piątek, 29 sierpnia 2014

jak nie rzucić się do czynnego wulkanu czyli BACK TO SCHOOL by Carolyn

koszula - reserved / kokardka - ebay / tennis skirt - ebay / sweterek - f&f

#np danganronpa OP - never say never

Przez ten tydzień przebrnęłam przez piętrzącą się górę lepszych i tych dziwniejszych postów "ozdób ołówek na 30 sposobów" z bardzo oklepanej serii back to school, a jednak wciąż klikam w kolejne linki i obsesyjnie przyglądam się kolorowym zeszycikom, bo taka natura człowieka, że ciekawość każe nam nawet zaglądać do jego plecaka. Postanowiłam podejść trochę inaczej do tego tematu, a więc ugryźć go z bardziej merytorycznej strony i zrobić personalny poradnik, jak przeżyć. Zbiór notek dla siebie, upubliczniony, abym wiedziała, że gdzieś ktoś wymaga ode mnie pamięci o tym, co napisałam i żebym ja czuła się zobligowana do ich przestrzegania.

Wczesne wstawanie ratuje życie: Nie wiem, czy znajduje to swoje oparcie w nauce i pewnie wywoła ogólne zdziwienie ludzi, którzy rano zostawiają sobie tyle czasu, ile im dokładnie potrzeba na latanie po domu i szukanie czystych koszulek, ale tak właśnie jest. Od gimnazjum wstaję o 5-6 i zawsze mam na wszystko czas. Ubrania szykuję dzień wcześniej, tak samo jak całą wyprawkę. Rano mam czas na przegląd newsów, wypicie herbaty, przeczytanie notatek, jogę lub przypomnienie sobie o czymś, czego nie zrobiłam poprzedniego dnia. Rzadko zdarzają mi się chaotyczne poranki, to znacznie wpływa na mój dzień.

Dbaj o jedzenie: Zamówiłam sobie uroczy lunch box i mam nadzieję, że to pomoże mi zachować jakąś stałość posiłków, bo nie do końca byłam zadowolona z mojego odżywiania w poprzednim roku. Chciałabym robić urocze bento, ale nie sądzę, aby nadeszła chwila, gdy spędzę tyle czasu w kuchni wycinając gwiazdki z sera, więc zadowolę się kanapkami z awokado, dużą ilością owoców i detox water. Złe jedzenie zwykle rozleniwia, przyćmiewa umysł, co skutkuje złymi wynikami i małą produktywnością. Moim słabym punktem jest zajadanie stresu, gdy leżę z podręcznikiem przez kilka godzin muszę mieć przekąskę, więc hurtowo kupuję suszone owoce i orzechy.

MOODBOARDY: Jeśli jesteście już ze mną spory kawał czasu, to pewnie przyjdzie Wam na myśl pewien post (sama nie wiem, czy go już nie usunęłam), ale od tego czasu dużo osób przybyło, więc objaśnię wszystko jeszcze raz, bo zdobyłam w końcu białą tablicę magnetyczną i wracam do dawnych nawyków. Wieszam tam wszystkie inspiracje: skrawki materiałów, wycinki z gazet, cytaty, zdjęcia z Tumblr, a także plan lekcji, cele na dany miesiąc/tydzień i notatki dla siebie. Kiedy widzisz to każdego dnia, łatwiej skupić się na rzeczach, które są ważne.

No negativity allowed: Zejdźmy na ziemię i powiedzmy sobie szczerze, że nie zawsze w planie dnia znajduje się miejsce na wypicie herbaty z porcelanowej filiżanki. Czasem jest ciężko podnieść się z łóżka, cały dzień zawalony nauką, a stos zeszytów piętrzy się na biurku. Kolejna niezapowiedziana kartkówka (damn), "co to było za zadanie??????", "to było na dzisiaj?". W wolnej chwili zobacz Binbō-gami ga! i pomyśl, że właśnie wyczerpałaś swój przydział szczęścia, ale Bogowie Nieszczęść niedługo przywrócą sytuację do porządku i wszystko wróci do normy. Tymczasem trzeba zacisnąć zęby, pracować 2xciężej, a po zażegnaniu ciężkiego okresu zjeść dużą miskę płatków i odetchnąć głęboko.

