piątek, 3 stycznia 2014

☯ ROSEGAL DRESS REVIEW ☯

#np Natalia Kills - if i was God

Jakiś czas temu dostałam ofertę współpracy z internetowym sklepem, myślę że dość znanym w środowisku feszyn blogerek, a konkretnie z Rosegal. Oferuje on duży asortyment ciuchów, więc każdy znajdzie coś, co dobrze wpasuje się w jego gust, a również nie przepłacimy za ostatnie trendy. Oczywiście, ja dostałam oczopląsu, gdy miałam możliwość wybrania jednej sukienki, którą zrecenzuję na blogu. Po godzinach scrollowania, naradach z niewidzialną załogą bloga i w końcu ostatecznej decyzji, udało mi się odpisać na maila i poniekąd urzeczywistnić moje pierwsze marzenia związane z tym kątem w internecie. Mogę dobrze wspominać tę korespondencję, kontakt był szybki, a obsługa sympatyczna i służąca pomocą.
Paczka przyszła po świętach, a więc oczekiwałam na nią niecałe 2 tygodnie, co wydaje mi się być dobrym wynikiem, gdyż niektóre chińskie paczki z eBaya szły nawet do dwóch miesięcy.

Muszę przyznać, że nie spodziewała się za taką cenę, tak solidnie wykonanej sukienki. Uszyta jest z przyjemnego w dotyku, bawełnianego materiału. Nie wiem jak ubrać w słowa te marszczenia przy rękawach, ale myślę, że zdjęcia doskonale to obrazują i nikt nie będzie miał problemu z odgadnięciem, o czym ja właściwie piszę. Są piękne. Jedynym minusem jest długość tej sukienki. Kiedy ją pierwszy raz ubrałam, skojarzyła mi się prędzej z tuniką. Koniecznie będę musiała ubierać do niej grube rajstopy lub legginsy, bo mogę zaliczyć kilka niekomfortowych sytuacji, jeżeli też nie będę podnosiła rąk zbyt wysoko, żeby materiał się nie uniósł.
Niemniej jednak jest zadowolona z mojego nowego nabytku i polecam Wam Rosegal na internetowe shoppingi. 

Dziękuję za 600 obserwatorów!

127 komentarzy:

  1. Zazdroszczę 600 obserwatorów. Ja się nigdy tylu nie doczekam :D
    No i masz te piękne żyłki na szyi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja i sukienka <3 / fanglecik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się pięknie wyglądasz i ciekawe zdjęcia!

      Zapraszam do mnie.

      http://blogerka107.blogspot.com

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia. :)
    Szczęśliwego nowego roku!^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest, doprawdy, fenomenalna. Bardzo podoba mi się zarazem jej krój, jak i wzór. Pogratulować Ci współpracy z Rosegal. ♡
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Z A P R A S Z A M !




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa ta sukienka , ładnie się na Tobie prezentuje . Chyba będę musiała się przyjrzeć bliżej temu sklepowi , bo bardzo mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka, super w niej wyglądasz :)

    +obserwujemy?
    http://atoniics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że jak skończyłam pisać komentarz i pomyślałam, że jak nie zechcesz mnie zaobserwować to i tak Cię zaobserwuję, przyrzekam! haha

      Usuń
    2. w takim razie dziękuję <3

      Usuń
  7. Bardzo ładna sukienka! Zobaczę ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego sklepu, a sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest naprawdę ciekawa. Bardzo Ci pasuje :) Trzeba będzie przejrzeć, cóż jeszcze oferuje ten sklep, bo już widzę po kolejnej osobie, że rzeczy mają naprawdę ładne.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy ma swój styl,nie gniewamy się ;)
    obs za obs? :)
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. maybe we can follow each other? let me know!
    http://shootingdiamond.blogspot.com/2014/01/jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna ! Ja też zaczęłam współpracę z Rosegal więc zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdyby mi się tutaj nie podobało to bym w ogole nie zajrzała i miałabym Cie w nosie.
    No szkoda :( także Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę nie rozumiem, przecież nie wiedziałabyś, czy Ci się podoba, jeśli byś tu nie zajrzała. A dla mnie to wszystko jedno w sumie, jeśli nie podoba Ci się AŻ tak bardzo, żeby go zaobserwować, to będę musiała żyć z tą pustką w moim sercu. Również życzę szczęśliwego nowego roku! c:
      ☯ blog

      Usuń
  14. Hmm, ja nie gustuję w sukienkach tego typu, ale za to do Ciebie ona pasuje jak ulał :D
    Gratuluję współpracy i trochę zazdroszczę.

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie noszę sukienek (dziwnie się w nich czuję), ale ta jest świetna. :D

    http://zwyczajna-niezwyklosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasuje Ci ta sukienka, jest bardzo ładna :)
    Gratuluje współpracy !

