czwartek, 17 października 2013

I close my eyes until I see

#np Grimes - be a body (侘寂)

Hejka! Jutro będzie jakiś dzień amerykański, w wyniku czego mam tylko jedną lekcję, a reszta to wykłady, siedzenie w "restauracji" i robienie sztucznego tłumu na przyznaniu nagród dla laureatów konkursu ortograficznego, więc tak usiadłam przy laptopie, żeby napisać notkę, bo przez weekend mam kilka rzeczy do nauczenia się, no i Edypa do przeczytania. Nie mam absolutnie żadnego problemu z książkami, ale jeśli chodzi o terminy i zmuszanie się, aby je skończyć, to nie widzę w tym żadnej przyjemności.
Ostatnio faktycznie wielu rzeczy mi się nie chce, mogę przespać całe popołudnie po szkole, a w nocy wpatruję się przez kilka godzin w sufit i rozmyślam o najróżniejszych rzeczach. Wtedy na przykład mam czas na przemyślenie kilku kolejnych, znalezienie nowych, inspirujących osób na instagramie i oczywiście wysłanie 50 tweetów, co się u mnie dzieje w każdej sekundzie. Byłam bliska wybuchnięciu śmiechem, gdy przeczytałam w ostatnim Harper's Bazaar, że Roberto Cavalli wysyła dziennie od 20 do 35 tweetów i uważa tę liczbę za dużo. Cóż, pewnie faktycznie tak jest dla ludzi, którzy mają, coś konkretnego do roboty.

A outficik dzisiejszy jeszcze z słonecznej soboty, sushi randki, kiedy pogoda była bajkowa, choć w powietrzu dalej czuć jesień. Stąd też ciepły sweterek z lumpka oczywiście, bo to lider w kategorii brzydkich swetrów, których nikt nie kupuje oprócz mnie. Ale to w porządku, ja lubię brzydkie rzeczy. 

sweterek - sh | creepersy - ebay | spodnie - tesco | koszulka - basic | torebka - vintage |
opaska z ćwiekami - ebay | krzyżyk - prezent

78 komentarzy:

  1. Mi się też ostatnio nic nie chce.Świetny sweterek i ogólnie cała stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne butki i cała stylizacja super.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham cie carolciu pozderki maksiu cium buziak xoxo love forewer kisski

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, sweterek taki na Koszałka Opałka, czy jak tam się ten skrzat nazywał :-D podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, sweter jest okropny. ._. No weź, mi się tam podoba.:3 Też ostatnio nic mi się nie chce, nie, mi się chce spać, ale nie robię nic by sie wyspać i tak siedzę do późna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten sweterek :) Zapraszam do wspólnego obserwowania jeśli zechcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! U mnie nie ma fajnych swetrow :C

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty, sama poluje ostatnio na creepersy ale jakoś nie umiem sie zmusic do kupienia ich przez internet po ostatniej wpadce z butami na allegro T.T mi również sie podoba sweterek, ma w coś w sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz, śliczny jest ten sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja ;p Fajny sweter :3
    zapraszam do mnie ;)
    __________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek robi wrażenie... chętnie bym go przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz :)
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwujemy? Ja juz :) http://neicey10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne buty ! :)
    bardzo mi sie podoba twoja stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  15. Heh heh, nie tylko ty kupujesz takie sweterki :D
    Ja w nocy też mnóstwo rozmyślam, a nawet za dużo, przez co jestem na skraju, ale jakoś daję radę. Bo gdy cierpi się na bezsenność, to niestety nigdy tak naprawdę się nie zasypia i nigdy nie budzi...

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie chciałam się zapytać skąd jest sweterek, a u dołu zobaczyłam nadpis SH. To mnie jeszcze bardziej przekonało, że w ciuchlandach można zanleźć prawdziwe cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog !
    już obserwuję i czekam na rewanż ! ;-))
    http://camode.blogspot.com
    :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety się nie doczekasz, ale bardzo mi miło :-)

      Usuń
  18. Ślicznie, super creepersy i naszyjnik *a*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny look:)
    http://magdelaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mam takie creepersy :) ogólnie świetny look
    cukki-cukkii.blogspot.com ZAPRASZAM DO MNIE I ZACHĘCAM DO OBSERWACJI I KOMENTOWANIA NAPEWNO SIE ODWDZIECZE

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ty fajnie piszesz :* obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna sceneria, uwielbiam jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sweterek jest unikatowy. Podoba mi się <3
    Super wyglądasz.Edyp nie jest straszną książką. ;;]


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oryginalny sweter. Chciałabym taki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. sweterek świetny ;33
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne creepersy, też planuję je sobie za jakiś czas kupić, ale nie mogę ich znaleźć w sklepach... :/

