piątek, 14 marca 2014

PVC VIBEZ

Charlotte Ronson

#np The Knux ft. Natalia Kills - 1974

Trend wcale nie najświeższy, ale na pewno jeszcze wiele razy przewinie się na blogach, a sieciówki wciąż z niego czerpią. Przypomina mi się jeden z pierwszych numerów Barbie, jaki kupili mi rodzice, gdzie bohaterki komiksu ubrane były w plastikowe płaszczyki. Miałam straszny sentyment do tego wydania i długo przyglądałam się ubraniom tych lalek, ale nigdy nie sądziłam, że wkroczy to do prawdziwego życia, a tym bardziej, że ktokolwiek będzie wyglądał w tym dobrze. Myślałam też, że zasięg tego trendu skończy się jesienią, ale zapowiada się na równie plastikową wiosnę po zobaczeniu świeżego lookbooka Haus of love


/ 1. farfetch.om / 2. runway-webstore.com / 3. joyrich / 4. amazon.com / 5. ebay / 6. net-a-porter.com  /
7. shophausoflove.com/ / 8. solestruck / 9. asos / 10. Y-R-U.com / 11. topshop / 12. lofficielmode.com


Jestem strasznie zawalona szkołą, wróciłam po tygodniowej przerwie i od razu wielki armagedon, ledwo znajduje czas na ćwiczenia i Addamsów, co i tak nie znajduje odzwierciedlenia w moich ocenach, bo idzie mi coraz gorzej i wydaje mi się, że nie dam rady.
Niemniej jednak cały czas czytałam komentarze do ostatniej notki i w większości jestem pozytywnie zaskoczona (oprócz takich elementów, które zlały kompletnie to, co próbowałam przekazać i prosiły np. o klikanie w bannery z sheinside, szokująco smutne) i miło widzieć tylu nowych czytelników, mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej albo będziecie się tylko ujawniać, gdy znowu coś mnie zdenerwuje i pojawi się we mnie chęć zabrania głosu w postaci stukotu klawiszy.

36 komentarzy:

  1. Great post dear...lovely pics..:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie jakoś plastik nie przemawia, może dlatego, że noszę się prawie wyłącznie w bawełnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plastikowe ubrania nieprzypadły mi do gustu. Może torby, ale ciuchy już nie. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te dodatki... Takie... Plastikowe xdd

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre rzeczy wyglądają genialnie. :)
    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy wyglądają efektownie, niektórych bym na siebie nie założyła. Chyba niespecjalnie przypadły mi do gustu plastikowe ubrania ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/03/10-rzeczy-ktorych-jeszcze-o-mnie-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ubrania uważam za niezwykle oryginalne. Cóż, zapewne większość osób nie ubrałaby tego na spacer po mieście, ale ja z pewnością wdziałabym się w różową sukienkę z plastiku.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to bardzo interesujący trend, zwłaszcza gdy pojawia się w formie transparentnych torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie ostatnimi czasy przeszukiwałam sklepy w poszukiwaniu jakichś wiosennych butów a tam zagościł jakiś dziwny plastikowo-kolorowy styl, nie mówię nie, bo to wszystko takie specyficzne, ze aż ciekawe, ale trzeba mieć naprawdę dobre wyczucie, żeby to jakoś ładnie skomponować. >.<

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka, botki i plecak- MEGA!<3
    plastik is fantastic!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba dużo rzeczy plastikowych, chyba nawet wszystko... oprócz skarpetek? ;o chociaż jakiś górny dodatek plastikowy w skarpetce fajnie by wyglądał.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. oryginalne ciuszkii:D pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Plecak wygląda bardzo fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też się to kojarzy trochę z Barbie :) Co do samego trendu to mam mieszane uczucia... :>

    OdpowiedzUsuń
  15. mi podoba się metaliczny trend, u Garetha Pugha zwłaszcza <3
    choć nie bardzo do zaadaptowania na co dzień, to jednak jest na czym zawiesić oko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama mam podobną kurteczkę z plastiku. C; Ale ubieram ją głównie latem, ponieważ wiadomo, że takie nie ocieplają. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post, chociaż plastikowe płaszczyki do mnie nie przemawiają haha :)

    pxxphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie zasnęłam podczas lotu, bo trwał on półtorej godziny i generalnie nie byłam śpiąca (za drugim razem siedziałam przy oknie i tylko wlepiałam gały w ziemię). :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te plastikowe płaszczyki to coś wyśmienitego !

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedyna rzecz jaka mi się podoba z takiego tworzywa to torebki. Jakiś czas temu widziałam taką z Dolce Gabany w lumpie. Mimo to to niekoniecznie mój styl, chociaż przyznaję, że niektórym takie plastikowe dodatki pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Plastik jednak nie jest dla mnie. ;)
    Mimo to ciekawy post. ;]
    www.escape-of-reality.blogspot.com i www.kwiatonators-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie chyba nigdy nie przekonają te plastikowe kurteczki, ubrania i dodatki. Aczkolwiek zgodzę się z Twoim skojarzeniem, moje jest dokładnie takie samo! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Szał plastiku xD
    Ale fajne rzeczy ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiosenne plastikowe outfity wydają mi się dużo przyjemniejsze w odbiorze niż te jesienne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Your blog is amazing! Thanks IG to let us connect.

    Love this PVC!

    OdpowiedzUsuń
  26. hehe no nieźle ;d ja jeszcze nic nie mam z tego trendu ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, I love your blog x
    http://looklovewear.blogspot.co.uk/2014/03/comme-as-you-are.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie jestem przekonana do tych trendów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trend raczej na wybiegi :)
    Kojarzą mi się te stylizacje bardzo niekomfortowo ale może się mylę. Jedyne czego nie wolno im odebrać to to, że wyglądają naprawde efektownie!
    Zapraszam do mnie :)
    http://iwasiamiwillbestrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Średnio podobają mi się te trendy;<

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się najbardzej podobają dodatki z tego trendu bransoletka, czapka, plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje, zostałaś nominowana przeze mnie do LBA! Mam nadzieję że odpowiesz na nominację.
    Szczegóły na moim blogu:
    http://carrrolinax3.blogspot.com/2014/03/9-nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}