piątek, 28 lutego 2014

Don't try to fix me I'm not broken

#np evanscence - hello

Zasada jest taka: jeśli chcesz zrobić na raz kilka rzeczy dobrze, to nie uda Ci się żadnej wykonać zadowalająco. I tak bym chyba opisała ten tydzień. Jeśli wierzyć w energię związaną z cyklami księżyca, to można znaleźć przyczynę swoich bolączek. Jedyne, co mi się udało, to zakup żyrandola do nowego pokoju. Zrozumcie, że scrollowanie Allegro, żeby znaleźć głupią lampę było dla mnie doświadczeniem dość wyniszczającym, ale przynajmniej już przez to przebrnęłam. Kolejnym pozytywem była podróż do biblioteki, wypożyczyłam dwie kolejne książki Kawabaty Yatsunariego i jedną Miao Sing. Chociaż z moim czytaniem licho, bo kiedy wracam do szkoły najczęściej jestem już tak zmęczona, że cały tekst zlewa się w jedną całość. A Wy jak się czujecie ostatnio? "Stay strong, hydrated, grounded and surf it out!" - Audrey Kitching

There's just one rule: if you try to make everything perfect, you end up with nothing satifying. If you believe in energy connected with moon cycles - there you go with the answer why everything is so screwed up lately. That's how I'd describe my entire week. The only good desicion I made was buying the lamp for my new room. I also got three japanese books from my hometown library. How are you feeling lately? "Stay strong, hydrated, grounded and surf it out!" - Audrey Kitching

denim jacket - sh | leggings - basic | sweatshirt - the ragged priest | shoes - ebay | chokers - ebay + diy | sunglasses - allegro

99 komentarzy:

  1. where can I easily find a same kind of/similar denim jacket like yours? Thrift shop or some online shop? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i think thrift shopping is better and faster since online stores usually want too much money for them ;w;

      Usuń
  2. To bardzo miłe kochana, chciałam aby tekst dawał do myślenia :) Bluzę masz czadową w dodatku zazdroszczę Ci figury, całość jest genialna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę robić kilku rzeczy na raz i żadnej nie zrobić dobrze, już wolę z czegoś kompletnie zrezygnować i skupić się tylko na jednym i tak też zrobiłam przed egzaminem w tym tygodniu. Parę dni odpoczynku i znowu wracam do nauki, ech...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna bluza!!!!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita bluza ;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "scrollowanie Allegro, żeby znaleźć głupią lampę było dla mnie doświadczeniem dość wyniszczającym" problemy pierwszego świata tak bardzo :D ale to rzeczywiście męczące, widzisz mnóstwo stron, przedmiotów, a czekasz na ten jeden, który zawoła do ciebie "oto i jestem!", żeby przekonać się, że musisz zapłacić więcej niż przewidziano... Ale radość z otrzymanej przesyłki wynagrodzi Ci trud! ;) ★

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your blog!!!
    Started following your blog via GFC, would you like to follow me?

    Habanero Handmade Blog
    Facebook Fanpage
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!!! Rewelacyjnie wyglądasz <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ostatnio jestem wszystkim zmęczona. Mówisz, że to przez księżyc? Okej, niech będzie na niego, ;)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyczuwam fascynację Japonią ❤
    Świetne rękawy! Uwielbiam naszyjniki blisko osadzone skóry. Świetnie to wygląda całościowo!

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, ładna bluza :)
    http://jem-placka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obstawiam, że żyrandol pewnie jakiś mega oryginalny :D Pochwal się nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę fajna bluza :) Śliczne okularki, cały outfit piękny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za komentarz;) Jej piękna bluza unikatowa , orginalna i szykowna .

    alicebyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. You are super cool omg. I love your sweater too, so cool! x

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię zakupów przez internet, wgl nie lubię zakupów. Są strasznie męczące. Te przeglądanie, a potem trzeba podjąć decyzje co wybrać. Oczojebu można dostać. A czuję się ostatnio wyjątkowo dobrze. Humor mi dopisuje mimo choroby.^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta bluza jest mega:) Bardzo oryginalna, pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jest tak wspaniała, że nie ma słów, które by ją opisały.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te okulary, bo kojarzą mi się z "Leonem Zawodowcem" ♥ Ja również mam tak, że jeśli chcę zrobić kilka rzeczy to żadna mi nie wychodzi.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz, bluza jest nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiedziałam, że będziesz super wyglądać w związanych włosach :)!
    A co do Allegro, często łudzę się, że znajdę tam jakieś cudeńka, jednak trzeba się natrudzić.

    OdpowiedzUsuń
  23. mi ten tydzien tez sie kompletnie nie udal...no cóz, moze nastepny bedzie bardziej łaskawy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem tak nie założyłabym tego swetra bo nie jest w moim stylu, ale pomimo tego, że jest taki wielofakturowy ty wyglądasz w nim super !
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! Bardzo podobają mi się okulary, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, śliczna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna bluza *-*
    Fajny blog ;)
    Obserwujemy?

