piątek, 27 grudnia 2013

FIRMOO GLASSES REVIEW

#np The Pretty Reckless - Nothing left to lose

Dzisiaj dzielę się z Wami moją małą radością, a mianowicie owocem współpracy z Firmoo, którą nawiązałam na początku grudnia i była dla mnie niemałym szokiem, gdyż do tego dnia moja blogowa skrzynka pocztowa była pusta.

Firmoo to internetowy sklep specjalizujący się w okularach, obfituje on we wszystkie topowe wzory szkieł. Oczywiście oprócz celów typowo feszyn blogerskich, można je dobrać do swojej wady wzroku. Miałam mały problem z wyborem moich okularów, nigdy nie zastanawiałam się nad kupnem zerówek, więc tyle różnych możliwości przyćmiło mój zdrowy rozsądek, ale po kilku eliminacjach zostałam przy modelu z transparentnymi oprawkami. Jedynie, co mnie przez jakiś czas gryzło, to ich motyw na skrzydełkach. O wiele bardziej cieszyłyby mnie całe przezroczyste, ale dostosowałam się w końcu i zamówiłam swoją parę.

Paczka przyszła po tygodniu, była solidnie zapakowana, więc nic nie miało prawa ulec zniszczeniu. W środku znajdowały się: moje szkła, 2 futerały (jedno pudełko i jeden woreczek), ściereczka i coś, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, gdyż mam tendencję do zostawiania okularów w dziwnych miejscach, a potem np. siadania na nich; dodatkowe śrubka i śrubokręcik.

A teraz bardzo ciekawa oferta, jeśli wyperswadowałam na kimś kupno okularów Firmoo: dzięki First Pair Free Program pierwszą parę okularów otrzymujecie za darmo, jedyne koszty jakie pokrywacie, to koszt przesyłki do Polski. Dodatkowo dla moich kochanych czytelników przygotowano kod zniżkowy na 30$: supcarolynblogs4. Działa on tylko przez 2 tygodnia i przy zakupie Classic Series
Jeśli jesteście zainteresowani współpracą z Firmoo, wystarczy skorzystać z tego linku i zdecydować się na jedną z 3 ofert sklepu. 
Polecam wszystkim, kontakt był naprawdę ekspresowy, obsługa miła i skłonna do odpowiedzi na każde nurtujące pytanie, więc nie ma w tym żadnych haczyków czy dodatkowych opłat, jakie musiałabym ponieść za napisanie tej recenzji. Jeśli z okularami jest coś nie tak, nie ma problemu z ich zwrotem.
Osobiście muszę przyznać, że naprawdę męczę się w zerówkach, póki nie mam potrzeby noszenia okularów, sama się o to nie proszę, ale dla dobra tej recenzji, chodziłam cały dzień w okularach i muszę przyznać, że zapomniałam o ich istnieniu. Były naprawdę wygodne, czułam się w nich na tyle komfortowo, że przestałam o nich myśleć i stały się dla mnie czymś bardzo naturalnym, a nie dodatkiem, do którego noszenia się zmuszam. 



 Jeśli macie jakieś pytania, życiowe rozterki, to zawsze możecie napisać na maila, który widnieje po prawej stronie, jestem otwarta i zawsze staram się odpisać w miarę szybko, ale też sensownie.
Dzisiaj dostałam kolejną paczkę sponsorowaną przez inną firmę, więc kolejny post już niedługo.

84 komentarze:

  1. Ładne okulary. Ja znam tą firmę i mają naprawdę fajny asortyment.
    Zapraszam:
    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne okulary ;D i włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. super okulary a włosy jeszcze lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. OBSERWUJĘ :)
    ŁADNE ZDJĘCIA
    WPADNIESZ DO MNIE I ZAOBSERWUJESZ?
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love Firmoo and ur selection of that frame!!! And i love Pretty Reckless too, it's funny but now I'm listening to "follow me down" <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam o tej firmie : )
    Cudowne włosy c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome blog!!! Happy New Year!!!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się ich okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś słyszałam o tej firmie .. świetne włosy *_*
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post ;)

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post ;)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze byłam sceptycznie nastawiona do okularów: kujony je mają itp, ale kiedy sama zaczełam je nosić nie wyobrażam sobie zyć bez nich. Dodają mi uroku i już nie podobam się sobie bez nich. Gdybym tylko mogła to bym powykupywała sobie wiele różnych modeli, ale nie ma many.
    Bardzo fajne są te twoje.

    OdpowiedzUsuń
  13. ladny kolorek ;)


    obserwuję :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne masz wlosy :)
    do mnie tez pisali, ale odmowilam :3

    OdpowiedzUsuń
  15. maybe we can follow each other? let me know! <3
    http://shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne okulary i piękny kolor włosów ;) naprawdę bardzo ciekawie piszesz, aż miło się czyta ;) super design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) życzę Szczęśliwego nowego Roku ;)
    a tak przy okazji mam do Ciebie prośbę: czy mogłabyś zaobserwować mój blog? :) byłoby mi bardzo miło, to dla mnie bardzo ważne ;)
    Pozdrawiam ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super !
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne włosy <3!

