piątek, 3 października 2014

messy october inspirations

#np cruisin for a bruisin

Byłam naprawdę dobrej myśli i z zapałem zabrałam się do pracy, ale mój entuzjazm szybko zgasł, gdy zostałam przytłoczona jej nadmiarem, a dziennie cieszyłam się na myśl o pójściu spać. Pierwszy tydzień powrotu po chorobie był tylko do rozeznania się, ile tak naprawdę jest do nadgonienia. W wyniku tego w następnym tygodniu mam prawie codziennie sprawdziany i kilka zaległych prac do oddania, więc cały weekend siedzę przy książkach, jedynie w niedzielę idę na pokaz japońskiej ceremonii herbacianej i chociaż pochłonie mi to cały wieczór, to jestem strasznie podekscytowana na samą myśl o wzięciu udziału w czymś takim! W kolejny piątek zaś nie wiem, jak będzie z notką, ponieważ przypada 140-lecie mojej szkoły, a ja występuję w przedstawieniu o 18:00, dlatego obstawiam, że wygodniej byłoby opublikować ją w sobotę rano, a i będę już (daj Boże) do tego czasu miała świeże zdjęcia, więc zapraszam Was na coś wybitniejszego za tydzień, gdyż dzisiaj jedną ręką piszę na laptopie, a drugą rozwiązuję stos zadań z matematyki, a końca nie widać. Krótko, znowu informacyjnie, ale zapraszam na szybkie inspiracje, wybrane z mojego magicznego folderu i lądujące na październikowym moodboardzie.




22 komentarze:

  1. Ciekawe inspiracje :D

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/09/24-rozdzia-kraina-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć takie długie włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia <3 5 i 6 najlepsze! :D
    Pozdrawiam ♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejciu, jakie śliczne inspiracje!!! ^^
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zestawienie inspiracji, szczególnie cytaty mi się podobały. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemne, przyjemne.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Chyba nie tylko ja mam słabość to takich butów <3 :)
    you-chapter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne inspiracje!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze na takim blogu nie miałam okazji być,ale ciekawy muszę przyznać :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje :) Zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham takie zdjecia

    http://fl0werking.blogspot.com/ nowy blog!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdjęcia. Te kreski eyelinerem są boskiee *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twojego bloga. Jest cudny. Twoje stylizacje - śliczne. Wszystko profesjonalne. :3
    Www.cute-dolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! *o*

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i klikniesz w napisy „Choies” pod zdjęciami w ostatniej notce. Wystarczy kliknąć! :)
    Życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne inspiracje ! *o*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh ja też nigdy czasu nie mam, tysiąc rzeczy do zrobienia ;)

    *http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze łóżko na końcu *-*
    Świetne inspiracje ;D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalne inspiracje!
    Kreska, na jedynym zdjęciu, jest pięknie wykonana♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/10/september-instagram-mix.html
    Zapraszam na nowy post! Wrześniowy mix zdjęć z mojego Instagrama!

    OdpowiedzUsuń
  19. Książkę o pamięci wody to bym sobie z chęcią przeczytał, ciekawe czy jest w tym ziarno prawdy... ;]

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}