piątek, 18 kwietnia 2014

For crying out loud, settle down! (`皿´)


#np The 1975 - settle down

Podoba mi się ten outfit, nawet jeśli zdecydowanie przesadzam z ubieraniem tej dżinsowej katany upolowanej w lumpku z rok temu, nie umiem używać dobrze czarnej szminki i prawdopodobnie znajdą się ludzie, którzy powiedzą mi, że mam za duży brzuch do noszenia crop topów, ale nieszczególnie przeszkadza mi to we wpatrywaniu się w te zdjęcia z zachwytem i dostrzegania postępów w moim pozowaniu, jeśli tak można ująć moje pokraczne próby wyglądania korzystnie, chociaż moja mama otwarcie przyznała, że wyglądam lepiej w internecie, niż na żywo. Jeszcze raz ci dziękuję, mamo.

Podejrzewam, że nikt, kto nie siedzi w kulturze japońskiej, a przeszedł obok wieszaka z tym crop topem, nie zastanowił się, czy wzór kota faktycznie ma jakieś znaczenie, czy jest może kolejnym idiotycznym nadrukiem serwowanym w sieciówkach dla mało wymagających klientów. Tymczasem ma, a dokładniej, przedstawia on Maneki-neko, kota, który swoją podniesioną łapą ma przyciągać klientów, gości, pieniądze i wszelkie ziemskie dobrobyty. Tradycja tej figurki wywodzi się kultury japońskiej i chińskiej. Im wyżej podniesiona łapa - tym więcej zyskuje jej posiadacz. Mało popularne są maneki-neko z dwoma podniesionymi łapami, gdyż uważa się je za przesadę.

Skoro już jesteśmy przy temacie Japonii, czyli moim koniku i chorej fascynacji, to nie powstrzymam się przed podzieleniem książką, która mnie ostatnio oczarowała, a mianowicie reportaż Joanny Bator Rekin z parku Yoyogami. Kilka miesięcy temu obiecałam sobie, żeby Japonią interesować się trochę poważniej, a swoją wiedzę nie bazować jedynie na rosnącym stosie mang i kolejce anime do zobaczenia, więc zaczęłam odwiedzać dział literatury japońskiej, oglądać video blogi Krzysztofa Gonciarza i sama poczytywać sobie różne strony.  Prawdopodobnie gdybym wylądowała w Japonii, byłabym zbyt przerażona wszechobecnością "krzaczków" i tym, że zaraz zrobię coś wyjątkowo niestosownego, ale wierzę, że kiedyś uda mi się tam dotrzeć, a wtedy będę mogła otwarcie powiedzieć, że tam przynależę.


I truly like this outfit although I wear this denim jacket way too often. I can't help that it matches everything perfectly and gives that 90s/grungy touch. Do you recognize the cat from my crop top? It's maneki neko, can popular in Japan and China which is known as talisman of good luck, money or simply inviting guests. I need the white one in my new room. Some asked me to make a post with room tour and believe me or not but I really like this idea. Sharing is caring, huh? It won't be that quick though I'll have to move first and live there some time so I make sure everything is the way I want it to be.
Now, let me spend my whole spring break with books, carrot juices and stalking people on instagram. Have a very happy Easter if you do celebrate it. If not, do you best to survive this weekend like you always do.

crop top - h&m | pants - tesco | creepers - ebay | denim jacket - second hand | sunglasses - ebay | earrings - ebay

Jako, że następna notka dopiero za tydzień, to chciałabym Wam już życzyć udanych, radosnych świąt Wielkanocy, abyście nie zwariowali w natłoku tych creepy kurczaczków, kolorowych jajek i ludzi, którzy strategicznie biegają z pistoletami na wodę, jakby to był co najmniej counter strike. Jeśli ich nie lubicie tych świąt lub zwyczajnie ich nie obchodzicie - starajcie się po prostu przeżyć te kilka dni. A że święta to podobno czas dawania, a ja jestem wiecznie thirsty (chociaż i tak nie jestem prowadzącą blogerką w tej kategorii) to przypominam o nominacji mojego bloga w kategorii best teen style na company.co.uk, bo to znaczy bardzo wiele (。´∀`)ノ

122 komentarze:

  1. świetny post ;)

