piątek, 27 czerwca 2014

SUMMER HOLIDAY

#np Porcelain Black - this is what rock n roll looks like

Koniec roku szkolnego to taki dziwny moment. Z jednej strony czujesz wolność, zapach waty cukrowej i smak schłodzonej lemoniady, z drugiej zaczynasz zastanawiać się nad upływem czasu i rozpaczasz nad kolejnym przepieprzonym (wow, co za wyjątkowo wulgarne słowo) rokiem.Chciałabym go jakoś podsumować, ale nie mam żadnych przemyśleń. Było, minęło, nic ciekawego. Ten rok szkolny był miałki, pełen mojego lenistwa i wiecznego udawania przed samą sobą, że coś się dzieje, że wcale nie jest tak beznadziejnie, a mimo wszystko z dnia na dzień kruszyłam swoją dumę. 
Przynajmniej mogę być trenerką pokemonów. Mogę? Pewnie, że tak. Nikt mi nie powie, że nie mogę.
Nawet mogę dzisiaj pomalować swoje włosy na fioletowo, farbą Manic Panic, która kosztowała mnie majątek, a ma się trzymać około 2 tygodni. Jednak wolę mieć możliwość chwalenia się zagranicznym kosmetykiem, który jest wegański i cruelty free.

 pants - h&m | crop top - o-mighty via skinnybitchapparel | sheer black shirt - second hand | creepers - ebay

Życzę wszystkim udanych wakacji. Nie wiem, czego jeszcze, bo każdy inaczej odczytuje w tym kontekście słowo "udane", ale chciałabym, aby oprócz ciepłych nocy zarwanych na oglądaniu całego sezonu serialu - był to dla Was czas dobrze wykorzystany.

51 komentarzy:

  1. Ja musiałam przez ten rok szkolny nie mieć życia skoro na świadectwie pasek z średnią taką,że mnie samą zdziwiło. Bo przyzwyczaiłam się do średnich 3.0.W sumie ja i tak przez okrągły rok zazwyczaj siedzę w swojej pieczarze z zasuniętymi roletami i wychodzę kiedy muszę. I tak to wszystko leci, i dopiero teraz uświadamiam sobie, że zleciało to jak za dotknięciem różdżki i sie nawet nie da tego przywrócić. Może jako pierwsza zbuduję machinę czasu?
    Co do twojej stylizacji to jak zwykle mnie zachwyca. Bardzo podoba mi się crop top. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Crop top mi się bardzo podoba.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. serio chcesz się farbować na ten fioletowy? czekam na rezultaty XD
    ja mam pianke fioletową, ale mi nie chyta na moich włosach, a rozjaśniać nie mam ochoty, bo mi się jeszcze bardziej zepsują włosy, a już dosyć je zepsułam XD
    jezu, ta koszulka z pokemonów ;wwwwwwwwww;

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. The Pokemon top is sooo cute!
    Do you wanna follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten top jest świetny! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny top :D kiedyś bym wszystko za taki dała! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Crop top,naprawdę fajny.Fioletowe włosy super pomysł,ja wolę na róż xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielki plus za te cudowne creepersy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę twoje włosy zobaczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, jaka Ty cudna jesteś, taka niesamowita, inna, oryginalna :> Naprawdę świetnie wyglądasz w tej stylizacji.
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na zdecia wlosow ;) koszulka z pokemonami wow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow co za super stylizacja,podoba mi się :D !
    Tobie również życzę wypoczynku i udanych wakacji,abyś je wykorzystała w 100%
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się spójność Twojego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam, że potrafisz znaleźć na necie lub wypatrzeć gdzieś takie mega ubranka i dobrać je najlepiej.
    Wspaniale!

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty również ciesz się udanymi wakacjami ;) Świetna stylizacja!

    http://sweetloveyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna narzutka i bardzo ładne zdjęcia! :)
    Tobie również udanych wakacji ;3

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny top. <3
    Ja jeszcze nie czuję, jakbym miała wolne, uchh...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio zaczął podobać mi się taki typ okularów, ale sobie się w nich nie podobam.
    Pozdrawiam.
    http://birginsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się. Nijaki był ten rok.
    Co do stroju. Cudowny crop top :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz prześliczne OutFity ! Kocham Twojego bloga! ♥

    Zapraszam do siebie.
    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Również życzę "udanych" wakacji.
    Mojego roku także nie ma, co podsumowywać. Jestem leniem. Przyznajmy się. Jaki pesymistyczny komentarz, ej. Ale tak. Zdjęcia piękne. As always..
    rock-psyche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, jaki cudny top! *o*
    Ja też mam zamiar pomalować włosy na fioletowy. Koniecznie pokaż efekty! :)
    Pozdrawiam, Tobie również życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna narzutka(ta czarna koszulka).A koszulka z pokemonów jest bardzo fajna.
    Udanych wakacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Absolutnie cudowny top ^^
    Mam nadzieję, że miło spędzisz wakacje, bo chyba nie podchodzisz do nich zbyt entuzjastycznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękny masz top i te buty <333 marzenie ...
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. That top is so awesome! Pokemon!


    x Dawn
    www.wickedlypleasant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahh pokemon, my childhood! I love it so much! The look is just great!I was wondering if you would like to follow eachother? let me know!

    http://www.sarahprowse.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny crop top!
    Zapraszam do nas --> http://kingsandgabs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny top :)

    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog, dodaję do obserwowanych! :-)
    genialne stylizacje i genialna Ty :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. W wakacje można sobie na wiele pozwolić. Za to je kocham :)
    Ja się lekko przefarbuję. Śliczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się Twoje okulary ale jeszcze bardziej top !


    Pozdrawiam :)

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. You look reaaaal cool, those creepers will be my utmost cause of death!

    xMM
    THE LAME LIP

    OdpowiedzUsuń
  34. you look reaaaal cool, those creepers will be my utmost cause of death!

    xMM
    THE LAME LIP

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się twój styl,chociaż nie wiem czy ja bym się w takie ciuszki ubrała,ale mogę Ci zagwarantować,ze wyglądasz przebojowo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń



  36. stylizacja super by wyglądala na betonowym otoczeniu :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny outfit! Pasuje do ciebie.
    Zapraszam= gabriela-favourite-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post :)
    Strasznie podobają mi się Twoje okulary :)
    Dzięki i wzajemnie :*
    xoalonexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz przepiękne buty!
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://above-possibilities.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow świetnie :) ale ja bym sie chyba nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow, ale jesteś odważna!!! podoba mi się Twój blog , dlatego obserwuję:) Ps. zapraszam do mnie:)! jeśli Ci się spodoba ,będzie mi bardzo miło jeśli mnie również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi się ten top! Ja teraz niestety ni mogę takich nosić...
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}