piątek, 20 września 2013

i'm a fucking teenage tragedy

#np Natalia Kills - Saturday Night 

Liczba obserwatorów od poprzedniej notki wzrosła  18 nowych osób, czuję się naprawdę uhonorowana i strasznie wdzięczna. Żeby nie spocząć na laurach, szybko dodaję kolejny post. Tak jak obiecałam, staram się trzymać weekendowej rozpiski i jak na razie wszystko idzie zgodnie z planem. Tym razem do zrobienia jest trochę więcej, bo cały czas odkładałam posprzątanie szafy i wystawieniu kilku(nastu?) rzeczy na Allegro, ponieważ zrobił się tam straszny bałagan i ciężko czegokolwiek się doszukać. Właściwie do mojej porannej rutyny dołączył punkt z wyrzuceniem wszystkich ubrań, a potem wepchnięcie ich z powrotem, ale że odkryłam niedawno geniusz Natalii Kills, to przed szkołą uspokaja mnie jej nowa płyta "Trouble".
W szkole wydaje mi się, że wszystko w porządku, wypadło kilka lekcji, więc mam masę kartkówek w przyszłym tygodniu. Najprawdopodobniej będę musiała zacząć przygotowywać się przynajmniej z części już przez weekend. Niemniej jednak cieszę się, że nadszedł. Znowu uporządkuję kilka rzeczy.
Mam w planie zobaczyć jakiś film, gdzie akcja rozgrywa się na tle wiktoriańskiej Anglii, dokończyć czytanie książki o feminizmie June Hannan i zabrać się za drugi tom Madoki, bo kupiłam go już w zeszłą sobotę i właściwie od tego czasu leży sobie na półce. I czeka.


sweterk - sh / rajstopy - ebay / skarpetki - diy / kamizelka - sh / spódniczka - tesco / snapback - ebay


A jeśli macie chwilkę, to wpadnijcie na kanał Alex Wberry i przesłuchajcie jej coverów.

82 komentarze:

  1. cześć to ja maksiu kocham Cie kochanie moje xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne skarpetki i spódnica. :D Pierwszy raz widze takie buty :D

    my-world-just-my-world.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Najlepsze zdjęcie to to gdzie chyba sie przeciągasz

    OdpowiedzUsuń
  4. nie umiem pisać kreatywnych komentarzy więc chociaż chciałam napisać "pierwsza♥" ale jestem za późno, więc napiszę tylko, że strój jest świetny i zawsze się cieszę jak dodajesz notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny strój, zawsze mi poprawiasz humor tymi notkami :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje stylizacje są bardzo ciekawe,takie inne. Wyróżniasz się. Świetny blog,świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia oraz ciekawy styl. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże, świetnie wyglądasz *,* Fajne rajtki i spódnica,której tak szukam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja.<3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo oryginalnie:) podoba mi się spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super naprawdę lubię ten styl i sama się też podobnie ubieram bardzo pięknie.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No. Kurde. Oddaj. To. Wszystko. Brrr!. Piękne creepersy. Piękna spódniczka. Piękne skarpetki. Piękna kamizelka. Piękna Ty! Też cieszę się,że nadszedł w końcu długo wyczekiwany weekend. Ja to już nie mogę czytać książek,które chcę,bo mam aktualnie co do przeczytania "Ten obcy", a ja do lektur.. to nie jestem przekonana zbytnio.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalenie interesująca i nietuzinkowa stylizacja!!! :)))

    A co do wystawiania na allegro - znam ten ból.. a później nieszczęsne pakowanie i wysyłanie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się taki grunge'owy look :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja ;). Martensy są cudowne! A te rajstopy fajnie wyglądają na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże, boże kocham twoje skarpetki *o* I tą stylizację, aczkolwiek takich butów chyba bym nie założyła, chociaż może... :)
    wildestonearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kamizelka, gustowna bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, ale również klimat :) Czekam na następną notkę !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie się ubierasz, piękna jesteś, kocham Twój blog!!! <33

    moniut-moniut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świtny bloog, świetnie się czyta. Obserwuję + liczę na rewanż karolina-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja! Lubię twój styl!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  23. spódniczka<3