Treat yo self: Potrzebujesz nagród. Tylko Ty wiesz, jak ciężko jest, ile pracy musisz w to włożyć. Przestań oczekiwać od ludzi, że będą doceniali to, co robisz. Wystarczy, że Ty będziesz zadowolona ze swoich osiągnięć. Za każdym razem, gdy dostaję paczkę jest to prezent ode mnie dla mnie. Lekarstwo na wszystkie moje smutki. A kiedy nie zamawiam przez internet, biorę kąpiel z nową solą morską, czytam książki, oglądam filmy. Rytuały dają nam poczucie bezpieczeństwa, komfortu i nie pozwalają się wypalić. Czasem lepiej zainwestować w cynamonowe świeczki z przeceny, niż kolejną rzecz, która tak naprawdę znacznie się nie przysłuży.

Na asku często pytacie mnie, jakie są moje sposoby na naukę. Prawda jest taka, że kluczem do odpowiednich metod jest przede wszystkim poznanie swoich predyspozycji i odpowiednie ich wykorzystanie. Pewnie, można zdać się na poradniki sugerujące słuchanie muzyki barokowej o odpowiednim tempie i robienie przerw na wprowadzanie ciała w stan hipnozy bez hipnozy, ale łatwiej jest skupić się na sobie. Ja jestem wzrokowcem. Wszystkie moje podręczniki są pomazane kolorowymi zakreślaczami, trudniejszych słów uczę się przez skojarzenia. Nie potrafię w tym czasie słuchać muzyki, potrzebuję absolutnej ciszy, łóżka i wyżej wspomnianego jedzenia. Kiedy wiem, że mój mózg zaczyna się wyłączać i nie przyswajam informacji, robię przerwę na rowerek i po 30 minutach wracam do nauki.

Stwórz sobie alter ego (to bezpieczne i nie wiąże się z żadnymi chorobami psychicznymi, a pozwala radzić sobie ze skomplikowanymi przypadkami), chodź szybciej, mów "nie", kiedy ktoś stawia Cię w niekomfortowej sytuacji, zachowuj porządek na biurku, nie czytaj po ciemku, pij dużo wody, wyłączaj telefon, planuj, zadawaj sobie pytania, trzymaj się rzeczy, które wychodzą Ci najlepiej.
Nie wiem, czy wyrażam się jasno, ale jeśli odejdziecie od komputera i zastanowicie się, jak możecie to wykorzystać w swoim życiu - osiągnęłam swój cel.


Pytaliście na asku też o moje szkolne zakupy i chociaż to dla mnie dziwne, udostępniam Wam ich część, bo stwierdziłam, że pokazywanie gumek lub zestawu ołówków jest już co najmniej przesadą. Z plecakiem miałam niemały problem i od początku wakacji szukałam czegoś fajnego, ale zdecydowałam się na klasyczny, czarny Nike. Zeszyty wszystkie kupione są w Tesco, większość Oxfordu i kilka zeszłorocznych z Hello Kitty. Obok nich leży mały notatniczek, gdzie zapisuję angielskie słówka, których uczę się extracurricural, czyli poza szkołą, głównie z mang. Pod nim leży czarny żelopis i moje pióro, którego używam od gimnazjum, gubiłam je już tysiąc razy, ale zawsze do mnie powraca. Niżej naklejki na książki, włochaty piórnik z Tesco (mój 3 taki, chyba nie umiem wprowadzać zmian w życie) i buty Nike, kupione jeszcze w Budapeszcie. Brakuje tylko mojej śniadaniówki, ale pogodziłam się z myślą, że zabraknie jej w pierwszych dniach szkoły.



