piątek, 15 listopada 2013

It’s the middle of the night and I’m so gone

#np Sky Ferreira - you're not the one

Każdy tydzień roboczy mógłby trwać dla mnie wtorku do piątku, całkowicie aprobuję przedłużenie weekendu o poniedziałek, kiedy wypadają mi wszystkie przedmioty przyrodnicze, które jako prawdziwa chumanistka z powołania, hejtuję.

Trochę zaczęłam znowu oglądać anime, chociaż ten sezon nieszczególnie trafił w moje serce z tytułami, ale przemogłam się do Aku no Hana. Kreska jest naprawdę fatalna, fabuła lekko posuwa się do przodu, ale co ciekawego wyniosłam z tego anime - poezję Charles'a Bauderlaire, pobrałam sobie w pdfie cały tomik Kwiaty Zła i już kiedy chciałam brać się w weekend za czytanie, wypadła mi kolejna lektura na środę, więc mam straszną obsuwę w moim grafiku. 

Zaczyna się chyba sezon na zdjęcia w domu, więc mam nadzieję, że jakoś przetrwam zimę, jak na razie uważam, że taki kontrast białej ścianki z moimi wiecznie czarnymi ciuchami daje świetny efekt. Szczerze, to moje serce już od dawna oddane jest monochromatycznym barwom, więc z zapałem przeglądam takie blogi, jak np. http://130186.tumblr.com/ czy carolyndolly.tumblr.com

| buty - ebay | koszula - sh | top - h&m | spódniczka | bandana - vintage |
Kocham Was wszystkich i dziękuję za komentarze i obserwacje, już tak blisko do 500!

95 komentarzy:

  1. i love looks in black!..and i love the bandana you look cool with that!...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcem tą spódniczkę :D Mam podobną ale z grubszego materiału i ćwiekami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)

    http://isolated-from-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to chyba mój ulubiony outfit ze wszystkich, które dałaś do tej pory na bloga omg kocham kocham kocham!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kontrast czarnych ubrań z białą ścianą wygląda naprawdę świetnie.
    Uwielbiam czarne ciuchy, więc jak dla wyglądasz ślicznie *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma co komentować, jak zwykle pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wiecie jak mnie każdy komentarz cieszy <3

      Usuń
  8. Ja z Anime oglądałam tylko Naruto ;) Świetna sesja ;D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. a nie... "humanistką"? nie wiem czy przez ce-ha miało być specjalnie? :)
    wreszcie jakis ładny outfit :3

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak tu nie myśleć o poniedziałku źle skoro dzięki niemu weekend jest zawalony nauką, a przynajmniej u mnie tak to wygląda. Bardzo fajnie wyglądasz. Podoba mi się twój, jak nie patrzeć, niecodzienny styl, ale to coś jest z moim nudnym otoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. ohohoh, nie wiem co napisać, serio. Zawsze jest pięknie i w ogóle masz najlepsze ciuchy.

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. btw. to twój Bogdan? taki czarny :o

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna spódniczka ;) i fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia !
    obserwuję :*
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem za tym, żeby tydzień zaczynał się od wtorku :)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  16. ee, chumanistko? nie zauważyłaś, że popełniłaś błąd? -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow ortograficzna policja przyjechała

      Usuń
  17. rewelacyjny zestaw, bardzo mi się podoba !
    zostaję z Tobą na dłużej ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mrocznie, fajny klimacik. :)
    obserwujemy?

    http://lucky-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezły outfit. :) Bardzo mi się podoba taki styl, jaki nam zaprezentować, chociaż dodać kilka dodatków odjąć kilka rzeczy i powstanie zupełnie inna stylizacja. Bardzo fajnie :3

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Popieram,że tydzień roboczy mógłby trwać od wtorku do piątku!Fajna stylizacja;3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw, bardzo ciekawe zdjęcia ;-)
    Tydzień od wtorku do pt to lepsza alternatywa, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznaję, że w czerni zawsze wygląda się dobrze. Lubię ją, ale kolorem nieco żywszym również nie pogardzę. Sama nie mam specjalnie czasu na to, by oglądać teraz anime. Ale mówisz, że poznałaś poezję? No proszę. :) I kto śmie twierdzić, że anime niczego wartościowego nie wnosi w nasze życie?
    Podoba mi się Twoja spódniczka.
    Bardzo ciekawe krzesełko.

