czwartek, 31 października 2013

I think I could be fine If I could be Mary Jane Holland tonight

#np Lady Gaga - Mary Jane Holland 
Hejeczka! Cieszę się z długiego weekendu, bo wreszcie mam okazję dokończyć 2 sezon American Horror Story, uwielbiam ten serial i właściwie nie wiem, dlaczego wcześniej go nie zobaczyłam, skoro stale mijam gify z nim zwiazane. Na tumblr oczywiście, tam gdzie spędzam swoją młodość. 
Dzisiaj halloween, pamiętam jak dwa lata temu pieczołowicie przygotowywałam się do zbierania cukierków. Strój miałam inspirowany Cielem Phantomhivem, kiedyś nawet było tutaj zdjęcie, ale wydaje mi się, że skasowałam ten post. Chociaż kto wie, może jacyś wytrwali czytelnicy pamiętają. W tym roku nigdzie nie idę, chciałam do szkoły zrobić sobie takie koczki, jak na dzisiejszych fotkach, ale 1) miałam pierwszy wf. 2) nie umiem tego robić na krótkich włosach i zajmuje mi to 30 minut.  Podsumowując: zmarnowałam moją jedyną w roku szansę na założenie tak bardzo ukochanych kokardek Kreepsville 666 i nie narażenie się na wzrok "judging u".

Czekam na listopad, bo wychodzą mangi, na których mi zależało od właściwie połowy 2013, jadę na wycieczkę do Wrocławia (z kim się spotkam? lol), EMA 2013, które spokojnie mogę oglądać, bo poniedziałek jest dniem wolnym i oczywiście wychodzi ARTPOP, jak na razie kocham najbardziej snippet Mary Jane Holland, nie mogę się doczekać pełnej wersji, bo 2 minuty wcale mnie nie satysfakcjonują.


sweter - sh | legginsy - basic | plecak - ebay | kokardki - kreepsville 666 | buty - ebay | 
koszula dżinsowa - sh | okulary - allegro | bransoletka - lilou

77 komentarzy:

  1. Twój blog jest taki emejzing, i wgl te stylizacje takie zajebiste ;**********

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudownie wyglądasz :)
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. kaichou wa maid sama i another 2, dziena! <3

      Usuń
    2. O kaichou też sobie kupie i to chyba kobato ba ma uroczą okładke, ale to juz jest w empikach.

      Usuń
  4. moim zdaniem nie powinnaś sie przejmowac zdaniem jakiś tam osób i nosic te wspaniałe kokardki w każdy inny dzień w roku, a nie tylko w halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie w lenonkach! Mi nie pasują i nad tym strasznie ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy outfit ;) Fajne kokardki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kokardki są świeeeeetne :O

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę przyznać że takie kokardki bałabym się kupić

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokardki są obłędne :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny strój! Kokardki są mega wypasione!!! Super:) ...no i te okulary! Moje się przełamały na środku i nawet z taśmą klejącą się rozchodzą:(

    Pozdrowienia i miłego oglądania:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz <3
    Też bym chciał chodzić na Halloween :(
    + masz przepiękny blog *.*

    zapraszam :) http://the-crazy-muffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny blog :D
    Cudny wpis :D
    Cudne zdjęcie :D
    Wszystko jest genialne :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :D

    http://wlacz-pozytywne-myslenie.blogspot.com/2013/10/motywacja.html

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stykówka ♥ creepersy :d też mam :D
    obserwujemy? :D
    fotografia-cytrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kokardki *o* Zakochałam się w nich! Są takie inne, w sam raz na dzisiejszy wieczór :) Ogólnie bardzo fajna i pomysłowa stylizacja :)

    Tak, również słyszałam o śpiewających zniczach. Raz moja ciocia postawiła na grobie prababci grającą choinkę na święta. Chyba ją ukradli. A wszyscy cioci mówili, że przesadza...

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny strój. Boskie kokardki and creepersy *,*
    http://olaandnina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super spinki !

    http://el0domcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kto Ci robi zdjecia, bo sa bardzo ladne :) powinien zostac fotografem/fka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz świetny styl - wyróżniasz się na tle innych blogów.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylówa, taka creepy :D
    każdy ma teraz te kokardki :D są genialne <3
    no i świetne creepersy
    mam takie okulary :D
    +spełniłabyś też moje marzenie gdybyś kliknęła w jakikolwiek obrazek ubrania na dole najnowszego wpisu
    chodzi o współpracę więc będzie wspaniale i dziękuję <3
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow oryginalna stylówka, wybacz ale gustuję w innych stylach , ale twój blog jest serio nieziemski *-*
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się zastanawiam nad tymi spineczkami,w Twojej stylizacji prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mi się kojarzysz z Matyldą z Leona Zawodowca *_*!
    Spineczki istnie Halloweenowe :D

