piątek, 6 grudnia 2013

✯ punk rock for this ✯

#np Mayday Parade - Terrible Things
(◡‿◡✿)


Ostatnio fatalnie sypiam. Nieregularnie - nie dość, że bardzo nieregularnie, bo zazwyczaj po szkole mam godzinną drzemkę, a później w nocy nie mogę już zasnąć, więc do północy słucham starych piosenek z 2009 albo oglądam live action Jigoku Shoujo. Robię się senna dopiero po przeczytaniu kilku stron książki, a to i tak nie zawsze bywa skuteczne. W nocy budzę się kilka razy, nawet czasem odwiedzam aska  i odpisuję na "dobranoc" z aktualną godziną. 

Tyle z moich rozterek życiowych, przejdźmy zgrabnie do tematu notki, czyli outfitu. Odkryłam ostatnio ogromy lumpeks na wiosce, gdyby nie ograniczone zasoby finansowe, to pewnie wykupiłabym wszystko z sekcji "ugly sweaters".  Ale ten, czarno-biały sweterek jest bajeczny, kiedy pojawiłam się w nim w szkole, padła nawet oferta odkupienia, doprawdy zdumiewające.

legginsy - New Yorker | czapka - Terranova | sweter - lump | kurtka - tesco

ps: po foteczki z mojego codziennego lamerskiego życia zapraszam na instagrama, mam tam już 600 followersów!

73 komentarze:

  1. Czapka i sweter świetnie do siebie pasują *_*

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. you look amazing I love your beanie <3 http://britishmermaid.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zajrzeć do lumpeksu :D Świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  4. super outfit! :D super to dopasowałaś :3
    http://as-in-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie, widać, że się bawisz modą i zdjęciami :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny psiak <3

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W lumpkach naprawdę można znaleźć perełki! Fajny sweter i czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna czapka , słodki psiak ;)
    http://allegro.pl/kozaki-skorzane-r-40-5-bardzo-malo-uzywane-i3771298698.html zajrzyj :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny sweterek! wygląda rewelacyjnie! obserwuje!=)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz racje, sweterek jest rewelacyjny :)

    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;)
    www.martulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I prawdę jest świetny. Też uwielbbiam wszelakie sweterki z ciuchlandów, ale brak kasy wszystko rujnuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ostatnio bardzo źle śpię w nocy...
    A co do sweterka - super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing style!
    Would you like to follow each other on GFC and FB?
    Let me know and I will follow you back darling!!!

    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter jest naprawdę genialny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter jest mega,wgl cała stylizacja!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ostatnio znalazłam fajny lump. ;p
    Śliczny sweter ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny post :)))
    obserwujemy? jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu! <3

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna ta czapa :D

    anamarafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki świetny outfit <3 wyglądasz cudownie widzę że masz dobre wyczucie stylu :)
    wpadniesz do nie i skom?
    może wspólna obserwacja?
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny wygląd ! :) Fajny post! :) masz naprawde świetnego bloga ;-}
    bardzo fajnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aj też ostatnio spać nie mogę po nocach ;d Co do stylizacji, to świetna! Sweterek jest naprawdę genialny, zazdroszczę zakupu ♥ Hm, mam do Ciebie małą prośbę, ale o wielkim dla mnie znaczeniu. Mogłabyś kliknąć w któryś z linków pod ubraniami u mnie na blogu? :) --> http://nookadrie.blogspot.com/2013/12/must-have-clothes-from-sheinside.html


    z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie no, świetny sweter udało Ci się znaleźć :)
    Ja za to nigdy nie mam problemów ze snem. Prawie od razu jak położę się do łóżka do zasypiam na całą noc.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wyglądasz. Podoba mi się twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :)
    Obserwujemy ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek przepiękny! Uwielbiam taki styl.
    Problemy ze snem to akurat moje specjalność, a niestety nawet lekarz nie chciał mi nic przypisać, takie życie :D
    Może obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny sweter, śliczny piesek :) Myślę, że ten brak snu może być spowodowany zmianami ciśnienia, pogody i temperatury (ja pani doktor ^^). Chyba zostanę dłużej na twoim blogu ;)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. hej, dziekuje bardzo za komentarz, w podziekowaniu klikam follow, jestem tutaj chyba po raz pierwszy, uroczego masz psiaka;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie dobrane rzeczy. Nie w moim guście, ale na Tobie super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny sweterek :o
    fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  31. great style!

    Would you like to follow each other on GFC? Let me know on my blog! ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Awesome outfit! So cool:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  34. notka na wysokim poziomie do tego świetna grafika bloga

    jest czego pozazdrościć ;D
    zapraszam do siebie przydałby się komentarz kogoś z większym doświadczeniem
    http://goodaay.blogspot.com/
    +ja już obserwuje c;

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia :D
    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna czapka :P

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. o proszę a ja miałam robić cosplay Enmy Ai :D
    śliczna stylizacja :) pozdrawiam ^^
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. hello darling, u have a great blog, would u like to follow each other on gfc and facebook??? I always follow back
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zarąbister creepersy ;p + obserwuje <3
    pleassmiletoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. genialny wygląd bloga <3

    appiappi.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś może z dwa miesiące temu też nie sypiałam za dobrze, a miało to związek ... po prostu coś o czym nie mogłam przestać myśleć ...
    A sweter jest boooski ;*
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu ;*
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny sweterek, ale jak na mój gust za bardzo over-sized :P

    OdpowiedzUsuń
  43. beautiful pictures! love the darkness to them
    www.marylee31.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  44. Ty tu umiesz cuda w tym lumpku znaleźć *-* U mnie są takie cekiny everywhere i oczopląsu można dostać, a nie ładny sweterek znaleźc, ale coż xD Boska jesteś ;( // fangle

    OdpowiedzUsuń
  45. oo, też mam westa :) słodki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. no super jest ten sweterek, takie rzeczy tylko w lumpie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna czapka i sweter! ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ zachęcam do obserwowania jeśli oczywiście podoba Ci się mój blog ;>

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}