piątek, 2 maja 2014

♀ She may be young, but that girl ain’t no damn fool

#np Lola Blanc - shut the damn door

Odkąd zaczęła się przerwa majowa non stop latam pomiędzy starym, a nowym domem, obładowana kartonami z mangami, podręcznikami, kosmetykami i rzeczami bliżej niezidentyfikowanymi, które nie znajdują żadnego zastosowania w życiu, ale muszą być zamknięte w najgłębszej szufladzie i czekać. To i tak była przyjemniejsza część, bo poprzedni dzień wspominam dość dramatycznie; wszystko musiało być myte po kilka razy, dużo schylania się i łapy dinozaura po wszystkich środkach chemicznych, które przyszło mi używać. Dlatego też byłam trochę nieobecna, ale to było jak najbardziej pozytywne uczucie, a przynajmniej na krótką metę.
Na szczęście moja majówka to nie tylko katorgi związane z przeprowadzką, ale też wyjazd do Ostrawy, z czego strasznie się cieszę i nie mogę doczekać, żeby zobaczyć nowe miasto. Sprawdzam pogodę  i na sobotę przewidziano 25 C, a na niedzielę 30 C, co jest wręcz niewiarygodne.

Tekst strasznie miałki, ale nic nie poradzę na to, delektuję się swoją niezależnością i przerwą od internetu, mogę cały dzień wsłuchiwać się w czasem głupawe audycje z opowiadaniami i wpatrywać się w jeszcze puste ściany. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić room tour gdzieś jesienią, chociaż moja ekscytacja bierze górę i już niektóre fragmenty udostępniałam, ale taka moja natura.

I've been working my ass off with moving to new house and I have no time for other activities. Empty white rooms, dirty knees, running around, coffee cups, carton boxes, cleaning. Everything is messy at this point but I'll get it right asap. Thank God I have something like little spring break and I'm coming to Ostrava this weekend, yay! Can't wait to explore the city and get inspired.

crop top - h&m | skirt - ebay | mary jane platforms - lovelyshoes.net | hologram glasses - ebay
backpack - ebay

78 komentarzy:

  1. Masz tak cudowne nogi, że o jejkuu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! (♡ >ω< ♡)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się nie przekonam do takich butków ;) ale reszta świetna ;) zwłaszcza spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska spódnica!
    uwielbiam boy london
    świetnie wyglądasz

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo Ci pasuje ta grzywka :) fajnie wygląda, nie każdemu jest w takiej dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo mówić - nigdy nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia, a post czytam kilka razy.
    Zazdroszczę Ci przeprowadzki, też bym tak chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz chude nogi ! Fajny zestaw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och nowy domek, jeju, jeju. Czekam na jesień, kiedy będzie już room tour c: też bym chciała nowy pokój, no ale! Uch.
    Spódniczka cuuudowna, he c: Okulary też.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokąd się wyprowadzasz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość bardzo ładna, stylowa. A okularki kapitalne :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjecia bardzo ładnie wyglądasz :) pozdrawiam
    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne nogi, takie długie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za Boy London, ale lubię Twój styl, fajnie wyglądasz :) Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne okulary! Super zdjecia :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wowowo, w sumie nie wiem co napisać, ale no jak zawsze... super :)

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam sie z kims u gory, masz cudowne nogi!
    Z niecierpliwoscia czekam na room tour.
    zapraszamna mojego bloga-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadazieje ze wytrwasz z ta przeprowadzka;)
    zazdroszcze wyjazdu!
    Uwielbiam twoj styl:)
    obserwuje!
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju jakie ty masz piękne długie nogi zazdroszczę :) zdjęcia są śliczne :)
    http://malinabymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zdjęcia ! :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna spódniczka *o*

    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne nogi. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Come onn Carolyn! jesteś najśliczniejsza na świecie i we wszystkim ci dobrze, cholernie ci zazdroszczę!
    ❤ yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę dziwne okulary, ale spódnica kapitalna! Bardzo mi się podoba cała stylizacja ;)
    Pozdrawiam Ola
    http://liporeum.blogspot.com/2014/05/dzien-peen-wrazen.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę Ci, że możesz gdzieś wyjechać! Taka ładna pogoda, a ja muszę siedzieć w domu i się uczyć.
    A buciki mnie bardzo urzekły! Są bardzo w lolicim stylu :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia z przeprowadzką i miłej majóweczki no i wyjazdu! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie majówka pracująca, ale nie narzekam :) bo pogoda paskudna!

