piątek, 22 sierpnia 2014

she's a selfie queen, take my picture over here

#np Zolita - Valley Gurl

Hi guiz! Starałam się nie wspomnieć o tym, że wakacje nieubłaganie zbliżają się do końca, a warto dodać, że czasy podstawówki już za mną i jestem pogodzona z faktem powtarzania się pewnych dat. Niestety, tylko to krąży mi teraz po głowie. Nie jestem smutna, zdołowana, sfrustrowana. Po prostu o tym myślę. Zawsze piszę posty z pewnym wyprzedzeniem, natomiast w piątek (dzień publikacji tego posta? who knows) jadę do liceum na próby do rozpoczęcia roku i to wywołuje u mnie dziwne uczucie, bo mentalnie byłam nastawiona na poniedziałek, ale dostałam news z ostatniej chwili,że jednak zapraszają mnie wcześniej. Nie lubię mieć planów (nawet jeśli to oglądanie House'a i Akt Zbrodni), gdy ktoś wpada i każe mi zrobić coś innego, bo zaburza całą harmonię mojego monotonnego życia. Cóż, z pokorą muszę to przyjąć. Może znowu wstąpię do antykwariatu po książki, których już nikt nie czyta i duży kubek mleka kokosowego na uspokojenie skołatanych nerwów. 

Swoją drogą kurteczka jest jedną z moich ostatnich lumpeksowych nabytków. Taka dziwna, ale z drugiej strony strasznie urocza. Normalnie lata 60, Bee Gees'i, jak powiedziała moja matka. Widziałam kiedyś podobną we FRUiTS!, więc jak mogłabym się jej oprzeć? Pewnie nie będę nosiła jej zbyt często, ale za 2 zł mogę w niej wyjść te kilka razy, prawda? Notka dla ludzi, ktorzy będą mi pisali, że mogłam ją przynajmniej wyprasować: zrobiłam to, ale materiał się tak szybko gniecie, mimo wszystko. A to było chyba konieczne do dodania, bo czytając komentarze pod ostatnią notką musiałam ocierać łzy z oczu. Serio, czy poprawianie mojego "chumanistka" było niezbędne? Wydawało mi się, że użycie niepoprawnej formy w tym kontekście miało oczywiste znaczenie, ale chyba zbyt dobrze je ukryłam...


Hi guiz! I'm trying real hard not to mention that school is staring in less than two weeks but I'm concious about repeating some dates so it's not that bad after all. I'm not sad, depressed or frustrated (maybe that's all just gonna come soon). I just sit there, stare in the wall and think over things. I'll be back in my high school on Friday to take part in rehearsal for the 1st September what gives me that weird feeling that things are going too fast for me. I wasn't mentally prepared for this.
However, I trifted this perfet pink jacket few days ago and I'm so happy with this purchase. Like, isn't it cute and edgy at the same time? It cost me around 50 cents so although I won't be wearing this often, it was totally worth it getting! 


platform slip on shoes - lovelyshoes.net | pink jacket - sh | mesh top - sh | pants - ebay | sunglasses - allegro 
clear backpack - ebay | sport bra - ebay

90 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudowna!😍💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to do końca mój styl ale uwielbiam twoją oryginalność :)

    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kurtałka za takie pieniądze warto mieć w szafie, zawsze może się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Carolyn jak zwykle olśniewa! Cudna kurteczka i szkoda, że tak szybko się gniecie, bo świetnie pasuje do całego ałtfitu. Szczerze powiedziawszy ja już jestem neutralnie nastawiona, nie myślę, trzeba iść? To pójdę do tej szkoły, ludzi będę mieć przynajmniej nowych, coś się zmieni, haha.

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham twój styl, jesteś genialna i mnie inspirujesz ♥ Śledzę twojego bloga cały czas i wszystkie twoje outfity są genialne, pokazujesz,że nie boisz się mody, masz swój własny styl i masz gdzieś opinię innych. Jesteś odważna i wyróżniasz się z tłumu, takich ludzi w Polsce jak ty brakuje. Tak bardzo chciałabym cię kiedyś poznać i wierzę,że kiedyś mi się to uda. +Genialne buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubrania raczej nie w moim stylu, ale kurtka mi się podoba!
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie wyglądasz! Podziwiam Cię za to, że jesteś jedyna w swoim rodzaju! Genialny blog :)

    http://obiektywyciastkaipocztowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, jakie masz zarąbiste buty! Podoba mi się tu, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyszłaś na zdjeciach, stylówka oryginalna chociaż ja nie jestem przekonana do okularków!:D pozdrawiam

    http://arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo do Ciebie pasuje ten outfit! Nie w moim stylu, ale na Tobie wyglądają te rzeczy świetnie :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Spot on with this write-up, I truly feel this website needs a lot more attention. I'll probably be
    back again to see more, thanks for the information!

