piątek, 5 lipca 2013

You are the pin in my grenade, can't pull you away

#Np Jeffree Star - Love To My Cobain
Jak Wam mijają wakacje? Mnie bardzo leniwie, właściwie popadam w lekką rutynę. Wstaję ok. 6:00, ubieram się w wygodne ciuchy, myję twarz, nalewam picie, szukam kluczy i idę biegać. Jak na razie dobrze mi szło przez te kilka dni, oby kolejny tydzień był równie aktywny. Po biegu wracam do domu, kilkanaście minut łapię oddech na tarasie i przychodzę na Czarodziejkę z Księżyca, którą wyczaiłam na TV 6 (niestety wciąż nie ustaliłam w jakie dni tygodnia leci). Potem zazwyczaj rebloguję masę postów na Tumblr, siedzę na twitterze, przeglądam blogi, czytam mangę lub rysuję. Wieczorem staram się jeździć na rolkach przez co najmniej godzinę, ale gdy po raz 5 wpada mi do oka mucha lub walczę z komarami, zdarza mi się wrócić wcześniej. Chyba zacznę bawić się w jakiś diy, bo już umieram z nudów, a to dopiero początek wakacji. Wczoraj wybrałam się do cyrku, ale nie było to coś, czego oczekiwałam. Nie zrozumcie mnie źle, bardzo łatwo popadam w zachwyt i nie chodzi tu o to, że niczym nie można mnie już zaskoczyć. Cyrk był malutki, kiedy weszłyśmy, ledwo znalazłyśmy miejsce siedzące, w namiocie było baaaaaardzo duszno, a samo show było dosyć ubogie.
Niżej outficik z cyrku, możecie podziwiać moją czarną grzywkę. Nie byłam do niej przekonana, ale teraz przyzwyczaiłam się i jestem zadowolona. 

spódnica - ebay | torebka - H&M | naszyjnik - allegro | buty - ebay | top w panterkę - lumpeks
bransoletka - ebay | sweterek - tesco
zdjęcia: Agnieszka

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje, to wiele dla mnie znaczy i motywuje do dalszego pisania (ღ˘⌣˘ღ)

77 komentarzy:

  1. Świetne buty! Do tego te włosy, do twarzy Ci w tej grzywce ;3
    +Planuję kupić taką bransoletkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtarzam to po raz setny, ale kocham Twój styl i w ogóle pięknie wyglądasz z tą grzywką ♥♥♥

    ~rox

    OdpowiedzUsuń
  3. twoja twarz nijak odnosi się do stylu, który prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, postaram się to zmienić

      Usuń
    2. że co? nie znasz się... Karolina zawsze wygląda super do stylu który prezentuje.

      Usuń
  4. Śliczna jest cała stylizacja.Ładnie wyglądasz z tą grzywką.

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja <33 I ta grzywka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja :) bardzo ładnie wyglądasz z grzywką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna torebka* haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty *.* rewelacyjne!
    Pomysł z grzywą też ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w spódnicy *....*

    OdpowiedzUsuń
  11. łał, ale to wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne bizuteria :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się ta spódnica, idealna

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta grzywka pasuje Ci jak najbardziej! Ładnie Ci w niej 。◕‿◕。

    OdpowiedzUsuń
  15. ta spódnica >>>

    OdpowiedzUsuń
  16. a ta bransoletkę jest wygodna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją tak trochę wcisnęłam na rękę, nie musisz jej wkładać tak wysoko, chociaż po pewnym czasie się przyzwyczajasz i nie uwiera (:

      Usuń
  17. chciałabym ubierać się tak jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  18. mam taki sam naszyjnik-kolczatkę :D
    cudnie wyglądasz! c:

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujący masz gust, podoba mi się ;)
    http://igosia56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszcze takiej motywacji! Az chyba znowu zaczne biegac :) Obserwuje kochana amartamowila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa grzywka ;) Ja również aktywnie spędzam czas :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  22. inspirujące zdjęcia! a stylizacja boska:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, wyglądasz dość mrocznie :) Świetna spódnica, uwielbiam lennonki! Jak wiele osób zazdroszczę motywacji, ja codziennie wstaję o 10 :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Super Blog
    Obsrwuję i liczę na rewanż .

    Pozdrawiam http://mynameisnobody-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobają mi się tego typu spódnice, pochwal się gdzie ją upolowałaś :)

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  28. Te buty są mega ekstra *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. super blog
    obserwujemy? daj znac u mnie
    smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny outfit. No to widzę, że nie tylko ja popadłam w rutynę. Też bardzo łatwo popadam w zachwyt. Ale ten outfit to naprawdę cudo! Pożycz lenonki *-*
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też wpadam w te wakacje w rutynę...
    Śliczny ten twój outfit.
    Bardzo podoba mi się twoja spódnica, jest boska <3333
    I oczywiście twoja grzywka
    Wql jesteś śliczna
    Pozdrawiam
    @NaomiSoloday
    http://solodayworld.blogspot.com <<< zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz fantastycznie :) Look nie w moim stylu ale wszystko świetnie się ze sobą komponuje tworząc jedną całość:) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajna grzywka :) chyba też pomyślę żeby sobie zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Polecam na nudę robienie z muliny/filo-funów ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna torebka :) Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz bardzo ciekawy i inspirujący styl! :) Nie jesteś taka słodka jak wszystkie dziewczyny, masz powera, takiego pazura!:))) Świetne! Naprawdę, nadajesz się do inspiracji! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne dodatki :)
    dodajemy do obserwowanych i na bloglovin ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Też oglądam czarodziejkę z księżyca ;D

    http://looknieszokiem.blogspot.com/ <- - -ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  39. grzywa wyglada genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. W moim przypadku po ciężkim roku na studiach, nie wiem czy chociaż przez chwilę będę narzekała na nudę przez najbliższe 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądałaś :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow jakie buty! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja uwielbiam biegać :) Mi bardzo się podoba Twoja grzywka :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny blog. Obserwujemy ? Daj znać u mnie
    i zapraszam
    http://comywidzimy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog.
    Obserwuję (z resztą już od dawna)i liczę na to samo.

    ZAPRASZAM : looknieszokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale świetnie wyglądasz! Masz niesamowity styl! :))

    Może obserwujemy? ;)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie! Okulary dużo robią w tej stylizacji. Bardzo mi się podoba,że nie ma tu żadnego przypadku, wszystko wydaje się być starannie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja.
    + obserwuję
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne, masz zajebiste włosy ♥ Spódnica mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystko jest okey, podoba mi się, al drażni mnie ta niewyprasowana spódnica XD

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny blog. (:

    Obserwujemy? Zapraszam.
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz naprawdę świetny styl, ale trochę za odważnie jak dla mnie ;)


    enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super zestaw! Masz swój wypracowany styl i widać, że dobrze z tym Ci:-)
    Kurcze, jeździłam na rolkach co wieczór, a ostatnio odpuściłam kompletnie... Ale Tobie gratuluję wytrwałości;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystko ładnie :) Klimaciarsko...ale mimo wszystko brakuje mi uśmiechu ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz niesamowity styl:) odważny i wgl:) cudowna! x

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}