piątek, 13 września 2013

sometimes we must grow stronger

#np My chemical romance - the light behind your eyes

Jak Wam mija tydzień? Skończyła się już faza lekcji organizacyjnych, więc czas na powtórki z gimnazjum , uświadomienie sobie, jak wielkie braki masz i jak wypadasz na tle reszty klasy. Piję sobie herbatę z mlekiem (ostatnio moją ulubioną) i zastanawiam się, czy wyczuję moment, gdy będę musiała przyłożyć się do nauki, bo na razie nie poczuwam się do żadnego obowiązku czytania tematów, a i z trudem skupiam uwagę przez 2 godziny, gdy trzeba odrobić pracę domową. Może dlatego, że praktycznie nie miałam czasu przygotować się do szkoły, bo wróciłam z wakacji i kilka dni później rozpoczynałam rok szkolny, a zwykle lubię już tydzień wcześniej rozpoczynać te wszystkie drobne i większe porządki związane z organizacją pracy, a teraz zabrakło na to czasu i jestem lekko rozstrojona. Za to mam nieodpartą chęć, aby pooglądać sobie jakieś anime, ale wtedy przychodzi mentalny policzek; "karolina, skup się". Pamiętacie jak zastanawiałam się nad zobaczeniem Shingeki no Kyojin? Nie oglądajcie tego. To zrujnuje Wasze życie.
 plecak - allegro / bluza denim - vintage / czarna bluzka - vintage / buty - ebay / spódniczka - ebay / knuckle rings - ebay / lakier - miss sporty metal fluid (poprzednia notka)


I oczywiście chciałam pięknie podziękować za 400 obserwatorów, kolejny magiczny próg to 500! Ciekawe, ile zajmie jego przekroczenie. Przy okienku do napisania komentarza umieściłam też małe info odnośnie tego, że nie bawię się w obserwację za obserwację, żeby nie było jakiś niejasności, bo zdarzają się komentarze "obserwuję i liczę na to samo", nie honey, obserwujesz, bo podoba Ci się mój blog. Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy znajdują się w 401 followersach lub planują w bliskiej przyszłości do nich dołączyć, to wiele znaczy!

101 komentarzy:

  1. do końca życia będę Ci powtarzać że kocham Twój styl, przypominasz mi te dziewczyny z tumblra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, uwielbiam twoje stylizacje *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham twój styl! świetnie dopasowujesz rzeczy. zazdroszczę urody & stylu.
    twój blog jest dla mnie jednym z najlepszych blogów o życiu codziennym, kocham! ;-)

    - agatha (biebsgangsta)

    OdpowiedzUsuń
  4. Carolyn mistrz. Piękne są te buty, Jezu, zazdroszczę Ci ich strasznie! Gratuluję 400 obserwatorów, oby było ich jeszcze więcej, kochana~ (ノ◕ヮ◕)ノ

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała stylizacja, najbardziej podobają mi się buty!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taka inspiracja latami 80 i 90 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twój styl i ciebie całą, wiesz o tym :3 jedna z moich ulubionych stylizacji♥

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twój styl i ciebie całą, wiesz o tym :3 jedna z moich

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam twój styl i ciebie całą, wiesz o tym :3 jedna z moich ulubionych stylizacji, gratuluję 400 obserwatorów♥

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba Twój plecak i buty:) są mega<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobał mi się lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. stylowka nie w moim klimacie, ale najwazniejsze ze Tobie sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój nos wygląda dziwnie z tymi okularami, a kochałabym ten look gdyby właśnie nie one, so pleeeeeeease, czy następny mógłby być bez nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja mam ogólnie dziwny nos, ale kończy się lato, więc pewka, że będzie bez okularów

      Usuń
  14. Masz fajny styl! :) Ta bluza wygląda na milusią! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak tekst mojego autorstwa, jak każdy na moim blogu :D i bardzo dziękuję ♥ świetny blog, obserwuję i będę tu wpadać częściej :D masz niesamowicie oryginalny styl! ♥ A tydzień mija bardzo miło i jeszcze spokojnie, bo tak jak napisałaś, koniec lekcji organizacyjnych, ale mnie też trudno jeszcze zacząć się uczyć, zobaczymy co będzie dalej ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. awwwww! delyszys *w*
    zazdroszczę powodzenia na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. JESTEŚ JEDNĄ Z NAJLEPSZYCH BLOGIEREK NA NECIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ach, liceum i te sprawy. Jeden z najlepszych momentów w mlodosci:)

    Ps. Super butki!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. narobiłaś mi ochoty na herbatę z mlekiem :P już nie pamiętam kiedy ostatnio piłam :)
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ano, tez uważam, że nie ma sensu to całe obserwacja za obserwacje, lepiej miec kilku czytelników, których naprawdę interesuje treść Twojego bloga niż milion obserwatorów tylko w liczbach, ale magiczny próg 400 to dla mnie jakiś inny świat. Gratuluję. <3
    Bardzo ładna stylizacja, szczególnie podobają mi się butki. *O*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz dziś rewelacyjnie! Jak postać z filmu!
    A bransoletkę mam tę samą! Genialnie!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz dziś jak postać z filmu! Rewelacyjne zestawienie!
    Mam podobną bransoletkę, tylko białą :)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  23. dopiero ogarniam twojego bloga i powiem Ci, ze przypominasz mi moja koleżankę z liceum :) lubiłam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Good work, I really like your blog! ;)

    Come check mine if you want, and let me know what you think!

    http://comeclothesval.blogspot.it

    x, Val.