    My page: Plants Vs Zombies 2 Hack

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :* xxxx

    klaudiaandmylife.blogspot.com <------------- zaprszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!! pięknie wyglądasz <3333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita jesteś :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o szkołę to ja osobiście jestem lekko przerażone przejściem z gimnazjum do liceum, ale trzeba to jakoś przetrwać. Kolejny ważny etap.
    A jak za 2 zł to świetny zakup, jest bardzo urocza i strasznie pasuje do Ciebie. Tak po prostu.
    Uwielbiam twój styl. Jest cudowny. Twoja osoba mnie strasznie inspiruje!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. oryginalna jesteś i odważna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. matko uwielbiam twoj styl!;)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To, że sprawia wrażenie niewyprasowanej dodaje jej uroku i oryginalności!:)
    Chociaż post nie jest na temat butów, to i tak muszę dodać, że zakochałam się w tych, które nosisz. *o*

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja! świetny styl

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)
    Jeżeli zaobserwujesz powiadom mnie o tym
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Całość super ze sobą wygląda! Cudowne butki!

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka cudowna kurteczka 👌 😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow świetne buty i ta kurtka jest taka słodka ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  23. O jejku! Jestem tu kilka minut a już pokochałam twojego bloga. Spodobała mi się abrdzo twoja oryginalność i mimo że to nie mój styl to i tak jest świetnie :D a ta kurtka naprawde dodaje uroku :)

    Serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://sylwietta-ta.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak, oryginalna! ;) Raczej nie lubię butów na takiej platformie, ale to kwestia gustu. Wyróżniasz się, trzeba przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, oryginalna! ;) Co prawda butów na takiej platformie bym nie założyła, ale to raczej kwestia gustu. Wyróżniasz się, trzeba przyznać. ^

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna, orginalna stylizacja ;)
    http://jessicasloniewskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne buty :)
    mogłabys poklikać w linki do choies w ostatniej notce na moim blogu?
    bardzo proszę, ponieważ staram się o współpracę, jeśli tak to koniecznie napisz u mnie czym mogłabym się zrewanzować :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie widac az tak mocno ( z daleka gdy sie patrzy) tych pogniecen
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zestaw bardzo ładny mimo, że rzadko takie mi się podobają ;)
    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka chuda <3
    Świetna stylizacja :)
    Dziękuję za odwiedziny :D
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz świetny styl oraz jesteś bardzo odważna. :) Buty masz świetne. :)
    claudieeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ugh fuck you and your 50 cent jacket I hate you so much right now!! It's perfect...
    Anyways, goodluck with the back to school, I'm already in so I feel your pain :'(

    xMM
    THE LAME LIP

    OdpowiedzUsuń
  33. Te szerokie rękawy kojarzą mi się z jakąś hipisowską modą i to jest fajne. Lubię powracać do dawnej mody, a butki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia na próbach! Świetna jest ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja , co prawda nie w moim stylu , ale podoba mi się :)
    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super blog!

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. amazing outfit! love the pink jacket

    britishmermaid.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne buty
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Oryginalnie w stu procentach :) Mega okulary

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz swój styl i to się ceni! Uwielbiam oryginalne stylówki. Podziwiam :D
    PS: dziękuję za opinie co do moich zdjęć :D
    http://arfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. eej, no, kurtka pierwsza klasa :) ja bym nie założyła, ale to ja, Ty to zrobiłaś po mistrzowsku. I w ogóle WOW, buty *__* damn it, a już myślałam, że potrafię nad sobą panować...
    z planami mam to samo. Choćbym zaplanowała sobie nicnierobić, a nagle ktoś mi powie, że jednak zbieraj dupę w troki i zrób to czy tamto, szlag mnie jasny trafia. I pędzę czytać ostatnią notkę, bo (bez bicia) przyznam, że nie czytałam i nie wiem ocb

