piątek, 14 lutego 2014

cross my heart hope to die stick a needle in my eye

#np Lana Del Rey - Behind closed doors

Wiecie, denerwuje mnie to, że ludzie, którzy wybitnie starają się nadać sobie jakąś wartość, przechwytują wszystko, co się da - nie zwracając uwagi nawet na to, że jedynie karmimy swoją hipokryzję, aż urasta ona do przytłaczających rozmiarów i przyćmiewa nasz pożądany blask. Filozoficzna myśl wywodząca się z całkiem błahej sytuacji, a mianowicie rozmowy z pewnym chłopakiem na asku, który również próbował nabić sobie lajków. O pytania też prosił, więc zaraz po zobaczeniu krzaczków hiragany przy jego nazwie, zapytałam, od kiedy interesuje się Japonią, na co chyba lekko zszokowany odpisał: "kto powiedział, że lubię :O". Bardzo niespodziewana odpowiedź, ale ciągnę dalej. Chłopak najwidoczniej poczuł się urażony i zostawił mnie ze słowami "po prostu fajnie wygląda". Dzięki internetowi poznałam kolejną osobę, którą nigdy nie chciałabym się stać. 
Okulary kupiłam już stosunkowo dawno temu, ale zaraz po ich przyjściu i wnikliwemu obejrzeniu z każdej strony, zaczęłam się zastanawiać, co tak w ogóle znaczy napis na nich umieszczony. Ok, może wiedziałam, co to znaczy, ale wyglądało to dla mnie jak zlepek przypadkowych zdań, wyrwanych z kontekstu. Mały research i według niektórych (wątpliwych?) źródeł wywodzi się to z religijnej formuły przysięgi bazującej na znaku krzyża z początku XX wieku, które w późniejszym czasie weszło do ogólnego obiegu jako dziecięca rymowanka po złożonej obietnicy. Bardzo walentynkowo, huh? 

wait a moment / i spoke a lie / i never really / wanted to die /but if i may / and if i might / my heart is open / for tonight / though my lips are sealed / and a promise is true / i won't break my word / to you

You know, it's really easy to piss me off on a daily basis. Lately I had a little chat with a guy on ask.fm. He was one of the i-beg-you-to-make-me-popular-on-the-internet gang. I try my best to ignore them but hiragana next to his name made me curious how long he's been interesting in Japan and guess what? The answers i got were going like "who said I am?" "it only looks cool". That made me realize how hypocritic poeple on the Internet are. 
I bought those sunglasses (another brilliant piece to wear in winter but it went so good along with the whole witchy outif...) few weeks ago and I didn't really know what is the meaning behind "cross my heart, hope to die, stick a needle in my eye" lyrics. They sounded so random for me so the little research was necessary. Some sources say religious oath based on the sign of the cross in the early 1900s and now is being used by kids to make a promise. Somehow I feel like it's perfect accessory for Valentine's Day.


dress - h&m / fake fur - second hand / shoes - ebay / sunglasses - ebay
Wesołych walentynek dla moich wszystkich kochanych czytelników, nieważne czy spędzicie je sami. Miłość do siebie wcale nie musi być przejawem narcyzmu. Jeśli nie pokochacie siebie, nie pokochacie nigdy drugiej osoby. Jeśli macie czas, polecam artykuł Jamesa Franco z New York Timesa "the meaning of selfie"

And also, happy Valentine's Day to all my lovely foreign readers. It doesn't matter if you're going to spend it on your own - self love isn't narcissistic. If you can't love yourself first, you'll never be able to love another person. If you have a time, I highly recommend you New York Times essey "the meaning of selfie" by James Franco.

87 komentarzy:

  1. Okulary są nieziemskie! Jak cała Twoja osoba w sumie! xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też wesołych ja dostałam 5 walentynek<3 oll-olciaa-blooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog i oby tak dalej! a oprócz tego świetna sukienka. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. I really love your outfit and the sunglasses!....your coats makes me crazy!!!...love it!, you're right if we dont love ourselves how can love others?...<3 love myself ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też spotykałam takie osoby jak ten chłopak. Nie wiem czemu, ale jest mi ich w pewnym sensie żal.
    Bardzo ładne okulary *0*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć.
    Ta sukienka bardzo dobrze układa się na tobie :) Buty są bardzo śliczne, w sumie jak cały strój.
    Tylko obawiam się jednego jak ludzie (przynajmniej u mnie w mieście) zareagują na te okulary :/ Mi się osobiście podobają. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludźmi nie można się przejmować, to Ty kontrolujesz siebie i swój wygląd :)

      Usuń
  7. Cudowne! I oczywiście wesołych walentynek! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Cool outfit dear...loved your sunglasses...;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co z nami robi internet. Brak slow. Fajne botki. Grzywke farbujesz? Przepraszam, za brak polskich liter, komputer odmawia mi posluszenstwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! *o*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OBSERWACJA=OBSERWACJA

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne okulary ! :)

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega sesja taki styl bardzo do Ciebie pasuje :) I zakochałam się w Twoich okularach i nogach *.*
    pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jezu, jaki outfit, jaka Carolyn. :o
    okulary są pro. Z każdym kolejnym outfitem uświadamiam sobie jak bardzo Cię uwielbiam ;_;