    http://steasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne włosy <3! Zawsze marzyłam o takim kolorze ale odwagi brakło


    http://steasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo pozytywny kolorek włosów! ;-)

    i fajne okularki, dziś również dostałam paczę od firmoo i jedno na pewno trzeba im przyznać- produkty są naprawdę dobrej jakości, chyba się tego nie spodziewałam nawet :-)

    buziaki

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej ale ładny kolorek :>
    ZAPRASZAM do mnie ♥
    http://dont-benormal.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne okulary, włosy są cudne :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie Ci w tych okularach :) Ja kiedyś osobiście nosiłam zerówki, ale po jakimś czasie zaczęły mnie irytować i z nich zrezygnowałam. Właściwie bardziej niż same okulary moją uwagę zwróciły Twoje śliczne włosy. Mają taki głęboki kolor!
    Pozdrawiam cieplutko :>

    http://destroyed-by-madness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely post! Love your hair!!! Just found your blog and really like it! Would you like to follow each other on GFC, Facebook or bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie ci w tych okularach, a włosy są cudne, do twarzy ci w tych barwach! :)

    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba skomentuj lub dodaj do obserwowanych :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawie piszesz (: wszystko jest spójne i dobrze się czyta.
    patrząc na twoje zaangażowanie - stałaś się moim autorytetem (:
    obserwuję oraz zapraszam do siebie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie czekam na okularki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bo ładnemu we wszystkim ładnie :3

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne okulary ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne okulary, jednak nie w moim stylu. Tobie pasują ;)
    Oki, twoja wygrana to 25 komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne te okulary *.*
    http://unrealizaable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. cudny kolor włosów <3 masz bardzo ciekawy blog, najfajniejsze jest to ze niepowtarzalny . będę wpadać :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. cute hair dye and glasses <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog ! Bardzo ciekawie i zachęcająco piszesz swoje posty w ,które wkładasz dużo serca i widać ,że robisz to z pasją ! Przeczuwam ,że osiągniesz więcej niż inne sławne blogerki typu lucy :>
    ~ Oliwia -http://fashionneverenough.blogspot.com/
    (jeśli spodoba ci się równie mój blog jak mi twój to 'zaobserwuj' i miej mnie na bieżąco) z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć, jestem tu nowa i mam nadzieje, że zaobserwujesz mojego bloga - tak jak ja twojego > quesslove.blogspot.com
    ( spoko okulary i kolorek włosów )

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne te okularki :)

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. super kolor wlosow! w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. w takim razie trzymam kciuki, książka to dobry prezent dla samej siebie. Podoba mi się twój blog

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny kolor włosów :>
    Obserwuję i czekam na rewanż :)
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny kolorek włosów!
    Śliczne okulary. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajnie dobrałaś oprawki:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kupowaniu okularów przez sieć mówię absolutne nie. Muszą być idealnie dopasowane, a ja mam z tym problem (przez bardzo szczupłą nasadę nosa) nawet po przymierzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ulalaaa, świetne okulary sobie wybrałaś :)) Pasują do Twojej urody :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Swietnie do ciebie pasują! I śliczny kolorem włosów! Co powiesz na wspólna obserwacje?
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam okulary z Firmoo i bardzo polecam! Są trwałe, nic się do tej pory nie zniszczyło. I plus dla nich za dodatkowe etui i śrubki!
    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam fiolet , ślicznie wyglądasz :)
    http://dominikadonia.blogspot.com/ Zapraszam do siebie , dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne te okulary!


    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. mi chyba nie pasowałyby takie okulary XD
    o jaaaaa! ale masz świetne włosy! *o*
    jestes pastel girl? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam trochę problem ze wzrokiem i właśnie czekam na wizytę u okulisty i muszę wybrać się i kupić okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie świetnie okularki ! :3

    Zapraszam do mnie:http://dyziolowata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny blog,Fajne okularki będę tu wpadać częściej!
    Szczęśliwego nowego roku i udanego Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wow beautiful hair colour! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  53. ale masz śliczne włosy <3

    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Okularki ładne, kolorek na głowie też. <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Sliczne okulary *.*
    Piękny kolor włosów do twarzy Ci ;*
    ♡ www.cukiereek33.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  56. rewelacyjne okulary, bardzi Ci pasuja!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne okulary :)
    Pasują ci idealnie :)
    Obserwuje i liczę na to samo http://moment-foor-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Great post!
    Would you like to follow each other? let me know!
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/2013/12/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Teraz jest mnóstwo fajnych wzorów, jednak mam nadzieję, że nie będę musiała nosić nigdy okularów. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak zwykle fenomenalny post! Jesteś mistrzynią! :*
    Widać, że kochasz to co robisz! Dzięki za podzielenie się tym ze mną :-*
    Wyglądasz nie tylko świetnie w tych okularkach, ale i w tym kolorku :-*
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty :-*

    Obserwuję :-*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  61. Plus, że sama je wypróbowałaś i na szczęście to zerówki - nie zabiłaś się w nich :)!
    Oj, tyłki tylko by chciały zgładzać okulary.

    OdpowiedzUsuń
  62. śliczne ;d

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawe okularki ;D ja w sumie wygralam 50% w firmoo i zamowilam sobie pare dla siebie ale ja niestety mam wade wzroku ;/ cale zycie nosilam soczewki wiec to moja pierwsza para i jestem zadowolona ;D
    Nie wiedzialam, ze mozna sie zglosic do wspolpracy, fajna sprawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny post :)
    Szczęśliwego nowego roku :D

    entail.blogspot.com --> Jeżeli zaobserwujesz, to odwdzięcze się na pewno tylko napisz w komentarzu, że obserwujesz.

    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Świety blog *.*
    A tak wogóle to fajne te okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. I love your blog ! <3 from tokyo

    OdpowiedzUsuń
  67. śliczny jest ten kolorek ^^
    zapraszam
    www.ibelieveicanfly-ewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}