wtorek, 31 grudnia 2013

2014 hugeass wishlist / podsumowanie 2013

#np The XX - Tides

Nowy rok, to i nowe ubrania. Obiecałam sobie, że w 2014 odświeżę szafę i niech mi w tym celu Bóg dopomaga, bo na wiosnę będę się przeprowadzała i wreszcie będę miała garderobę, aby te wszystkie szmaty gdzieś składować. Może to śmieszne, ale naprawdę uważam, że to wydarzenie w jakiś sposób odświeży moje życie i zacznie się coś nowego. 
Poniżej lista ciuszków, które chcę skolekcjonować, czy się uda? nie wiem, to taki mały przykład tego, co ostatnio chodzi mi po głowie, niekoniecznie wierzę, że wszystko trafi w moje ręce, ale przynajmniej będę miała na co patrzeć.
1. Duże kolczyki serca, srebrne / 2. Lavendairy, lakier od Lime Crime / 3. kapelusik czarny / 4. srebrny, metaliczny plecak / 5. buty Mary Jane / 6. skarpetki stay cute / 7. brokatowe creepersy / 8. torba smiley / 9. plecak Iron Fist glamour guts / 10. koszulka Valfre / 11. pudełko na bento / 12. choker z ćwiekami / 13. Coquette od Lime Crime / 14. kocie okulary / 15. metaliczne, srebrne legginsy / 16. jeansowy plecak nope Stay Cute / 17. przezroczysty choker / 18. jeansowa spódniczka / 19. crop top z Davidem Bowie / 20. przezroczysty plecak O-mighty z kosmitą / 21. krem do twarzy Lush / 22. naszyjnik z surowym ametystem / 23. creeperso-podobne buty / 24. sweter z płomieniami / 25. lawendowy tattoo choker / 26. łapki Kreepsville 666 / 27. pierścionek z kosmitą.

Czujecie usatysfakcjonowani tym rokiem? Ponieważ ja zawsze po świętach mam takie gówniaste uczucie, że praktycznie cały rok zmarnowałam na nic. Mimo, że trochę się zmieniło, bo po feriach miałam pierwszy raz fioletowe włosy, zaczęłam się bawić makijażem, zdobyłam czarną grzywkę, przez przypadek stałam się Arielką, ścięłam włosy do ramion. Tyle, co wpadło mi głowy z wyglądu. Jeśli chodzi o doświadczenia, jakich nabrałam w minionym roku, to przede wszystkim zasługuję na medal za systematyczne prowadzenie bloga, chociaż na poważnie wzięłam się za to dopiero po wakacjach, bo dodaję jeden post na tydzień i uważam, że taki rozkład służy mojej "karierze". Patrzę wstecz na posty i uwielbiam je czytać na głos. Przeszłość jest zabawna.
Dostałam na asku kilka pytań, jakie są moje postanowienia noworoczne. Nie lubię ich robić, bo według mnie zawsze jest dobry czas, żeby zacząć coś na nowo, nie jestem przekonana, czy kilka punktów napisane tutaj, w jakimś zeszycie, kalendarzu, notesie czy gdziekolwiek indziej mnie zmotywuje do ich spełnienia. Jednak jeśli mam wyróżnić kilka spraw nad którymi będę pracowała, to przede wszystkim będę dalej starała się pisać w miarę regularnie. Mój goal na nowy rok to 1000 obserwatorów, ciekawe, czy się uda? Już jest bardzo blisko do 600, więc wszystko możliwe! Następnie, chciałabym zadbać trochę o siebie. Nakupowałam już mnóstwo odżywek do włosów, które w tym roku doprowadziłam do stanu tragicznego i przyzwyczaiłam się do cotygodniowych kąpieli, gdzie niszczę w wodzie kolejną książkę. Poniekąd wiążę się to też, z postanowieniem, że będę czytała więcej i oglądała więcej. Będę ćwiczyła codziennie i bardziej pilnowała się z jedzeniem. Staram się z tym od wakacji, ale wydaje mi się, że mogłabym to robić lepiej. Nikt nie gotuje pode mnie, więc chciałabym wypróbować nowe, wegańskie przepisy. Jak już wcześniej pisałam, postaram się odświeżyć garderobę, więc czeka mnie rozsądniejsze gospodarowanie finansami. Będę urządzała pokój, więc mam nadzieję, że nikt nie będzie mnie agresywnie unsubować za kilka inspiracji domowych, bo przez tę fazę muszę przebrnąć również i ja.

