poniedziałek, 1 lipca 2013

★ You're just a boy who's afraid of the dark ★

#np Cobra starship - Pop punk is so '05

Hejka ziomki po jakimś miesiącu, gdzie byłam za leniwa, żeby napisać cokolwiek, więc codziennie mówiłam sobie "nie karolina, dzisiaj odpoczywasz, a jutro bierzesz się do pracy". Tak jakoś minęły 3 tygodnie i nic na blogu się nie ruszyło. Minęły mi ostatnie dni gimnazjum, które ukończyłam z wyróżnieniem. Rodzice dostali list gratulacyjny, a ja skromne stypendium, które na początku mnie zdziwiło, ponieważ o żadne się nie ubiegałam. W końcu nadeszły wyczekane wakacje, a ja zaraz na ich początku dostarczyłam do liceum kopię świadectwa i zaświadczenia o wynikach z egzaminu, o których też jeszcze nie wspominałam. Nie jestem z siebie do końca zadowolona, ale pewnie nie wypadłam tak źle na tle innych uczniów. Oczywiście koniec roku uczciliśmy nocą świętojańską i kolejną podróżą do Japonii. Czytanie bajek japońskich, dwie prelekcje - jedna o sztuce, druga o przyjmowaniu gości, warsztaty zakładania yukaty i mini lekcje składania żurawi z origami. Dla mnie to o wiele bardziej wartościowe, niż jakieś dzikie imprezowanie i robienie z siebie kogoś szalonego, kto potrafi się dobrze bawić. 
W sobotę przefarbowałam grzywkę na czarną czerń, może poświęcę temu tematowi osobny post, aczkolwiek nie sądzę, abym miała dużo do powiedzenia. Wciąż czekam na pojawienie się fioletowej pianki koloryzującej, o czym dałam dzisiaj znać pani w drogerii. Jeśli w przyszłym tygodniu jej nie będzie, będę zmuszona do sprowadzenia jej z internetów.

 dżinsowa katana - lumpeks | creepersy - ebay | przypinki: smiley - chińskie centrum; little monster - ebay
yin yang, tattoo choker - prezent od Agnieszki | obudowa - ebay

DZIĘKUJĘ AGNIESZCE ZA ZDJĘCIA, JESTEŚ MISTRZEM APARTU LOFKI 

58 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, strój, wszystko *3*

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa! Little Monster! :D super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję stypendium:)
    Fajna stylizacja i świetna obudowa*_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie buty *____*
    gratuluje stypendium :D
    obserwuję od dawna c:
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW Świetne zdjęcia ♥
    Wql jaka ty śliczna jesteś ♥
    zapraszam do mnie >>>> solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dobrej głowy do nauki. A co do zdjęć to naprawdę ciekawe. Zapraszam do siebie.
    http://zombieperfectworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ^^ Ja jeszcze nigdy nie miałam stypendium i zawsze sobie mówię : za rok się postaram i dostanę ale jakoś nie wychodzi ;) Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz genialną obudowę na telefon *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. aaale świetne zdjęci i look! *o*
    a obudowa jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje, stypendium i swiadectwa z wyroznieniem, swietna obudowa na telefon *.* http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i look :D
    http://colorful--wardrobe.blogspot.com/
    http://swiat-w-moim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :)
    świetna obudowa *.* gdzie kupiłaś?
    http://whoooii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie gdybyś zwróciła większą uwagę, to zobaczylabyś, że pod zdjęciami jest napisane :)

      Usuń
  14. Ale słoodka obudowa :O
    Świetnie wyglądasz, świetne zdjęcia! Genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje ! ;*
    śliczna obudowa na telefon i creepersy ♥
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam tak samo z tym pisaniem.. zawsze odkładam na później, hah :D obudowa bardzo mi się spodobała.. aż ma się ochotę ugryźć ten telefon! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Little monster - super napis ;3
    Świetna obudowa .

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo buty są fajne :D
    Obserwujemy? ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne buty i naszyjnik :)
    Fajny post
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. etui boskie ;)

    obserwuję i pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny strój na jakieś luźne wyjście. :) Śliczne masz włosy. :)Ale obudowa na iPhone'a wymiata. Naprawdę! A jak byś miała chwilę, to ... wpadnij http://sandragogacz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne etui <3 Ogólnie super blog. zaglądam częściej + dodaję do obserwowanych :)
    http://monikanagly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny zestaw. :)
    Też ukończyłam gimnazjum z wyróżnieniem, gratuluję. :P

    OdpowiedzUsuń
  24. cudna stylizacja,
    mojeskrytemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. buty <3

    fashion-by-vereeben.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa stylizacja chociaz nie moj styl :)
    ale etui zajebiste <3
    może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny masz styl Ci powiem. Wspaniałe buty. To gratulacje za wyróżnienie. Zapraszam do mnie -> http://koniecprawiezawszejestpoczatkem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne buty!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. outfit piękny, uwielbiam Twój blog KC

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja. Buty są cudne.

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki masz telefon? Polecasz go? Prosze odpowiedz na moim blogu jesli to nie problem :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Extra outfit, gratuluje wyników w szkole. Strasznie m isię podoba ta obudowa na telefon. ;D
    _________________________________
    katenatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne buty...bardzo podoba mi się twój blog :), może wzajemna obserwacja...odpisz u mnie :)
    dajanka-a.blogspot.com
    -->:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wyróżnienia. ;] Ładne zdjęcia. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia.
    Ale fajna obudowa na telefon.:*

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też chcę kupić piankę koloryzująca na internecie, ale niebieską.

    OdpowiedzUsuń
  37. Samą grzywkę? No nie wiem, nie wiem... c:

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję stypendium. U mnie kolega z klasy też dostał. Ahh ta Japonia (:
    Śliczna obudowa. W ogóle piękny zestaw. Uwielbiam creepersy - są to moje drugie ulubione buty, zaraz po glanach. c:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog oraz śliczne zdjęcia :3 zapraszam do mnie : majka-maajkaa.blogspot.com + obserwuję c:

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje stypendium :) widzę, że jesteś świetną uczennicą, tak trzymać :D

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. O.o gratuluję stypendium ! ;P Obserwuję, teraz twoja kolej !

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przypominam sobie, żebym Ci obiecywała obserwację czy coś

      Usuń
  42. Świetny ten naszyjnik z yin yang :)

    OdpowiedzUsuń
  43. JEJA, JAKI ŚWIETNY OUTFIT!
    zazdroszczę ci figury ,serio :P

    zapraszam do siebie, liczę na szczerą opinię x
    wersonowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cenię sobie ludzi z pasją, dla których "dzikie imprezowanie" nie jest priorytetem. To ostatnio rzadko spotykane. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  45. outfit nie w moim stylu, ale bardzo mi się podoba ;-) a buty sa suuuper
    obuduowa do telefonu genialna;d
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. obudowa i buty *_______________* Pięknie!

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Te buty :o I ogółem wszystko. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  48. Baaardzo mi się podobają buty i obudowa na telefon *o*

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam takie jeansowe koszule ; D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}