sobota, 1 czerwca 2013

We could leave this town and run forever

 #np Yellowcard - Ocean Avenue
Wczoraj korzystając z dobrej pogody i faktu, że w końcu przyszła moja spódniczka, zrobiłam nowe zdjęcia. Po licznych, bardzo pozytywnych komentarzach z poprzednich notek, wnioskuję, że taka forma spotyka się z większym uznaniem, więc postanowiłam ją kontynuować. Dziękuję za wszystkie obserwacje, liczba followersów przekroczyła już 300 osób! Kolejny raz (bo chyba trzeba to zaznaczać w każdej notce, aż mi się nie zachce zmienić tego w okienku do pisania komentarzy) przypominam, że nie bawię się w żadne "obserwuję, liczę na rewanż" albo "obserwujemy?????//", bo mnie to zwyczajnie nie interesuje. Regularnie natomiast odpowiadam na wszystkie komentarze.
A dzisiaj wybrałam się na festiwal kultury japońskiej. Świetnie się bawiłam oglądając pokazy tradycyjnych sztuk walki, tradycyjne tańce połączone z muzyką popularną i rytuał herbaty. W dodatku łapczywie pokradłam wszystkie biuletyny o modzie Japonii, więc zamierzam niedługo wygodnie się położyć i przejrzeć to wszystko. 

spódniczka - ebay | dżinsowa koszula - sh | zakolanówki - lidl | podwiązki - diy | creepersy - ebay

Robić więcej notek z outfitami? *confused*
Miłej soboty 

56 komentarzy:

  1. Ładna spodniczka! I ogolnie przyjemny outfit!
    Świetne masz te okularki!
    Miło mi bedzie jak zaobserwujesz
    kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże dziewczyno! Ty masz świetny styl! Oby więcej takich notek.

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie :D
    Ale mam jedno pytanie może głupie ale mam xd
    Gdzie jest ten sklep "ebay" ? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ebay to strona internetowa, gdzie możesz sprzedawać różne przedmioty. Jak Allegro, tylko ogólnoświatowe :)

      Usuń
    2. Ok. Dziękuję :DD A ile dałaś na tą spódniczkę ? :)

      Usuń
  4. Wow, naprawde świetna spudnica i te zakolanówki. Świetnie dobrany strój :d

    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie. Zazdroszczę masz creepersy. ♥ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz na tym dzjęciu :) kultura japońska... ciekawe...
    i na koniec najlepszego w Dniu Dziecka
    zapraszam do mnie:
    oliilui.blogspot.com
    PS. u mnie jest zakładka pytania jesli zechciałabyś zadać mi kilka pytań byłoby mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś taka ładna i masz takie fajne ciuchy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie te podwiązki,sama robiłaś czy u kogoś kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny strój, czekam na dalsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka meeega <3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo intrygująca ta Twoja stylizacja. Nie do końca w moim guście, ale dostrzegam coś naprawdę fascynującego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja :). Zapraszam do mnie: moda-moim-okiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. też się zdziwiłam że co roku będę miała nową klasą , ale w sumie fajnie bo można poznać dużo nowych ludzi. ;d
    świetny blog! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczkaa <3 Fajny bloog.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna spódniczka. * v *
    obserwuję bloga - cudny!
    dziękuję za komentarz. c:
    Pozdrawiam!
    ~zombieshe

    http://rabbit-drawing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna spódnica :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog.
    Świetnie piszesz.
    Pozdrawiam
    Stysia L.
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam festiwale różnorodnych kultur, ale jak to był festiwal japońskiej *u* o mamusiu. Wszelkie azjatyckie kultury poczynając na indonezyjskiej na japońskiej kończąc podbijają moje serce. Polskie festiwale są również ciekawe, takie regionalne, tylko że otoczka z disco polo + piwo + głupie gadanie ludzi "a ciekawe ile na to kasy poszło" jakoś nie koniecznie przemawia do mnie.
    Bardzo ciekawy outfit. Spódniczka i zakolanówki, super wyglądają. :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    normka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna spódnica ;D
    U nas też co roku jest festiwal kultury japońskiej, może wpadniesz? :)
    http://notosmilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobisz notke o kupowaniou na ebayu? ;u;
    Bo ja się straaasznie boję tam zamówic, jeszcze coś zwalę i w ogóle <D

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się połączenie creepersów ze spódniczką.
    Uwielbiam te buty, chociaż wiele osób mnie z tego powodu wyśmiewa.

    Obserwuję Twój blog, podoba mi się jak go prowadzisz. ;)
    Zapraszam do mnie:
    younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie się prezentujesz w tej spódniczce :d naprawdę ciekawe podwiazki, widzę że diy, więc mam pytanie robilas jakimś sposobem z internetu?
    Super ze byłaś na tym festiwalu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. taak. Więcej outfitów.! masz świetny styl.
    Swietny blog.!!!

    http://dominika-domi-dominisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny outfit ^^ obserwuję i liczę na rewanż ;>
    http://bloondii-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę Ci powiedzieć.. ŻE TEN OUTFIT JEST PRZEPIĘKNY! Chyba najlepszy, jaki kiedykolwiek widziałam. Odsprzedaj mi tą spódniczkęę! Creepersy są świetne, mam zamiar kupić sobie jeszcze takie same jak ty, czarne. Bo czerwone nie do wszystkiego mi pasują. :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wow wszystko wygląda rewelacyjnie !! obserwuję i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Outfit ♥
    Fajny blog ;3
    Obserwujemy, komentujemy i liczymy na to samo z twojej strony.

    http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia ! jak dla mnie troche alternatywnie, ale fajnie ! ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz :) Na prawdę. Ładna spódnica ^^ chyba najbardziej mi się podoba. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. mocna stylizacja, podoba mi sie ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny krój spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa i odważna stylizacja ;) Więcej takich !
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też denerwują mnie takie "zabawy" jeśli można to tak nazwać, obserwuję blogi, gdy mi się spodobają (Twojego zaobserwowałam na bloglovin tak przy okazji) a fakt, czy ktoś będzie czytał moje ścierwa jest mniej ważny. Nie jara mnie taka tania popularność, mam większe ambicje.
    Świetna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Rob outfity rob ;D Slicznie cie to wychodzi :3 !! Masz piekne podwiazki nie uzywam ale sa urocze !! ;D
    Pozdrawiam !!
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwuejsz ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Festiwal kultury japońskiej:) bardzo ciekawie a rytuał herbaty tez bym obejrzała:))heh

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawdę ciekawy post i boskie zdjęcia masz prześliczny wygląd bloga *-* było by mi naprawde miło jakbyś zaobserwowała mój blog i skomentowała ostatni post to bardzo motywuje do dalszego pisania

    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. zazdroszcze ci mega spódniczki


    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin :) ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się tu podoba <3 I będę tu zaglądać częściej :D
    Zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mmm...boska spódniczka !

    nedenede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jezu śliczna stylizacja *.* Boska spódniczka <33
    Zapraszam: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Aleee mega ! oO
    wpadnij http://photoboook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepięnie się ubierasz *_* Twój styl jest dla mnie inspiracją <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}