    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki :)
    ładna stylizacja

    wesołych świat !
    wpadnij http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetny styl bardzo oryginalny,podobają mi się te zdjęcia ;)
    dziękuję Ci za miły komentarz i dołączam do obserwatorów bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ty chociaż umiesz użyć czarnej śminki! ja mo uzyciu wyglądam jak potwór xDD
    tak poza tym to jak zwykle świtna stylizacja :)
    http://mirakazumiwonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję konkurs, w którym do wygrania będzie książka związana z Japonią, więc zapraszam na mojego bloga już wkrótce... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! :)
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najcudowniejsza♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny top, bardzo ciekawy i oryginalny wzór ;) Dodam na marginesie, że zdjęcia masz bardzo ładne - możesz spróbować czasem na dworze albo w jakimś ciekawym miejscu w twojej okolicy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    OdpowiedzUsuń
  9. W tych czarnych ustach wyglądasz tak inaczej, ale fajnie, ogólnie lubię czarne szminki, bardzo.
    No to na święta życzę Ci, żeby ta koszulka z kotem dała jakiś efekt i przyciągała klientów na allegro, gości(chociaż może niekoniecznie, bo może nie lubisz jak goście przychodzą do Ciebie do domu, tak jak ja), pieniądze(żebyś uzbierała na artRave i różne zachcianki ciuchowe) i wszelkie ziemskie dobrobyty hehehe chyba słowo "paws up" pasuje do dzisiejszej notki, kota lol No to Carolyn, paws up <3

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka urocza bluzeczka, aw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawzajem :) A co do stylizacji to jest świetna ! :)
    3maj się cieplutko ♥

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jej oddałabym wiele za tą bluzkę *.*
    oczywiście że znam tego kota :) jego mechaniczna figurka stoi na moim telewizorze :)
    jesteś ślicznotą Carolyn wiesz>? i masz fantastyczny styl :)
    pozdrawiam ciepło i wesołego ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza bluzka i świetna stylizacja :)
    kikablog2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Tobie również <3
    Śliczna jest ta bluzka i jak dla mnie katana jednak był strzałem w 10tkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja kuzynka mam ten sam top. Okulary są cudowne. :o

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna kurteczka ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne okulary!!! :D

    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Znakomita stylizacja, wyglądasz w tym wspaniale i wcale nie masz dużego brzucha ;)!
    Ja nie wiem dlaczego zawsze bałam się tych kotków, ale teraz kiedy przeczytałam ich znaczenie jakoś moje lęki opadły :) dziękuję i tobie również życzę Wesołych Świąt Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny look :D koszulka świetna z kociakami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestes mądra i rozgarnieta wiec sądze, że jakbyś znalazła się juz w tej Japoni to "krzaczki" tak bardzo by Cię nie przerazały :)
    Widzę, ze powaznei podchodzisz do tego tematu, może wiec zaczniesz chodzic na kurs Japońskiego?
    Powiem Ci , ze wcale nie jest to takie mega ciezkie jak sie moze wydawac ;)

    Zapraszam do mnie: iwillnotdieyoung.blogspot.com
    Obserwuje, liczę na to samo :3

    OdpowiedzUsuń
  21. creepersy i jeans piekne <3

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię i raczej nie przypadła mi ta stylizacja do gustu. :)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajebiste usta :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia są super choć to nie mój styl
    obserwujemy ? daj znać u mnie na blogu
    pozdrawiam

    http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu miałabyś obserwować bloga, który nie reprezentuje Twoich upodobań w stylu?

      Usuń
  25. Dżinsowa kurteczka pasuje ;) I świetne okulary.
    Poznawanie nowych kultur jest super. Przynajmniej wiesz co masz na koszulce, a nie strzelasz głupa jak się ktoś o to zapyat. ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. I tak najlepiej usłyszeć takie coś od mamy :]!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie dżinsowe kurtki :).
    Sama mam podobną chociaż krótszą.
    Według mnie wszystko do siebie pasuje, ale ja na czarne usta bym się nie odważyła :D.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny outfit :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hahah za duży brzuch? Proszę cię xD Zarąbiście wyglądasz :))
    Dobrze, że moja mama jednak nie wie jak ja wyglądam w necie bo pewnie usłyszałabym poodbny komentarz:)
    Co do znaczenia tego kota, to masz rację, właśnie tak pomyślałabym, że to kolejny wymysł sieciówek, ale dzięki tb juz wiem że jednak nie :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Boska stylizacja, bardzo podoba mi się ta kurtka :)

    http://juleque.blogspot.com/2014/04/025-choies_17.html# Bardzo Cię proszę o poklikanie w linki, w zamian napisz do mnie jak mogę się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia i styl :)
    Ja również lubię czarne szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna stylizacja!
    Dziękuję za motywujący komentarz, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny jest ten top. <3 Brzuszek masz płaściutki, ale mam wrażenie, że przez te spodnie niekorzystnie wygląda, gdyby były to biodrówki i odsłoniłabyś go bardziej wyglądałby lepiej, bo na tych zdjęciach mam wrażenie, że nie chcesz go za bardzo pokazać, zakrywasz na ile tylko ten top na to pozwala i przez to całość nie wypada tak atrakcyjnie jakby mogła. T.T

