sobota, 31 sierpnia 2013

croatia via instagram

Siemka! Wróciłam już z dość udanych wakacji w Chorwacji. Mimo, że nie przepadam za plażą i kiepsko znoszę upały, to przetrwałam te 10 dni z książką w ręku, zazwyczaj chowając się przed słońcem. Niemniej jednak, udało mi się trochę poznać ten kraj i zobaczyć kilka wspaniałych miejsc, które są godne polecenia. Starałam się w miarę na bieżąco uaktualniać swojego instagrama, ale ciężko było z łapaniem wifi. 2 pierwsze dni wyjazdu spędziliśmy w miejscowości obok Plitwickiego Parku Narodowego i nie było z tym problemu, natomiast reszta wakacji w Drveniku wymagała większego wysiłku - miasto ma strefy darmowego internetu, jednak większość z nich jest tak przeładowana przez turystów, że ciężko się połączyć z jakąkolwiek siecią, a co dopiero pobrać dane. Dzięki Bogu udało mi się znaleźć miejsce, gdzie był dobry sygnał, ale wciąż trzeba było konkurować z masą ludzi siedzących z telefonami, laptopami, tabletami i Bóg wie czym jeszcze. Kilka razy się udało, także zapraszam wszystkich na croatia via instagram, czyli mix zdjęć z moich wakacji i oczywiście obserwacji mnie na IG

Plitwickie jeziora / taka sobie foteczka na tle turkusowej wody / kupiłam te lody, bo zobaczyłam lady gagę #lm / piękna flora chorwacji / spacer po dubrovniku / książka, którą przeczytałam podczas wyjazdu "cztery minipowieści ukazujące ciemną stronę ludzkiej natury, czyli "Czarna bezgwiezdna noc" Stephena Kinga / terapia dla moich włosów po słonej wodzie Adriatyku / pierwszy wypad na plażę / stały zestaw


zwiedzanie Dubrovnika / widok z kolejki linowej / selfie już na górze w oczekiwaniu na zjazd / urocze pamiątki w dubrovniku / wejście do butiku Michala Negrin / akcesoria / więcej akcesoriów / piękne ciuszki, których się bałam dotykać, you feel me, to nie dla takich biedaków jak ja / przepiękny żyrandol przy wejściu do butiku


dodatki / queen of gas station / moja pamiątka z chorwacji, czyli szampon marki Lush / rozmyślania na krawędzi życia / nógy / niebo przed wielką burzą, góry wyglądały jakby płonęły i ulatywał z nich dym / lunch na plaży: malutkie winne gronka / ostatni napój pomarańczowy w barze przy plaży / park narodowy  krka

63 komentarze:

  1. Byłam w Chorwacji trzy lata temu ;) Tam jest świetnie! Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmyślania na krawędzi życia hahahahahahah

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!

    nutellove1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że wyjazd był udany! :D
    ja też zawsze w ciepłych krajach(jak i w Polsce zresztą) unikam słońca^^

    OdpowiedzUsuń
  5. bylam w Chorwacji az 4 razy. wakacje nad Adriatykiem sa zawsze udane <3 dziekuje za komentarz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale tam cudnie *.* a to z Bieberem, Rihanną i Gagą to co to? :o
    btw. fajne te buty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pitole, u nas takich chyba nie ma :o
      smak czekoladowy? bo u góry pisze mleczna czekolada i kakao XD

      Usuń
  7. Ja nie byłam niestety w Chorwacji :/ Zazdroszczę :P
    Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wrażenie, że w tym roku wszyscy wybyli na wakacje do Chorwacji, ja nie dałam się zaciągnąć. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia!Oglądając je od razu przypomniał mi się mój tegoroczny obóz w Czarnogórze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszcze wyjazdu :)
    Super fotki :)
    Zapraszam :
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + liczę na obserwację :)
    Odwdzięcze się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/wrecking-ball.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ile zdjęć. Po tym, co zobaczyłam dostałam kopa i dowiedziałam się, że zaniedbuje mojego instagrama. Hahah
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze mixy jakie widzialam! :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia <3
    Bardzo masz fajną fryzurkę! strasznie podoba mi się kolor
    twoich włosów :* i taki, klasyczny wygląd bloga :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah, kolejna blogerka, która była w Chorwacji na wakacjach :D Ja nie byłam nigdzie ;c
    Ale ładne zdj :)

    skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. Dziękuję ,że wpadłaś i mam nadzieję że zostaniesz na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia. Ja niestety nie byłam nigdzie, ale za rok może się skuszę na taką Chorwację.. ;)

