piątek, 6 czerwca 2014

cute outfits 4 summer

#np Lily Allen - as long as I got you

Hej! Ostatnio brałam udział w dosyć śmiesznym (przynajmniej z mojej perspektywy) projekcie i póki nie znam jego dalszych losów, nie będę dłużej rozwodzić się na ten temat. W każdym bądź razie, wymagało to ode mnie chwili zabawy w Photoshopie, więc przy okazji zrobiłam kilka kolaży wiosenno-letnich z moimi ulubionymi ciuszkami, których nigdy nie będę mieć, a które możecie znaleźć na mojej fashioliście.
Tymczasem wracam do czytania "Roku 1984", bo obliczyłam sobie ilość stron, jaką muszę dziennie przeczytać i mam obsesyjną chęć wyrobienia nadwyżki, żeby moją ucieczkę poza miasto spędzić na innym rodzaju odpoczynku i odciąć się od tego, co "tutejsze".

Hi! Recently I took part in quite funny (that's how I see this thing) project and at this point I can't say much but I could mess around Photoshop one more time, so here you go guys with some spring-summer outfits, all pastels, holograms and 90s on the dash. Once again, I'm bringing back my collages.






31 komentarzy:

  1. Jeuz, biegłam na Twoją faszjolistę i od razu Cię zaobserwowałam! Brakuje mi fajnych ciuszków na tablicy, a to, co tu umieściłaś, jest tak piękne, że jfcc muszę sobie poserduszkować! Cudeńka!

    heartfalling.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to wszystko słodkie! Najbardziej podobają mi się te skarpetki w sushi, haha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne outfity, trafiłaś w mój styl :) od dawna marzą mi się te naszyjniki a'la obrożne z ćwiekami ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpetki sushi są najfajniejsze haha
    http://nietracenadziei.blogspot.com/
    Zajrzysz? Ocenisz szczerze moje zdjęcia?
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love doing collages too from fashiolist (by the way I'm follow you) and your outfits are soo great, I love alls :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary serduszka słoodkie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałabym parę dodatków - miło popatrzeć na takie słodkie akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatni zestaw: max!!!!

    buziaki
    czy moglabym cie prosic o klikniecie w linki w poscie: KLIK z gory dziekuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome outfits! I love lavender :)

    Kisses, Kali
    http://kalisinspirationboard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, PIĘKNE i....PIĘKNE te kolaże, wszystko bym założyła. Buty śliczne w każdym!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. The last one is my favorite! Though I wouldn't wear lavender that fast, still lovely.

    x Dawn
    www.wickedlypleasant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super outfits :)
    Pozdrawiam xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę cię za takie posty bo potem mam ból dupy, że nie mam możliwości założyć takich ciuszków ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne okulary :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przedostatni zestaw najbardziej mi się podoba. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. I love al of these, I want to wear all of these now too <3

    The Quirky Queer

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te stylizacje :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Your outfit sets are always the best!!!

    http://omfwhatisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje serce skradły skarpetki z sushi!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta opaska z ostatniego kolażu jest naprawdę przecudna. :3

    osiem-elementow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zakochalam się w tych zetsawach <3 są cudowne,

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię Twojego bloga ale jakoś nie miałam okazji tego napisać, głównie dlatego że wyróżniasz się spośrod tłumu ludzi w air maxach i legginsach.
    Za duzo na bloggerze 13 latków i ludzi nie grzeszących intelektem lub wypowiadających się o rzeczach o których nie ma pojęcia, miło że jesteś wyjątkiem cenię to.
    http://505XYZ.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}