piątek, 13 grudnia 2013

✿ Valfré ✿

#np David Bowie - China Girl
Jako, że nie mam żadnych nowych zdjęć outfitowych, to zabieram się za pisanie kolejnego zapychacza, żeby na blogu nie było zastoju, a płynność postów pozostała zachowana. Co nie idzie w parze z tym, że brak mi pomysłów na tematy, bo mam kilka projektów, które są na razie w wersji roboczej, ale mam nadzieję, że gdy uporam się ze szkołą, to będzie możliwość ich zrealizowania i opublikowania na blogu. Na razie wertuję kartki zeszytu z polskiego i powtarzam sobie założenia filozofii egzystencjalnej.

Jeśli chodzi o artystów, to jestem naprawdę kolorową duszą. Niekoniecznie znajduje to odzwierciedlenie w moich ubraniach (99% czarnych, chyba wyszło to już na jaw). 

Valfré jest meksykańską ilustratorką, która również interesuje się modą. Dlatego zawsze uważnie przyglądam się szczegółom jej postaci, nigdy nie mogę wyjść z podziwu. Ostatnimi czasy otworzyła swój butik internetowy, w którym możecie zaopatrzyć się w torby, koszulki, obudowy na telefon czy też zwyczajne printy jej dzieł. Zapraszam do przejrzenia kilku z jej rysunków i zakochania się:

Wszystkie powyższe i więcej znajdziecie na http://valfre.com/, nie są one moją własnością.

Dziękuję każdemu kolejnemu obserwatorowi, to naprawdę dla mnie dużo znaczy i przynajmniej wiem, że nie mówię sama do siebie. Ostatnio w blogosferze przytrafiły mi się dwie pozytywne niespodzianki, ale o tym myślę, że w niedługim czasie będziecie mogli przeczytać na blogu. Kocham Was wszystkich, nawet tych, którzy piszą mi na asku, że nigdy nie zostanę fejmem i mam sobie darować podbijanie internetu, bo gdy znowu coś osiągam, to mam +10 do self esteem.

61 komentarzy:

  1. Ale ona ślicznie rysuje :O Marzenie być tak uzdolnionym :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ja-od-a-do-z.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne <3
    OBSERWUJĘ i nie pogardzę jeśli ty też to zrobisz, heh.:D
    natala-nata.blogspot.com
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I knew nothing of Valfré, how wonderful her creations!, I think I identify with more than one girl! ... thanks for sharing <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne!!!
    Pozdrawiam;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rysunkowe projekty. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jej rysunki. Pamiętam jak znalazłam je parę miesięcy temu to od razu mi się spodobały ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe te grafiki :) Barwne i pomysłowe :)
    My też lubimy ciemne ubrania i sporo w naszych szafach niezawodnej czerni :) Ale tak to jest jak się nie ma pękającej w szwach szafy to się stawia na klasyki :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkicowanie to jedna z moich największych pasji, także bardzo interesują mnie dzieła innych :) Z zachwytem wpatruję się w te rysunki, są niby tak banalne ale zarazem mają duszę.
    Obserwuję i ponownie zapraszam do mnie :) Pozdrawiam cieplutko :*

    http://fashiongirlandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oh my!!!! i love your blog!!! its amazing! now following <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te rysunki, spodobałyby się mojej młodszej siostrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żółta mascara Maybelline też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piękne rysunki <3 szczególnie podoba mi się ostatni :D

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te rysuneczki, świetnie się na nie patrzy <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tylu obserwatorów:) Wiem, że to cieszy. Życzę jeszcze więcej sukcesów!
    www.magdabereda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ślicznie *ͺ* a ja rysuję zwykłe patyczaki :(
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kobito, ten post nie jest zapychaczem :D! Dziękuję, że o tym napisałaś, bo prace ma świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnee
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy blog, zapraszam do mnie :)

    + obserwuję



    http://wissdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. such cute illustrations.
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. This is a really cute post! Thank you so much for stopping by today and taking time to comment on my blog. I am really liking your blog and am your newest follower at #538 and hope you will stop back again!
    xx Easy Outfits, by Pip

    OdpowiedzUsuń
  21. Loved the illustrations!


    Follow each other on GFC? please let me know.
    didianadi.blogspot.mx 

    OdpowiedzUsuń
  22. JAkie ładne!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe rzeczy opisałaś w tym poście :)
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. świetniee!
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Great ilustrations!!

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne one są <3 obserwuję twojego bloga bo bardzo mi się podoba. :) może ocenisz mój?
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne obrazki ♥

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Great blog!!
    Can we follow each other via gfc bloglovin and g+?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnyajny post :* obserwuje teraz ty :*
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe i bardzo inspirujące. Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne rysunki <3 my też cię kochamy i chyba już dawno jesteś fejmem :P
    http://as-in-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy wpis! Jeszcze nie slyszalam o Valfre, ale widac ze jest utalentowana kobieta i ogladnelam link ;) Ciekawe! Dziekuje za informacje!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. "...że nigdy nie zostanę fejmem i mam sobie darować podbijanie internetu..." przecież Ty już podbiłaś internet.

    OdpowiedzUsuń
  34. Please note that this is a 1 track recorder so any
    previous recording is overwritten. In addition, create a
    sense of beauty by adding themes to the frames either with the
    help of a professional designer or personalized one.

    Of course, there are plenty of professionals who never attended a single
    class, so it's up to you to decide what works best for your career.



    Take a look at my web site :: online photography tips

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}