94 komentarze:

  1. hehe, za moich czasów zeszyty kupowało się hurtem w markecie, najlepiej wszystkie takie same, plecak miało się jeden przez lata, a w liceum nosiło się już książki w torbie i nikt nie robił ze szkolnych zakupów czegoś, czym trzeba się chwalić w internecie ;P
    ale czasy się zmieniły.
    może to i fajnie, bo jeśli dizajnerski zeszyt zachęci kogoś do pisania w nim, to chyba jest to metoda ;)

    podoba mi się bardzo ten Twój "szkolny" strój - dopięcie kokardki dało tu bardzo wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, cieszę się, że tu trafiłam, będę mieć lektury na popołudnia z herbatką. świetny wpis, bardzo prawdziwy, motywujący i podnoszący na duchu.
    -uwielbiam naklejki i pierdółki do szkoły, zawsze kupowanie tego sprawia mi frajdę, mimo, że mam 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post Carolyn, naprawdę miło mi się go czytało. I ten outfit jest bardzo uroczy, ślicznie Ci tak. (♥ó㉨ò)ノ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw do szkoły.
    Śliczne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkolny strój wygląda cudownie- szkoda, że mój mundurek w szkole tak nie wyglądał :(
    Masz bardzo ładny plecak, ostatnio szukałam zwykłego czarnego plecaka, który nie miał by napisu adidas na całej powierzchni, ale takowego nie znalazłam i chyba pokuszę się o zakupy w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit, niczym z jakiejś mangi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zawsze ubrania szykuję wieczorem i się pakuje.

    http://elissa-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy post z back to school, który miałam okazje czytać (między nami lepszego filmiku na yt z tej serii nie widziałam, niż ten post).
    Ranne wstawanie zawsze było dla mnie dramatyczne, ale pomyślałam że w tym roku będę wstawała wcześniej gdy mam lekcje na 9, żeby pobiegać ale Ty zmotywowałaś mnie żebym robiła to codziennie :)
    Plan na jedzenia miałam już wcześniej, i aktualnie jestem w trybie poszukiwania idealnego pojemnika.
    Podoba mi się też opcja moodboardy. W końcu użyję swojej tablicy korkowej, przewieszę ją nad biurko i włączę czynnie do mojego życia. Ale mam prośbę- czy mogłabyś pokazać swoją? To znaczy co na niej masz. Ogromnie mnie to ciekawi (taka natura? ;) )
    Pozdrawiam. :)
    wolaniekukulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może będę je co miesiąc publikować na instagramie (@carolyndolly), ale muszę jeszcze kupić czarne magnesy :)
      ✄ blog

      Usuń
    2. Świetnie by było! Jestem fanką twojego insta, więc już czekam :)

      Usuń
  9. Śliczna stylizacja :)
    Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny outfit :)
    http://stylofthemostimportant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowną muchę ;) Czy też kokardę, nieważne, jest świetne!
    Co do treści posta: najgorzej jest czytać, że powrót do szkoły to coś strasznego, itp. A Twój post jest całkiem motywujący ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre rady! Motywujesz :-)

    zapraszam do mnie
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam Twojego bento boxa na asku. Jest uroczy, uwielbiam kropeczki! Ja posiadam takiego, ale jestem leniuszkiem i nie chce mi się za bardzo robić epickich jedzonek :D

    http://lavender-wreath.blogspot.com/2014/02/valentines-bento.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Back to school to mogłaby być całkiem fajna seria, gdyby wszyscy przygotowywali swoje posty na jakimś poziomie. No i gdyby nikt początkiem sierpnia nie przypominał mi o zbliżającej się szkole, doceniam pracowitość, ale niektórzy wzięli się za tego typu posty naprawdę za wcześnie. A właśnie, widziałaś jakieś fajne, inspirujące? Jeśli tak, polecisz coś? :)
    Ja też zawsze wstaję skoro świt, w roku szkolnym mam tak, że wolę się wcześnie położyć i wcześnie wstać, całkiem odwrotnie, niż w wakacje.
    Naprawdę fajnie wyszedł Ci ten post, czytałam z przyjemnością. No i super strój, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety, im wspinam się wyżej na szczebelki edukacji tym mniej interesują mnie szkolne zakupy a już na pewno nie robię im zdjęć, bo wszystko kupuję w supermarkecie :D Tylko z piórnika jestem zadowolona, bo sama szyłam... Mam jednak wrażenie, ze te opowiadanie o szkole to takie oswajanie z tragedią powrotu do szkoły :) i przyzwyczajanie się do tej myśli...

