piątek, 27 września 2013

CUTE NAILS INSPIRATIONS

#np Marina & The Diamonds - Miss Y

Witam Was wszystkich w to piękne, piątkowe popołudnie. Piękne, bo dzisiaj do szkoły przyszłam o 8:55 i tylko na 4 lekcje, co było spowodowane ogólnym zamieszaniem w planie, kilkoma zmianami i odrobieniem pewnych lekcji. Nawet te 2 kartkówki, z biologii i z angielskiego zbytnio nie zniszczyły mi humoru. W końcu mam czas dla siebie! Planuję dokończyć czytanie książki "opowieść podręcznej" Margaret Atwood, którą poleciła mi pani z biblioteki i zobaczyć starszą wersję filmu "Tomie" na podstawie mangi autorstwa Junji Ito, a może i przeczytam sam komiks, jeśli starczy mi na to wszystko chęci i czasu, bo wiadomo, że trzeba go też znaleźć na naukę, której wcale nie mam mało. 

A dzisiaj, żeby tak nie było nudno z tymi moimi outfitami, to dodaję paznokciowe inspiracje, ale w bardziej oryginalnym wydaniu niż spotykacie się codziennie. *kawaii mode on* Są to moje zbiory, które tak zalegają w najczęściej odwiedzanym przeze mnie folderze, że w końcu podjęłam się napisania dla nich osobnego posta. Zapraszam do dzielenia się swoją opinią w komentarzach.




56 komentarzy:

  1. Omg ale piękne. Te z barbie są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 i 4 :) reszta jakos mi sie nie podoba.
    Zapraszam do mnie.
    __________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj też miałam udany dzień,ponieważ w ogóle nie miałam lekcji,ponieważ była olimpiada w mojej szkole:P
    świetne pazurki*_*

    OdpowiedzUsuń
  4. aż mi się smutno zrobiło oglądając te wszystkie piękne paznokcie :( sama miałam ładnie zapuszczone przez wakacje ale na uczelni muszę mieć krótkie bo praktyczne i jestem teraz w fazie cierpienia, że je skróciłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pazurki ;3
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są ;)
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super *O* takie urocze~! Aż sama sobie coś może podpatrzę ; P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne!!! <3 Te delikatne z Barbie najbardziej przypadły mi do gustu :**

    Zapraszam do mnie :)

    moniut-moniut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieć takie paznokcie.♥ Super.!

    OdpowiedzUsuń
  10. jesli mam być szczera- w ogóle nie w moim stylu, ale jak byłam młodsza, to tez podobały mi się takie paznokciowe szaleństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za wizytę u mnie :). Ładnie tu u ciebie :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się te 'galaxy' i ten lodzik *.*

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super te paznokicie :)!

    malinoweobloki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie to mają talent :)
    Cuda :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się one nie podobają, ale są gusta i guściki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. co do pzaznokci to nie wszystkkie są ładne ale znalazłam ogromne cudeńka!

    amolsandamols.blogspot.com - zapraszam do komentowania i obserwowania. Na blogu odbywa się również rozdanie na które zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się propozycja 4 ;) Powodzenia ^ ^ Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  19. niektóre są cudowne :D

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam jaką trzeba mieć rękę, żeby tworzyć obrazy na paznokciach, jednak nie bardzo mi się podoba ten rodzaj manicure ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne,wiesz może jak je wykonać ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo cierpliwości, wprawy i pewnie jakieś dodatki, naklejki do kupienia w drogerii :)

      Usuń
  22. Boże *o* Świetne *o* Najlepsze to chyba te z napisem fuck off. Podziwiam cię za taką cierpliwość *o*
    wildestonearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne są. ;3
    1 idealne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze są genialne :d Fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi też się strasznie podobaja circle lensy i są na prawdę słodkie, kilka razy przymierzalam się do kupna, ale później uświadomiałam sobie że i tak pewnie nie dam rady sobie ich włożyć do oczów więc by były zmarnowane pieniądze xD"

    A te wszystkie paznokcie są piekne <3 najbardziej podobają mi się chyba te z Barbie :D

    http://ji-riji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajebiste zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/going-to-hell.html

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog :) zapraszam do mnie: http://klaudia-duska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No nie wierze, nie wierze, nie wierze, Kucyki Pony <3 moja bajka z dziecinstwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne paznokcie ! ;)

    obserwuję ! http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia :)

    http://www.pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię długich paznokci, ale same ozdoby są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne te paznokcie , najbardziej podobają mi się na czwartym zdjęciu : ) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiekne paznokietki;)mam do Ciebie ogromną prosbe! mogłabyś kliknąć na moim blogu w baner Sheinside? bedę baaaardzo wdzięczna! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne pazurasy!!! Bardzo mi się podobają :) ja ostatnio winy nie mam cosik... Ahhh
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Dlaczego ja takich rzeczy nie umiem? ;-;
    Moim zdaniem - nie dziw się,bo to uwielbiam! - jest numer jeden ;-;.

    modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej Carolyn! Byłby ffajnie jakbyś napisała jak nauczyłaś się angielskiego jeśli oczywiście nie masz planów na notki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Nie wiem, czy to jest temat na całą notkę, bo 1) nie jestem wybitna w tym języku, raczej oceniam swój poziom komunikatywny. 2) generalnie dużo czasu spędzam na stronach w języku angielski, więc z czasem opanowuję więcej i więcej słownictwa, a także staram się czytać mangi po angielsku. Jakbyś chciał/a jeszcze więcej o tym wiedzieć, to po lewej stronie jest link do aska, możesz do mnie napisać i postaram się jakoś lepiej odpowiedzieć, chociaż myślę, że to by było na tyle w tym temacie (ˆ⌣ˆc)

      Usuń
  37. Hej, świetny blog :) Udostępniłyśmy twojego bloga na naszym www.fantazyjnyblog.blogspot.com :) Mamy nadzieję , że się odwdzięczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne pazurki i świetny blog. Zapraszam do obserwowania mojego bloga. Jest to mój pierwszy.
    http://blog-vici.manifo.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. niektóre są genialne, gdybym takie miala to pewnie nic bym nie robiła, żeby tylko nie zniszczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubię tipsów, ale... chciałabym umieć robić takie wzory na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}