piątek, 31 października 2014

happy #ValfreHalloween

#np 『rockleetist 』 Can't I Even Dream?

Wesołego Halloween! Przyznam szczerze, że już miesiąc temu sprawdzałam, w jaki dzień wypada halloween i jak to rozplanować w czasie, a gdy zorientowałam się, że jest to piątek, dear Lord, czy to może być dzieło przypadku? Z pewnością nie, raczej dzieło zwykłej cykliczności, a jednak nie mogło być już lepiej dopasowane do mojego grafiku. Od tego momentu zaczęłam intensywnie myśleć, co można w takim dniu napisać na blogu, oprócz sztampowych postów typu: kopiowanie z google jakiś podstawowych informacji, żeby zabłysnąć swoją multikulturową wiedzą albo potoku słów, jak to bardzo amerykanizujemy Polskę i właściwie to już tydzień przed świętem zmarłym powinniśmy szorować groby i płakać nad marnością życia. Dla mnie halloween ma takie znaczenie, że mogę wyjść na ulicę w kokardkach z gałką oczną i wydaje się to w ten jeden dzień w roku społecznie akceptowane. Jeśli gustujesz w dziwacznych akcesoriach lub po prostu ubierasz dzień w dzień czerń, zaczynasz mimowolnie lubić 31 października. 
Wiecie lub nie, jestem samozwańczą giveaway whore, codziennie wynajduję różne konkursy i czasem myśle, że moje życie przypomina stereotypową amerykańską panią domu, której świat kręci się wokół wycinania kuponów z gazety, ale tak - zdarza mi sie zapisywać daty poszczególnych rozdań, aby niczego nie przeoczyć. I wlasnie jakieś 2 tygodnie temu dowiedziałam się o konkursie organizowanym przez Valfre, ilustratorkę, ktorej prace pokazywałam na blogu. Tu nawet nie chodzi o nagrodę i mowię to wszystkim, którzy mnie słuchają, liczy się sama możliwośc bycia jedną z jej dziewczyn, bo o to wlasnie chodziło. Wygrywa najlepsze przebranie. Uważam, że są o wiele lepsi ode mnie (cóż można wyczarować z 97% czarnej garderoby, gdy rysunki valfre to ekspozja kolorów), ale i tak wypadam nienajgorzej 

Nie lubię nazywać robieniem zdjęć na bloga sesjami, bo wydaje mi się, że to słowo zbyt wyniosłe, ale tym razem zanim cokolwiek przygotowałam z panią fotograf, make up i doczepianie sztucznych rzęs (o zgrozo) zajęły więcej czasu niż przewidziałam, na dworze zrobiło się ciemno i tyle było dobrego światło. Niektórym zdjęciom dodało to klimatu, inne wyglądają okropnie, ale powtarzanie tego całego procesu w inny dzień byłoby ponad moje siły i tak już nadwyrężone przez nieludzkie pozy, jakie przybierają Valfre Gals. Niemniej jednak, zapraszam na dzisiejsze zdjęcia:



38 komentarzy:

  1. Wow świetny strój ^^ Zdjęcia tak samo supi ;))

    Zapraszam do siebie http://cukiereczekxoxo.blogspot.com
    Miłego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia są piękne. Mają świetny klimat. Idealny do postu związanego z halloween. Bardzo podoba mi się to, że twoje notatki są dopracowane. Treść+fotografie= perfekcja
    Happy Halloween!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! :*
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki. Ja szczerze mówiąc jakoś nie obchodzę tego święta. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo długo czekałam na te zdjęcia!
    pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, widać ile z tym było roboty...Sztuczne rzęsy, rany julek, to jakiś koszmar...Ale na zdjęciach wyglądają rzeczywiście świetnie.
    Niby ubieram się na czarno i mogłabym myśleć podobnie jak ty, ale mi Halloween kojarzy się tylko z robieniem prezentacji w gimnazjum (ulubiony temat mojego informatyka!!) i bandami dzieciaków w prześcieradłach łażącymi po wsi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo przeszkód zdjęcia są mega super, bardzo nastrojowe!
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, świetne zdjęcia! Mam nadzieję, że wygrasz bo wyglądasz serio wspaniale.:(
    Happy Halloween!(o `▽´ )oΨ