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tylu obserwatorów! Śliczna sukienka :3

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka, bardzo Ci pasuję ;)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zależy jakie rodzeństwo, bo moje jest okropne :)
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna sukienka :). Gratuluję współpracy no i 600 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam pytanie :) Czy jak zamówiłaś tę paczkę z rosegal w ramach współpracy to jakby dostajesz tylko jedną paczkę za współpracę. Czy masz możliwość zamawiania kolejnych (jak na przykład przy współpracy z sheinside, choies itd.) Przy okazji ślicznie w niej wyglądasz ;P

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie dostałam jedną paczkę, jeśli wyrażą chęć zaoferowania mi kolejnych ubrań, to zobaczymy dalej, w tej chwili jest to moja pierwsza taka współpraca, więc nie mam pojęcia.

      Usuń
  22. Sukienka jest prześliczna. A sklep skąd jest naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
  23. awww, tak bardzo zacnie *-*

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. :) Więcej informacji na moim bloguHej, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. :) Więcej informacji na moim blogu:
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  25. You are so gorgeous! Great dress choice and those tights are fantastic on you.

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Carolyn droga, mogłabyś zdradzić, w jakim programie przerabiasz zdjęcia? :( I sukienka pięknaa, jejku ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz w tej sukience <3 ahh zazdroszczę figury ;_;

    OdpowiedzUsuń
  28. mam tak samo ścięte włosy! Hihi

    http://szicko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cute dress...:-)...looking pretty on you dear...:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienka obledna i ty w niej wygladasz super;)) ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej super blog bardzo mi się podoba na pewno jeszcze wpadnę a jeśli znajdziesz czas to wpadnij na mój loloroco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka jesteś ładna *.* ♥ Obserwuję i zapraszam ;) www.moja--historia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa sukieneczka ;D Tez nie wiedzialabym na co sie zdecydowac, zawsze jest tak duzy asortyment ;D
    Juz otwieram stronke i zaczne studiowanie i szukam czegos dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka absolutnie cudowna! Aż sama mam ochotę sprawić sobie podobną, chociaż w szafie mi się nie mieszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nawet nie wiesz jak mnie to cieszy :) Ty pozujesz świetnie , super sukienka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna jest ta sukienko-tunika. Dobry wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka jest piękna, lecz rzeczywiście troszkę za krótka. Stylizacja świetna ;)

    http://imperceptible-invisible.blogspot.com/

    + Bardzo dziękuję za miły komentarz na moim blogu :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz ekstra! fryzurka bardzo Ci pasuje i widać że masz swój styl i czujesz się w nim dobrze:)
    pozdrawiam, Cleo<3

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej obserwuję , liczę na rewanż :D
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/
    Jak już zaobserwujesz to napisz mi to na blogu

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej obserwuję , liczę na rewanż :D
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/
    Jak już zaobserwujesz to napisz mi to na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej, świetny posta zdjęcia jeszcze lepsze ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowne zdjęcia, martensy najpiękniejsze buty na świecie <33
    Zapraszam do mnie na konkurs, banalny warunek a do wygrania post "promujący" na moim blogu.
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. fajna sukienka :)

    http://doominiika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia! Mają taki klimacik^^

    natka-natek.blogspot.com/
    Z góry dziękuję za zostawienie po sb śladu w formie komentarza :3

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładna sukienka :)
    Gratuluje współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing dress! You have great blog! I am you new follower in gfc # 615, and in bloglovin and twitter. Hope you will visit my blog and follow me back in all these.
    Happy New Year!
    Olga
    http://impromp-two.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Kompletnie nie w moim stylu ta kiecka :D ale najważniejsze żebyś Ty czuła się w niej dobrze :))
    A co do tego sklepu to nie słyszałam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiecka nie w moim stylu, najważniejsze abyś Ty czuła się w niej dobrze ;))
    co do sklepu to nie slyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Tez do mnie napisali, ale odmowilam :)
    sliczna sukienka ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. zestaw fajny, ale sama sukienka nie jest w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  51. ta sukienka nei jest zbyttnio w moim stylu..

    bananasq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna sukienka! Dokładnie w moim stylu, aż zaraz wejdę na stronę i sobie obejrzę :)
    Rzeczywiście, troszkę krótka, a przy moich nogach będzie wyglądać dość śmiesznie, ale mam nadzieję, że jakoś by to wyszło ;)
    Z uśmiechem obserwuje, Julia :)

    P.S. Jeżeli ciekawi Cię zdrowszy tryb życia, łatwe przepisy kulinarne, to zapraszam: mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia *.*
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zdjęcia, wyglądasz genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeju, śliczna ta sukienka, pasuje do Twojej urody :) zapraszam: have-fun-inlife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny Blog
    zapraszamy do nas : http://pinkyandjessi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. fajna sukienka, choć trochę nie w moim stylu, jednak na tb wygląda świetnie ;))

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo ciekawy, inspirujący blog
    dzięki za odwiedziny
    obserwuję i będę wpadać tu częściej ;*

    ta sukienka jest cudna :3

    OdpowiedzUsuń
  59. Podoba mi się ta sukienka :)
    Ładnie w niej wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  60. uroczo w niej wygladasz c:
    ojej, biedny piesek :'c

