środa, 18 grudnia 2013

❅Carolyn goes christmas / diy gift wrapping❅

#np Lady Gaga - white christmas


Witam wszystkich bardzo ciepło, w te całkiem ciepłe popołudnie, jak na 18 dzień grudnia, gdzie bardziej czuć w powietrzu wiosnę, idąc ulicą oświetloną promykami ciepłego słońca. Dzisiaj notka w niecodziennej odsłonie, bo i niecodzienna okazja się zbliża. Poniedziałkowy wieczór spędziłam na zakupach z Agnieszką i przygotowaniach do pakowania prezentu gwiazdkowego dla siostry. Wszystkie materiały zostały zakupione, nawet znalazła się moneta na zimne mleko kokosowe, co było gwoździem do mojej zdrowotnej trumny i pozwoliło mi zostać w domu. Zarzucając skromnym sucharem, powiem, że moja pierwsza od początku roku szkolnego nieobecność, nie jest o dziwo tym niecodziennym wydarzeniem. Jeśli ktoś śledzi moje poczytania na asku, to już wiedział, że planuję carolyn goes christmas i myślę, że mogę sobie spokojnie przykleić gwiazdkę "u tried". Mistrzem pakowania prezentów nigdy nie byłam, ale z jakiegoś powodu poczułam nieodzowną chęć podzielenia się tym z Wami. Myślałam, aby opublikować to dopiero w piątek, ale pewnie większość ma właśnie wtedy mikołajki, więc jeśli chcecie się trochę pobawić w tym roku, a nie wrzucać wszystko do gotowych toreb, to here you go! A nawet jeśli już Wam się nie chce, to do wigilii wciąż pozostało kilka dni.

czego ja użyłam:
*kartonowe pudełko po butach
* papier do pakowania
* pozłacana krepina do wyłożenia pudełka w środku
* kleje: w sztyfcie i magic
* taśma klejąca
* nożyczki
* ozdoby na samą górę: gałązka z choinki i laska cukrowa
* wstążki: satynowa i z brokatem
* kawałek organzy


Najpierw zabrałam się za denko pudełka, wycięłam większy prostokąt i pozaginałam go do środka, a następnie przykleiłam do brzegów. Poszło bardzo sprawnie, ale cytując Krasickiego "miłe złego początki". Szczerze mówiąc, to nie wiedziałam, że dalsza część tych słów brzmi "ale koniec żałosny", to chyba jakaś sugestia wikipedii.



Teraz troszkę mniej przyjemna część, ale zapewniam, że do przebrnięcia, jeśli zastosuje się twierdzenie carolyn dolly, czyli postawi pudełko i powycina papier w rogach tak jak na zdjęciu, a potem podobnie jak poprzednio pozagina papier do środka i przyklei mało ostatycznie, aby skończyć na przeklinaniu i obracaniu pudełka, żeby z jakiejś strony prezentował się dobrze na zdjęciu. 

Teraz już tylko z górki! Zdecydowałam się pójść w tradycyjne kolory, chociaż bardzo fascynuje mnie papier kredowy i bodajże limonkowe piórka, jakich użyła w tym roku Audrey Kitching, ale zgaduję się, że za późno się o tym dowiedziałam, jak na polską dostępność takich produktów. Na górę pudełka przykleiłam organzę, a następnie dwa równoległe pasma pozłacanej wstążki z brokatowym wzorem. Kolejny krok zakłada owinięcie całego pudełka satynową wstążką.

Czas na najmilszą część, czyli finalną dekorację. Jako, że zostało mi jeszcze tej pozłacanej wstążki, to zrobiłam z niej pożytek i podłożyłam pod satynową, tak że jest wyjątkowo kiczowato, jak na te święta przystało. Chociaż wydaje mi się, że efekt mógł być o wiele gorszy, gdyż tego faktycznie nie planowałam, moim zamysłem było jakiś zgrabne skomponowanie tych elementów w niecałe 5 minut. Poczynając od najniższej warstwy: satynowa wstążka, gałązka z choinki (mam nadzieję, że nikt nie odkryje braków w ogródku), laska, brokatowa wstążka i na końcu znowu satynowa. O dziwo wszystko się trzyma razem.