To chyba wszystko, czym chciałam się z Wami dzisiaj podzielić. Dziękuję za ten rok spędzony ze mną, wszystkich moich stałych i mniej stałych czytelników, za każdy komentarz, każdą obserwację tutaj, ale też na innych serwisach, gdzie można mnie znaleźć. Mam nadzieję, że 2014 będzie dla Was dobrym rokiem, kiedy poczujecie się w pełni spełnieni i osiągniecie to, czego 2013 Wam nie podarował.

"My new years resolution: Never be afraid to be kicked in the teeth. Let the blood and the bruises define your legacy" - Lady Gaga

106 komentarzy:

  1. Super blog ;p
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow totalnie mój styl
    widać że blog na poziomi dlatego obserwuje trzymaj się kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę garderobę, ale niestety u mnie nie ma na to szans ;c
    http://schowajmniepodlewepluco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten plecak i jeansowa spódniczka to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy, super blog :)
    obserwuję i liczę na to samo :)
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowne rzeczy , srebrne creepersy :o <3 zakochałam się w nich :*

    dorey-doorey.blogspot.com
    skom?

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwujemy?
    http://slodkiesloneczko.blogspot.com
    Jak zaobserwujesz daj znać w komentarzu. Dziękuję. Pozdrawiam. Szczęśliwego Nowego Roku! ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. 21-też chcę!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny blog :) Dzięki za odwiedziny u mnie ;)
    zuzaa-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego w nadchodzącym nowym roku, udanej zabawy!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog=)
    Miło się czyta:P
    Dzięki za komentarz u mnie:)
    Zapraszam ponownie:)
    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    Obserwujemy?jeśli tak to zacznij i napisz u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego nowego roku kochana , buziaki <3!
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! :)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, bardzo mi się podoba. Również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    Obserwuję i będę zaglądać do Ciebie częściej.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego sylwestra
    i życzę ci aby wszystkie postanowienia noworoczne sie spełniły
    zapraszam do mnie
    klaudiaandclauudia.blogspot.como

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja juz mam za dużo ciuchów:D
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. klaudiaandclaudia.blogspot.com*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie ładne ubranka i dodatki. *-*
    Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    http://mieszanina-moich-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też przydałoby się takie ubraniowe postanowienie ;)
    obserwuję, świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeju okulary 14 !! <3
    Szczęśliwego Nowego roku ;)
    http://lapszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne postanowienie :)

    http://everythingwhatlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieje, że Twoje życzenia się spełnią. Nr.9 plecak to jest super, aż bym go sama chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. 23 i 7 <3333

    http://esia-esiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Spełnienia marzeń zatem:))))
    Wszystkiego dobrego, szampańskiej zabawy!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojoj też bym chciała tak sobie odświeżyć szafę :)

    kinderkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog:)Szczęśliwego nowego roku♥Obserwuję♥
    http://j-u-l-u-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej 19 *o*

    Zapraszam :3

    Obserwuję. Za rewanż się nie obrażę. ;*

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. dobry pomysł z odświeżeniem szafy :)
    fashionistkiadgo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za komentarz! ;)
    Super blog i świetna lista ;D
    Szczęśliwego nowego roku!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Może 1000 zł na te ciuszki wystarczy. Przeczytałam całą notkę i myślę, że szybko uzbierasz wielu obserwatorów. Oo, i ja się cieszę, że czeka Cię coś tak super jak dekorowanie pokoju :)!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post, obserwuję :) Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  33. zazdroszczę, też chciałabym mieć garderobę :) Moją szafę też muszę odświeżyć
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny wygląd bloga i ciuszki
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczesliwego Nowego Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia w kolekcjonowaniu ubrań :) Wesołego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  37. zazdroszczę garderoby ;)
    A co do wishlisty to też chętnie bym przygarnęła brokatowe creepersy ^_^

    OdpowiedzUsuń
  38. powodzenia w postanowieniach :)
    stuffelse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za komentarz u mnie! :) Mi też by się przydało małe odświeżenie garderoby. Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Taka zmiana garderoby byłaby ... hmmm dosyć fajna . ;)

    Już za niedługo konkurs na moim blogu . Serdecznie zapraszam !