    OdpowiedzUsuń
  16. Kokarda jest świetna *.*
    Obserwujemy? Odpowiedz u nas na blogu ---> http://little-black-dress1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ubranie :) Widzę że uwielbiasz czerń i biel!
    Pozdrawiam, może zaobserwujesz??

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja tak mega klasyczna wręcz mundurkowa MEga!
    Też zawsze wstawałam wcześniej,żeby mieć na wszytko czas !

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ! *__*
    Zapraszam do mnie - http://happily-mrsmalik609.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bym chciała bento box, jeszcze, jak to W Japonii się robi, żeby mama codziennie je dla mnie przygotowywała. ♥
    Ta kokardka jest świetna!
    Pozdrawiam:
    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja!
    Rady na pewno mi sie przydadzą, dziękuje.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja, strasznie mi się podoba jak wszystko skomponowałaś. <3
    O masz absolutną racje, jeśli chodzi o naukę, każdy z nas jest inny i czego innego potrzebuję do efektywnej nauki. xD
    Miłego powrotu do szkoły życzę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Miło, że napisałaś kilka słów, dzięki którym spróbuję się choć trochę zorganizować i wziąć już tak porządnie za naukę. Mam jednak pytanie - do szkoły ubierasz się równie "stylowo" co na blogu? Bo ja na przykład nie mogę mieć jednego plecaka, bo nie zawsze mi do wszystkiego pasuje, dlatego uzbierałam już sobie kilka plecaków i torebek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie przywiązuję zbytniej uwagi do tego, co nosze w szkole :(

      Usuń
  24. niezła wyprawka, życzę dobrego powrotu do szkoły ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. To zdecydowanie jeden z lepszych postów Back to school jaki czytałam ♥
    Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny outfit, oczywiście kojarzy mi się z Japonią, szczególnie ta kokarda - to odważnych świat należy! Sama bym chyba nigdy takiej nie kupiła a tu jest cały urok! Uwielbiam takie notki z ' poradami'. Nie wiem czy masz świadomość tego, że ( przynajmniej w internecie) oddajesz wrażenie bardzo zorganizowanej osoby i napewno to jest pomocne dla wielu osób. Osobiście teraz czekam na room tour jeśli taki masz w planach :) @itspolishshawty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, dziękuję! room tour mam w planach, ale nie wiem, kiedy, bo wielu rzeczy jeszcze mi brakuje i nie chce pokazywać czegoś, co mnie nie zadowala i nie jest skończone :(

      Usuń
  27. Świetne zdjęcia ♥
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Staram się o współpracę z Sheinside będę wdzięczna jak klikniesz ♥
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz. Widzę, że tak jak ja lubisz Hello Kitty ^_^ Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty świetne :) Na pewno skorzystam z twoich porad, są bardzo przydatne! :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. At this moment I am going away to do my breakfast, when having my breakfast coming again to read more news.


    my weblog - caveman diet

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudowna stylizacja. Zauroczyła mnie :)

    Mogłabym liczyć na twoją pomoc w nowym poście?
    http://greentea83.blogspot.com/2014/08/school-clothes-proposals.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy sensowny post pod tematem 'back to school', jaki ujrzałam. Naprawdę.
    Kilka Twoich rad sobie zapiszę w notatniku i będę o nich pamiętać, bo przez ostatni rok tak bardzo wypaliłam się w szkole, że muszę wszystko zacząć od nowa. Dziękuję.