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pasuje do Ciebie taki zestaw, a Twój brzuch jest wręcz idealny do crop topu (w których się ostatnimi czasy podkochuję, jednak nie mogę się zdobyć, żeby zakupić) :)

    ❀ http://atoniics.blogspot.com/ ❀

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyglądasz i bardzo mi się podoba twój styl *.*
    Zajrzysz? http://gabuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. 90 outfits, I love!, this top is so lovely kittens, fascinates me!, I like everything!, Happy Easter to you too, if anything positive can be taken from a celebration it is worth living! ! (I love chocolate eggs hehe)
    carlottaloth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna katana :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz świetnie. c; Ja ostatnio szaleje za crop topami i przyłapuje się na tym, że mam ich więcej w szafie niż zwykłych długich podkoszulków ;-; ie mogę się jednak jeszcze przełamać by je ubrać. Jestem zmarzluch i 20st to jeszcze za mało.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna koszulka, ja mam taką tylko że jaskrawo-żółtą, ale taka czarna jest o wiele lepsza + Obserwuje :-) / quesslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Outfit bardzo fajny i kreatywny, najbardziej podoba mi się ta krótka bluzka. Aczkolwiek jesteś bardzo odważna, bo ja bym nie potrafiła wyjść tak do ludzi :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, świetnie wyglądasz! I ta koszulka ;w; przeurocza~
    www.maniaulfur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Okulary i top świetne! Megaa!

    OdpowiedzUsuń
  43. A mnie się podoba. Do twarzy ci.
    Nie słyszałam o tym kocie. Dzięki za info. Może sobie jakiegoś sprawię i mi szczęście przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję :)) Twój również fajny :):* Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne okulary i bluzka <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://patuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie ! *-*
    Wesołych świąt ! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. łał, Twój styl jest inny, powiedziałabym że nieco dziwny ale jednocześnie urzekający. pokłony, że nie ubierasz się w sieciówkach jak większość dziewczyn w XXI wieku!

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz swietny styl! Podoba mi sie bardzo. ;)

    Zapraszam do siebie! Bedzie mi niezmiernie milo jezeli skomentujesz moj najnowszy post. :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. perfect grunge outfit with the cutest top and sunglasses! :) where i'm from, people also mostly put that cat in shops to bring in good money xx

    http://frankiensteins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. This outfit is so amazing, I wear a similar one all the time! Denim jacket, high waisted jeans and crop top - perfection! Also, I like your hairstyle dear! Thank you so much for that super lovely comment, I really appreciate it xx



    fashionvitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny strój i figura!
    obserwuję
    jeżeli podoba ci się mój blog to skomentuj i obserwuj :)
    become-wait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. super post ;p
    świetna stylizacja :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie wyglądasz :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajna ta bluzka z kotami :>
    obserwuję, jesteś oryginalna :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Great look, love the jacket! Would love if you could check out my blog if you get a chance!
    www.stylecastle.co.uk
    x

    OdpowiedzUsuń
  56. ubrania nie w moim stylu, aczkolwiek na Tobie wygladaja ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zauroczyłaś mnie raz kolejny, ponieważ uwielbiam czarne szminki i dla mnie każdy wygląda w nich pięknie.
    Według mnie twój brzuszek jest idealny, także myślę, że możesz nosić ten top bez żadnych przeszkód.
    I oczywiście tobie również życzę wesołych świąt!

    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie ciuchy :*
    Zapraszam do mnie gdzie odpowiadam na pytanko, które mi zadałaś :*
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com/2014/04/odpowiedzi-na-wasze-pytania.html

    OdpowiedzUsuń
  59. chyba mi się nie podoba..
    za dużo tego ;)
    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. ❤ ❤ ❤ Śliczny blog i fajne zdjęcia ❤ ❤ ❤
    Życzę wesołych świat ;*
    Pozdrawiam cieplutko - Malwina z La Petite World & Home

    http://la-petite-home.blogspot.com/
    http://la-petite-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow! jak dla mnie rewelacja! Będę tu wpadał częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
  62. fajnie jest, i nie przesadzasz ;) Wesołych świąt moja droga!