A oto i efekt końcowy:
Jeśli kiedyś czytaliście mojego bloga, to wiecie, że diy były na porządku dziennym, ale dawno tego nie robiłam i świetnie się bawiłam podczas wykonywania tego prezentu. Dziękuję Agnieszce za piękne zdjęcia jak zawsze, ale też użyczenie ręki, kiedy papier nie chciał współpracować przy zaginaniu i sprawne oko do pomiarów bez pomiarów.
ps: pod etykietą christmas są jeszcze posty z tamtego roku dla wytrwałych!

90 komentarzy:

  1. Gdyby nie to, ze jestem leniwa też sprobowalabym cos stworzyć własnymi rękami, ale cóż... Super Ci wyszło, siostrze się na pewno spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie nie miałabym do tego cierpliwości. Ale mimo to wygląda to ślicznie, no i podziwiam ciebie za wytrwałość do zrobienia tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja nie mam tyle cierpliwości :/

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! ja co roku staram się zapakować ciekawie prezenty, a w torby pakuję tylko to z czym mam problem :) Rok temu bardzo podobnie pakowałam, w tym wymyślę coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło ci to pudełko. <3 Naprawdę wygląda prześlicznie. ^^ U mnie w domu pakuje się w zwykłe torebki, bo nikt nie zwraca uwagi na opakowanie tylko na zwartość... haha Materialiści. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely post! I just love how you wrapped it! Great inspiration
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. mega świetne! ;)
    Sky, http://sangreazalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to śliczne zrb <3

    Zapraszam do mnie: http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe. Jako, że w tym roku u mnie w święta będą dzieci, toteż pomyślę nad przyłożeniem się do pakowania prezenciorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great blog!!!
    Would you mind following each other via gfc bloglovin and g+?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo praktyczny pomysł ; )
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Carolyn, Thanks for stopping by my blog and leaving your sweet message! Great package decorating idea in this post. Have a wonderful Christmas. - Lynda

    OdpowiedzUsuń
  14. Carolyn, Thanks for stopping by my blog and leaving your sweet comment. This is a great package decorating idea in this post. Have a wonderful Christmas - Lynda

    OdpowiedzUsuń
  15. Carolyn, Thanks for stopping by my blog and leaving your sweet thoughts!! This package decorating idea is a great post. Merry Christmas to you.

    OdpowiedzUsuń
  16. Slicznie wyglada to pudelko :) Moze sprobuje zrobic.
    Zapraszam:
    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. najwspanialsze prezenty to te w których zapakowania wkładamy serce :) cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna opcja i pewno tańsza niż pudełeczko kupione w sklepie, czyż nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja tu dawno nie byłem, czuję, że mam zaległości :C
    hoho... kartonów to ja mam pełno ^^ XD

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze mam problem z zapakowaniem prezentu a to wygląda bardzo efektownie i wydaje się dość proste;)
    Bardzo fajny pomysł, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice post dear..:-)..Thx for sharing..:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie go zapakowałaś,a siostra będzie zachwycona.Pięknie!Niby zwyłe pudełko,a jakże śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba już wiem jak będę pakować prezenty na święta dla bliskich :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł. :-)
    Obserwuję i liczę na rewanż. :-)

    http://patka-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. no i po co kupować papier prezentowy, skoro zwykły tak ładnie wygląda *-*
    zapraszam do siebie :
    photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale to cudnie wygląda, dostać taki prezent to niesamowita przyjemność, jak i go podarowanie zapewne (;
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a pretty DIY Gift wrapping idea !
    I would like to invite you to please participate in two International Giveaways on my Blog from JollyChic & SammyDress !

