piątek, 30 maja 2014

witches be trippin

#np Iggy Azalea - Murda Bizness

W środę miałam urodziny i z przykrego obowiązku poprawiam wszędzie swoje opisy, zamieniając 6 na 7. Kiedyś byłam zdania, że 17 lat to taki nijaki wiek, bo za późno, by być uroczą trzpiotką wyrwaną z serialu na MTV, a jeszcze za wcześnie na wszystko, co pozwala czuć się dorosłym w zmaterializowanej formie. Chociaż mam przed sobą pewnie kolejny ekscytujący rok siedzenia przed komputerem, wydawania pieniędzy na zakupach online, czytania książek, których nikt już nie czyta i przepijania hektolitrów mleka kokosowego. 17 lat to już nie przelewki, dlatego zaplanowałam kilka rzeczy, które chciałam zrobić od dłuższego czasu, zmiany w moim wydaniu nigdy nie są radykalne, ale wychodzę z założenia, że tylko te wprowadzane stopniowo mogą mieć realny wpływ na nasze życie. 
Dzisiaj troszkę witchy vibes, bo mimo, że AHS Coven skończyło się już dawno, dalej żyję (i nie tylko ja zresztą) czarnymi, wiśniowymi szminkami, kapeluszami z dużym rondem i chęcią przejścia testu siedmiu cudów.

I've turned 17 this Wednesday and with unpleasant duty I'm changing all my online BIOs from 6 to 7. When I was younger I used to think this age sucks so badly since you can't do legally most things but still you're too old to be socially acceptable while drinking hello kitty juice (best regards to one of my instagram comments saying that hello kitty is for 5 yrs olds). I keep telling myself how I want to change something but I've been in this point for my entire life so I guess it's just another year of reading books, spending money I don't have and sinking in the coconut milk. 
A little bit witchy outfit today. May the AHS Coven be done but my black heart will never be. Cherry black lipsticks, hats and basically layering all shades of darkness will make me pass the seven wonders test. 

crop top - MYVL/skinnybitchapparel | furry cardigan - ebay | denim - h&m | shoes - ebay 
sunglasses - allegro | hat - ebay | case - tally weijl

89 komentarzy:

  1. jak na 17 lat to bardzo dojrzale piszesz:)
    Zdjęcia super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz, nie wszystkie nastolatki maja siano we łbie ;)

      Usuń
  2. That is such a cool top!
    xoxo

    Novelstyle

    Don't forget to check my Shopbop gift card giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing look! Great crop top!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne futerko i okulary :)
    Mnie jakoś Coven nie przekonał, o wiele bardziej wkręciłam się w klimaty Asylum.
    Pozdrawiam,
    vita-in-terra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asylum mi się podobało, ale za dużo tego wszystkiego, niby nie można się nudzić, a jednak odczułam przesy wątków.

      Usuń
  5. Świetna stylizacja. Bardzo lubię ciemne kolory i lubię też takie kolory szminek *.*

    Ale wiesz co? Przeczytałam jeszcze poprzednią notkę i wierz mi, że wyściskałabym Cię, gdybym mogła. Temat obarczania kobiet winą za gwałt jest mi w gruncie rzeczy dość bliski i straszne mnie boli, kiedy ktoś obwinia ofiarę za to, co ktoś jej zrobił. Ponoć to wina kobiety, jeśli nie nosi przy sobie gazu pieprzowego, jakiejś broni i jeśli ubiera się bardzo kobieco i uwodzicielsko... A gdyby tak przyjrzeć się krajom, w którym kobieta może czuć się bezpiecznie i nie obawia się gwałtu (są takie, z tego co mi wiadomo)? Czy to poczucie bezpieczeństwa wynika z tego, że wychodzi na ulicę obładowana wszelkimi rodzajami broni i ubrana tak, że widać tylko jej oczy czy może dlatego, że mężczyźni potrafią nad sobą zapanować?
    Gwałt to zawsze wina mężczyzny. Nawet jeśli kobieta chodziłaby przy nim półnaga ale wcale nie chcąca seksu to nie ma wytłumaczenia o prowokowaniu. Decyzja o popełnieniu przestępstwa należy wyłącznie do mężczyzny i jeśli nie potrafi zapanować nad sobą to czy naprawdę możemy mówić o winie kobiety?