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja cały czas też przesiaduję na tumblrze :)
    Jaka fajna stylizacja ! :)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha, ciekawe ubranie. :d Ja halloween spędziłam na czytaniu mangi, oglądaniu Tv, siedzeniu przed kompem i popijając herbatkę albo czekoladę. :c Nie zbierałam cukierków, a szkoda. Lubisz mangę? Polecam ci "death note" - jeśli jeszcze nie czytałaś. ;p Pozdrawiam. :))
    _______________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kaichou wa Maid-sama?!!! Nie no ja na sto procent zbankrutuje ;p Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie obchodzę Halloween, nie chcę, nie lubię.. ;P
    Upiorne kokardki ^.^
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super outfit .... bucisze mega!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, jakie fajne lenonki :D

    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  29. ale ty fajnie piszesz *o* obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądasz. ;) masz świetną gumkę do włosów! ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne creepersy! <3 ogólnie bardzo fajna stylizacja, wszystko idealnie pasuje :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Chętnie wpadnę do Ciebie jeszcze nie raz, więc zapraszam do wzajemnej obserwacji oraz do lajkowania mojego fanpage'a abyś była na bieżąco, buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja ciągle nie umiem zrobić sobie takich koczków. </3

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobają mi się bardzo Twoje włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne spineczki :p
    Świetny post *__*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  36. Boski outfit Halloweenowy. Bardzo mi się podoba. Świetny pomysł. :)
    http://goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny strój, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga a postaram się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kokardy zabójcze, ciekawe jakby wyglądał w nim mój york :d

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny outfit ;D zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny look, naprawdę bardzo mi sie podoba a w szczególności kokardki ! :D
    Jeżeli masz czas i ochotę to zapraszam na bloga koleżanki KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kocham twój styl omfg:((

    OdpowiedzUsuń
  42. Oryginalnie wyglądAasz :) na pewno zwracasz uwagę na ulicy. Super!
    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Oryginalnie wyglądAasz :) na pewno zwracasz uwagę na ulicy. Super!
    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna bransoletka.
    Wyglądasz bardzo oryginalnie :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ahahaha te spinki mnie powaliły, debeściarskie są :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Hahah ja też mnóstwo czasu spędzam na tumblrze ,nie dziwie sie bo jak siadam na kompie i tam wchodze to umiem caly dzien przesiedzieć xD pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. omg, bransoletka z napisem 'Carolyn' też chcę taką z napisem 'Hubsooo' tylko, że w innym kształcie i w ogóle XD *-*

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. fajnie wyglądasz. ;D

    glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. You're really pretty! I love your style.

    x Dawn
    www.artofbeingweird.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna stylizacja :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. straszysz tymi spineczkami :)

    pozdrawiam Cie serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Ach, uwielbiam misiowy sweter i oka.:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Tak uroczo wyglądasz w tych związanych włosach
    i szansa niestety zmarnowana :D ale wydaje mi się, że
    tych szans jeszcze będzie wuhuhuhuuu więc spoczko ;)
    Tumblr nie martuje mi życia, tumblr jest moim życiem hehehe ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz bardzo specyficzny styl. Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. jesteś taka urocza,ślicznie Ci w koczkach *_* a American Horror Story chcę obejrzeć ale nie mogę się zebrać ._.

    OdpowiedzUsuń
  56. cudne kokardki! :3

    http://szaroburechmury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. zakochałam się w creepersach !

    OdpowiedzUsuń
  58. Ślicznaa stylizacja. Kokardki *_*
    kovham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Te kokardki są absolutnie wspaniałe, a taki sweter to moje marzenie, już od września. Jesteś cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  60. świetna stylizacja !! czarny to zdecydowanie mój ulubiony kolor :>

    obserwuję i zapraszam : http://fashion-iseverywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Jesteś niesamowicie oryginalną i intrygującą osobą, obserwuję, żeby Cię nie zgubić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. oo słysząłam o americn horror story, musze zerknąć wkońcu na to :PP

    OdpowiedzUsuń
  63. Szczęka mi opadła na widok kokardy! Też chcę taką !!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna stylizacja !
    Bardzo mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  65. jej, masz super bloga <3 będę wpadać częściej ;)
    świetna kokarda! obserwuje

    ŚPIEWAM, zapraszam -
    u mnie: moja nowa piosenka i nowy cover
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}