    International Giveaway- $100 from JollyChic
    Last Day for International Giveaway from Sammy Dress
    Feisty Fox Diaries

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej. Zawsze zastanawiałam się jak zrobić szybko, bez kombinowania takie pudełeczka i proszę! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam w ten sposób pakować prezenty ! Już nie wyobrażam sobie włożyć podarunku do zwykłej torebeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. swietnie to wyszło, chciałabym dostac taki prezent :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. o proszę jak ślicznie,
    aż chce się zobaczyć co jest w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też niebawem muszę się zabrać za pakowanie moich prezentów hihi:), ale najpierw muszę je kupić ;D
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja bym chciał dostać tak zapakowany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  34. tak zapakowane prezenty, moim zdaniem są dużo lepsze ;)
    Sama radość otwierania,

    OdpowiedzUsuń
  35. loved your blog and i am following you now ;)
    check mine too, free-zing-time.blogspot.com and follow back if you like it :p
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Przy takim opakowaniu, nie ważna zawartość prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny pomysł! Chyba sama coś takiego skombinuje w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajnie Ci wyszło to pudełko ;d

    OdpowiedzUsuń
  39. ja tez musza zacząc pakować^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Nice post!
    Following your amazing blog. Follow back?

    http://www.MARTASFASHIONDIARY.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję Ci za tego posta! Na pewno skorzystam z pomysłu! ;)

    http://eyes-looking-at-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. jejka! jak pięknie zapakowałaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  43. moim zdaniem pięknie <3

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. piękny efekt, choć ja nigdy nie używam pudełek, pakuję tak bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny pomysł! Mam nadzieję, że dam rade zrobić chociaż podobne pudełko <3
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Niesamowicie podoba mi się wykorzystanie papieru pakowego :)

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam pakować prezenty! ale zawsze ograniczam się do torebek/papierów ozdobnych, plus mnóstwo wstążek, ewentualnie gałązki świerku. A tu widzę, że pokazałaś świetny, oryginalny sposób na niecodzienne opakowany prezent :) bardzo mi się podoba! lubię takie majsterkowanie ale ja zazwyczaj idę na łatwiznę :D może to z braku czasu lub pomysłu? Dzięki jednak za Twój pomysł, może go wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Super pomysł ! I nie trzeba kupować opakowanie : ) Na pewno skorzystam z Twojego pomysłu na pakowanie :D

    Zapraszam : pp-popolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. cudownie to zrobiłaś , pięknie, ja nie mam takiej cierpliwości :((

    OdpowiedzUsuń
  50. prosty,ale efektowny pomysł <3 świetne ;3 obserwuję

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Proste rozwiązania są najlepsze i dają świetny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow! The wrapping of this gift is so perfect! I love the added candy canes! So wonderful and festive!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, super, zazdroszczę talentu :P

    OdpowiedzUsuń
  54. love the brown paper wrapping, very minimal.
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Mi się bardzo podoba pomysł dodawania gałązki do prezentu :) Wygląda to uroczo.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  56. Beautiful! A great DIY post. You should do more. :)

    love,
    a

    www.missdecaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudnie to wygląda!:)
    Ciekawy blog..
    Wesołych Świąt!

    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ślicznie ci wyszło to opakowanie <3 Ja bym pewnie zaraz wszystko podarła ;D Jak to ja

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ŚLICZNE ♥ Mam pytanie, gdzie kupiłaś laski cukrowe? Ja "oblatałam" dzisiaj wszystkie sklepy i nigdzie nie znalazłam...

    Currantexcellent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Super,kupie potrzebne materialy i biore sie do dziela :)
    Pokonam swoje lenistwo. Haha.



    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeeejkuuu boooskie <3 Ja swoje troszkę mniej artystycznie zapakowałam... :( :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny pomysł :) Na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny pomysł na dekoracje prezentów. Wyglądają rewelacyjnie


    skreslic.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. What a goreous wrapping!! I love it so much :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajny blog :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://owszystkim1232.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. ostateczny efekt calkiem fajny, wyprobuje w nastepnym roku, bo po pierwsze troche juz za pozno, a po drugie w tym roku mikolaja u nas nie bylo ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. jak prosto i ładnie. czasami można się czegoś nauczyć :) zapraszam do mnie jak znajdziesz chwilę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}