piątek, 29 listopada 2013

Make-up at Christian Dior Spring 2014 / zodiac necklaces at Valentino 2014.

#C-Reezy - Goth Girls Only

Faktycznie nie jestem osobą, która wiele o makijażu może powiedzieć, jednak ostatnio przeglądając różne tumblre haute couture i chciałam się podzielić tym pięknym odkryciem. Makijaż Christiana Diora na sezon ss 2014 skradł moje serce i zasłużył sobie na wszystkie swoje tysiące notek. Dziwię się sama sobie, bo nigdy za złotem nie przepadałam, raczej nie kojarzyło mi się z niczym prawdziwie szlachetnym, ale od niedawna znowu coś mi się odmieniło i sama chciałabym pokryć nim sobie twarz. A przynajmniej wysmarować miejsca wokół oczu i poprawić sobie jeszcze turkusową kredką do oczu, jeśli tak się zapowiada wiosna, to najlepiej abyśmy pominęli zimę.


W oko wpadła mi także zodiakalna biżuteria u Valentino, masywne, złote łańcuchy oplatające bladą szyję i zwieńczone zwierzyńcem niebieskim (swoją drogą - bardzo ciekawy synonim).



Ostatnio w ogóle nie mam nastroju na nic, wiecznie czymś się zajmuję, ale nie przynosi to żadnych efektów. Powinnam się bardziej skupić na swoich obowiązkach, a wszystko o czym myślę, to kiedy będę miała wreszcie czas na przeczytanie Uzumaki Junji Ito. Ostatnio znalazłam masę dobrych rzeczy do przeczytania, ale niekoniecznie mogę pozwolić sobie na kilkugodzinne leżenie w łóżku z książką w ręku. Zmęczona.

Ps: jeśli są tu jeszcze jakieś osoby zainteresowane FS, to zapraszam na http://little-whitelies.blogspot.com/
Udanego weekendu, babes!

23 komentarze:

  1. Ja chyba nigdy nie przekonam się do końca do złota. Nawet te makijaże, mimo, że całkiem ładne to chyba nie do końca w moim guście.
    Też ostatnio nie mam na nic nastroju. Chciałabym w końcu skończyć czytać pewną książkę, ale nie mogę się do tego zabrać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają te brwi. Przykuły moją uwagę bardziej niż oczy. Ozdoby też świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ;))


    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy makijaż najlepszy! <3 +

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta biżuteria :) Wypróbujesz taki makijaż na sobie?

    moniut-moniut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie mam na nic nastroju :/ Fajne są te biżuterie ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle mi się te makijaże nie podobają. Złoto jest OK, ale nie w tak teatralnej i krzykliwej wersji. Ale ja w kwestii mody jestem ignorantką. Biżuteria już ciekawsze.

    I ja mam tak, że niby coś robię cały czas ostatnio, a jakoś nie ma żadnych efektów...

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie piszesz. ciekawe zdjęcia :)
    obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie natomiast złoto chyba nigdy do siebie nie przekona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale odważnie pomalowane te brwi!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaże dość ciekawe, choć z pewnością bym się tak nie pomalowała. Jakoś nie przepadam za złotem na twarzy, jeśli chodzi o biżuterię to już zdecydowanie prędzej, choć preferuję srebro.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama wolałam zawsze srebro od złota, ale teraz złoto mnie po prostu urzekło! Makijaż diora cudowny! No i ta cała
    biżuteria chcialo by się mieć.
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te brwi wyglądają obłędnie!!! Trend raczej nie na ulicę, ale na pewno wypróbuję na jakąś imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz widzę taki makijaż ;o ale średnio mi przypadł do gustu ... typowo pokazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaze genialne,ale tylko na pokaz lub do sesji zdjeciowych :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kontrowersyjne makijaz ale..podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny makijaż! ;o Kocham tego typu mocniejsze dodatki własnie takie jak makijaż, czy biżuteria! ;))

    Obserwuję i czekam na rewanż. ;)

    Pozdrawiam!

    szkice-moda-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ złoto to właśnie piękny dodatek zimą :) Na wiosnę złote dodatki wydają mi się
    właśnie za ciężkie... Ale co ja tam wiem... nie jestem projektantką :P
    Widzę 'Junji Ito' i wiem, że masz świetny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. I ADORE the golden brows, I wish to have my brows like that :P

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}