poniedziałek, 23 grudnia 2013

♡ lights they blind me ♡

#np Marina & The Diamonds - Electra Heart

Czujecie już świąteczną atmosferę? Bo ja jeszcze nie, chociaż nasila to fakt, że pochodzę z domu, gdzie wszystko robi się na ostatnią chwilę i po części przekłada się to również na moją mentalność. Tak więc siedzę sobie przy biurku, scrolluję Tumblr i przy okazji studiuję wielki sennik babiloński, który znalazłam na półce ze starymi książkami, a który okazał się bardzo zajmującą lekturą, mimo iż snów jako-tako nie mam. Nie jestem pewna, czy wiedza jaką dzięki niemu zdobywam kiedykolwiek zostanie przeze mnie wykorzystana w życiu, ale muszę zająć się sobą przy tym nadmiarze niespożytkowanego czasu.

Outfit troszkę przeterminowany, jeszcze z początku tygodnia, gdy planowałam w czym się wybrać na nasz klasowy występ dla staruszków w ramach wigilii, ale ostatecznie nie udało mi się tam dotrzeć z powodu choroby. Nie potrafię sobie w tej chwili przypomnieć, czy już o tym wspominałam, ale od środy siedzę w domu i męczę się właściwe z błahym przeziębieniem, ale naprawdę wykończającym mnie fizycznie. 
Zatem musicie mi wybaczyć tę niesmaczną grzywkę, wszystko już jest w porządku - wróciła do swojej idealnej czerni #000000.
sukienka - sh | koszula - riseved | rajstopy - ? | narzutka - sh
buty - ebay | naszyjnik - allegro | choker - diy | pierścionek - rossemann

PS: nie mam pojęcia, dlaczego te wszystkie zdjęcia są na bloggerze takie rozjechane, na panelu wszystko wygląda normalnie, później klikam podgląd i wszystko jest po innej stronie, mimo że ustawiałam do środka.

Wątpię, żebym napisała jeszcze coś przed wigilią, więc życzę wszystkim wesołych świąt, aby nikt Wam się nie naprzykrzał, abyście odpoczęli, nie jedli tylu pierników co ja, a potem umierali podczas ćwiczeń i wszystkiego, czego sobie zapragniecie. Jestem kiepska w składaniu życzeń, gomene.

108 komentarzy:

  1. Ladne zdjecia i swietne buty *-*
    Zapraszam:
    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing Wednesday meets modern trend vibe :) Everything is really well matched, I love it!
    xMM
    check my blog out:fabulou-se

    like my page on facebook!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa stylizacja :)
    ładne kolory ^^
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful! Love your dress :))

    http://kalisinspirationboard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutką i butami nie pogardziłabym :) W ogóle sporo Twoich ciuchów mi się podoba. Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem dlaczego Ci się one tak rozjechały :/ Zazdroszczę Ci tych butów <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Szczególnie podobają mi się BUTY. :P
    Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku życzy wspaniałej blogerce Marts.
    www.koffam-zelki.blogspot.com

    www.catandmarts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, choć mroczna stylizacja. U mnie w domu też wszystko jest na ostatnią chwilę, lenistwo rządzi moją rodziną. :( Poza tym lubię święta i życzę Cu, abyś je przyjemnie spędziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, choć mroczna stylizacja. U mnie w domu też wszystko jest na ostatnią chwilę, lenistwo rządzi moją rodziną. :( Poza tym lubię święta i życzę Cu, abyś je przyjemnie spędziła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna stylyzacja ;) Swietne buty, bede polowac na takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja, a najlepsze buty! *.*
    Obserwujemy? Ja już <3
    http://zazu-zazuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, ja już obserwuje i licze na obiecany rewanż ;)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiecałam takie coś? niemożliwe.

