ciekawego, może i zabawna manga, ale na razie fabułą się nie wykazała. Jak ja się cieszę, że już niedługo połowa czerwca i w moje ręce trafi kolejne Kuroshitsuji.

Nie mam też zbytnio możliwości foteczek, a szkoda, bo przyszła moja ukochana transparentna sukienka, której szukałam na internetach od bardzo dawna, a w końcu leży sobie w foliowej paczuszce i nie może doczekać się swojej blogowej premiery. Samo patrzenie boli, wiecie?


| buty - ebay | różana koszula/kamizelka whatever - sh | rureczki - H&M |
Uwielbiam te buty, mimo, że niektórzy na ulicy wykręcają sobie za nimi karki albo szarpią swoich znajomych, żeby pokazać, w czym to ja się przechadzam po nierównych, dziurawych ulicach. A powinniście wiedzieć, że to sztuka, nawet jeśli nieopanowana jeszcze przeze mnie do perfekcji.

47 komentarzy:

  1. Aaa! Mam bardzo podobne trampki, jedynie kolorem się różnią - szare. Uwielbiam je zakładać, czuję się wtedy taka wysoka, haha.
    Bardzo ciekawy outfit.

    Poza tym, ta "Stigmata"? Dzięki Ci dziewczyno, tytuł mangi wyleciał mi z głowy, a teraz mogę swobodnie sobie przeczytać. Mam nadzieję, że znajdziesz czas na nią w końcu i ochotę :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja prosta, ale ładna. a ten wzór na kamizelce urzeka. (^‿^✿)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz bardzo, ja w takim outficie wyglądałabym po prostu... dziwacznie. te buty są piękne, rany. bardzo przyjemnie czyta się twoje notki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu się zgodzę. Chodzenie w takich butach nie jest trudne, gdyż środek ciężkości jest rozłożony.

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula dobra :D za ile trampki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętaj w tej chwili, ale coś ponad stówkę ;)

      Usuń
  6. Jesteś niesamowita, ślicznie się ubrałaś c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny outfit *.* Ale komiczne trampki ;o Wow, sama bym się obejrzała.
    Mnie też już nie chce się uczyć.
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja chciałam tę sukienkę zobaczyć </33333

    OdpowiedzUsuń
  9. miałaś szczęście z tą kamizelką, cudowna jest!

    paku--paku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te buty!!!Ale niestety dużo osób które posiada te buty nie umie w nich chodzić ;)Przynajmniej ja tak sądzę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom, jak się cały czas chodzi w płaskich butach, to potem taki trampki wydają sie szczudłami ^-^

      Usuń
  11. Genialnie wyglądasz!
    Muszę powiedzieć, że czasem masz dość odważne stylizacje, ale osobiście uwielbiam na nie patrzeć! *.*
    Czekam na sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham te Twoje buty! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja i podziwiam Cię za odwagę,bo u mnie w mieście,to nikt w czymś takim nie odważył by się wyjść na ulicę. A strój zachwyca :)

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja genialna, ta koszula/kamizelka - idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam 1 tom Stigmaty i też właśnie czekam na 11 tom Kuro <3
    Te buty są super *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuu... Buty zarąbiste *.*
    Suuper c:

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze dziwne buty, ale podziwiam, ze w nich chodzisz to chyba trudniejsze niz na szpilkach. Zdjecia boskie

    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. w ogóle to mam wrażenie, że na pierwszym zdjęciu wystawiasz faka ale whatever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHHAHAHAH przysięgam, że to nie była moja intencja

      Usuń
  19. Ta koszula różana jest genialna ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuro,aww.Jestem już dobrych pięć tomów do tyłu ;__; Jejku,przecudowne są te trmapki,od dawna planuję zakup podobnych *o*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne buty *_* Joooa! :D
    Wykręcają karki, bo zazdroszczą ^_^
    Obserwuję, liczę na rewanż :)

    Zapraszam na nową notkę na moim blogu ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna koszula! :) a no ruzmiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kamizelka jest wspaniała <3 też chcę!
    Obserwujemy? <3
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też ostatnio kiepsko ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie się ubierasz, masz zajebiste trampki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspominałaś mi w komentarzu, że czekasz na ten post (http://design-by-monique.blogspot.com/2013/06/prosto-z-marsa-propozycje-ubran.html) bo kochasz ten trend. Tak więc informuję, że wczoraj go opublikowałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylówka, jejkuu świetne trampki ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. dogadałabyś się w tym temacie z moją przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jezu ja chcę te trampki! *,* Śliczna stylizacja ;3

    Zapraszam do mnie: karola-oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty robią wrażenie. Ogólnie cała stylizacja to dla mnie hit! :)

    (thepaulliens.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo, rany! Rzeczywiście, straszne buty! Zabiłabym się w nich chyba. Zapraszam na konkurs: http://strange-of-unreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne buty ;)
    http://www.nika-and-kosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ojoj;)ja tez nie dałabym chyba rady w takich butach:)heh

    http://www.podrozpokrainieherbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne ciuszki a najlepsze buty <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}