piątek, 16 maja 2014

RIDE OR DIE WHERE THE WORLD TAKES US

#np Iggy Azalea - New bitch

Ostatnio nie napisałam o tym zbyt wiele, ale teraz z braku laku ciekawszego tematu do zapełnienia tego miejsca pomyślałam "damn, może nie znienawidzą mnie tak szybko za pisanie tylko i wyłącznie o jednym". Czasem muszę sobie przypomnieć, że to mój blog i mogę tu pisać, co mi się tylko żywnie podoba. Do rzeczy. Tydzień temu w szkole dostałam powiadomienie o nowym obserwatorze na twitterze, z przyzwyczajenia sprawdziłam jego profil na którym gratulował nominowanym w rozdaniu nagród Company 2014. Klimatyczne i lepiej wprowadzające byłoby opisanie mojej reakcji, ale przez głowę przeszła mi masa myśli, dlatego z prawdziwie drżącymi rękoma próbowałam sprawdzić, czy się dostałam, ale strona nie posiadała wersji mobilnej i nie otwierała się poprawnie na telefonie. Uświadomiłam sobie, że do tego czasu nie wiedziałam jeszcze, co znaczy życie w niepewności. Dosłownie. 
Od razu gdy wpadłam do domu, rzuciłam się na komputer, a gdy zobaczyłam tam Sup Carolyn (czemu nie mogli napisać Carolyn Dolly, taką mam nazwę bloga i byłoby to dla mnie sensowniejsze, niż rozkładanie adresu, ale whatevs). Miałam ochotę, krzyczeć, płakać, tarzać się po podłodze, zjeść białe pieczywo i umrzeć szczęśliwa. Po jakiś dwóch godzinach dziwnych stanów uniesień uświadomiłam sobie, że przecież to tylko początek prawdziwych igrzysk śmierci i teraz najbardziej potrzebuję wsparcia. Jak można mi pomóc? Wystarczy wejść TUTAJ, poklikać next aż do 8 kategorii best teen style i wybrać na Sup Carolyn. Potem znowu trzeba trochę poklikać aż do 11, gdzie szybko wypełnia się formularz z imieniem, nazwiskiem i adresem mailowym. Tylko tyle, a będę dozgonnie wdzięczna.

Geez I'm so stoked about The New Classic by Iggy Azalea and I can't stop listening to her rhymes, she got me real thug this week and basically that's why I went skating the first time this year. That precious moment when you walk down the street with your skateboard and The Ragged Priest sweatshirt on in the rhytm of Fuck Love. 
However, last week I've got shortlisted on company.co.uk and I do really need your help. If you have email and name, just vote for me in he 8th category best teen style as Sup Carolyn. It will make me the happiest girl on earth although I'm not sure if I can be there since I'm from Poland and all those people are from UK but still I hope I can make it.

sweatshirt - the ragged priest | mtv crop top - tally weijl | leggings - basic | creepers - ebay
snapback - ebay

88 komentarzy:

  1. Awww, I love your outfit ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałem na outfit z tą bluzą! Zakochałem się normalnie. XD

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi jak u młodej osoby jest widoczny brzuch , inaczej to wygląda na olaży a inaczej na ulicy

    nie fajnie to wygląda

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to recenzja produktów od allepaznokcie.pl

    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/recenzja-od-allepaznokciepl.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten strój. Gratuluje takiego sukcesu. Jak będę na kompie to poklikam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Your outfits are perfect and I love your blog!! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarąbiście! Mega! Kocham to i nwm co powiedzieć! Wgl bluza świetna, chcę taką ;D
    Ja dałabym glany do tego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w glanach to trochę hardcore jeździć na deskorolce lmao

      Usuń
  7. świetna koszulka z MTV :) no i ta pocięta, takie trochę grunge :) Umiesz jeździć na deskorolce czy tak tylko pozujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta bluza fioletowa i buciki *o*
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. the top is so cool!, love the way you combined and the pic with skate :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :)) a creepersy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo oryginalny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!!! Wyglądasz rewelacyjnie <333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd skarpetki? Potrzebuję identycznych a wszędzie są tylko przezroczyste białe. D:
    Świetna bluza (◡‿◡✿)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są właściwie podkolanówki, takie zwykłe z tych rynkowych sklepów z bielizną i rajstopami, kupiłam je już mega dawno :(

      Usuń
  14. Jeżeli chodzi o Company Style Blogger Awards, to uważam, że całkowicie zasłużyłaś. Natomiast stylizacja bardzo mi się podoba, genialnie połączyłaś style.
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję. c; Kurdę, a myślałam, że ja już wiem co to żyć w niepewności, ale to co ja przeżyłam nie równa się z twoim.
    Jak zawsze świetnie wyglądasz. Cię podziwiam za odwagę. Mi tak trudno być sobą ;_;

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w twoim stylu .. Naszyjnik marzenie . Szukam takiego od wieków.

