piątek, 5 września 2014

RAD ARTISTS: Natasha Lillipore

#np SID - Enamel

Hej! Dawno nie było żadnej notki o moim pobocznym hobby, czyli wyszukiwaniu świetnych artystów, którzy godzą w moje poczucie własnej wartości i stają się bóstwem do oprawiania i wieszania na ścianie, by dzień w dzień wiedzieć, jak marnym się jest. Jedną z takich osób jest Natasha Lillipore, powód mojej wewnętrznej walki między pokazaniem jej twórczości, a samej artystki, która prezentuje bardzo charakterystyczny i unikatowy styl, a do niedawna jej znakiem rozpoznawczym były długie, niebieskie loki. Nie wiem o niej zbyt wiele, mieszka w Los Angeles, ale przez większość czasu można spotkać ją na instagramie, szczególnie jeśli obserwuje się znane sklepy online dla których często pozuje. No, tyle z notki biograficznej, przejdźmy do meritum, czyli jej ilustracji. Większość jest czarno-biała, przedstawiają różne kobiety, od tych eleganckich z długimi kreskami eyelinera po bardziej bezpruderyjne i prowokacyjne, można je otagować jako #goals.

Hi! There's been a long time since the last post about my favourite artists so I decided to make one while I have to wait for few things. Today's mega talented girl is Natasha Lillipore, extremaly stylish with unique outifts and until recently she was recognized by the blue curls. I'm seeing her all around the internet since she's working as a model for many online stores. I'm so drooling over her illustartions. All mostly black and white, showing different kinds of girls. 


All picture above belongs to Natasha Lillipore, I'm not taking any credit for this. Check out her:

29 komentarzy:

  1. Niektóre są naprawdę świetne. Ona rysuje to na kartce czy w programie graficznym?

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po włosach na obrazkach widać nachodzące na siebie warstwy ołówka :)

      Usuń
  2. Jest naprawdę niezła! Bardzo specyficzny sposób rysowania ust, jeszcze takiego nie widziałam. Charakterystyczne też włosy postaci. Czarno-biały rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, aczkolwiek wzbudzajace kontrowersję zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne obrazki! Zainteresowałaś mnie twórczością tej pani.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, naprawdę ładnie narysowane ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te prace!!
    http://feather92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam przedtem jej twórczości, więc szczerze Ci dziękuję, że mi ją pokazałaś.
    Przedstawione kobiety na jej rysunkach bardzo przypominają mi instagramowe piękności, np. Joannę Kuchtę, haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. O ma bardzo ciekawy styl! Swoją droga mogłaś zarzucić też jej zdjęciem, bo osobiście w świecie artystek, czy modelek się nie obracam, więc nie mam pojęcia o kim mowa. T.T

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace:)

    Zapraszam : )
    http://paper--flower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te rysunki są bardzo fajne :D Jej styl rysowania jest bardzo nietypowy i mało spotykany. Widać, że wyraża siebie poprzez rysowanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. super rysunki ♥
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Arty są świetne i inspirujące, widać, że dziewczyna ma talent, chociaż jej kreska jest dość nietypowa. A ona sama z wyglądu jest nieco pin-upowa :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne !! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te rysunki :D
    Szczególnie pierwszy i ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej kreska jest wspaniała, szczególnie podoba mi się ostatni rysunek z tych, które pokazałaś.
    ☆cute-horror.blogspot.com☆

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za komentarz
    Genialne rysunki ! Maja w sobie to coś :) Żałuje, że nie mam takiego talentu.

    Zapraszam na nowy post
    www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rysunki nie w moim guście ;) A może to moje negatywne nastawienie do sztuki w ogóle..
    Nominowałam cię co liebster blog award, więcej u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma to jak złapać doła oglądając czyjeś ilustracje xD
    Trzeba przyznać, że dobra jest. Chciałabym tek rysować, żeby wyglądało to lekko i schludnie, a nie jakbym rysowała w męczarniach, ręką ważącą tonę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Są przepiękne! Dama ma wielki talent, bardzo dobrze, że go rozwija.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Drugi rysunek jest świetny!

    zapraszam do mnie na --> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne :O!

    Obserwuję, www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne grafiki!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  23. It's the first time that I see her job but I have liked it. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniały!

    http://life15juicy.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Really love her illustration! It's beautiful!

    JESSTHEGRRL

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}