piątek, 13 czerwca 2014

I want money, and all your power, all your glory

#np Lana del Rey - Money, Power, Glory

Siedzę od 3 godzin z otwartą kartą bloggera, ale nic sensownego nie przychodzi mi do głowy, a zbliża się mój prywatny deadline i słyszę tykanie w mojej głowie. Gdzieś w tle leci Lana, ja wyciągam się na łóżku i delektuję chwilą, gdy nie muszę się uczyć. To tylko chwilowo, bo mama dalej robi sobie nadzieję na pasek, gdy ja już dawno odpuściłam i właściwie we wszystko angażuję się minimalnie, a jednak robię wrażenie jakiś efektów. W każdym bądź razie, dziennie muszę przez kilka godzin udawać, że patrzę w zeszyt, czyli przez kilka godzin prowadzę wewnętrzny monolog, doglądam kaktusów, sprawdzam instagrama, rysuję lub znużona zasypiam. 
Nie chce mi się dzisiaj nawet tłumaczyć notki na język angielski.
Trudno.
Ps: nie śmiejcie się z tych dziur i porozrzucanych narzędzi, rodzice składają tam sypialnię gościnną. Źle się z tym czuję, bo to był mój pokój na zdjęcia i myślałam, że pozostanie tak na wieki, natomiast teraz nie mam gdzie się podziać #konfuzja

shoes - lovelyshoes.net | fishnet tights - local store | crop top - h&m | skirt - ebay 
 plastic bag - vintage

41 komentarzy:

  1. Jakie cudne buty! ~ *o*
    Ach, leniwe dni, znam to ;-;

    japanese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w Twoim blogu i ubraniach ah (◡‿◡✿)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle śliczna stylizacja!
    Ogólnie to smutne, że zabrali ci pokoik do zdjęć! Ja np u siebie w domu nie mam żadnej ściany na której mogłabym robić zdjęcia :(

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i wspaniałe buty!! :D

    http://threeyoungfriends.blogspot.com/2014/06/fly-fly-away.html

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, tradycyjnie niesamowite. zawsze jesteś oryginalna jak cholera! Chodzisz tak ubrana na co dzień? Bo jeżeli tak, to musisz robić niezłą sensację na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie chodzę dość zwyczajnie, w sensie jakieś jeansy i t-shirt, natomiast w weekendy i gdzieś poza szkołą ubieram się tak jak na blowu haha, dziękuję c;

      Usuń
  6. Może niedługo każdy będzie chciał fotę z narzędziami :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia.
    Ja niestety nie mam takiego miejsca w domu.
    No chyba, że odcinek wolnej, metrowej ściany.
    Podoba mi się ta czarna 'narzutka' :)
    Zapraszam do mnie na mix typowo wakacyjnych inspiracji. Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci kreatywnego komentarza lub obserwacji! :) http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/06/holiday-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  8. To zupełnie nie moje klimaty, ale przyznam, że zaciekawiła mnie Twoja stylizacja :) Widać, że bardzo dobrze czujesz się w takim stylu.

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz, jak zawsze :)
    To ja czekam na zdjęcia zrobione na zewnątrz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spojrzałem na te narzędzia na podłodze i pomyślałem o programie telewizyjnym "usterka" jak to jakaś lady czeka z niecierpliwością na 'majsterkowicza', a się śpieszy na jakieś ważne spotkanie... nie ważne lol
    Outfit świetny!

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Te buty (・ω<)-☆
    Pozdrawiam xxxxx
    //dynoras.blogspot.co.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku nie będę miała paska :) Szczerze,to nawet on mi nie jest potrzebny ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty okropne :D Nigdy się do takich nie przekonam :D

    heartfalling.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam czasami problemy z napisaniem posta. I wtedy karta bloggera jest przez dłuższy czas otwarta. Mi się bardzo podoba Twoja stylizacja. Szczególnie chcę górę <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Loving your outfits (as always) :)

    http://zingerbee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lana<3

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Za mną na szczęście wszelkie poprawy i do szkoły chodzę bo muszę inaczej będzie wielkie halo ;-;
    Ta stylizacja stała si jedna z moich ulubionych c; świetna c;

    OdpowiedzUsuń
  18. Może to śmieszne, ale sądzę, że te porozrzucane zdjęcia nadały zdjęciom pewnego ciekawego klimatu.
    Stylizacja podoba mi się, zważywszy na to, że ostatnio mam wielką chcicę na proste połączenia, np. czerń-biel.
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurczaki, uwielbiam teraz te buty!

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się !

    ps. a u mnie? FASHIONOWE NOWOŚCI NA BLOGU :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne buty !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dear, I found your blog randomly and I’d like to say it’s fabulous! I really like your amazing photos & style! Everything is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy if you'll find a minute to see my blog!

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne butki. <3 Miejmy nadzieję, że znajdziesz nowe "studio" do robienia zdjęć. ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz ;) Szkoda, że zajęli ci pokój do zdjęć :/ Ehh no tak, nauki już wszyscy mamy dosyć ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tym gapieniem się w zeszyt często miałam tak samo :P
    Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju, bardzo ładny ten outfit. Jakbyś kiedyś chciała pozbyć się butów albo koszulki to jestem pierwsza w kolejce. Ja także udawałam, że się uczę, ale teraz nic nie ma do nauki, więc spokojnie, bez stresu, że zostanę "złapana na zbrodni" piszę posty oraz robię inne czynności. :)



    KATIS BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. te buty,
    te okulary,
    ta transparentna torebka,
    jezu, ta Ty, kocham max ;----------;

    zapraszam na nową notkę! ~
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/2014/06/relcje-z-koncertow-lao-che-happysad.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny outfit, podoba mi się bardzo motyw z przezroczystą torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna stylizacja! Bardzo podobają mi się buty oraz spódniczka.Wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  31. ooooo jak ja kocham ten utwór Lany! <3

    ~Smile., której się nie chce zalogować na bloggera ;_;

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}