      Usuń
  13. świetne buty :)

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie wszystkie zdjęcia są normalnie wyśrodkowane. <3
    Bardzo ładny outfit. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja , taka trochę mroczna/gotycka :3
    Bardzo podobają mi się buty i kolor sukienki , jednak nie przepadam za materiałem z jakiego ona jest wykonana . Mimo wszystko ogólny efekt bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też zawsze z wszystkim na ostatnią chwilę czekam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja,szukam takiego pierscionka.
    Ja tez nie czuje atmosfery,w tym roku nw co sie dzieje.

    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja :)
    Zapraszam do siebie.
    Poklikałabyś w linki ?
    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo odważny styl :)
    Również życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylówa jak się paczy!;) Świetne...

    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie bój się ja też kompletnie nie czuje świąt:/
    kissiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tobie również Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny naszyjnik <3
    Zakochałam się w butach :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja przed chwilą skończyłam łupać orzechy... tak świątecznie ;_;
    To musi być ciekawa książka, ja rzadko mam tak, że mi się coś nie śni..
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny outfit ♥
    Również życzę Ci wesołych świąt! :)
    http://klaudia-gruzek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny outfit <3 wesołych świąt! :))

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna sukienka! Uwielbiam welur <3
    Nawzajem!:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Mm, wyglądasz znakomicie!
    Wesołych Świąt.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam, u mnie notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny OOTD:)
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :) proszę o kliknięcie w pasku bocznym w baner- SHEINSIDE, jak klikniesz napisz! a ja za to zaobserwuje twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świąteczna atmosferę czuję bardziej niż kilka dni temu ... ale żeby bardzie poczuć to ja chcę śnieg!
    Wesołych Świąt,bogatego gwiazdora ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale pięknie wyglądasz! :) Kto by pomyślał, że ta sukienka jest z sh ;)
    Kocham twoje buty <3

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. szybkiego powrotu do zdrowia życzę:) oraz wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Idealnie wszystko razem dobrałaś. *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie ty masz śliczne buty! Jestem w nich zakochana! <3

    Powrotu do zdrowia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja. Osobiście tak się nie ubieram, ale fajnie połączyłaś różne detale i całość naprawdę fajni i ciekawie się prezentuje :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja już czuję tą świąteczną atmosferę;))
    Świetny outfit;)
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj, śliczne zdjęcia iwgl, cała jesteś ładna :D
    mam do Cb prośbę, napisałabyś coś miłego o moim blogu w Twojej kolejnej notce?
    Bardzo Cię proszę, bardzo mi na tym zależy, mogę się odwdzięczyć, jeśli byś chciała.
    obserwuję i liczę na rewanżyk <3
    zapraszam do mnie http://wiktoria-victory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. u mnie wszystko wyświetla się równo. nic nie jest rozjechane ;p :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  40. naprawdę śliczne zdjęcia! *,*
    thegirlishdope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne buty :)
    A ja tej całej atmosfery świątecznej jakoś nigdy nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  42. Plecak z Primarka ;). Super zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  43. rad fit, love your hair, the boots, basically everything about this outfit!
    amazing styling and blog, you got yourself a new follower and looking forward to your updates.
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wesołych Świąt Kochana! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. super zestaw! moje kolory !!:)
    zapraszam do mnie i do obserwacji :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Boże, ale pięknie wyglądasz asdasfcz *-*
    Uświadomiłem sobie, że jestem twoim fanem. Tak, jestem twoim fanem.
    btw. też nie czuję świątecznej atmosfery.

