piątek, 24 stycznia 2014

虽然有很多个明天, 但只有一个今天.

#np Natalia Kills - watching you

W końcu zebrałam się w sobie i wyszłam na ten mróz, aby wypożyczyć kilka książek. Docelowo miały być to 3 książki i faktycznie z tyloma wróciłam do domu, chociaż żadna nie była celem mojej przygodnej wycieczki. Nie mogę powiedzieć, że nie jestem zadowolona, bo zawsze chciałam więcej skubnąć literatury japońskiej, chociaż zawsze męczy mnie do ostatniej kartki i pozostawia gorzki smak po przeczytaniu, jednak widzę w niej jakąś wartość do której lubię wracać. 
Nie wierzę, że właśnie zmarnowałam cały tydzień ferii, a od przyszłego powoli muszę się zabierać za projekty szkolne, które miałam pozadawane wcześniej, chociaż akurat nie jest to nic skomplikowanego i pewnie z gra się z moimi pomysłami na notki, których ostatnio mi nie brakuje, co jest wydarzeniem o randze nadzwyczajnej. Może dlatego, że mam więcej czasu na czytanie, oglądanie, reblogowanie i cały czas gdzieś przemykają mi ciekawe tematy i inspiracje. 

Finally I got my shit thogether and went to library. I wanted 3 special books but i ended up with 3 different books as there was literally nothing I was interested in the first place. I spent there 10 minutes walking around bookshelves and my eye cought inscription with japanese literature. Although some of them are really hard for me to read and I'm sleepy after few pages but at the end, they're all worth it. 
I can't believe half of my winter break is alreday gone, this time feels so wasted and next week I have to start doing some school projects but I still promise to post something new for you guys.

skirt - h&m | backpack - ebay | t-shirt - sh | furry sweater - sh | platform sneakers - ebay 

134 komentarze:

  1. Mi też jakoś "uciekł" ten pierwszy tydzień ferii. Od tej pory zero marnowania czasu :)
    http://this-is-my-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny post :3
      Co powiesz na wspólną obserwację ? Pytam, bo bardzo podoba mi się Twój blog :)
      jeśli tak to zaobserwuj i napisz :3
      nayy-naay.blogspot.com

      Usuń
  2. Pamiętam, że jak kiedyś chodziłam bardzo często do biblioteki to i tak w większość przypadków wracałam nie z tymi książkami co chciałam xD
    Świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty! :) Śliczna jesteś

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To polecam spróbować, wiśniowa czekolada jest najlepsza, ma taki cudowny zapach. mmm. :D
    Nigdy nie czytałam niczego z japońskiej literatury, ale lubię nowe doświadczenia, więc dzięki Tobie spróbuję. :)


    Ale świetne buty.! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka boska stylizacja *___*
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Backpack jest świetny, chciałbym taki w sumie.
    Ja do biblioteki często nie chodzę, a jak już chodzę to po lekturę, której i tak nie przeczytam.

    ►BLOG◄

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie było ci zimno? XD Ale ogólnie jest cudoownie .3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te zdjęcia robię w domu, ale ogólnie troszku stare są, jeszcze wtedy nie było takich mrozów ):

      Usuń
  8. Kocham tą spódnicę! :3
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ferie zaczynam dzisiaj :) Śliczny outfit!
    daydreamin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne buty xd fajny nagłówek :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko,ale bombowe buty ;D
    Zapraszamy i pozdrawiamy serdecznie ;)
    http://labbrarosse03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne buty:)
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. łał, pozytywne zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że wena dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Umiesz Japoński?! :O Podziwiam..! :)
    świetny outfit, masz cudowny styl :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ej, ej, mróz jest fajny :) ja uwielbiam taką mroźną pogodę :) jeżeli zajrzysz do mnie na bloga to prosiłabym o poklikanie w banery rekalmowe :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze wspaniała stylizacja. Zazdroszczę Ci talentu w tworzeniu stylizacji. ;-;

    Pozdrawiam.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny outfit.
    Literatura japońska ma to do siebie, że jest specyficzna, widać w niej tą olbrzymią różnice kulturową jaka nas dzieli.