    PS. Czy mogłabyś mi pomóc w uzbieraniu 100 kliknięć w banner Sheinside? Wystarczy że klikniesz kilka razy u mnie na blogu w banner po prawej stronie:). Będę bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcie twarzy! Zapisuję sobie notkę w zakładkach! (:
    Tela

    OdpowiedzUsuń
  25. Już lecę przesłuchiwać ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam takie rajstopy w sheinside ;) Fajne ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny post, stylizacja. Masz fajną figurę!

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja <3 Kurtka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie jestem ich fanką, ale te wyjątkowo mi się podobają ;3

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Te rajstopy są świetne! :)

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Z chęcią pokazałabym pokój, ale nie ma w nim nic nadzwyczajnego, wiec myślę, że nie ma się czym chwalić :D
    Straasznie podobają mi się te rajstopy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja ; 33
    Buty są przepiękne *.*
    Śliczna jesteś = D

    Zapraszam do mnie :
    http://loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie wyglądasz, super buty :D
    Dziękuje za miłe słowa u mnie na blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. troche jakby punkowo :)
    pozdrawiam i zapraszam ponownie do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  35. Mimo, że dopiero pierwszy raz jestem na Twoim blogu, już go pokochałam. Świetne stylizacje. :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. Boska stylizacja ;**
    Kurcze ale te sparpetki są boskie .
    Skąd je maszz ??

    +zapraszam do mnie : http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod zdjęciami jest napisane, że sama doszywałam ćwieki

      Usuń
  37. Creepersy i skarpetki najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna stylizacja ;)
    Ładna spódniczka .

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale masz super rajtki! rzekłabym nawet że... wystrzałowe :-D

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne creepersy *.*
    obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy blog !
    Obserwuję i liczę na to samo.
    Proszę o pozostawienie komentarza na moim blogu ;*
    http://lemoniadaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. o ja pitole, jakie skarpetki :OOOO
    Gdzie ty chodzisz, że tyle tam potłuczonego szkła XD

    OdpowiedzUsuń
  43. JEZU DZIEWCZYNO JESTEŚ CUDOWNA! KOCHAM TWÓJ STYL <3333333 śliczne creepersy! dobry motyw skarpetek z ćwiekami :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudnie wyglądasz :D Muszę w końcu iść po mangi, ale kasy nie ma ;C

    OdpowiedzUsuń
  45. fajna stylizacja ;) najbardzioej podoba mi się czapka i skarpetki z ćwiekami *_* dopiero zaczynam, więc jak chcesz to wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie świetne skarpetki *w* i rajstopy. no wszystko *w*

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdzie ty się wspinasz?
    Jesteś bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna kamizelka. Fajnie dopierasz outifty ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. fajnie ;3
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne fotki <3
    uwielbiam Twojego bloga

    śpiewam! blog:
    alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. te buty są genialne!!!
    wspaniale:* ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne rajstopy :)

    Czy mogę liczyć na 'klik' w banner Sheinside? Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. buty fajne, ale nie spodziewałam sie takich skarpetek <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Your tartan skirt is awesome and so are the shoes =)

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Bloglovin
    You're invited to enter my Cichic $100 Giveaway, Open worldwide until September, 27th !

    OdpowiedzUsuń
  55. fajowe fotki, wiezz ja to samo z ciuchami mam... wywalam i wpycham spowrotem niie Mam sił heh jednak za miesiąc się wyprowadzaam i muszę to zrobić :/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Podałabyś link do allegro? ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wstawiłam, zrobiłam zdjęcia i opisy, ale na tym się na razie skończyło ;n;

      Usuń
  57. Twoja spódniczka i buty są obłędne ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. baardzo mi się krata podoba!!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}