piątek, 11 kwietnia 2014

Monochrome outfits ft. LovelyShoes.net

#np Lady Gaga - princess die

Ostatnio przeglądałam sobie oferty różnych sklepów i dość przypadkowo wpadłam na lovelyshoes.net. Liczba pięknych butów jest dosłownie przytłaczającą, będąc na och stronie nie wiem, na co spojrzeć. Kiedyś przeczytałam, że kobiety dzielą się na drużyny torebek lub butów. Strasznie generalozujący pogląd, ale jesli miałabym siebie gdziekolwiek przyporządkować, to poszłabym za butami. Wcale nie odkryłam tego niedawno, bo zawsze uwielbialam je oglądać. 
Poproszono mnie o mały przegląd sklepu, więc stwierdzilam, że zamiast zwykłych obrazków zrobię outfitowe kolaże, bo to przyjemniejsze dla oka i daje rzeczowy obraz wykorzystania oferty danego sklepu, prawda? Nie przedłużając - zapraszam do oglądania, wyłapywania swoich ulubieńców i dzielenia się nimi w komentarzach. Oczywiście uprzejmie proszę też o klikanie w linki, bo sami wiecie, że to dużo znaczy. 

I was searching through some online stores when I found lovelyshoes.net. The amount of beautiful shoes is overwhelming! It's hard to not fall in love since you can find there each style, from cute pastel pumps to chunky dark platforms. All in affordable prices. I was asked to do a shop view so here we go, instead of just showing you their pieces I decided to do outfit collages. I always have fun making them and that's also better way to show you how great these shoes go along with different styles. Enjoy and please click the links below shoe pics, thank you so much!













Ostatni post był przeze mnie na szybko edytowany w celu dodania dopisku o pewnej nominacji, ale dużej części pewnie to umknęło, więc nie kamienujcie za powtórzenie się, ale taka jest sprawa: jeśli macie chwilkę, to proszę, nominujcie mojego bloga (supcarolyn.blogspot.com) na http://www.company.co.uk/magazine-hq/company-style-blogger-awards-2014 w kategorii best teen style, wiem, ze nie mam żadnych szans i jestem frajerem, ale chciałabym spróbować przynajmniej, może coś fajnego z tego wyjdzie.
Nie trzeba się rejestrować czy coś, podajecie tylko maila i zaznaczacie, że nie chcecie od nich otrzymywać wiadomości, więc nie będzie żadnego spamu. Z góry dziękuję i przesyłam mnóstwo miłości ♥

If you have few seconds, please nominate me on http://www.company.co.uk/magazine-hq/company-style-blogger-awards-2014 for best teen style. No registration required. It will mean a world to me, thank you all 


36 komentarzy:

  1. Przedostatni zestaw najlepszy, totalnie w moim stylu :) Poklikałam wszystkie linki i zabieram się za głosowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie za milion punktów... Nie wiesz może gdzie można kupić takie okulary jakie sprezentowałaś w dzisiejszej notce? Najbardziej zależałoby mi na tych w 1 i 3 outficie ^^ z góry dziękuję za odpowiedź <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie rzeczy są z mojej fashiolisty (http://www.fashiolista.com/style/carolyndolly/), więc jeśli masz czas, to możesz ją przescrollować i znaleźć interesujące Cię okulary, większość ciuchów ma źródło, więc nie powinnaś mieć problemu z dotarciem do sklepu lub sprzedawcy :D

      Usuń
  3. I love your blog. I just nominate you in the contest. Good luck! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolarze ^^ to faktycznie lepiej się ogląda niż pojedyncze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej świetne rzeczy, więc też i spełniłam Twoją prośbę o nominację :D Trzymam kciuki! ★

    OdpowiedzUsuń
  6. Co racja to racja, tyle prześlicznych butków. *q*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam buty na takich grubych podeszwach. Są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są piękne, ale najbardziej do gustu przypadły mi nr 3 i 4. Oczywiście, kliknęłam i nominowałam, bo zasłużyłaś.

    ❀ yumi-yumi-chan.blogspot.com ❀

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż nie chciałabym takich butów, ogólnie zestawy są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, jest przeprzeprzeprzewspaniały! A dodatkowo mnóstwo tutaj ciekawych ubrań, w stylu tych, które zamieściłaś w notce ★

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienia i bardzo ładne buty ;) Poklikałam w linki :)

    Zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/04/blogowy-notatnik.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze bardzo podobają mi się rzeczy jakie prezentujesz. Wszystko takie spójne stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe outfity, może nie wszystkie w moim guście, ale gdyby je tak połączyć...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam sklep i to prawda, pięknych butów są po prostu miliony :o

    OdpowiedzUsuń
  15. So many amazing shoes! Love the looks too <3

    The Quirky Queer

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing shoes! ;3 Love the dress too! <3
    Ja już obs, liczę na rewanż ;p

    http://jackdanielsky.blogspot.com/ zapraszam! (invite) ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne outfity, uwielbiam czarny *.*

    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko takie piękne *.*!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo gagowe, ale te rzeczy na prede mi sie podobaja, fajnie je polaczyc :D:D cos dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome outfits, great styling!

    http://prettylittlewildthings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw trzeci i piąty! Boskie! <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Klimatycznie! Podoba mi się! Zwłaszcza ostatnie z przedstawionych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy! Dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. bluza z pierwszego zdjęcia właśnie powędrowała do mojego must have !

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Yay! ^^
    B.

    OdpowiedzUsuń
  26. sporo rzeczy kuszących, choć akurat Twój wybór butów niekoniecznie (platform, bo góry świetne)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  27. Z wybranych przez ciebie rzeczy ciuchy podobają mi się najbardziej :3

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}