    OdpowiedzUsuń
  19. tydzień wolnego zawsze tak szybko leci...na niczym.
    kurczę, fajne buty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się stylizacja, a te buty przyciągają uwagę! <3

    Zapraszam do obserwacji! ^^ /Blond
    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey ! what a lovely outfit.
    do you wanna follow each other?
    loves
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejka :)
    Dziękuję bardzo za komentarz u mnie! miłoooo! *.*
    Fajny blog!
    sznurasekphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny blog! Będę zaglądała tu częściej :)

    Obserwuję. ♥

    zapraszam. -- > natalalal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka *w* Buty *w*

    http://rainbow-ghost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog
    ZAOBSERWUJESZ NAS ? dla Ciebie jedno kliknięcie,a dla mnie uśmiech na twarzy (jest konkurs)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. buty sa swietne, dobrze ze masz taki fajny, unikatowy styl :)
    zapraszam na rozdanie na moim blogu mozna wygrac rzeczy z oasap.com do 70$!!!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe butki, takich jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. oj, pamiętam, że też zawsze ferie mi szybko mijały, zawsze miałam wiele planów a tu potem się okazywało, że jest za mało czasu..
    też muszę się wybrać w końcu do biblioteki i poczytać coś ciekawego, tak dawno nic nie czytałam..
    pozdrowionka
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. your outfit is perfect!!!...love all!!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne masz buty! :) czad po prostu

    OdpowiedzUsuń
  31. Love!! Your furry cardigan is the best
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz! :3
    Ja, gdybym nie musiała, nie wystawiłabym nosa zza kołdry w taką pogodę. Niestety, ferie dopiero przede mną...

    OdpowiedzUsuń
  33. troloolo uwielbiam Cię ;p
    http://jaykenjay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. och, ja zamiast czytać materiały do licencjatu, czytam 'Bastion'. 1200 stron. Muszę skończyć, muszę. Chociaż mam ważniejsze rzeczy na głowie -,-
    Super masz ten sweter.

    OdpowiedzUsuń
  35. such a cute look!!

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    OdpowiedzUsuń
  36. SOO CUTE


    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  37. You are so gorgeous and that top and skirt are both beautiful. Those tights look fantastic on your lovely legs too :) Wonderful pictures!!!

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba m si się twój styl, różni się strasznie od mojego ale tobie pasuje idealnie :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja bym musiała zacytowac koleżankę z góry bo dosłownie to samo chciałam napisac ;)
    "podoba m si się twój styl, różni się strasznie od mojego ale tobie pasuje idealnie :)"

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny styl, taki inny ale za to Fajny
    Tez mam Ferie
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. China girl, masz świetne buty :-) pasują do reszty. Jak zrobiłas u mnie ten znaczek palcami - peace ? Tez chce :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Outfit miazga! <3

    imaginejszyns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostatnio w szkole miałam dni japońskie i co nieco się o Japonii dowiedziałam. Zwłaszcza, że u mnie w plastyku jest dużo tak zwanych mangowców.
    Dużo kupujesz na ebayu? Jak z przesyłkami i wgl całym procesem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo, ale zawsze zamawia mi tata, nigdy nie spotkała mnie tam żadna nieprzyjemność ze strony sprzedających.

      Usuń
    2. Kiedyś miałam okazję zamawiać ale nie przepadam za internetowymi zakupami (kilka razy zdarzyły się wpadki :c) więc zrezygnowałam. Myślę, że po latach wróce do shopping online bo ebay proponuje ciekawe łaszki.

      Usuń
  44. stylizacja kompletnie nie w moim guście, ale Tobie jak najbardziej pasuje ;)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Spódniczka jest piękna! Mam sukienkę z tego materiału i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow I absolutely love your outfit!
    **Demi.

    OdpowiedzUsuń
  47. Przynajmniej postaraj się nie zmarnować drugiego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wrażeniem jak wkładasz w niego tyle pracy i serca to niesamowite jestem pod wrażeniem życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu . Pozdrawiam cię serdecznie.
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + jeśli mogła bym prosić cie o kliknięcie w linki umieszczone w poście do ubrań to była bm na prawde bardzo ci wdzięczna
    + jeśli masz chęć wpadnij też i na tego bloga mojej przyjaciółki
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. na pewno nie jest takie nudne jak Ci się wydaje :) polecam spacer bez celu, ze słuchawkami na uszach, w których będzie rozbrzmiewała Twoja ulubiona muzyka, spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja się nie znam na Japonii. Ale powiem Ci, że masz bardzo ładny OOTD. Fajnie, że piszesz też po angielsku, bo moja znajoma z angli zaczęła nie dawno czytać twój blog, i nie musi tłumaczyć..