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszmy się tymi ostatnimi chwilami, bo niedługo to sieciówki podłapią, oczywiście do Polski 2 lata później wszystko przychodzi

      Usuń
  27. Też mam do przeczytania Edypa. ;x
    Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej świetny blog obserwacja ? Zacznij i napisz mi w komentarzu a ja się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. też posiadam takie buty. Są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny outfit, uwielbiam taki oryginalny,własny styl !:) Oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  31. ten zestaw ma w sobie jakiś fajny, lekko mroczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  32. sweterek bardzo oryginalny, nie brzydki :-)
    ogólnie ładny i sympatyczny outfit.:-)
    zapraszam częściej do mnie , ja będę wpadać ! buziaki !
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. love the shoes. Will you like to follow each other on Google Friend Connect, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  34. sweeterekk <33

    ~Strawberry.

    OdpowiedzUsuń
  35. buty są rewelacyjne <3

    // Klikniesz na moim blogu w baner Sheinside? To dla mnie bardzo ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne połączenie <3 Uwielbiam tego typu swetry. Są wygodne i mega efektowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny zestaw :) świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  38. Sweter może nie powala, ale na Tb wygląda wyjątkowo ciekawie i ładnie ;) Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny sweter c:

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz dość oryginalny styl :) Intrygujące :)
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. baaardzo fajnie ! a od grimes najbardziej lubię genesis :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I to zdjęcie,obok kutasa na kolumnie,czy co to tam było. :)
    Piękny sweterek, nie dawno w sh znalazłam taki pastelowy, ale był trochę za duży, a strasznie mi się spodobał.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ładna stylizacja na jesień. *.*
    szkoda tylko że nie pokazujesz twarzy na zdjęciach :(
    a tak to bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. podoba mi się twój blog, notką są ciekawe i czekam na więcej :) zapraszam tez do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny sweterek ;)
    Obserwuję ;)
    pozdrawiam

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. masz świetnego bloga wybraliśmy włąsnie ciebie! chcesz nawiązać współprace? Pierwsze 20 blogerek które zgłoszą sie do nas z chęcią współpracy otrzymają -20% nazawsze i 5 z nich darmowe bransoletki od nas!
    https://www.facebook.com/pages/Bransoletki-Kawaii/634789959905529?ref=hl
    o wiecej szczegółów zapytaj na fb:) Pozdrawiamy
    Bransoletki Kawaii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o współpracę, to proszę pisać na maila, nie interesują mnie wyścigi z innymi blogerkami, ale dziękuję :)

      Usuń
  47. Czesc widze, ze juz troche urzedujesz na blogu, masz za soba sporo postow. Ja dopiero zaczynam i chcialabym poznac opinie ludzi co sadza o moim pierwszym poscie. Czy w ogole sie do tego nadaje i czy moj blog zapowiada sie ciekawie. Jezeli znalazlabys chwile i mialabys ochote zobaczyc moje "dzielo" serdecznie Cie zapraszam ;-) Moze dasz mi jakies rady dotyczace blogowania. Z mila checia ich wyslucham. www.horabiksblog.blogspot.no

    Ps. Masz bardzo ladne zdjecia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też nie lubię czytać książek "na termin"
    ja nie mam tweetera :)
    sweterek mi się ogólnie podoba, ale zapięcie już nie

    pozdrwiam
    Angie

    OdpowiedzUsuń
  49. JEJUUU JAKI PIĘKNY OUTFIT *-*
    taki rockowy <3

    Obserwujemy? Zacznij! ;D
    http://nikey-nikeey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne stylizacja. Obserwujemy? Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  51. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz czego chcieć więcej ?

    Zaczynam Cię obserwować bo naprawdę warto a Ty ? ;)

    Zapraszam również na:
    pozadany-efekt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny sweter! <3 Wcale nie jest brzydki, a jeśli jest to ja tez lubię brzydkie swetry! :)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Creepersy od jakiegoś czasu szalenie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Podoba mi się to, że nie obserwujesz za obserwowanie. Wtedy naprawdę wiesz, komu naprawdę zależy na oglądaniu bloga. Nie będę oryginalna, ale muszę dodać, że wspaniały jest ten sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny sweter <3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawy strój! Bardzo mi miło, gdy widzę każdy Twój kolejny komentarz na moim blogu, lubię stałych czytelników ;).

    OdpowiedzUsuń
  58. Miałam kiedyś taką żyłkę na szyję, rękę i palec. Rozciągnęły mi się i od tamtej pory szukałam ich w sklepach, ale nie mogę trafić :( Widziałam post jak je zrobić, ale jestem chyba zbyt leniwa :D
    blackcherrylady.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. hahaha, te 3 zdjęcie od końca, cute XDDD
    jej, skąd ty masz tyle tych fajnych ubrań :o

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia ; ) Lubię oryginalne osoby ; )

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}