sobota, 20 września 2014

savour the taste of fabricated wealth

#np Marina & the diamonds - shampain

Jeśli czasem stalkujecie mnie gdzieś w odmętach internetu, to pewnie nie muszę tłumaczyć, że przez 2 tygodnie byłam odcięta od reszty świata i wylądowałam w szpitalu z porażeniem Bella. Kiedy się o tym trochę poczyta brzmi absurdalnie i właściwie niewiele osób kiedykolwiek o tym słyszało, co mnie jeszcze bardziej pogrąża w beznadziejności tego przypadku, ale żyję. Co prawda wymagało to ode mnie wiele siły i zdrowia psychicznego, bo warunki polskich szpitali są załamujące już same w sobie, niezależnie od tego z czym się tam trafia.

Mama przywiozła mi laptopa, ale i tak nie umiałam sklecić niczego treściwego, bo popadałam w skrajne użalanie się nad sobą, które tylko psuje humor, a przecież nie leżałam w stanie agonalnym, aby spisywać swoje przemyślenia, chociaż wizja trzaśnięcia wielkiego bestsellera pokroju Reginy Brett była nader kusząca. Codziennie sprawdzałam tylko aska, twittera i tumblr, więc praktycznie wyłączyłam się ze śledzenia jakichkolwiek powiadomień, ale chcialam podziękować za wszystkie słowa otuchy, pozytywne wiadomości i 900 obserwatorów na blogu, bo nawet jeśli przez 2 tygodnie obijałam się niemiłosiernie, mam motywację, aby pracować ciężko i mam nadzieję, że docenicie to, ale też dacie mi jeszcze chwilkę by odrodzić się w pełnej chwale.
Tyle ze słów wyjaśnienia, dlaczego nie ma nic większego, jeśli chodzi o mój wkład w notki. Dużo przeglądałam zagranicznych stron z ubraniami, więc przygotowałam kilka kolaży z outfitami na jesień, czyli najlepszy sezon na warstwy, ciemne, głębokie kolory i odkrywanie w sobie gothki z amerykańskich filmów, którą w liceum nazywają panią nocy.






W przyszłym tygodniu oprócz sporego nadrabiania zaległości szkolnych popracuję również przy blogu, obiecuję! 

41 komentarzy:

  1. ostatnio moim kolorem jest czarny jednak zrezygnuje z ćwieków na szyjce :)

    pozdrawiam i zapraszam: www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że już jesteś! Cieszę się, że czujesz się lepiej.
    Zestawy są świetne, najbardziej podoba mi się 3 i ostatni. G e n i a l n e.
    Trzymaj się Carolyn!

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni zestaw podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy bardzo fajne, choć trochę nie moje klimaty :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w swojej szafie mam ubrania chyba ze wszystkich możliwych nisz stylowych. Ale na co dzień i tak wyglądam na modową zbrodniarkę; uwielbiam mieszać styl przesadnie kobiecy z przesadnie rockowym. Ale co poradzę na to, że tak najlepiej się czuję?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny post. Jestem pod wrażeniem!
    Zapraszam do mnie :
    Pomocy! Mam za duże kieszonkowe... http://sterka.blogspot.com/2014/09/mam-za-duze-kieszonkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy , bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem przekonana, że słuchanie Twojego użalania się nad sobą byłoby równie miłe jak czytanie Twoich wpisów - inteligentne, z ciekawymi spostrzeżeniami, trochę żartobliwe ;)!
    O jaaa, być nazywaną "panią nocy" w liceum, interessant 0;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Marinę! A ostatnia stylizacja jest przepiękna. Robiłaś je w polyvore?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zawsze sklejam w Photoshopie :)

      Usuń
  10. Ale już wszystko w porządku? T.T Kurcze, sama w życiu o tym nie słyszałam i aż musiałam sobie wygooglować!
    3 zestawik prześliczny. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana dużo zdrowia życzę :) świetne propozycje stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj do formy! Kolaże są super i życzę Ci, żebyś posiadała wszystkie te rzeczy i pomykała w nich przez Tarnowskie Góry bądź gdziekolwiek sobie wymarzysz tworząc piękny jesienny outfit.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymamy za slowo :)
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne kolaże :) Wszystkie fajne ale urzekła mnie ta obróżka w ostatnim :)
    Pozdrawiam ♥
    ♥ Kawaii Lullaby - zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. wiekszosc rzeczy bym przygarnela!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne outfity, mam nadzieje że wracasz do zdrowia pod względem psychicznym jak i fizycznym. Trzymamy kciuki ! ♥ @Itspolishshawty

    OdpowiedzUsuń
  17. Wracaj do formy kochana , a co do zestawów wszystkie chętnie przygarnę :)
    Dziękuje za komentarz i zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowia!

    podoba mi się ostatni zestaw :)

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolaże świetne, najlepszy ostatni :)

    http://lilyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. boże współczuje ci pobytu w szpitalu. Wiem z własnego doświadczenia, że to nic przyjemnego.
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestawy. Kocham czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio zaczynam przekonywać się do czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie piszesz. Życzę szybkiego powrotu do pełni sił ;) a zdjęcia, które tu zamieściłaś są fajne, ale te buty! okropne :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie genialne, druga najgenialniejsza.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie, ze czujesz się lepiej, chorowanie jest straszne, tym bardziej długie, a poważne choroby nieustannie przygnębiają mnie swoim istnieniem... ale cóż, taki rak też chce życ, jak to było powiedziane w "Gwiazd naszych wina".
    mrocznie trochę, ale mi się podoba :D szczerze to pewnie ubierałabym się mniej więcej tak, gdyby nie to, ze troszczę się o zdrowie psychiczne mojej mamy :D
    Opowiastki prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog...
    Stylizacje IDEALNIE trafione w mój gust. :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie!
    http://msuleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne outfity ;))) !


    klauditte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacje, masz świetny gust :))
    zdrowia życzę :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wracaj do zdrowia ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. super stylizacje! szczególnie podoba mi sie pierwsza wracaj do zdrowia

    pozdrawiam i zapraszam http://arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. 3 zestaw najlepszy:)
    http://s0methingood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się strasznie stylówa z drugiego obrazka :D Obyś jak najszybciej wróciła do zdrowia, i - jak to pięknie ujęłaś - odrodziła się w pełnej chwale :3
    (amanell.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely cardigan and hat :) OASAP FALL GIVEAWAY! Click here to enter : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2014/09/oasap-fall-giveaway.html#more :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne stylizacje, choć buty mi nie odpowiadają, ale koszule, swetry, koszulki i kurta są naprawdę warte uwagi. ;)
    Pozdrawiam ;)
    http://ederta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}