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia i rzecz jasna zakochałam się w nagłówku bloga!

    http://spiked-soul.blogspot.com/

    Miłego popołudnia!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia ♥
    Ja nie mam instagrama :c

    Zapraszam do mnie : tula-tulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia. I jeszcze te lody z JB Rihanną i Lady Gagą :)


    OdpowiedzUsuń
  21. świetny mix :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia. Nad tymi jeziorami plitwickimi byłam kiedy miałam 2 latka xD

    http://fashioon-maker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, też byłam w Chorwacji, ale bardzo dawno temu ;c (z jakieś 8 lat temu)
    obserwuję i mam nadzieję na rewanż ;)
    http://oliviasketchpad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chorwacja *.*
    Fajny mix :))
    http://crazylifesaccordingtoclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the Photos ,you look gorgeous :)
    follow new ,mind follow back?

    Happy Saturday <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie też. Praktycznie w każdym jest to samo. Ale z drugiej strony, w dzisiejszym nowoczesnym świecie trudno jest czymkolwiek zadziwić przyklejonego do tabletu widza.

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo Chorwacja, zazzdroszczę :)


    http://sarabrych.blogspot.com/ <- zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. nice photos!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know if you follow me, than i´ll follow back :)
    Greetings & happy weekend <3

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chorwację uwielbiam mimo że tak jak ty nie przepadam za słońce . Fajne mixy zdjęć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jeju, jak fajnie,można tylko zazdrościć :D
    zapraszam:
    uszatkaa.blogspot.com

    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kliknęła w baner z butami, na samym dole najnowszego wpisu
    będzie wspaniale i dziękuję <3 jeśli mogę się jakoś odwdzięczyć to napisz :)

    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wakacje spędziłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  32. aż mi się zachciało czegoś z pomarańczy jak patrzę na twój napój :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać, że wakacje były wyjątkowo udane! Tylko pozazdrościć. ;)

    www.mysweetboody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie , chciałabym się wybrać do Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jaaaaak tak można nigdzie nie wychodzić ?! :D

    http://wixownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ładne zdjecia ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny nagłówek. Obserwuje i licze na rewanz.

    sara-ideass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne zdjęcia :)
    Chorwacja ^^
    Obserwujemy ?
    Pozdrawiam
    http://about-the-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny mix :)
    Jakbym chciała pojechać do Chorwacji <3
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  40. Super mix;3
    Chooorwacja:3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na nową nootkę.♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny mix, tez bym chciała do Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chorwacja *.* Też chciałabym się tam kiedyś wybrać, świetne zdjęcia :D

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Czarna bezgwiezdna noc... zapowiada się ciekawie. Zobaczę zaraz o czym to jest. Nigdy nie byłam w Chorwacji, ale chciałabym tam pojechać.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)

    + Mogłabyś kliknąć w banner Voguec na moim blogu? Po prawej stronie jest jako pierwsze. Bardzo proszę.
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja dopiero planuję jakiś wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo podoba mi się Twój blog ;)

    Zapraszam do mnie:

    http://ilona-kinga-pienkosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Chorwacja śliczne miejsce! :D zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. fajne kolaże!;) także lubię Kinga;)

    ps. jeśli masz ochotę, to zapraszam na rozdanie;)
    http://bluszcz89.blogspot.com/2013/08/powitalno-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  48. też byłam w Chorwacji, cudowny kraj:)

    OdpowiedzUsuń
  49. 2 tygodnie temu byłam w Chorwacji. Na Plitwickich Jeziorach było za dużo osób. Ciężko było mi zrobić zdjęcia. Bardziej podobała mi się Czarnogóra.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne fotki! ciekawie tu u Ciebię ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}