    http://barbar-scrapbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne rzeczy do szkoły, super outfit :)

    zajrzyj do mnie http://saavemylife.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pomocny post, dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo przydatny post :) i ładne przybory a outfit cudny


    http://julczi-juulczi1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podobają mi się spódniczka i kokardka. Moje poranki zazwyczaj wyglądają tak, że wstaję pół godziny przed autobusem, szybko się ubieram, jakaś kawa i biegiem na autobus :) na śniadanie jakoś zawsze zabraknie czasu. Też mam kilka zeszytów z Oxfordu
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. superowy post!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy post, bardzo mi się podoba. Szkoda, że nie trafiłam tu wcześniej, ale będę teraz regularnie zaglądać. Naprawdę bardzo oryginalny post


    Zapraszam
    cheshire00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny ten blog, będę zaglądać tu regularnie! Bardzo fajny i interesujący post! :) ♥

    Zapraszam: (mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem)
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM (KLIK) ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciężko aż pomyśleć, ze już w ten poniedziałek rozpoczęcie roku..
    Rozumiem Cię jeśli chodzi o pomazane książki przeróżnymi zakreślaczami. Czasami to aż bałam się pożyczać komuś książkę :D
    Powiem, że jest to naprawdę ciekawy post, miło się czytało i na pewno wiele informacji się przyda.
    Strój wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja niestety biegam jak szalona, bo.zazwyczaj 20 minut przed 8 wstaje, a teraz.jakieś 10-15 minut będę miala do szkoły :/ bardzo ładny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna notka! W tym roku szkolnym spróbuję wprowadzić w życie Twoje rady :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo przydatna i nietypowa notka ! Nie mogę uwierzyć, że to już koniec wakacji ...

    Dzięki za komentarz i zapraszam na nowy post !
    www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Napisałaś dużo ciekawych rad :)
    http://sindi-withs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny blog! :)
    obserwuje i zapraszam do mnie
    http://wiciakmartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne zdjęcia i ładne Nike <3
    http://best-lifee-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny post! bardzo przydatne rady ;))
    jeju, pięknie wyglądasz! *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne zdjęcia super post :*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam :

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna kokardka ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie napisałaś :D
    Cudowny zeszyt z Hello Kitty *-*

    OdpowiedzUsuń
  51. podoba mi się ta spódniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny strój. :) ♥
    Na pewno skorzystam z porad. :D
    http://arimone-creation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja muszę zacząć wstawać wcześniej ponieważ chciałabym zacząć jeść rano śniadanie w domu, zwykle tego nie robiłam i jadłam w szkole. Pozdrawiam :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. nice items!!
    Visit my blog? We can follow each other via gfc and bloglovin if you want, just leave me a comment!

    Sammie
    my blog
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  55. szkola juz za mna yupi wiec juz nie mam dylematu co zalozyc na rozpoczecie roku szkolnego ,nie robilam wyprawki szkolnej choc tego akurat czasem mi brakuje

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Swietne ubranie! Kokardka w tym zestawie naprawde bardzo go urozmaicila :)

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. świetnie piszesz, bardzo lubię twojego bloga za orginalność i obserwuje od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajne porady :) Piękny outfit no i Twoje przybory też super :)

    olejmy-jutroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna stylizacja ; D

    http://bajeerancko.blogspot.com/ Zapraszam do obserwowania ; D

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajnie piszesz ;) no i przydatne rady! Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://wiku-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. super look. Spódnica jest przepiękna ;)
    klikajcie w linki bo to bardzo dla mnie ważne ;)
    oczywiście się odwdzięczę ;)
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/2014/08/sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny post. :D

    http://wrbl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. pomimo, że ja już typową szkołę mam już za sobą a wrzesień jeszcze mam wolny (ah my studenci to mamy dobrze) to lubię czytac takie posty:) od razu wracają mi pozytywne wspomnienia z tamtych lat;) Chociaż patrząc na Twoje zdjęcie stwierdzam fakt iż nigdy mnie w takim stroju w niej nie widziano :D
    Podziwiam, że wstajesz o 5-6 i na spokojnie rano ogarniasz swoje sprawy. Ja wstaje najczęsciej 30min przed wyjsciem chyba, że mam na późniejszą godzinę niż 8 to wstaję godzine przed wyjściem. A szykowac sobie ciuchy na następny dzień próbowałam wiele razy i w gimnazjum i w liceum i zawsze kończyło się tym samym, że ubierałam totalnie coś innego niz naszykowałam. W końcu skąd mam wiedziec w jakim nastroju rano się obudze i jaki bede miec pomysł na siebie:))
    Muszę ukrasc od Ciebie pomysł z moodboard i wprowadzic ja w moim mieszkanku:))