    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bluza jest boska
    niezły klimat

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna bluzeczka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie sytuacja z czytaniem wygląda wręcz identycznie - jestem taka zmęczona że już nie mam na nic siły D: Jaka cudna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi dear! You look amazing! Love that sweatshirt! :)

    xx
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pewnie ! Najważniejsze, to robić to, co się lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. omg omg co za zajebiaszcza bluza !!!!!!! *__* wow <3 za dużo dziwnych znaków, wiem, ale zachwycam się i zachwycam <3
    Aaaa co do pierwszego zdania - to najprawdziwsza prawda, tak samo jak ktoś się interesuje wszystkim po trochu, to tak na prawdę niczym konkretnie. Też to mam, ale nawet na jednej rzeczy skupić się nie potrafię. No bo 3 miesiące pisać jeden rozdział pracy i nawet go nie zacząć??

    OdpowiedzUsuń
  34. ehhh. skąd ja to znam :( robisz kilka rzeczy na raz i żadna ci nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna kurtka :) Obserwuję ;)
    fashionlifeolis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. O matko, zarąbiście wyglądasz:D
    Buty:D

    OdpowiedzUsuń
  37. O matko, zarąbiście wyglądasz:D
    Buty:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawa stylizacja! :)
    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja!
    Genialne okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna bluzka, taka inna :D
    Śliczne okulary ^ ^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja lubię mieć dużo zadań na raz, wtedy przynajmniej nie mam czasu,żeby się lenić :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta bluzka jest świetna.

    http://pxxphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ta bluzka jest całkiem fajna, jak cały look ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Niezwykle zaciekawiła mnie ta bluza. Udany patchwork!

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo mi się podoba :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna bluza, przy 2 zdjęciu wyglądasz trochę jak typowa modelka.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  47. Bluza niezwykle oryginalna, me gusta! Tytuł posta hmmm kilka lat temu miałam go bardzo długo jako opis na gg ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne zdjęcia :) zapraszam do mnie

    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne zdjęcia :) zapraszam do mnie

    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia , bardzo podoba mi się twoja bluza , ma w sobie to " coś " : ) .
    + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz świetnie :) ja też mam tak, że niestety jak wiele rzeczy próbuję na raz zrobić to nigdy nie zrobię niczego na 100% tak, żeby być zadowoloną z efektu :<

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Z zasadą zgadzam się w 100 % !
    Oryginalny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. z pierwszym zdaniem zdecydowanie się zgadzam! a co do zestawu - podoba mi się nietuzinkowa bluza. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajnie się prezentuje :) Najbardziej jednak bliskie memu sercu są buty :)

    OdpowiedzUsuń
  55. strasznie podoba mi się Twoja bluza z niesamowitymi rękawami! jest odjazdowa :) jeans też super, a naszyjnik przypomina o podwórkowych harcach sprzed lat :D fajny styl, jaram się
    a co do robienia paru rzeczy na raz - nauczyłam się odpuszczać..
    trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zajebiście! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  57. u mnie ostatnio jest tak samo. jeszcze w szkole mamy do końca marca lekturę, a ja jeszcze jej nie zaczęłam, grr ;-;
    jezu przepiękne jest to bluzo-podobne coś, chcęchcęchcę .w.
    i chyba nie będzie zaskoczeniem dla Ciebie,że powiem Ci, że jesteś piękna ;w;

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. ja uważam że lepiej być dobrym w jednej rzeczy niż przeciętny w wielu :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zdjęcia :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. dla mnie to jest strzał w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. I love your top so bad!
    so cool >.<
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie wiem czy ktoś już do pisał ale ten outfit wygląda na inspirowany Leonem Zawodowcem. To było celowe? ;-)

    pozdrawiam
    •★Crystal's Charm Blog★•

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często czytam takie komentarze, ale wciąż nie wiem, o co chodzi, bo nigdy nie widziałam ;-;

      Usuń
    2. No na przykład zerknij na to :D Foto z filmwebu nr 3 :D
      http://www.filmweb.pl/Leon.Zawodowiec#picture-3

      Chodzi o te okularki i ten wisiorek ciasno przy szyi :-) I nawet fryzurka w sumie pasuje :D

      Usuń
  63. Bardzo ciekawa notka, z pewnością zostane tutaj częstym bywalcem.

    http://dalinkiewicz.blogspot.com/ za obserwacje odwdzięczam się tym samym, wejdź i napisz :)

    MASZ NIESAMOWITY STYL!

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ciekawa notka, z pewnością zostane tutaj częstym bywalcem.

    http://dalinkiewicz.blogspot.com/ za obserwacje odwdzięczam się tym samym, wejdź i napisz :)

    Masz niesamowity styl !

    OdpowiedzUsuń
  65. love your style :)
    we are following you now :D
    Beijinhos*
    Blog | Youtube | FB

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczne zdjęcia
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak świetnie to połączyłaś :)
    Pozdrawiam Cię ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  68. świetna stylizacja. okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  69. ładna stylizacja :))
    wikulollol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}