    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna stylówa *.*

    swiatwobiektywiecanona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylówa *.*

    swiatwobiektywiecanona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna stylówa *.*

    swiatwobiektywiecanona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Futrzany sweter !!! Jejuuu uwielbiam takie !!
    A co do tego tyg. ferii tak samo nic nie zrobiłam.

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomyśl, że ja nie mam ferii. Poczujesz się lepiej. :D
    Marnowanie czasu na błogie lenistwo też coś wnosi do naszego życia - odpoczynek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ooo, a jakie japońskie książki polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam Natsume Soseki "Sedno rzeczy", mnie się podobało :)

      Usuń
    2. Dziękuję, również spróbuję.

      Usuń
  57. śliczna spódniczka, ile kosztowała ? :)
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś koło 60 zł, nie pamiętam dokładnie (:

      Usuń
  58. wow! you know chinese! loving your harajuku style!

    OdpowiedzUsuń
  59. You should! :D
    btw I love your shoes!

    OdpowiedzUsuń
  60. these pictures are awesome! seriously love your skirt, it's fab
    www.marylee31.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  61. te buty są świetne ! :D zapraszam do mnie w wolnej chwili http://jamonika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne zdjęcia! Kocham czytać ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny outfit! :)

    http://pidipii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Masz bardzo ciekawy i odważny styl :) O właśnie, ja muszę wybrać się do biblioteki!

    OdpowiedzUsuń
  65. Spódniczka i buty są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Ślicznie wyglądasz <3
    Zapraszam <3

    http://swiatjodi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam sportowe buty na platformach:) Dla osoby niskiej tak jak ja są super!

    OdpowiedzUsuń
  68. Dla mnie to niepojęte, że uczeń ma ferie żeby odpocząć, a zadaje mu się jakieś zajęcia.

    OdpowiedzUsuń
  69. super sweter! pozdrawiam:*))

    OdpowiedzUsuń
  70. Fantastyczna stylizacja. Naprawdę. Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny outfit! Plecak jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Też interesuję się japonią. Cudowny outfit! ♡

    PS: Zapraszam do mnie: http://motus-virtute.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  73. Kurcze... cudowny blog, ale miałam dylemat czy Cię obserwować... Popsułam wyswietlenie 666 obserwatorów... No, ale zostałam dzieki temu 667 :P

    Pozdrawiam,
    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Thank you for your comment on my blog! :)
    I like the backpack and platform sneakers a lot.

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetnie wyglądasz;)) Stylizacja super;)

    OdpowiedzUsuń
  76. chciałabym mieć ferie. w tym roku to mogę sobie o nich co najwyżej pomarzyć ;<
    świetna spódnica !

    OdpowiedzUsuń
  77. Love your fabulous coat, looks terrific! I enjoyed reading your thoughts on my last post, thank you!

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetnie wyglądasz <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Ferie są po to, by odpoczywać :) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  80. swietna koszulka, pozazdrościć ; p

    OdpowiedzUsuń
  81. a zapomniałam ; o zepsuje Ci liczbę obserwowanych 666 xd http://i.imgur.com/Pf16gTX.png
    pozdrawiam ; p

    OdpowiedzUsuń
  82. Amazing furry sweater, dear!

    http://bellapummarola.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  83. cute backpack.

    htttp://www.mod-i-fied.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Great post!
    Would you like to follow each other?
    Do you want us to follow each other? Let me know!
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  85. Very nice look! I like your skirt!
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. i'm so loving the outfit and natalia kills is great!

    SHE WALKS Blog

    OdpowiedzUsuń
  87. This is súch a perfect look! I would wear it right away!

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetna stylizacja :D
    Spódniczka i buty są śliczne *-*
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Nigdy nie czytałam literatury japońskiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny zestaw, widać po wcześniejszych postach, że lubisz buty na podwójnej podeszwie.

    OdpowiedzUsuń
  91. ale cudownie <3 perfekcyjne zestawienie jak zawsze :)) jesteś idealna!

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja jeszcze nie zaczęłam ferii. Stylizacja idealna, a post świetnie napisany :).

    OdpowiedzUsuń
  93. Uwielbiam platformy,wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  94. Pokochałam tą bluzkę ;w; że też w kraśnickich lumpach takiej nie znajdę :/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}