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  64. Ta muszka jest genialna! Widzę, że dużo czasu i energii poświęciłaś temu postowi.:)

    OdpowiedzUsuń
  65. prześliczna jest ta koszula z kokardą :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne rady! Ja w sumie też zamierzałam kupic sobie jakiś lanchbox aby lepiej się odżywiać,ale chyba nie dojdzie mi przed rozpoczęciem roku,także z początku bedę musiała trochę pocierpieć.A jeśli chodzi o wczesne wstawanie to sama się dzisiaj o tym przekonałam,miałam budzik na 7,ale tak cieżko było mi wstać,że omal co się nie spóźniłaś,także chyba będe musiała wcześniej wstawać,zwłaszcza,że w wakacje spałam do 11 ^^


    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo dobrze napisany post, widać że się przykładasz do bloga :)
    zapraszam na nową notkę http://kasjaa.blogspot.com/2014/09/purple-shirt-with-bows.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Szczerze to nie mam pojęcia co napisać, a nie chcę, żeby to był jakiś sztuczny komentarz. Świetny outfit, kokardka daje takie klimatu i podoba mi się, a te porady dotyczące nauki muszę sobie przemyśleć.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  69. Naprawdę świetny post :D Wyglądasz świetnie, wszystko do siebie idealnie pasuje ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. ja bym te nike zamianila na jakies baletki :)
    http://feather92.blogspot.com/2014/08/peani.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Dobre rady :) Tylko czasami ciężko się do nich stosować :p

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo rozsądne podejście do całego szkolnego zagmatwania :)
    Przeraża mnie tylko to wstawanie o 5 :)
    Dobrze za szkoła już za mną :D

    OdpowiedzUsuń
  73. IDEALNIE!!
    ♥ ♥ ♥
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl:*

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo fajny post! :)
    pxxphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. love the skirt, such a great ebay find. drooling over the nikes as well, amazing purchase.
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. ja na szczęście szkołę mam za sobą;p

    OdpowiedzUsuń
  78. Również zamierzam wstawać wcześniej.
    Właśnie podsunęłaś mi dobry pomysł, żeby zapisywać słówka z angielskiego w takim małym notatniczku. Będę mogła go częściej mieć przy sobie i częściej do niego zaglądać, a i bardziej będzie mi się je chciało czytać, jak nie będzie ich tak strasznie dużo na stronie. Dzięki :D
    W której klasie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  79. Siwetna stylowa na poczatek roku! Z pewnością wyróżniałaś sie tłumu:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Wiele rzeczy robię podobnie jak Ty. Np. wszystko przygotowuję sobie dzień wcześniej, by rano mieć czas wolny na spokojne zjedzenie śniadania i załatwienie innych mniej ważnych, a przyjemnych rzeczy - chociażby przejrzenie instagrama. :)
    Jeśli chodzi o uczenie się - nie potrafię skupić się przy muzyce i tak samo jak Ty często muszę coś przegryźć. Mam nadzieję, że oduczę się tego nawyku!

    OdpowiedzUsuń
  81. Genialny post! I tak na marginesie, Carolyn, wyglądasz przeuroczo w takim stroju.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Jestem pod dużym wrażeniem jeśli chodzi o treść, niby nic nadzwyczajnego, ale rzadko trafiam na blogowe teksty, które tak dobrze się czyta. ; )
    Stylówka też dobra, masz bardzo inspirujący styl.

    Zabieram do obserwowanych! : )

    OdpowiedzUsuń
  83. Jaki to rodzaj nike ? :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}