piątek, 24 października 2014

blurring the line between real and the fake

#np Lana del Rey - National Anthem

Zbliżamy się nieustannie do mojego ulubionego okresu w roku, więc narasta we mnie ekscytacja, a jednocześnie zaczynam biegać z wszystkimi pomysłami, wiecznie czegoś mi brakuje i wymyka się, a byłam pewna, że już zostało pochwycone. 
To była poetyzacja tego, że najprawdopodobniej w halloween zapalę sobie świece w rytualnym kręgu i będę czytać wszystkie mangi Junjiego Ito, a może i nawet zaszaleję z czymś bardziej egzotycznym po przejrzeniu mojego ulubionego tumblr o horror mandze. Pytacie, skąd biorę pomysły na halloween - głównie stamtąd, czasem też przeglądam instagrama artystek makijażu i zachwycam się tymi dziełami, których ja oczywiście nie umiałabym powtórzyć. Poniżej kilka obrazków, aby lepiej wczuć się w ten klimat, tak jakby ktoś nie przechodził koło stoisk pełnych dyń i kiczowatych strojów. 











28 komentarzy:

  1. Ohh! Nice inspiration! <3 It's all so cute! ~
    x Dawn
    wickedlypleasant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w twoim blogu , a moze w sposobie w jakim wszystko opisujesz ♥
    Klaudiaandmylife.blogspot.co.uk <--------- ZAPRASZAM ♥♥♥♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oooch co za genialne foty! Pozwolę sobie ukraść co niektóre ;)
    ja halloween nie obchodziłam nigdy i nie obchodzę, jakoś mnie nie kręci, poza tym chyba jestem za stara no i nie mam na to czasu ;) ale foty niezłe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja halloween nie obchodzę :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te pazury! Mnie Halloween tak sobie wzrusza, ale lubię się poprzebierać, więc zawsze jest to jakaś okazja do małego szaleństwa :)
    U mnie nowe projekty:Black Worn Jeans

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne świeczki, ja właśnie zastanawiam sie za co sie przebrać. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie obchodzę Halloween, ale dekoracji związanych z jesienią nie brak u mnie. :)

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mrocznie! Nie traktuję tego wydarzenia jako święte, praktycznie dla mnie ono nie istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, czemu mnie to nie dziwi, że tutaj post pełen ekscytacji na Haloween ;)
    www.creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam halloween! To dla mnie świetna atmosfera :)) Bardzo fajne inspiracje, a szczególnie te pazurki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się taki klimat :) I choć sama jakoś szczególnie nie obchodzę tego dnia, to wszelkie dekoracje, jedzenie, czy elementy tego święta, bardzo mi się podobają. uwielbiam oglądać takie halloweenowe inspiracje, czy pomysły, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie z woskowymi czaszkami chyba najbardziej mi się spodobało, ogólnie lubię takie połączenia.
    Przyznam się też, że podkradłem obrazek z dyniami, który wstawię gdzieś na jakieś tło.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful post, really interesting! Many kisses! Have a great weekend!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post! Nie wiem co nawet, może treść? Zdjęcia, ale twój blog bardzo mi się spodobał. Na razie dodaję do zakładek, lecz jak będzie tak dalej to zaobserwuję bo już widzę, że warto. Poza tym świetny post!
    Przy odrobince czasu chciałabym zaprosić Cię do mnie.
    www.pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Halloween. <3 Nie jestem jakąś wielką fanką tego dni, ale bardzo lubię dekoracje halloweenowe i swojego czasu, gdy byłam dzieckiem, lubiłam chodzić po domach i dostawać cukierki oraz kaskę. ^^ W mojej wsi ludzie z wielkim entuzjazmem reagowali na nasze odwiedziny. xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia ;o
    Blog jest tak wspaniały ,że byłam zmuszona go zaobserwować ! :D

    http://olablogtuznajdzieszmotywacjeipomysly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. haha, ten koooot jest po prostu genialny :D :D

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję!! ;3 jaki fajny kot!! ;33

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój blog na prawdę jest dla mnie ogromną inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje :) Obserwujemy ?
    Zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pyszczek kota na ostatnim obrazku powala :D ja akurat nie mam nic przeciwko halloween... Acz nie uczestniczę przez wzgląd na rodzine, oni sa bardziej tradycyjni niz ja
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super inspiracje! :) Strasznie podobają mi się zrobione paznokcie na drugim zdjęciu! :) Pozdrawiam! :)
    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za komentarz ;)
    świetne Halloweenowe inspiracje! Uwielbiam czarne koty ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Same cuda!!! *_*

    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}