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetnie wyglądasz ;3
    Ciekawa kompozycja sukienki < 33
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  62. wyglądasz świetnie w tej sukience, idealnie ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  63. prosta a świetna sukienka. Aż miło popatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. ślicznie, wahh uwielbiam twój styl ;u;
    onigiri jest dość łatwe do zrobienia, trzeba uważać z ryżem, ale jak go wypłuczesz i dobrze ugotujesz to będzie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajna ta sukienka. Podoba mi się ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  66. Prześliczna sukienka! ;) Miałabym do ciebie takie pytanko w sprawie tej firmy. A dokładniej to ja też niedawno dostałam propozycję współpracy i nie jestem pewna czy ta osoba, która do mnie napisała jest na prawdę z tej firmy i moje pytanie jest takie czy mogłabyś na mojego maila (nkowalczyk775@gmail.com) napisać adres email osoby z rosegal, która do ciebie pisała? Nie wiem czy czasami to nie są jakieś żarty. :c
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  67. świetna sukienka ;d
    bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna sukienka ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. ostatnio wchodziłam na ten sklep, naprawdę mają świetne ciuchy :D
    i śliczna sukienka ;p

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. nie wiem dlaczego ale ta sukienka skojarzyła mi się z takim świątecznym fartuszkiem :D
    ale jest bardzo urocza!

    OdpowiedzUsuń
  72. The dress is really nice :)

    Hugs
    Svetlana from Lavender Star

    OdpowiedzUsuń
  73. Zazdroszczę 600 obserwatorów. Śliczne zdjęcia. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ślicznie w niej wyglądasz! Pasuje do Ciebie :) Też zaczęłam współpracować z ową firmą :)
    obserwuję ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczne *O* Sukienka i buty powalają <3

    Ja dodałam się już do obserwatorów Twojego bloga, a Ty dodasz się do mojego? ^-^
    I proszę, skomentuj 1 post :D

    fallinloveariana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne zdjęcia :)
    ładna sukienka
    Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetna sukieneczka :) również czekam na paczuszkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczna sukienka. Taka prosta, ale efektowna. :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładna sukienka.
    Płaczę, że ja takiej nie mogę nosić, takie szerokie ramiona bububu.
    ~Podoba mi się twój obecny kolor włosów. Nie mam pojęcia co to za kolor, ale bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetna i solidnie wykonana :) Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Fajna sukienka , zdjęcia świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajny wpis i naprawdę ciekawy blog :) Chyba ci to już piszę 2 raz, ale nie ma pomysłu, co innego mołabym napisać.
    http://estkla.blogspot.com/2014/01/zima-bez-sniegu.html - nowy blog, OBSERWACJA = OBSERWACJA??

    OdpowiedzUsuń
  83. sukienka jest genialna!
    wyglądasz w niej rewelacyjnie!
    świetny blog!
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów ;)
    pozdrawiamy!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczna sukienka, fajne zdjęcia :D


    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. świetna sukienka bardzo dobrze w niej wyglądasz <3

    dorey-doorey.blogspot.com
    skom? obs?

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetna sukienka ;> Fakt, że nieco krótka i przypomina tunikę, jednak przy legginsach będzie idealna :) I tak poza tym gratuluję współpracy ;)

    Czy mogłabyś poklikać na moim blogu w baner i linki Sheinside? Z góry bardzo Ci dziękuję :)
    www.ariena-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. mm, gratuluję 600 obserwatorów i w ogóle pewnie milion razy ode mnie to już słyszałaś,ale kurwa jeszcze raz: PRZEPIĘKNA JESTEŚ I OMG W OGÓLE KCKCKCKC CIE

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ta sukienka jest śliczna. Kocham kratę :) Nawet taka delikatną.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczna ta sukienka : ) Gratuluję obserwatorów ;3

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo fajna ta sukienka!
    Sama chciałabym aby jakiś sklep zaproponował mi współpracę... ale to niemożliwe ;D
    Gratuluje tylu obserwatorów! :)

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/ <--- Wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  91. bardzo ładna ta sukienka :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Ciekawa sukienka :) Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  93. Looking amazing :)

    GIVEAWAY on my BLOG:

    http://www.gagcloud.com/2014/01/tamar-abuladze-studio-handpainted-t.html

    OdpowiedzUsuń
  94. Chyba mnie zachęciłaś do zakupów Rosegal'u. :) Taniutko tam jest jak patrzę :)

    ~Smile.

    OdpowiedzUsuń
  95. sliczna ta sukienka, masz świetnego bloga :)

    klikniesz w baner Sheinside? PROSZĘ I DZIĘKUJĘ ♥
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Pierwsza myśl gdy zobaczyłam zdjęcia: mrocznie:) - To lubię! :)
    http://alma-del-juego.blogspot.com/
    ps obserwuję bo prowadzisz świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Śliczna sukienka, jejku ^^ Masz cudowny kolor włosów <3
    juleeeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Thank you for the review. I really love the plaid.

    Tallia
    Trending In Fashion
    Dressale Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  99. niestety sukienka nie jest w moim guście :(( ale ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  100. awesome style! I have followed you on bloglovin' :)

    http://splitneedles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}