    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Happy new year.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszędzie Happy New Year XD

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Powodzenia w kolekcjonowaniu! :)
    Szczęśliwego nowego roku! :)

    Bardzo podoba mi się twój blog, więc obserwuję :)
    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba również zaobserwuj lub skomentuj :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Powiem Tobie ze ja tez myślałam ze garderoba uratuje moją ilość ciuchów, przeliczyłam się, szybko okazało się że garderoba jest za mała ;p

    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. Życzę tobie aby nadchodzący rok był rokiem blogowania, zdobywania szczytów, pokonywania własnych słabości i spełniania marzeń :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny tag xd
    herbata-nie-lata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. duzo postanowien,ja mam jedno ;)
    powodzenia w realizowaniu :)

    obserwuję i zapraszam ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. spora lista :D też bym chętnie przygarnęła niektóre ;) Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. ta torebeczka smiley jest słodka :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Szczęśliwego Nowego Roku.

    Ja muszę w końcu zrobić porządek w szafie, bo oczywiście nic się nie mieści, a ubrać na siebie też nie ma co.

    OdpowiedzUsuń
  50. To co za rok sprawdzimy z lista czy kupione :P
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Super rzeczy :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog.:) Masz może ochotę na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojej, ile tych rzeczy jest. :)
    Nowa garderoba to zdecydowanie dobry pomysł, by zmienić coś na nowy rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Tyyle rzeczy <33
    Najbardziej podoba mi się kapelusz ♥
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. W sumie to nie do końca mój styl, ale trzymam kciuki, żebyś wszystko znalazła ;) Szczęśliwego! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Trochę sporo tego, ale życzę Ci, abyś to miała ^

    Zapraszam do siebie: Matt And Albums

    OdpowiedzUsuń
  56. Kilka ciuszków sama chętnie bym widziała w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz świetny pomysł a ubrania i dodatki są również piękne , to mój styl , może nie widać tego po mnie
    ale uwielbiam takie rzeczy ..http://kajaaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Kapelusik też zamierzam sobie kupić ;))

    OdpowiedzUsuń
  59. Zycze wytrwalosci w postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  60. A propos garderoby jutro wybieram sie na zakupy i już wiem że bd rozglądała się za tymi legginsami srebrnymi są świetne !
    Powodzenia przy spełnianiu postanowień i gratuluję sukcesu blogowego:)
    wpadniesz?
    http://alma-del-juego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. A właśnie pomogę ci troche w spełnieniu jednego z postanowień i dodam się do obserwowanych ;)
    Masz na prawdę fajny blog:)
    http://alma-del-juego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Wonderful items. Some of them are really perfect and cute. :)
    Wish you happy and great New Year. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej obserwuję twojego bloga !!! :D
    Mam nadzieję że się odwdzięczysz
    Jak zaobserwujesz to napisz mi na moim blogu
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Hej! Dzięki za odwiedzenie mojego bloga ;) Właśnie widziałam, że też współpracujesz z Firmoo i ciekawe okularki sobie wybrałaś ;)) Marzenia o garderobie.. hmm.. Ja jeszcze sobie pomarzę do września, bo wtedy się przeprowadzam ;)) I też czuję, że wówczas zacznie się jakby nowy etap w moim życiu - szczególnie, że będzie to moje pierwsze mieszkanie i w dodatku 300 km od rodzinnego domu^^ Jednak, żeby wszystko elegancko się powiodło muszę teraz porządnie wziąć się w garść, bo rok 2013 tak jakby zaprzepaściłam, rozleniwiłam się i mało zrobiłam... Więc teraz wszystko przede mną. A Tobie życzę powodzenia! ;))

