środa, 9 lipca 2014

Don't be embarrassed if you lose control

#np Rita Ora - never let you down

Pierwszy tydzień wakacji minął jak z bicza strzelił, a do mnie ledwo dochodzi fakt, że mam wakacje. W niedzielę oprócz mojej depresji i złamanego nastoletniego serca po zobaczeniu Tonari no Kaibutsu-kun chciałam szybko wracać z centrum handlowego, bo wciąż miałam uczucie, że powinnam była przygotować coś jeszcze. Zboczenie zawodowe? Może, ale po zobaczeniu tego anime dostałam jakiejś nowej dawki energii i jestem bardziej zmotywowana do nauki. Z każdym z bohaterów mogłabym znaleźć wspólny mianownik, ale to właśnie najzimniejsza suka Shizuku stała się moją woman crush i utwierdziła mnie, że można nie widzieć świata poza szkołą, a i tak coś ciekawego może dziać się w życiu. Nie zamierzam jednak popadać w taką skrajność, mój zapał przejawia się w czytaniu mangi po angielsku i tworzenia listy skomplikowanych słówek, których przeciętne osoby nie używają (moje, niepotwierdzone badania), rozglądaniu się za nowym plecakiem i  mobilizacją do czytania jak największej ilości książek.
Z innego podsumowania mogę wspomnieć o moich pięknych okularach za które pierwszy raz w życiu musiałam zapłacić cło. Nie żeby mnie to specjalnie dziwiło i udawała teraz rebeliantkę, ale płacenie podatku od takich pierdół jest dla mnie dosyć okrutne, szczególnie gdy jesteś 17-letnią feszyn blogerką, a Twoje wszystkie oszczędności idą na ubrania, więc do końca miesiąca musisz chodzić z gigantycznymi odrostami sztucznych paznokci i bić się po twarzy, gdy przypomnisz sobie o sprawdzeniu czegoś na ebayu. Zdaję sobie sprawę z tego, jak płytko to brzmi, ale nigdy nie cierpię na nadwyżkę finansów, więc zazwyczaj potrafię nad tym panować i moje życie nie kręci się jedynie wokół wydawania pieniędzy, więc czasem smutno mi na duszy, że niektórzy ludzie tak mnie postrzegają i najchętniej przyjęliby mój wykaz "dochodów" i wydatków, ale okrężnymi drogami pytają na asku, co i ile miesięcznie mnie kosztuje. Poruszanie tego tematu jest dla mnie maksymalnie niezręczne, chociaż zdawałam sobie sprawę z tego, że z upływem czasu ktoś zacznie zaglądać do mojego portfela. Nie, nie jestem bogata ja, ani moi rodzice. Temat uważam za wyczerpany.

 sunglasses - unif via dollskill / maxi dress - h&m / shoes - ebay / iphone case - tally weijl  
choker - ebay / hat - ebay

Dzisiejszy post jest sponsorowany przez złe światło, brak zasłonek i niewyjściową twarz.

44 komentarze:

  1. Ja wogóle nie czuje tych wakacji :<
    Stylizacja świetna , pasuje do ciebie :))
    Obserwuje
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooo, mega! Jedyne co bym zmieniła to okulary - na lenonki i zamiast czarnej szminki dałabym czerwoną :)
    Ale generalnie mega zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Asią stylizacja mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile tego cła zapłaciłaś? Można wiedzieć? Ładna stylizacja, buty są fajne.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne buty! Ogólnie cała stylizacja zachwyca ;)

    http://libellule21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny strój!
    Najbardziej podoba mi się maxi i buty <3
    Pozdrawiam :*
    Obserwuje i zapraszam :)
    http://calydzienwnotce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oł maj gasz :O klasa max! Ostatnie zdjęcie mega! Aż chciałbym narysować to ostatnie zdjęcie, ale te promienie słońca strasznie utrudniają pracę, nie mam jeszcze wystarczającego poziomu, żeby tego nie sknocić :(

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój styl jest neisamowity, niepowtarzalny.

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja wspaniała ;p
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  10. okulary przeciwsłoneczne masz extra i ten futerał na telefon tez :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie celnicy tez nie lubią, tez już płaciłam i to całkiem sporo, ech... T.T
    To jest najgorsze, kiedy człowiek ledwo uzbiera sobie na wymarzoną rzecz a oni tutaj dowalą jeszcze dodatkowe opłaty, oczywiście kłócić się z prawem nie będę, po prostu zawsze mam nadzieję, że może tym razem opłata mnie ominie. >.<
    Ja już w sumie trochę zaczęłam czuć, że mam wakacje. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Najzabawniejsze jest to, że przecież większość młodych osób nie zarabia, tylko dostaje pieniądze od rodziców. Należałoby raczej podziwiać cię za to jak dobrze gospodarujesz pieniędzmi, skoro starcza ci na ciuchy, bo mi np kasa bardzo szybko ucieka przez jakieś pierdoły ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oddaj okulary. I buty. Ewentualnie wszystko. Masz klasę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieźle. Jak zwykle nierealnie, jak to u ciebie. Kojarzy mi się z jakimś starym horrorem.
    Co do forsy- mam wiecznie ten sam problem :) Mniej z ciuchami, bo kupuję tylko w lumpeksach, ale zbieram na gitarę basową i piecyk, potrzebuję strun do mojej drugiej gitary, Hipisowi muszę pożyczać na jej struny no i żreć coś by się przydało :) I tak wszystko ucieka z portfela... A najbardziej wkurzył mnie fakt płacenia za portfel!
    Przezucę się chyba na hand-made :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super buty *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW okulary robią niesamowite wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje posty to zawsze NIC DODAĆ, NIC UJĄĆ!
    Co do stroju - lubię takie długie sukienki, a Twoja obudowa jest bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne buty :) od dawna bardzo mi się takie podobają :D
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog świetne buty zaczynam go czytać oby tak dalej :* http://goldnessalexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny mroczny look! sukienka jest fajna ,ale buty to mistrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka, buty, idealny styl.

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są przepiękne! :) Właśnie takich szukałam ostatnio.
    http://gruszka-aguszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się cały zestaw, fajne połączenie maxi dress, butów, kaplusza i okularów. masz tylko 17 lat, wowoowow

    OdpowiedzUsuń
  25. ajaj, celnicy to czasem narobią problemów :) ile dałaś za buty? :)

    Zapraszam:
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny case do tel !
    i sukienka taka piękna! niestety ja bym nie mogła w takiej chodzić bo jestem niska ;<
    ale ty śliczne wyglądasz :)

    Zapraszam do obserwacji ;)
    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. buty i okulary - cudo!



    ps. a u mnie? MOJE MAGAZYNOWE STYLIZACJE I MAKIJAŻE

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne okulary, i buty to hicior :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę się zastanowić nad tym, jak mam komentować twoje stylizacje, bo skoro za każdym razem są idealne... naprawdę! Bardzo podoba mi się to połączenie, które zaprezentowałaś. Wyglądasz cudownie w takim stylu, jak prawdziwa lady! ♡
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka mi sie bardzo poodoba :)
    http://agamafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. mi też wakacje mijają strasznie szybko i jakoś w ogóle ich nie czuje :(

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka jest c u d o w n a! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja. :D Buty są mega.
    Już tyle minęło ,a ja nadal nie czuje wakacji. :c
    http://catlora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Boska obudowa <3
    http://forever-will-forever-be-ours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}