    OdpowiedzUsuń
  27. You look great! :D Amazing!

    x Dawn
    www.wickedlypleasant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeden z lepszych blogów na jakie trafiłam. I tak bardzo żałuje, że znalazłam go dopiero teraz.
    Masz świetny styl, piszesz bardzo składnie i z sensem. Już Cię uwielbiam. I oczywiście obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. zycze zey pogada sie sprawzila bo u mnie dzis mega zimno i leje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a idź się schować z tą swoją super oryginalnością. Buty są prze pię kne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczuplutkie nogi. Pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  32. I jak było w Ostravie? :) jest tam podobno baardzo fajne zoo, kiedyś też chcę jechać odwiedzić to miasto :) fajna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się Twój styl, chociaż takich okularów bym nie założyła. Za to reszta ekstra!
    Pozdrawiam :)

    http://zklorek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne okularki :)

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja miałam przeprowadzkę też jakiś czas temu i wiem co czujesz. I te zniszczone dłonie.. Och tak, znam to.
    ładne masz nogi ;)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się nadruk na spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne włosy. Zdjęcia są obłędne. *-*

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooo ta spódnica świetna! Widziałam kiedyś podobną w h&m, ale były same malutkie rozmiary. Zazdroszczę przeprowadzki. Ja marzę o zmienieniu miasta od kilku lat, ale nadal muszę tkwić tutaj gdzie jestem. Pozdrawiam, Karolina :*

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawie i odważnie się ubierasz :))
    http://smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny masz styl!
    Mogłabyś poklikać w linki w tym poście KLIK dla ciebie to chwila, a dla mnie spełnienie marzeń
    Z góry bardzo dziękuję i napisz w komentarzu jak mam się odwdzięczyć, a z pewnością to zrobię.

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny outfit. :) W ogóle świetny blog. ^^

    Zapraszam do mnie na rozdanie.

    itscutebubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też niedawno przerabiałam przeprowadzkę i miałam jej serdecznie dość :). Na szczęscie teraz już z górki. Obyś więc i Ty jak najdłużej cieszyła się spokojem na nowym miejscu !:)

    OdpowiedzUsuń
  43. mrocznie, ale całkiem fajnie wyglądasz. ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. pamiętam jak ja się przeprowadzałam - zginąć można było w tych wszystkich pudłach, pudełeczkach.
    życzę samych miłych dni w nowym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  45. pamiętam jak ja sie przeprowadzałam i ciągle latałam z bagażami, a potem powrót do domu i to samo;p. świetny outfit;)

    OdpowiedzUsuń
  46. swietny post! <3 http://wercza-sandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. urzekły mnie zdjęcia *q*

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Super stylizacja, oryginalna z klasa. BOMBA :)

    pozdrawiam http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. cudne zdjęcia ;) prześlicznie wyglądasz :)


    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. wyglądasz świetnie. czarny to zdecydowanie Twój kolor :) ! masz wyjątkowy styl, dlatego dodaję Cię do obserwowanych :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Super stylizacja i ładnie wyszłaś szkoda że już po weekendzie :(
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. spódniczka śliczna


    ps. a u mnie? MAKIJAŻOWO na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia! *.* Masz genialny styl ;)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  54. Normalnie zakochałam się w tej stylizacji , mam nadzieję , ze również u mnie będzie w sobotę te 25 stopni :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Strasznie zazdroszczę CI tej przeprowadzki. Urocze koczki. ;w;

    cute-horror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. matko święta, jaki Ty masz wspaniały styl! i te małe koczki.. BOMBA!
    no i zakochałam się w tej spódniczce.

    http://azur3nge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. spódniczka cudna ♥
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeny, cudnie wyglądasz - zakochałam się w bucikach *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna stylizacja, z zaciekawieniem czekam na room tour <3

    OdpowiedzUsuń
  60. jakie masz ładne nogi! ślicznie ci to wyszło, i szczerze mówiąc chyba zostane z tobą na dłuzej :)
    obserwuje i zycze więcej takich notek :)

    breaklungs.blogspot.com zapraszam również tutaj, jesli ci się coś spodoba, mam nadzieje ze zostaniesz ze mną na dłuzej ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. jestes mega zjawiskowa z ta stylizacja, trudno uwiezyc ale ubieralam sie kiedys zupelnie jak Ty! :) kocham takie stylizacjie i jakas milosc do nich pozostala lecz z dobiciem do lat 20 jakos sie rozeszlo po kosciach ubieranie tylko na czarny teraz potrafie skusic sie nawet na jakies jasne kolory :)) jednak zawsze jest ten akcent rocka :)! ahh i te Twoje dlugie nogi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne buty :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. wow!! lindissimo


    cabecanasnuvensz.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  64. YOU HAVE SUCH BADASS STYLE I LOVE LOVE LOVE IT!

    I wish I could read everything you post, but I can;t speak polish besides the birthday song stolat stolat lol (my great-grandfather is from poland).



    Anyway Love your looks and and badass attitude. get it girl
    blog

    OdpowiedzUsuń
  65. i love your look! so baddass and you are only 17...i envy you. i wish i could read everything you wrote but i don't know much polish.

    =)
    blog

    OdpowiedzUsuń
  66. i love your look! so baddass and you are only 17...i envy you. i wish i could read everything you wrote but i don't know much polish.

    =)
    blog

    OdpowiedzUsuń
  67. Szkoda że to podróbka ta spódniczka...eeh

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}