piątek, 8 listopada 2013

I don’t wanna be alone forever, but I can be tonight / hard outfits


♡ #np Lady Gaga - Gypsy 

Przestałam bawić się w Polyvore już wieku temu, ale wciąż czasem zdarza mi się tam wpaść w poszukiwaniu inspiracji. I tak przypadkiem natknęłam się na świetne sety sarahisamovie. Będąc szczerą, to szukałam nazwy butów, które zazwyczaj nosi Juria Nakagawa.
Mieszanka cute & creepy, zestawy utrzymane w konwencjach sea punku, moja miłość od pierwszego wejrzenia. Niestety do końca roku jestem spłukana, mam ściśle zaplanowane wydatki i będę zmuszona trzymać się tej rozpiski.
Dobra wiadomość jest taka, że zrobiłam już preorder ARTPOPu, więc przyjdzie do mnie w błyszczącej folii i z nagraniem koncertu na festiwalu iTunes, chyba zrobię sobie osobny wieczorek z sushi, żeby jeszcze raz ociekać łzami, gdy Gaga mówi o ukrywaniu siebie pod perukami i strojami, a zaraz potem śpiewa Swine. Na początku nie byłam przekonana do tej piosenki, ale odkąd wyciekła wersja studyjna, nie mogę się od niej uwolnić. Właściwie cała tracklista towarzyszy mi na rowerku, tęsknię za bieganiem rano, kiedy słuchałam muzyki tak głośno, że nie słyszałam nadjeżdżających aut i już kilka razy mogłam skończyć pod ich kołami.

waheyyy


taylor mom


didnt care today


wat id wear to ur birth

cute not bothered


watching ur aSSSSS


fudgein' trainer

dope girlz


for camille xxxx
♡ Pozdrowionka dla Natalii 


77 komentarzy:

  1. 2 'zestaw' czy jakby to tam nazwać, jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, uwielbiam czytać twojego bloga :)

    moniut-moniut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. omg your style is EVERYTHING girl - love all these outfits! <3 new follower here~

    http://britishmermaid.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne zestawy ♥ Kiedyś miałam nazwę takich butów, ale nie były to do końca te.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też podoba się taki styl ;)
    Mam także Creepersy

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super styl, bd miała creepersy jak pojadę do Londynu :>
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie rewelacyjne zestawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie zestawy <3
    chciałabym chciałabym ;D
    świetny blog ;)
    buziaki ^^
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw z Taylor Momsen;)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty!!
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zestawy są dość kontrowersyjne, ale znalazłam w nich również rzeczy które bardzo bym chciała mieć ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre chciałabym mieć *-*, ale niektóre nie są w moim guście C: Blog megaa *_* Obserwujemy? Odpiszesz u mnie? Z góry dziękii ;** http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zestawy !

    obserwuje
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawy. Fajny styl. Fajny blog i wszystko jest tu fajne :-)
    Chciałabym mieć przedostatni :-)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga: http://ann-anuula-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm. Dość odważne i ciekawe zestawy ;)

    pozdrawiam ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. na te auta to trzeba uwazac bo moja kolezanka wlasnie tak zostala 'potrącona' w cudzysłowiu bo tylko draśnięta ale sam fakt ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo kreatywne zestawy. Takie z duszą i charakterem. Nie zapomniałaś o tym, żeby miały pazur tak jak twoje stylizacje. Bardzo mi się podoba!


    Zielona Papuga
    zielonapapuga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe zestawy, ale ja bym się tak nie ubrała :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten styl, nosiłabym :) ma dziewczyna oko!

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba nigdy nie słyszałm tej piosenki, ale za chwilę ją z ciekawości włączę, mimo iż nie przepadam za repertuarem lady gagi... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zestawy, jednak te buty do mnie nie przemawiają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe ubrania. Uwielbiam takie rzeczy, więc większość bardzo mi się spodobała *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za takimi butami, oprócz klasycznych creepersów, ale niektóre zestawy były naprawdę ładne :))
    podoba mi się twój styl ;p
    obserwuję ;)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. A kilka rzeczy z tych zestawów nawet wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko uwielbiam ten biały literkowy ciuszek♥
    Z checią bym sobie przywłaszczyła xd A znalazłaś w końcu
    te buty Jurii? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, a przynajmniej coś bardzo podobnego :) nazywają się "Dr Martens Agyness Deyn 3 Strap Ankle"

      Usuń
  26. Super te zestawy !
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zestawy ! Mi najbardziej chyba podoba się zestaw przed ostatni;) Lubię takie buty na podwyższeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boże! Te buty! Ja pierdziele,kochamkochamkochamkochamkocham!
    Posłucham tego utworu od Gagi,mimo,że niezbyt lubię od niej utwory,ale mimo to, mam szacunek do tej piosenkarki i uwielbiam jej styl :)

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zestaw 4 jest śliczny super blog
    zapraszam , dopiero zaczynam ale komentarze mile wiedziane-
    http://mylife-mydream-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy styl i zestawy ;) tylko te czarne oczy trochę przerażające ;o ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja czasami tam zaglądam, ciekawie^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę! Bardzo lubię ten post!

    ZAPRASZAM!
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy post :) Fajnie się czytało ♥

    Zapraszam też do mnie: appiappi.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku cudowne! Mega mega inspirujące ♥''Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Boska 'obroża' w 6 zestawie.. Co ja mówię.. Piekielnie cudna >:D

    Dzięki za koma :>

    OdpowiedzUsuń
  36. fantastyczne zestawy!!!
    koooooochamyyyyy wszystkieeeeee!!!!!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajne kolaże
    sama odkrywam ostatnio uroki polyvore
    to takie uzależniające!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie świetne zestawy *-* Uwielbiam taki styl :3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny styl, świetne zestawy! ;3

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne outfity :) takie hipsterskie;p
    ooo beavis i butthead , co za debilee XD
    Fajne blog, podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne outfity :) takie hipsterskie;p
    ooo beavis i butthead , co za debilee XD
    Fajne blog, podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  43. kocham buty JC z ostatniego tak mocno :''''''''''''''''''')

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne te inspiracje!

    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. myhym, myhym ty lepiej uważaj na te samochody, bo jak Cię przejadą to z kim będę przeżywać ARTPOP :c

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Różowe Cornverse na platformie są obłędne ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. pokemona :D to to jeszcze gdzieś jest? :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Mocno halloweenowe te stylizacje :)
    Poszczególne elementy mi się podobają, ale wszystko razem jest trochę za ciężkie jak dla mnie.
    Awangardowo.

    Pozdrawiam i dziękuję za opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe zestawy c: 5 i 6 jest fenomenalny ;3

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  51. drugi i ostatni zestaw mega ! <3

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/grey-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Love the green jacket and the tartan!

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo ładny blog :) jestem pierwszy raz a już mi się podoba! będę wpadać częściej. Zapraszam również do mnie na nowy post ' must have' :))))))) <3 Pozdrawiam i całuję!

    OdpowiedzUsuń
  54. Rad outfits!
    You have the coolest blog! Would you mind checking out mine? What about following each other? Let me know!
    x
    FASHION ENVIOUS

    OdpowiedzUsuń
  55. I WANT THE SIMPSONS BAG! I AM OBSESSED WITH THE SIMPSONS!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}