piątek, 21 lutego 2014

FRUITS inspirartions #1

#np The Pretty Reckless - Heaven Knows

Naprawdę, dziwny był ten tydzień. Cały jakiś rozczłonowany, z momentami, gdy mogłam do późna siedzieć nad książką i momentami, gdy przychodziłam ze szkoły i od razu kładłam się spać. Wciąż nie potrafię poukładać myśli i z trudem przychodzi mi wystukanie tutaj czegokolwiek. To nic, szykuję całkiem duży post, jeśli chodzi o mój wkład merytoryczny, mam nadzieję, że uda mi się go skończyć przez weekend.
Zatem dzisiaj bardzo zwięźle, a mianowicie inspiracje z ulic Tokio, których już dawno nie było, a które wciąż z uporem maniaka zapisuję w specjalnym folderze i przeglądam od święta. Wszystkie zdjęcia z dzisiejszej notki pochodzą z http://fy-fruits.tumblr.com/

I had such a weird week. Once I feel like reading books the whole entire night and the other day i fall asleep as fast as I get home. Still, I can't make up my mind and post something what makes sense but I'm planning a big "article" (that sounds too proud but well), hope there's enough time at weekend. 
So here's a very quick update with Tokyo street style photos which I continue saving on my computer. All photos are from http://fy-fruits.tumblr.com/. Enjoy!

44 komentarze:

  1. Great post dear...lovely pics..:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool post:-) oll-olciaa-blooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U kogos taki styl bardzo mi soe podoba, ale nie wiem czy bym sie odwazyla sama zalozyc taka stylizacje ;)

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu, uwielbiam styl z ulic Tokio. ;-;
    I czemu wszystkie praktycznie mają przepiękne creepersy, jezuu, też chcę ;---------;
    ja w ogóle, to mogłabym tylko leżeć ;-;

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. All of these outfits are so perfect <3

    The Quirky Queer

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moge na to patrzeć. wyglądają zbyt zajebiście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah nie no fajne:D Wgl skąd ten pomysł?Genialny:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oglądać tego typu zdjęcia z japońskich ulic ♥ potrafię spędzić mnóstwo czasu na tumblrze i to chyba nie jest dobre w ostatecznym rozliczeniu, ale z drugiej strony różne ciekawe połączenia własnych ubrań zaczynają przychodzić do głowy. Lubię też tę stronę http://tokyofashion.com/ gdzie poza zdjęciami z ulic można poczytać o ciekawych tokijskich (i nie tylko) wydarzeniach ★

    OdpowiedzUsuń
  9. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. Great pics dear...nice outfits...-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam styl z Harajuku. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubóstwiam japońską modę uliczną! Często inspirują mnie swoją oryginalnością, przez co staję się bardziej odważna w stylizacjach.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bardzo rozumiem tamtejszą modę, choć niektórymi zdjęcia można się zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam japoński styl uliczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak one są świetne ubrane awh *-*
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że niesamowite stylizacje. Takich na pewno w Polsce się nie spotka

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. japońskie street style <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te stylizacje :) Mój tydzień również był jakiś dziwny.
    Ciekawy blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, one są cudowne. Te buty, fryzury, niczym nie skrępowane szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami sama sobie zazdroszczę Paryża, który znowu za chwilę przepełnia mnie czystą radością z racji mieszkania w nim! Tutaj też można spotkać ludzi jak ze zdjęć które wstawiłaś, jak ze zdjęć z tokijskich ulic, chociaż dominuje paryskość, bardziej stonowany, ale charakterystyczny i ciekawy styl. Ciężko o coś takiego na polskich ulicach, tak mi się wydaje.
    Za to pierogów jak się samemu nie zrobi, to nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. tak naprawdę dzięki Tobie staję się bardziej feszyn i kocham styl ulic Japonii ;_; znaczy... od dawna dość w sumie, ale nie mam jak się wykazać ze względu płci ^^

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia / inspiracje:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedne z lepszych inspiracji jakie ostatnio widziałam na blogach. Styl Japońskiej ulicy jest niesamowity.
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne inspiracje c;
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. love everything here omg

    http://perpetual-perplexities.blogspot.co.nz/

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a great blog. Such a great great style ! I LOVE it :))

    Follow to follow ?
    Let me know:

    withoutanyweight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę świetne zestawy :)
    Sama chciałabym mieć takie ubrania w szafie ^.^

    Zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga, lub byc może do Obserwacji :)
    Brilliantlyy.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  29. http://naataliaa-blog.blogspot.com/2014/02/konkursik.html?
    Fajne zdjecia.Zapraszam do mnie! konkurs na desing bloga!

    OdpowiedzUsuń
  30. love jstreet style! thank you for sharing these inspirational photos.
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. a mi się podobają ich kolorowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. niektóre naprawdę ciekawe :)
    zapraszam na nową notkę! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Aww, inspirations! :D
    xx

    http://ellyseerubin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Również czasami tak mam, że nie umiem poukładać sobie myśli i w ogóle..odpoczynek zalecany ;x

    Obserwuję, zapraszam do mnie :)

    http://uczucia-sa-wazne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super stylizacje i świetny blog. Będę chętnie zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szukałam długo tumblra który by mi się spodobał w 100% i oto jest! ♥

    cute-horror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}