    ☽ cute-horror.blogspot.com ☾

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ świetne zdjęcia! Boski ten nóż! ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Wszystkie elementy stroju są idealnie do siebie dopasowane. Pomysł na zdjęcia ze starodawnym telefon bardzo mnie zaciekawił :)

    Miłego wieczoru oraz strasznego Halloween ^.^
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia bardzo klimatyczne. Najbardziej podoba mi się pierwsze.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc to nie ma osoby która bardziej niż ty kojarzy mi się z halloween ( to chyba brzmi dziwnie idk ), zdjęcia są cudowne a twoja wyobraźnia nie zna granic ( przynajmniej dla szarej myszki jak ja hah :) ). Mam nadzieje że wygrasz bo zasługujesz na to, światło jak najbardziej pasuje wydaje mi się że nawet zbyt dobre światł mogłoby popsuć efekt bo przecież halloween to nie letni poranek tylko przymrozek,wieczór, dynie i wszystko co straszne :) @ItsPolishShawty xx

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniala stylizacja i makijaz - idealne na dzisiejsze Halloween! Inspirujace!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. yay, najbardziej podoba mi się drugie, trzecie i siódme zdjęcie. Pewnie któreś wybiorę na tapetke lol

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. To ze wypadl w piatek to nie przypadek:D szkoda ze wsyzstkich sw i zaduszki trafily na weekend:( super wygladasz! xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny strój na Halloween! :)
    Ja natomiast zapraszam do przeczytania recenzji, która pojawiła się na moim blogu po raz pierwszy!
    Pozdrawiam.

    www.lemanklaudiusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny strój! *.*

    Zapraszam do poczytania:
    http://psiowaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna stylizacja, od razu widać, że Halloweenowe klimaty bardzo Ci odpowiadają. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. jeju świetne zdjęcia :D
    http://klaudiamikulak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie obchodzę Halloween :)
    Ale bardzo fajna charakteryzacja :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne strój! Ja nigdy nie przebieram się na Halloween

    Masz czas na szczęście?
    http://polgia.blogspot.com/2014/11/100happydays.html

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia, aczkolwiek nie jestem fanką halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz. Ja właśnie nie zaplanowałam Halloween. Jestem zła na siebie ;c

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo oryginalny styl!
    Świetny klimat zdjęć :)
    Nie obchodzę halloween, ale wczorajszy dzień spedziłam na oglądaniu AHS
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/10/denim.html
    Zapraszam na nowy post!
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszego pisania

    OdpowiedzUsuń
  26. GENIALNE ZDJĘCIA

    zapraszam do mnie
    http://mysmilelile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Valfre is one of my favorite illustrators! #Mexicanpride
    Totally love how you look with the starfreckles, and that you remade the illustrations haha
    And don't sweat it on being someone who saves the date, everybody does it :)
    xMM
    THE LAME LIP
    INSTAGRAM
    LOOKBOOK

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładny makijaż :)
    Zastanawiam sie dlaczego wcześniej nie znalazłam twojego bloga.Zdjęcia się świetnie , tekst dobrze napisany a szablon przejrzysty dlatego
    zostawiam follow
    i zapraszam do nas - http://mivintly.blogspot.com/ - w prawdzie dopiero zaczynamy ,ale każdy obserwator się przyda :))
    xoxo ~Gosia

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie się Ciebie czyta :) Zdjęcia wyszły świetnie!

    http://obiektywyciastkaipocztowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna sesja :) Zapraszam do siebie

    http://angelikasalus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. swietne przebranie:D ja miałam byc kotem ale nie wyszło ;/

    magdauke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. O ja cię świetnie wyglądasz :) i te gwiazdki ^^ no i nóż. Świetnie :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia ! :)

    http://onestepxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}