    ______________
    Musisz chyba mieszkać w nieco większym mieście, skoro macie takie atrakcje. :D Zazdroszczę.

    P.S. Tylko informuję, że obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia :) i spódniczka swietna :>

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie efekt czarno - bieli jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jako nieco starsza "chumanistka" z powołania doradzam szczerze - nie hejtuj przedmiotów przyrodniczych :)
    nie wyszukałam tu jeszcze informacji, ile masz lat, ale i tak doradzę - nawet zatwardziały humanista może kiedyś skorzystać z nich przy wyborze kierunku studiów albo podyplomówki ;) ja tak zrobiłam ;) i Bogu dziękuję za to, że jednak biologii nie hejtowałam ;)

    miło mi, że do mnie trafiłaś, ja z przyjemnością przeglądałam Twojego bloga - to świetne, że będąc tak młodą masz swój styl :) dlatego będę wracać, bo zawsze lubiłam oglądać to, co się wyróżnia z tłumu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for your comment & nice outfit xx
    http://liivelaughloveblog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  28. tez mam te buty... sa MEGA piekne <3

    zapraszam: http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Loved your look. So gorgeous !! Lovely blog :) you have got a new follower <3 it would be great if you follow me back :) nice to connect <3
    www.beautyandfashionfreaks.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna spódniczka + jak możesz kliknij mi w baner sheinside :D !

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham takie buty :3

    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zajebiste glany *-*

    http://roksanasblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super glany, czekam na następne posty!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie dłuższe weekendy są jak najbardziej na plus, ostatnio ciągle jestem przemęczona, mimo dłuższych weekendów mało odpoczęłam, ale niedługo święta więc znowu będzie wolne :) Przejrzałam kilka twoich postów i masz genialny styl ubierania się, podoba mi się, zamierzam wpadać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog zapraszam do mnie : RoksiTv.blogspot.com <3 + obserwuję cię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pieknie;)
    podoba mi się:*
    zapraszam do mnie -------------------->http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba zapraszam również do obserwatorów;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  38. zazdroszczę takiej pustej ściany i spódniczki <3
    mój weekend trwa 3 dni, bo mam wolny piątek, ale za poniedziałek też bym się nie obraziła ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Mroczno tu :) ale ja też lubię czerń!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mój styl , ale spódnica ładna :)
    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. fajna grafika bloga ,widać że masz duże ambicję wszystko naprawdę świetne
    zapraszam do mnie http://good-look.blog.pl/ dopiero zaczynamy fajnie by było gdyby naszego bloga skomentował ktoś z większym stażem ,jak ty c;
    + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejciu, jejciu, jejciu! *o*
    Prześliczne są te stylizacje.

    Ja też chciałabym, by weekend poszerzony był o poniedziałek (biologia, matma i fizyka). Trzymaj się cieplutko, kochana ♥

    Wpadnij do mnie, jak znajdziesz czas!
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie i mroczno ; )
    Obserwuję, bo to moje klimaty xd
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne wyglądasz <3 Spódniczka :D


    Zapraszam do mnie :) ->http://cappucinoworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna 1 spódniczka :) i buty *-*
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie wyglądasz ;))

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja tam przedmiotów humanistycznych znieść nie mogę. Tam nie ma żadnego schematu, a ja - jako mało kreatywna osóbka, jakoś nie mogę tego znieść. ;) Ale podziwiam ludzi, którzy to rozumieją, należą się Wam ogromne słowa uznania. ;)
    Wyglądasz super, też lubię chodzić w czerni, tak na zimę mi się zbiera zawsze ;)

    Pozdrawiam,
    Ara ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny outfit, szczególnie podoba mi się spódniczka, sama bym nosiła. <3

    OdpowiedzUsuń
  49. dlaczego na ani jednym zdjęciu nie patrzysz w obiektyw?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo tu nie chodzi o moją twarz a ubrania

      Usuń
  50. śliczna spódniczka, świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. you look so pretty, I love this black outfit!

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo ładna spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. wyglądasz świetnie, piękna spódnica :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  54. Spódnica i buty *.* Stylizacja naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny look :) spódniczka jest genialna :) obserwuję ;)

    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny zestaw ! Podoba mi się jak wiążesz bandanę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo mi sie podoba polaczenie spodniczki i bluzki

    OdpowiedzUsuń
  58. naaaajs ! :) fajna spódniczka;)
    dziękuję za komentarz i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja kilka lat się przygotowywałam do urządzenia pokoju :D!
    Właśnie, zaczęły się zdjęcia w domu ;).

    OdpowiedzUsuń
  60. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudny outfit i zdjęcia! Byłyby jeszcze lepsze, gdybyś się nie garbiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Czyżbyś miała na nogach glany? (Jeśli nie to sorry za ignorancję, za bardzo się nie znam, ale kocham taki typ ciężkich buciorów!) Cudowne są ♥ Taki kontrast jest naprawdę fajny i dobrze ogląda się takowe zdjęcia.
    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Genialnie !!! <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. ja jestem akurat jestem przewrażliwiona na kreskę w anime. Jeśli mi się nie podoba - nie oglądam. XD
    Piękny outfit ;-; piękna Ty ;-; kckckckc

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Great look! Love your skirt!
    - Charlotte
    http://fashiongirl134.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Wonderful outfit but those legs steal the show. So wonderful and exciting they are in those tights. Thanks for visiting my blog. Yours is very cool and following it for sure :)

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}