środa, 14 sierpnia 2013

我的世界是孤獨的。

#np Lady Gaga - Applause

W końcu nadszedł ten dzień. Ścięłam włosy.
Zauważyliście, że każda kolejna oufitowa notka to narzekanie na moje włosy? Jednak od tej zmiany minęło już trochę czasu i przyzwyczaiłam się do nich, jednak przeglądanie folderu ze zdjęciami znowu wywołało kłucie w moim sercu. Czerwona czerwień powoli się wypłukuje, więc wracam do naturalnego brązu.
Oglądaliście lub czytaliście Dzieci Kukurydzy? Jeśli tak, to pewnie przechodząc obok jej pola, ogarnia Was taki sam niepokój, że zaraz ktoś z niej wyskoczy i porwie Cię, aby złożyć w ofierze. Na szczęście mnie udało się przeżyć, więc teraz w spokoju mogę kontynuować tańce do nowego singla Lady Gagi i oglądanie K-ON, które oficjalnie uważam za anime tego lata. Chciałabym jeszcze zobaczyć Shingeki no Kyojin, niestety goni mnie czas i nie wiem, czy zdążę ze wszystkimi moimi planami. 

W sobotę wyjeżdżam do Chorowacji i prawdopodobnie nie będę miała już okazji dla Was napisać, więc życzę wszystkim udanych ostatnich dni wakacji  

buty - ebay | narzutka (?) z frędzlami - sh | top - H&M | skarpetki z falbanką - Tesco |
spodenki - ebay | tattoo choker - allegro | krzyżyk - prezent

91 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. serio? dla mnie nie ma żadnej różnicy ;-;

      Usuń
  2. Ładnie ci w krótkich włosach! :3
    Śliczny strój *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też w zeszłym roku w wakacje tak bardzo, bardzo mocno ścięłam włosy i absolutnie nie żałuję tej decyzji. Uwielbiam moje króciutkie kłaczki. xD
    Stylizacja fajna. ^^
    Jak znajdziesz czas to Shingeki koniecznie zobacz bo seria warta poświęcenia jej czasu. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ci w krótszych włosach,choć mi by było szkoda ścinać. Śliczna stylizacja,a "Dzieci Kukurydzy" mam w domu,ale jeszcze nie czytałam. ;)

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo jak CI pięknie teraz w tych włoskach!
    Buty genialne, rozglądalam się ostatnio za takimi ale nie ma u mnie nigdzie :(
    Pozdrawiam!
    assymetryczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero ogarnęłam, że sama na blogu mam te pixelowe dividery. Żeby nie było, od dawna używam ich na tumblrze, wybacz zupełnie niezamierzone kopiarstwo ;_;
    I baw się dobrze na wyjeździe x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież Ciebie bym o kopiowanie nie podejrzewała! no i dziękuję x

      Usuń
  8. Jakie piękne buty.! Masz bardzo ładny i orginalny styl czego można tylko pozazdrościć.!
    klaudussia-hehe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. co buty ♥.♥
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże jakie odlotowe buty!:D <3 Świetna stylówa i ładna nowa fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe buty :)
    dziękuje za odiwedziny i komentarz :)
    + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe buty :)


    daaaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na szczęście nie boję się, że coś mnie porwie! xD
    Spokojnie, włosy odrosną, nie ma czym się martwić. :)

    Miłego wyjazdu!
    Fallenna

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja!Udanego wyjazdu^^

    OdpowiedzUsuń
  15. buty są bardzo oryginalne, podobają mi się :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. W krótkich włosach też Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chorwacja jest śliczna ^ ^ Miłego wyjazdu! Nie martw się - włosy szybko odrosną ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  18. ` Też jakiś czas temu ścięłam włosy, ale na szczęście moje szybko rosną. :D Ale wyglądasz fajnie.:)

    wiolet

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie Ci w tych włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz! ;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Skarpetki z falbanką słodkie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. I po co ja tu wchodziłam. I po co ja tu wchodziłam. Ty,Ty,Ty zła :_:. Przez Ciebie znów mam chcicę na trampki z wielką podeszwą. Przez Ciebie teraz płaczę. :_:. Do tego skarpetki z falbankami, których wszędzie szukam (tak jak trampek).. Pasowałyby do creepersów moich :CCC
    Kiedy kupowałaś te skarpetki? Udanych wakacji również Ci życzę + miłego pobytu w Chorwacji. Jeśli mogłabyś, to odpowiedz u mnie na blogu pod najnowszym postem.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow jakie dziwne buty, ciekawy masz styl, bardzo odległy od mojego ale fajnie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale dziwne buty O.o
    Ale ogółem ładnie wyglądasz :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjnie ♡ ♡ ♡
    mimo iż jest dużo, dużo czerni.. :3

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam - mam nadzieję, że zostaniesz i poczekasz na więcej :))
    ♡ reifikacja.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. odważna stylizacja, a proszę napisz mi czy te buty są wygodne????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są wygodne, ale powiedziałabym, że na krótsze wypady c;

      Usuń
  27. Oglądaj Shingeki, bo warto! Czas na anime zawsze się znajdzie :DD!
    Super zdjęcia. Takie... mrau gotyckie C:

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne buty i narzutka! calosc super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się Twoje spodenki.
    Jak widzę te buty.... O_o OMG... Szczerze to.. Jak się w nich chodzi ? *__________*

    OdpowiedzUsuń
  30. Applause-->LOVE:D Bardzo fajny blog:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/roar.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja!
    Nigdy nie spotkałam się z takimi butami :D. Prezentują się fajnie ;).