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. wyglądasz fantastycznie! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  48. wow, boski outfit, pasuje Ci ten styl.
    Wesołych Świat ;)
    http://niuntis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. zakochałam sie w butach!!!
    a cały zestaw ogólnie nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyglądasz :)
    Uwielbiam tę piosenkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam Electra Heart ogólnie Marina and the Diamonds są świetni ;) Fajny outfit, choć nie mój gust to jednak ty w nim genialnie wyglądasz. Coraz bardziej zaczyna mi sie podobać twój blog, chyba zostane tu na dłużej ;)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo fajne buty *o*

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Wonderful dress and that shot of your legs is amazing. Such a beautiful woman :)

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wesołych Świąt! Ten outfit jest pełen małych smaczków, które razem zebrane wyglądają genialnie: z ciężkich butów wygląda kawałek bordowej skarpetki, rajstopki lekko połyskują :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ciekawe zdjęcia i fajna spódniczka ;p

    OdpowiedzUsuń
  56. Super kolor paznokci :) A buty wymiatają :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Outfit genialny, chociaż buty są zbyt cieżkie do takiego śiwątenczego stroju, moim zdaniem (: podobaja mi się bialy kołnierzyk, który wystaje z sukienki ;d
    huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. fajny zestaw
    alicjalovingx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie wyglądasz, te buty są śliczne :)
    wesołych świąt, spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze w nowym roku x

    OdpowiedzUsuń
  60. a moim zdaniem buty wcale nie są za ciężkie - są super, jesteś tak młoda, że jeszcze się w szpilkach nalatasz ;)

    wszystkiego dobrego z okazji Świąt :)!

    OdpowiedzUsuń
  61. super fotki ;*
    wesołych świąt , spełnienia marzeń
    ŚPIEWAM - http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładnie wyglądasz. Szczególnie podobają mi się buty *-*
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  63. jezuu jakie genialne buty *_*

    +obserwuję i liczę na to samo zapraszam blondeprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Buty to masz zajebiste powiem Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczna stylizacja :)
    Wesołych spokojnych ,radosnych świąt :)
    Dziękuję za komentarz :)

    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. wesołych świąt ! świetnie wyglądasz, zapraszam na nowy post <3
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Lovely outfit!♥
    Merry Christmas!
    Would you like to follow each other? :)
    http://shabanasultana.blogspot.in/
    http://www.bloglovin.com/en/blog/9807829

    OdpowiedzUsuń
  68. Wesołych świąt.! Zapraszam.! http://life-is-so-brutal-weronika.blogspot.com/
    http://weronika-i-karolina-moda-i-uroda.blogspot.com/ <33

    OdpowiedzUsuń
  69. Idealna sukienka na święta. Właśnie z takiego materiału chciałam sukienkę i w takim kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wesołych, ciepłych, pełnych magii Świąt ;*

    Caaarolyn.blogspot.com

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne zdjęcia :D Świetne buty *.*
    Obserwujemy?
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetna stylizacja! Masz świetny styl!

    Życzę wesołych i miłych świąt! Oraz Szczęśliwego nadchodzącego Nowego roku!!
    Zajrzysz na mojego bloga ?? Byłoby mi bardzo miło :)) ;*
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. You look so, so amazing.
    I love your outfit, these shoes are
    really, really cool. :)

    I love your blog, you have a new follower. ;)

    dearmisscoco.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  74. Great outfit! Love those shoes and your style is edgy and raw--it's amazing!
    Happy holidays!

    ♥ ♡ ♥ ♡ Creme de la Chic ♥ ♡ ♥ ♡

    OdpowiedzUsuń
  75. Chowaj buty bo kradnę! Genialne są *o*
    Obserwuję | http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetnie to wygląda, buty i obroża <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczne zdjęcia.
    Fajna sukienka i buty.

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny blog, może obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie :)
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudowne buty! :)

    alexshia-a.blogspot.com & alexshia.tumblr.com | Wesołych Świąt kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie wiem ile masz lat ale bardzo przyjemnie się ciebie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Naprawdę stylowo :) Widzi mi się!

    OdpowiedzUsuń
  82. so cute! Would you like to follow each other on gfc?

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja tam wgl nie czulam w tym roku świat...
    nataa-liiaa.blogspot.com
    Obserwuje xd

    OdpowiedzUsuń
  84. So much love for your outfit, and I adore your rings!

    http://cequisuit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. mroczny strój trochę ;p

    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Love these photos...hope you had a good Christmas too x

    ravenmaidenmaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}