    Trochę się rozpisałam ^^ Ale miło, ze znalazłam kogoś, kto myśli podobnie do mnie. Dodałam do obs i dziękuję za uwagę :D

    amanell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i cieszę się, że ktoś myśli podobnie! X

      Usuń
  6. Świetny kapelusz. Szukam takiego od dawna. Pięknie wyglądasz :)
    Ja obecnie czekam na 16 urodziny i mam cichą nadzieję, że coś zmieni się na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. not my style, but nice look. :D
    to się nazywa styl! oryginalnie i odwaznie (chyba:P) jako jeden z nielicznych blogów twoj podoba mi się bardziej.
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już 17 urodziny mam już za sobą, a i tak każdy znajomy myśli, że mam z 15 lat :I
    Bardzo lubię twój styl. Od jak dawna się tak ubierasz? :3

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko powiedzieć, bo cały czas zmienia mi się styl, ale jestem wiecznie rozdarta miedzy byciem goth babe a wyglądaniem kawaii lol

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!! rewelacyjnie wyglądasz <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie wygladasz! Kapelusz *_*
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny blog! :* pozdrawiam !
    http://littleprettylouis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje ;) Tak to prawda - Ciężko ;) I nadal czasami jest ciężko, bo mam gorsze dni co do treningu, ale bez tego już nie potrafie funkcjonowac normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia. Świetny kapelusz :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ech, niedawno byłam siedemnastolatką i czułam się podobnie. Nawet nie zauważyłam jak minęły te lata przy siedzeniu przy komputerze. Niby za każdymi urodzinami oczekujesz jakichś zmian, ale życie toczy się nadal tak samo nudnie i monotonnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia , super stylizacje i zarąbiste okulary
    yukozmienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No to jesteś w moim wieku :) Śliczne zdjęcia!

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna bluzka :* Obserwuję (Pod innym zdjęciem)
    http://po-drugiej-stronie-truskawka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ahs is amazing but not as amazing as you :)

    omfwhatisfashion.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  21. Yupp. Ja mam 14. Też wydaje mi się wiekiem nijakim. Bo 13 to są te wszystkie hot13teczki, 15stka to 3 gimnazjum, to nie ma czasu na myślenie o takich głupotach, a 14... meh. Nie.
    Kapelusz z dużym rondem - moja miłość, odkąd skończyłam 5 lat!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna stylizacja! ciekawe jak ja będę się czuć w wieku 17 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ukrywam że troche przeraziła mnie twoja stylizacja mimo to jest bardzo ciekawa :) fajny crop top podoba mi się

    http://happytimeblogg.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem niedawno ,,świętowałam" to samo co ty. I też mam plany, bo dla mnie 17 lat to wiek szczególny, właśnie ten najlepszy, kiedy już nikt nie nazwie cię dzieckiem, ale też nie obarczą cię dorosłością. Wiek w którym możesz łazić na wszystkie koncerty i marzyć by ktoś starszy postawił ci piwo, wracać do domu o dziwnych godzinach, działać jak dorosły w różnych stowarzyszeniach i pracować jak chcesz. To jest właściwy wiek, żeby zrobić coś ciekawego- o ile się uda :D
    Uwielbiam kapelusze, choć ja nosze raczej taki mały, przypominający trochę myśliwski. Czarny. W kapeluszu wyglądasz super obojętnie jak się ubierzesz, no i te okularki- wyglądają niesamowicie! Twarz w nich zmienia się całkowicie, nie do poznania. Bardzo fajny styl.

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, super stylizacja! :D

    http://pxxphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Like the sueter!

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z jednej strony spoko, że już niedługo będziesz pełnoletnia, a z drugiej pewnie nie. Wszystko ma swoje plusy i minusy, ale masz rację: lepiej wprowadzać zmiany krok po kroku, a nie radykalnie, bo generalnie nic z tego nie wychodzi dobrego.
    Okej, twoja stylizacja nieco mnie przeraziła xd Fajna, aczkolwiek to nie mój styl. Nie lubię kapeluszy i wysokich butów, ale każdy lubi co chce, prawda?
    Zapraszam:
    music-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  28. Amazing! I’m following you with GFC, hope you’ll follow back <3
    http://zhannakessel.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze dwa lata i też mi stuknie tyle na karku. Ciekawe jaka będę. Zostanę sobą czy jednak współczesność mną zawładnie. Małe zmianę są zawsze dobre. Jeśli mają coś poprawić to są wiele warte c;

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymam kciuki za twoje plany by się udały . Piękna stylizacja :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi sie top!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Coś czuję, że moja miłość do tego crop topu będzie dozgonna. Jest cudowny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. jeju, jak ten czas szybko leci, jeszcze pamiętam czasy withyouu (nie wiem czy dobrze napisałem). Chodziłaś do gimnazjum, a teraz już Carolyn ma 17 lat. Kiedyś nie miałem takiego wrażenia, ale teraz przy Tobie czuję się jak jakiś mały szczyl, a gdy skończysz 18 to będzie masakra.
    Outfit jest przecudowny!

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiem co to ten test siedmiu cudów (jestem na tyle leniwa, że nie chce mi się wygooglować i na tyle bezczelna, żeby się tym pochwalić) ale wyglądasz zajebiście, super kapelusz - polowałam na taki długi czas i nie znalazłam - wszystkie jakieś wielkie, z głowy mi spadały na oczy.
    No i przypomniałaś mi, że za kilka dni stuknie mi oczko - 21 lat, qwa. Zamieniam się powoli w antyk.