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. całość bardzo fajna, ale buty do mnie nie za bardzo przemawiaja

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne włosy :p Ja się boję chociaż nie oglądałam xd

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz. ;) sama bym się tak ubrała, ale chyba oprócz butów, jakos nie są w moim guście. ;)

    glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia <3
    Obserwuję
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pasują Ci takie włosy :)
    I fajnie wyglądasz.:P

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słucham Lady Gagi,ale z racji tego że często występują efekty nudy - zabieram się do słuchania :) Mnie się okropnie podobasz w takich włosach. Sama mam krótsze ale nie wiem było to gdzieś na początku czerwca więc założę się że są dłuugie (: Dzieci kukurydzy - pierwszy raz się spotykam z takim tytułem książki ale myślę że chyba coś wyszukam i przygarnę do domu. A Ja bym Ci ukradła te buty (conerse tak?). Uwielbiam takie <33. Nie wspominając o tym że do twarzy Ci w takich kolorkach. Mi też się takie barwy podobają. Niby proste ale zarazem oryginalne. Fajny nagłówek. Na pewno będę tu wpadać. Pozdrawiam. Życzę weny... Bay! ~ Stef.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne buty. :)

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw. :P
    Udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjna stylizacja ! :)
    Obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  41. nie oglądałam, więc problemu nie mam z przejściem obok kukurydzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Trampki genialne <3 super look. W wolnej chwili zapraszam do mnie na www.ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny zestaw! U siebie w szafie widzę tą genialną narzutkę i szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. zazdroszczę Chorwacji! udanego wypoczynku, a włosy bardzo klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham te buty awwwww *_* Miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Udanego wyjazdu do Chorwacji :) .
    + Fajne buty =) .
    lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  47. Buty mnie na zachwcily, ale sama sytylizacja jest swietna *-*
    Milego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ojj, nie lubię takich butów :P. Ale bardzo podobają mi się spodenki, chętnie bym takie sama nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Spodenki przykuły mój wzrok! :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. nie przepadam za takimi butami....
    yayallyyay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Singiel Gagi jest świetny, powraca dawna klasa :)
    man-in-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia ,blog i w ogóle ładnie tu ! :)
    http://fucklifex33.blogspot.com/
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz u mnie w komentarz ,że obserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale super ! <3
    Bardzo podoba mi sie Twoj blog! Co powiesz na wzajemna obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakbyś założyła zwykłe trampki byłoby idealnie <3 Jednak sam outfit jest ciekawy ;)

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. taj zauważyliśmy :D więc jesteś już w Chorwacji, udanego wypoczynku!buty <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Naminuję Cię do Liebster Blog Award. :)
    www.xlosangelesx.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. stylowo wyglądasz, spodenki są genialne

    OdpowiedzUsuń
  58. Buty są bardzo ciekawe, ale czy wygodne?
    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne buty! Udanego wyjazdu!
    Obserwuję i licze na rewanż.. :)
    http://roxane-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Znakomite masz te buty ogółem stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Udanego wyjazdu ;3
    Te skarpetki są takie uroczę *o* Kyaaa! <3
    Twoje włosy też są świetne :D
    Ja ścinałam jakiś czas temu i nie byłam zadowolona ;-; fryzjerka ścięła mi o jakieś 10 cm za dużo ;-;
    assiandoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Chorwacja jest piekna! Tez bylam.:)daj znac jak bylo po przyjezdzie.pozdro

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny look! Butów byśmy chyba nie założyły, ale może wkrótce się do nich przekonamy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo przypadł mi do gustu ten zestaw! :))

    obserwuje i zapraszam do mnie:

    www.quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Jakie słodziutkie skarpetki *.* Bosko wyglądałyby do szpilek. A buty są naprawdę odjechane :D

    Zapraszam serdecznie na nowy jeszcze wakacyjny post :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo fajnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. super stylówa :) świetne trampki :)
    OBSERWUJEMY :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudne są te skarpetki z koronką! Nie mogłam nigdzie ich znaleźć odkąd widziałam je na przecenie w Reserved. Teraz już wiem, gdzie skierować poszukiwania. Wielkie dzięki! xx

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}