    ►BLOG◄

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy post i ładne zdjęcia. :) obserwuję ( możesz nawet zobaczyć żeby nie było ) i postaram sie tu wpadać częściej. póki co, zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba blog to zrobi mi się bardzo miło gdy go zaobserwujesz bądź skomentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący post...
    Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam Madda :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że stylizacje nie są w moim stylu bardzo lubię je oglądać :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post, warto było zajrzeć i przeczytać. Zdjęcia śliczne, okulary podobają mi się szczególnie, chyba ze względu na ich oryginalność ;)
    Obserwuje i liczę na to samo:

    http://moimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne są te okulary *.* również życzę wesołych walentynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super okulary, a w Twoich butach jestem "zakochana" :)
    Bardzo ciekawy i mądry post :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna stylizacja ! <3
    +zapraszam do mnie: http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie, że potrafisz zainteresować się rzeczami, na które zwyczajny człowiek nie zwróciłby uwagi.
    Okulary są przecudne, buty również.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny outfit ^__^

    http://duusia-duusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog, dobrze trafiłem!!!!

    http://www.krenana.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz, inspirujesz mnie.
    Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. I love those pictures.

    Want to follow each other on GFC, Bloglovin, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  27. Już po walentynkach więc... mam nadzieję, że twoje były udane ^^ Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Those glasses are wonderful and your legs are so beautiful in those tights. What a gorgeous shot of them at the end :) Happy Late Valentine's Day to you and I wish you luck in finding people who are more interesting on the internet :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny look !:)

    www.sweet-beauty-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo, jaka genialna stylizacja.
    Walentynki, hmm... wczoraj o nich zapomniałam ;p
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jezu, jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia, chuj z tym,że w każdym poście Ci to piszę, omfg
    te okulary są nieziemskie. zresztą tak samo jak buty

    xoxo
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. super bardzo mi się podo0ba

    świetny blog .. zapraszam do sienie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy post. ;) Śliczne zdjęcia.
    Tobie również życzę udanych walentynek, chociaż już po :D
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak ja uwielbiam te buty, są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Slczna kreacja i super udana sesja

    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cały struje jest boski :) Blog też :)
    kitty-mycat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny blog :)
    Zapraszam na mój ;) http://emilyy-emilyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz bardzo fajnie. Okulary przyciągają uwagę, nawet jeśli nie masz ich na oczach ^^
    Co do ska....Czemu mnie to nie zdziwiło.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie robienie czegoś na pokaz, przykre to oj przykre, ale nic nie poradzimy na to, że tacy ludzie również chodzą po tym świecie. T.T

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne okulary :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniały wygląd bloga,posty są bardzo ciekawe i bardzo fajnie się je czyta,zdjęcia są bardzo dobrej jakości. Nic dodać nic ująć. Z chęcią będę na bieżąco i będę często wpadać. W wolnej chwili zapraszam do mnie http://snackbills.blogspot.com może coś Ci się spodoba.+ Za obserwację oddaję to samo,lecz jeżeli wiesz,że nie będziesz czytała mojego bloga nie obserwuj:* Miłego dnia pozdrawiem. ~ Snackbills ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weszłam na Twój G+, bo chciałam poszukać bloga i odwdzięczyć się miłym komentarzem. Szkoda, że cały feed masz w IDENTYCZNYCH wiadomościach, które zostawiasz na każdym blogu. To nie jest fajne, my fair lady. Nikt nie lubi spamu.

      Usuń
  43. mi się szczerze nie podoba takie połączenie, ale każdy ma swój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny wygląd! *.*
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. I'm in love with your sunglasses!!! So fierce!! I want it <3

    http://itsthekyliebabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cool sunglasses!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawe okulary. I w ogóle zaszokowałaś mnie tym futrem. Wyglądasz inaczej niż wszyscy, widać, że masz swój styl i jesteś pewna siebie! I to mi się w Tobie naprawdę podoba, szacun!

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. kurde, niezła stylizacja O.o
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. I love the glasses and the dress so much! You look so good!

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny outfit! Jesteś taka niepowtarzalna.


    Skomentujesz? http://caaarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ciekawy wpis:) a okularki rewelacyjne:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten chłopak z aska to jakaś masakra
    Stylizacja przecudna <33
    Pozdrawiam Cieplutko

    http://szklanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. super outfit! bardzo lubie takie zestawy!
    futerko i okulary są mega!
    obserwuje, kisses x

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna stylizacja!
    zapraszam na mojego nowego bloga + obserwuję
    http://maniaa-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. love your dress and boots! you look stunning dear <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowne buty *.*

    http://nikkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. kosmicznie! i mi się podoba! Zapraszam serdecznie do mnie na konkurs, do wygrania świetne nagrody zachęcam do brania udziału buzi:*

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawe okulary i świetne buty.. :D

    OdpowiedzUsuń
  59. You look stunning dear!
    Thank you for your comment!
    I am following you on GFC and Bloglovin, hope you follow back!

    Tic-Tac Living

    OdpowiedzUsuń
  60. wow great coat it looks so fluffy ! love it !
    Maybe we follow each other !?
    If yes, let me know when you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings <3

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowny outfit ;)
    Ale nie mój gust

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  62. ale stylizacja, cudownie, powinnaś iść na wybieg, bomba, gratuluje odwagi takiego stylu, szał ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajna stylizacja chociaż nie w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}