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za komentarz na moim blogu :) Zagłosowałam już na Ciebie :) Obserwujemy wzajemnie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz. Nie mój styl, ale nie zmienia to faktu, że chylę czoła i po prostu podoba mi się ;)

    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz. Nie mój styl, ale nie zmienia to faktu, że chylę czoła i po prostu podoba mi się ;)

    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialnie jak zawsze bby <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Głosuje na Ciebie, btw jestem w szoku naprawdę rewelacyjnie, mogę powiedzieć powalająco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. drugie zdj mi się podoba, powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję ci z całego serca, zaraz oddam na ciebie głos i mam nadzieję, że przyczynię się do twojej wygranej, bo wygrasz na pewno ! Wszyscy w ciebie wierzymy i trzymamy kciuki ! Dodam na marginesie, że dzisiejsza stylizacja jest rewelacyjna, wszystko udało ci się świetnie połączyć i pokazać w ciekawy sposób ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/05/w-obiektywie-aparatu-3.html

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem pod ogromnym wrażeniem. wszystko na tak !

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze ślicznie wyglądasz.! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog!:)
    obserwujemy? zapraszam do mnie: mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdeczne gratulacje! Masz mój głos i zycze Ci powodzenia. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić marzenie i wygrać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny Outfit, na luzie ♥ ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne te buciki i bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  30. CAROLYN YOUR OUTFIT IS SO AMAZING AS USUAL!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Dość odważna ta fioletowa bluzka, nie mój styl, ale całość prezentuję się dość okazale :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna bluzka :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy styl. Gratuluję, zagłosowałam i trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post i śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    www.fashion-modaglamour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się ta sesja i połączenie czerni z takim odcieniem fioletu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Love your blog!!!
    Started following your blog via GFC, would you like to follow me?

    Fiat 500 Club Italia Coordinamento Catania 
    Facebook Fanpage
    Twitter
    Google+

    OdpowiedzUsuń
  37. przeslicznie wyglądasz :)

    Zapraszam na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz albo zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja. Creepersy i pocięta fioletowa bluza. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje i powodzenia w kolejnym etapie!
    Świetna, klimatyczna stylizacja. <3

    OdpowiedzUsuń
  40. wow wow , rewelacja, genialna bluza i ktortki topik ,wszystko jest takie fajne i Ty wygladasz swietnie!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Powodzenia. Uda ci się ;)
    Ciekawy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  42. crop top *-*
    w bluzie sie zakochalam!
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/05/handpickloock-wspopraca.html#comments
    mozesz poklikkac w linki? jest to dla mnie bardzooooooooooooooo wazne!

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam Twój styl. Kojarzy się mi z czasami, gdy byłam maleńkim dzieckiem i swagi tamtych czasów podobnie się ubierały. Moda lat 90siątch była super :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Really love this outfit! Though my creepers are rigged at the bottom so I can't skate in them :/ <3

    The Quirky Queer

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne ciuchy, podoba mi się twój styl ;)
    z wielką chęcią oddałam głos na ciebie, powodzenia

    http://pastel-poison.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super creepersy, mi się marzą czarne . :C

    zapraszam:
    twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. super figura. a zdjecia spod postu nizej są świetne

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mega cropp top ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne zdjęcia! :)
    Obserwuję ;)
    caro-carooline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Very nice :)

    http://bellapummarola.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzięki za komentarz u mnie obserwuję i liczę że zrobisz to samo
    masz fajny styl, mimo że nie pasuje on do mnie :P
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzięki za komentarz u mnie obserwuję i liczę że zrobisz to samo
    masz fajny styl, mimo że nie pasuje on do mnie :P
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super stylizacja, bardzo podoba mi się akcent deskorolki ;-) !

    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdjęcia są super, fajna stylizacja! *-*

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna ta "poszarpana" bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna ta "poszarpana" bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  57. wow świetna stylizacja :)
    łańcuszek jest niesamowity *.*
    uwielbiam symbolizm w stylizacji :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Super wyglądasz :) Świetna bluza *-*
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  59. you look so cool! love the top so much :)

    http:/glamiseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow bluza wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale świetnie wyglądasz - genialne creepersy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Zagłosowałam ;) Śliczne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie wyglądasz!


    ps. a u mnie? DOLARY do wygrania i wydania na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  64. PETARDA! SUPER STYL, SUPER KOLORY

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  65. świetny post! ;)
    zapraszam do skomentowania pierwszej notatki ;) http://kumiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczna stylizacja !
    Obserwujemy? Zacznij i odpowiedz u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny blog xx

    http://mysecretjournalss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. you're super cool :D
    xxx


    www.licktheburguer.blogspot.com


    www.licktheburguer.blogspot.com


    www.licktheburguer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne kolorki ! ;p Szczegoólnie podoba mi się ten fiolet .

    http://via-dance.blogspot.com/2014/05/6-pracowity-weekend-d.html zapraszam do wzajemnej obserwacji i komentowania

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowne zdjęcia, bluzka ! *.*
    Obserwuje :) Czy mogłabyś poklikać w [kliki] ? To dla mnie bardzo ważne ♥ http://kinelly-kinelly.blogspot.com/2014/05/wiosenne-ubrania-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję! Z rana wejdę i zagłosuję na Ciebie, bo teraz ledwo widzę na oczy D:

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  72. Ładnie się ubierasz ;D
    http://misscolory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Bluza bardzo oryginalna, podoba mi się bardzo :)
    Zapraszam : http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}