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialnie, jak zawsze. Zachęcasz do kontynuowania AHS, haha

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi sie twoj blog. Bede tu wpadac czesciej :)
    Zaprszam
    http://because-i-am-happy-forever.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  37. Najbardziej oryginalny blog jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja dopiero po 18 urodzinach uświadomiłam sobie, że generalnie nie widzę zbyt wielkich zmian w swojej osobie i na ostatnich urodzinach zastanawiałam się ile ja teraz w ogóle kończę lat. xD
    Bardzo ciekawa stylizacja. <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Cieszę się, że przypadła Tobie do gustu pierwsza sesja, którą opublikowałam, dziękuję za życzliwość :). Zapraszam Ciebie serdecznie do obserwacji mojego bloga, właśnie pojawił się nowy wpis :). Swoją drogą- niepowtarzalny blog... Masz niesamowite poczucie stylu, stanowczo współgra z moim gustem, aczkolwiek Twój jest niekiedy odważniejszy, już bardzo, bardzo, bardzo lubię Twój blog, w dodatku wkładasz dużo serca w pisanie postów, które zawierają dużo treści- duży plus za to! Zdecydowanie będę tutaj powracała, oczywiście już dodałam Cię do obserwowanych :).

    http://fivehundredandsixdays.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  40. OOTD mi sie mega podoba :)

    Tinaa-Tinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podoba mi się ta stylizacja,a szczególnie kapelusz,jednak ja nie jestem na tyle odważna,aby tak się ubrać ;)
    Powiem szczerze,zazdroszczę Ci tych 17 lat ;)

    http://parmaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładny strój :) A 17 lat?.. To bardzo fajny wiek!

    OdpowiedzUsuń
  43. Boru, Carolyn, nie potrafię odkryć twojej tajniki, tego, że zawsze wyglądasz fantastycznie. Cała stylizacja mnie zachwyca i z nieokiełznaną dumą nosiłabym się z nią po ulicy. Szczególnie muszę pochwalić cię za bodajże czarną szminkę, bez niej ten strój nie byłby tak oszałamiający.
    ♡ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. tak bardzo podoba mi sie twoj styl- jest oryginalny i nikogo nie nasladujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz ^ ^ Będę pamiętać żeby złożyc ci życzenia ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię czarny :D

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. zdjęcia robią naprawdę ogromne wrażenie.
    gratuluje odwagi ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz mistrzowsko, naprawdę, jeszcze ten makijaż.. :) Świetnie!
    Szczerze Ci powiem, jestem miesiąc przed 18stką i im bliżej, tym mocniej tego nie chcesz. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny kapelusz:3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  50. Love this outfit and I loev AHS too! <3

    http://zingerbee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  51. Love the outfit and I love AHS too! <3

    http://zingerbee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo odwazna stylizacja :)
    Oby udalo Ci sie wprowadzac stopniowo zmiany, ktore sobie zaplanowalas !

    OdpowiedzUsuń
  53. Cóż, ja swoje 17 urodziny miałam już w miarę dawno, ale osiemnaste są nadal przede mną. Tak jakbym się trochę zatrzymała w czasie. ;__;
    Świetnie wyglądasz :3

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesteś taka śliczna! I jeszcze te okulary! <3
    Pozdrawiam. xxxx

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też uwielbiam AHS! Choć "Coven" podobał mi się najmniej, to i tak zakochałam się w Fionie Goode <3 Wyglądasz jak next Supreme ;)

    17 lat to faktycznie dziwny wiek, raczej nie jest się już rozwrzeszczaną nastolatką, ale też nie całkiem dorosłym, poważnym człowiekiem. W każdym razie spóźnione najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  56. :OO
    Śliczna jesteś !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Szczerze mówiąc ta stylizacja nie jest w moim stylu, i nie założyłabym czegoś takiego.
    Jednak na Tobie wygląda to naprawdę wyjątkowo ! ♥
    Świetny blog :)
    I wielki podziw, za odważną stylizację :)

    natalie-girlfriend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja tam, pomimo niebycia nastolatką od ponad roku doszłam ostatnio do wniosku, że mentalnie wciąż nią jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie to wygląda *.*
    Mogłabyś poklikać w linki : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html#comment-form - to dla mnie bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystkiego najlepszego,hah ^^
    Świetne okulary i buty :3

    OdpowiedzUsuń
  61. Spóźnione wszystkiego najlepszego :) świetny top, oryginalnie wyglądasz!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. CUDOWNE!! MEGA WYCZUCIE STYLU
    Z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Aż mi szczena opadła jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie! Wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  64. 17 a za rok już pełnoletność ;)
    Taka tajemnicza i mroczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  65. fajnie :>
    www.allex096.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. fajnie :)
    www.allex096.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajny outfit ;) I wszystkiego najlepszego (spóźnione, ale ciii) :D
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo podobają mi się czarne usta <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/2014/05/o-to-mi-sie-podoba.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  69. Wow,świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. cudowny outfit:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. GENIALNE!
    __________
    http://suzanne-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}