    OdpowiedzUsuń
  25. hello!!!! this is my first time visiting your blog, this is a great post and you have a great blog also... I love it! please come visit my blog some day, I have great projects and you´ll be very welcome...
    kisses dear
    www.petitgraphie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. masz niesamowity styl ubierania, świetny zestaw , buty strasznie mi się podobają : )

    OdpowiedzUsuń
  27. bransoletka mi się podoba :> masz ciekawy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taką bransoletkę z czarnych żyłek pamiętam z lat dzieciństwa :) Miałam jeszcze taki naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kurcze cudowne zdjęcia, cudowny blog *o*

    obserwuje i czekam z niecierpliwością na kolejne posty i zapraszam częściej :)
    http://mylifemyworldmymoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. cudne zdjęcia! :)))
    masz bardzo ciekawy styl :>

    myownlittlewooorld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjecia:) Uwielbiam taki styl! Fajne buty:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/applause.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta fryzura strasznie Cię postarza. Ile masz lat? I, z całym szacunkiem, co Twoi rodzice na ten Twój "odmienny" styl? /Pozdro, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16 lol, no pewnie mnie postarza, zważywszy na to, że wszystkie dziewczyny yolo swag hipsta mają długie włosy. Moi rodzice go szanują, nie podoba im się, ale co mają zrobić?

      Usuń
  33. Fajne zdjęcia ;)

    http://anamarafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. tydzień minął mi szybko!;o
    A ty świetnie wyglądasz! Tak jak napisałaś na górze,że większość dziewczyn są yolo, swag i hipsta, a Ty taka nie jesteś, zostaję na dłużej! Piękny masz styl:)

    meown-meoww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję 400 obserwatorów! Ja tam mam jeszcze daleką drogę przed sobą. Strasznie podobają mi się Twoje buty oraz plecak. Ogólnie masz bardzo fajny styl!

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoje buty *,* Jejciu, ale mi się podobają. Bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję ci tak dużej sumy obserwatorów. Też bym tak chciała ... Jeszcze pewnie dużo czasu minie zanim to osiągnę .
    Mój tydzień w szkole zsunął się szybciej niż myślałam. Teraz będzie już tylko coraz więcej nauki. ;/

    http://skejcikziom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Coś nie tak z Shingeki... ? Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz najpiękniejszy styl, jaki w zyciu widzialam!!!! Z przyjemnością OBSERWUJĘĘĘ!!!! <333 Zapraszam do mnie :)

    moniut-moniut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. OMG, na pierwszym zdj myślałam że masz przewiązany ręcznik hahaha

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny set !
    W wolnej chwili zapraszam do siebie.
    www.LaMagdalene.blogspot.com

    Pozdrawiam, miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale ty fajnie piszesz < 3. obserwuję i zapraszam do siebie : *
    obserwujemy na bloglovin . ? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisze tak fajnie, że trudno było Ci przeczytać ostatni akapit? Nie ma to tamto, CYCKI OPADAJĄ!

      Usuń
  43. Fajna stylizacja!Gratuluję 400 obserwatorów:D

    OdpowiedzUsuń
  44. piekne ;)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog, fajny look !
    www.rumeur-rose.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojej, masz świetny styl! Ja niestety odczuwam bardzo mocno szkołę. Nauczyciele bardzo dają się nam we znaki.

    OdpowiedzUsuń
  47. boże kocham takie bransoletki ♥♥
    http://fashionbytwogirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi się nie chce uczyć przez tą pogodę... A zdjęcia i stylizacja świetne!

    OdpowiedzUsuń
  49. Twój strój i fryzura przypomina mi Matyldę z "Leona zawodowca". Kocham takie klimaty :D
    Ja też nie mogę skupić się w szkole...

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki za odwiedzinki na moim blogu i komentarz :)
    Podoba mi się twój styl! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz rewelacyjnie ! połączenie total black i denimu - uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się Twoja decyzja, o której piszesz w ostatnim akapicie. +100 do autentyczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja uwielbiam herbatę z mlekiem i miodem. Miód dodaje świetny aromat :)Zakochałam się w Twoim plecaku <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
  54. genialny plecak, dobrze że masz swój styl,cenie takich ludzi :)p.s pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna, jak zwykle ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. genialne zestawienie! mega klimatyczne
    obserwuje:**
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny zestaw !
    www.rumeur-rose.blogspot.com
    xoxo
    zapraszam na nowego posta !

    OdpowiedzUsuń
  58. Ładne zdjęcia ,fajna sesja :)
    http://lucja-d.blogspot.com
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna stylizacja i te buty ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne buty *o*
    Ja nie mogę się wdrożyć do wstawania i nauki po szkole. :C

    OdpowiedzUsuń
  61. Jaka super stylizacja!! uwielbiam czerń!!
    świetny blog!
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. następnym razem postaram się coś bez mięsa wymyślić.
    jesteś pierwszą osobą, którą poznaję, która nie je mięsa..

    Świetny look. najbardziej podoba mi się plecak. ostatnio "coś mnie bierze" by tak sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Pamiętam jak poszłam do liceum, powtórka z gimnazjum i czułam, że nic sie nie nauczyłam. Przyłożyć najlepiej się na samym początku - sprawdzony sposób ;)
    świetnie wyglądasz, ciekawy styl;-)
    Obserwuję. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Herbatka z mlekiem? Szczerze mówiąc, jeszcze nigdy nie piłam.. A jestem wielką fanką herbat i dziennie wypijam od trzech do 6 kubków dziennie. A w lato jeszcze więcej jej piłam.. :D
    Na pewno nie wypadasz aż tak źle na tle reszty klasy. Ty nie wiesz jak ja kocham Twój styl. Brrrrrrrrrrrrrrr! Wszystko.. WSZYSTKO MI TU ODDAJ ;=;

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. buty mistrzostwo!
    obserwujemy? ja już. ;)
    likeaposs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Super zdjęcia :) + obs http://followwyourdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}