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnty, oryginalny look!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. nie lubie swiat i w tym roku po raz pierwszy w zyciu dane mi jest nie obchodzenie ich. Jednak fajnie jest miec prace ;)
    i wcale nie masz duzego brzucha!
    a to, ze maltretujesz ta kurtke juz ktorys post z rzedu to dobry znak - nie sztuka jest kupowac nowe ciuszki co tydzien, a potrafic skomponowac wiele roznych strojow z jednym i tym samym elementem ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczne zdj:) Zapraszam do siebie http://pandzioleq.blogspot.com/ :) Myślę, że spodoba Ci się mój blog i zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajnie tu masz :))
    Specyficznie i ciekawie.
    Jeśli chodzi o mój gust, to niestety ..
    Ale każdy nosi to, co lubi. Ważne, ze Tobie to pasuje i wyglądasz w tym świetnie. :))
    Tak czy siak.
    Obserwuję. I wesołych świąt życzę :3

    OdpowiedzUsuń
  67. Mnie się bardzo podoba, jak wyglądasz, a co do brzucha, to absolutnie nie powinnaś mieć do niego żadnych obiekcji, haha :D Kocham katany, a tym bardziej te wygrzebane z lumpka, im bardziej vintage, tym lepiej! Pozdrawiam :)
    http://10thjune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękny top i fajna notka :)

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. cool top and necklace dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  71. Ważne żebyś Ty się dobrze czuła w tym zestawie ;) Osobiście koszulka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak zawsze bardzo oryginalnie :) Genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  73. No na pewno nie jest to codzienny strój który można spotkać na ulicy. Zaciekawiłaś mnie tym kotkiem. No ale skoro dwie łapki to przesada to znowu ilość ich też nią nie będzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zawsze podobał mi się ten kot ale nie wiedziałam jakie ma znaczenie a teraz wiem i widzę że jednak jakieś ważne ma :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Masz swój własny oryginalny styl i to mi się podoba :)) ! Okulary chętnie sama bym nosiła, są genialne.

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. zakochałam się w tym crop topie
    ogólnie mi się tu podoba, obserwuję ;)
    http://lorelei-yuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Lubię jak ktoś jest inny, bo jest WYJĄTKOWY i nie do podrobienia ;)
    Super zdjęcia!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ciekawy styl, rzadko kto się tak ciekawie ubiera, pasuje strasznie do Ciebie ;) Podoba mi się Twój blog!
    http://aspluundh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Sam mam figurkę maneki-neko i muszę stwierdzić, że rzeczywiście przyciąga dobrobyt ^_^ ... mój szczęśliwy amulet.

    OdpowiedzUsuń
  80. wyglądasz świetnie ;)
    Uwielbiam takie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jest po prostu cudownie ;) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  82. Masz świetny styl, oryginalny :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. chciałabym mieć taki brzuch jak Ty i tak dobrze wyglądać w crop topie :D
    genialna kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Nigdy nie zastanawiałam się nad znaczeniem tego kota. Znów dowiedziałam się czegoś nowego. Już wiem dlaczego w chińskim sklepie stoi on przy kasie. :D
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetny top i okulary. Masz mega oryginalny styl! Figury tylko pozazdrościć!:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Masz ładny brzuch, więc śmiało możesz chodzić w crop topach.

    cute-horror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Mrocznie:) Ne mój styl ale lubię takich ludzi jak Ty:)
    Ja się pytam skąd stwierdzenie,że ludzie będą zarzucać Tobie, że masz brzuch chudzinko!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. znowu ja :)
    jak ci minęły święta ? :)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Stylizacja nie do końca w moim stylu,ale podoba mi się top :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Lubię połączenie czerni z jeansem :) Ten styl, który reprezentujesz nie do końca jest w moim typie, ale pasuje Ci i dobrze dobierasz wszystko :D
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne buty , masz super styl :3
    Podoba mi sie tu :)
    Zapraszam http://aleksandrabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Katana <3 i ten top też świetny, masz ciekawy styl ;D.

    Tymczasem u mnie już 2 rozdział opowiadania, będzie mi miło jak przeczytasz
    i skomentujesz :))
    www.powroty-marzenia-prawda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i z pewnością wrócę :)
    Zapraszam do mnie może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  94. jaka urocza bluzeczka ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  95. Po prostu ubrałaś się tak jak Ci odpowiada :)
    Mnie się bardzo podoba taki oryginalny styl:))

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetny zestaw :) Jak dla mnie kurtka jest troszkę 'zbyt ciężka' :)
    Poza tym świetnie! Pozdrawiam :)
    http://olaablog9.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zazdraszczam grzywki .-. moja nie może być za krótka, ponieważ mam wicherek, a do tego robi się 'grzybowata' xD

    OdpowiedzUsuń
  98. super się ubierasz, ale twarz nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YASSSSSSSSSSSSSSSSSSSS MÓJ ULUBIONY KOMENTARZ POWRÓCIŁ YASSSSS SLAY

      Usuń
  99. masz swietnego bloga~ obserwuje :) strasznie podoba mi sie twoj styl haha prosty ale bardzo przyciaga uwage. do tego zawsze zastanawialam sie skad wziac taka kurtke haha dzieki tobie wiem juz gdzie szukac bo wyglad przecudownie i od razu kojarzy mi sie z tumblrem :) a moze odwiedzisz tez mojego bloga? tematyka diy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}