    OdpowiedzUsuń
  43. masz super mega oryginalny styl, który naprawdę podziwiam!

    u mnie na blogu giveaway w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Też nie byłabym zadowolona z takiego obrotu sprawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Też nie byłabym zadowolona z takiego obrotu sprawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow! jesteś niesamowicie oryginalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. podoba mi się cały zestaw ale jakoś ta kurteczka szczerze mówiąc nie przypadła mi do gustu :D
    bardzo podoba mi się Twój blog, jesteś piękna oryginalna i nie robisz tego co inni! :)
    http://martfotofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow, trzeba przyznać, że kurtka jest oryginalna i pasuje do ciebie ;)
    Zgadzam się z osobami powyżej. Masz swój styl a to się ceni

    Zapraszam do mnie. Zachęcam do obserwowania i komentowania
    livewithbinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurtka i buty przykuwa uwagę , bardzo do Ciebie pasują :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. ładna. Zapraszam do mnie :) kana-kanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Super zdjęcia. Genialne są te buty :)
    Ludzie tak mają, że wytykają tylko błędy.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie genialne buty! Kurtka również jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  53. Boskie lenonki! A buty ohoho cudo po prostu, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Buty <33
    Śliczna stylizacja :D

    Zapraszam również do siebie, Mam nadzieję, że zostawisz po sobie jakiś ślad :) Bym była bardzo szczęśliwa ;*
    http://dobieszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ta różowa bluza świetnie kontrastuje z czarnym, nieco mrocznym strojem. Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Współczuję jeśli chodzi o szkołę, ja jeszcze miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetna kurteczka/bluza :)
    zapraszam na mojego bloga :)
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/
    odwdzięczę się za każdą obserwację więc jeśli możecie kliknijcie 'obserwuj' bardzo ważne
    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie wyglądasz.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Urocza kurteczka, ale ja przerobiłabym rękawki, bo są odrobinę zbyt szerokie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mimo, że nie mój styl, to stylówka mnie powaliła na kolana! :) Rób dalej to, co robisz, to ze swoją indywidualnością możesz zajść daleko. :)


    Obserwuję. :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. a mnie najbardziej podoba się to co masz pod kurteczką! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jej! Naprawdę świetna stylizacja :) oddaje Twój charakter :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Masz oryginalny styl. :) Ale podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie mój styl,ale na pewno się wyróżniasz w tłumie;))
    Zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawa stylizacja, lecz nie w moim stylu :)

    http://olejmy-jutroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Oryginalna stylizacja, jednak nie w moim stylu :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawe zestawienie! Kurteczka faktycznie jest urocza :) Mój prawie cały tygodniowy plan także runął w gruzach, gdy dowiedziałam się, że w tym roku nasza klasa ma przygotować uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego, w którym występuję. I chcąc, nie chcąc, muszę teraz w te 3 dni chodzić już do szkoły na próby, co mnie niezwykle dołuje...

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja osobiście nie przepadam za takim stylem jednak czasem miło obejrzeć coś oryginalnego :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Czasem ludzie nie rozumieją tego, że ktoś zwyczajnie ma inny styl i na siłę próbują "prostować" ale najważniejsze to być sobą i tyle, choć nie zawsze jest to proste.

    OdpowiedzUsuń
  70. Jejciu bardzo intrygująca stylizacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczne buty!! *-*
    http://kiasob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Powiem szczerze, że stylizacja jest dość odważna.
    Też nie lubię, gdy ktoś narusza mój prywatny rytm dnia, a ostatnio zdarza się to bardzo często. Nie czuję się z tym dobrze. Tak, jakbym nie mogła znaleźć dla siebie odpowiedniego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ładne ale i starannie wykonane zdjęcia :)
    Pozdrawiam!!
    http://ladnyciuszek56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Love your sneakers & the glasses too.Thanks for sharing this post
    here! Would you like to follow each other on GFC,
    Google+ & Bloglovin? Lemme know &
    keep in touch!

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  75. świetne buty ;o

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Twój styl jest brdzo oryginalny i ciekawy :)

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne zestawienie no ifajne buty, ale powinny być na gołe stopy - lepiej by wyglądały!

    OdpowiedzUsuń
  78. fajnie, podoba mi się, robisz to co lubisz, to co kochasz ale usmiechaj się wiecej! :) zapraszam do siebie, no i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}