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Życzę Ci powodzenia w tym 2014 roku, żebyś miała nawet ponad 1000 obserwatorów i żebyś zagościła w dzień dobry tvn XD happy new year :)

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Życzę spełnienia noworocznych postanowień i Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. 3,16,18,19 - Marzenie *-*
    Świetne rzeczy!
    Obserwuję Cię ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajne rzeczy! ;)

    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Great picks! Happy New Year!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. HNY! Love the items, and the song... xxx

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne podsumowanie!
    Fajne rzeczy ♥
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Oryginalny pomysł na notkę.
    Obserwuję
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. such a rad wishlist! and happy new year :)
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. ♥ Dziena za komentarz u mnie ;* ♥ śliczny blog ♥ OBSERWUJĘ ♥

    www.la-petite-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Codziennie zyskujesz kilkunastu obserwatorów, więc do 1000 na pewno dobijesz! A rzeczy cudowne, nie ukrywam. ♥
    cute-horror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Szczęśliwego Nowego Roku <3 Życzę wytrwałości w postanowieniach noworocznych :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Dear I wanna wish u a wonderful 2014! Kisses
    http://www.namelessfashionblog.com/
    Ps. Great list!

    OdpowiedzUsuń
  78. Szczęśliwego Nowego Roku, Tobie życzę spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  79. Happy New Year! xoxo
    www.miramoda.net

    OdpowiedzUsuń
  80. Powodzenia z postanowieniami ! Mam nadzieję, że faktycznie odświeżenie szafy coś pomoże : )

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja też od dłuższego czasu poluję na taką dżinsową spódniczkę, straasznie mi się ona podoba <33

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Okulary nr 14 też chętnie bym przygarnęła. Ja nie lubię czytać swoich wypocin na głos, świetnie, że Tobie się to podoba. Znaczy, że robisz to dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  83. jak już go ozdobisz, pokażesz mi zdjęcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Meloniki są super! Mam własny :D

    OdpowiedzUsuń
  85. ciekawa lista :) oby marzenia sie spelnily

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetne rzeczy, szczególnie kilka mi się podoba, bo jestem wprost zakochana w stylu pastel goth i wiele z nich dodałabym do stylizacji w takim stylu. Ja taka metamorfozę mojej szafy robiłam już jakiś czas temu, wiele rzeczy wywaliłam, bo brzydkie, a niektóre okazały się za małe (moja mama nadal mi przypomina moje wielkie przerażenie, jak odkryłam, że nie mieszczę się w moje ulubione spodnie w rozmiarze xs :/).

    Świetny wygląd bloga, bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Szczęśliwego Nowego Roku ! :D
    Obserwuję , liczę na rewanż
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. super rzeczy :)
    podoba mi się kapeluuuusz :3
    http://hipepepeople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Fajny wpis i ogólnie ciekawy blog :)
    Obserwacja = Obserwacja?
    http://bluuush69.blogspot.com/2014/01/4-rozdzia.html

    OdpowiedzUsuń
  90. Mnie zawsze dopada depresja około 4-5 rano 1 stycznia. Nagle uświadamiam sobie, że życie jest beznadziejne. Gdy rano wstaję (no dobra o 13) to już widzę 2014 w kolorowych barwach :D Ja tez nie przepadam za noworocznymi postanowieniami. W tym roku z nich zrezygnowałam.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  91. wszystkiego najlepszego w nowym, 2014 roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. świetne rzeczy, ja też zrobiłam już listę rzeczy, które chciałabym aby znalazły się w mojej szafie :D
    powodzenia w dążeniu do celów i spełnianiu marzeń .! ♥
    Szczęśliwego Nowego Roku .!
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. ten cytat Lady Gagi jest bardzo fajny ♥
    zapraszam na mojego bloga, może ci się spodoba :)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetny blog ;p
    Zapraszam do nas i jeśli możesz to poklikaj w linki przy ostatnim poście. To dla nas bardzo ważne ;**
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Rzeczy z numerkami 4,9,15 są śliczne , muszę je mieć ;]

    OdpowiedzUsuń
  96. your selection kicks ass ! I loove your tastes !
    Happy new year !
    http://www.melolimparfaite.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}