piątek, 10 października 2014

people who cant handle all black outfits are weak

#np Guren no yumiya 

W niedzielę byłam na pokazie japońskiej ceremonii herbacianej, a także sama miałam okazję zrobić własną herbatę, co na początku bardzo mnie stresowało, bo czuwali nad nami Japończycy, ale okazało się, że wylądowałam przy stoliku z panią, która zna język, więc tylko na nią zerkałam i czekałam na jakieś tłumaczenie. Dlatego, gdy wyszłam z budynku odmówiłam modlitwę dziękczynną w jej intencji. Przed wyjściem zrobiłam sobie jeszcze miliard zdjęć z mistrzami herbaty, niektórzy nawet robili sobie zdjęcia ze mną (ho-ho). To taka mała notka z pamiętnika, bo cudownie spędziłam dzień i dawno tak dobrze się nie bawiłam. 
Jeśli chodzi o szkołę, well, powoli wychodzę na prostą z moimi zaległościami, a bieżące oceny są dość zadowalające, dlatego czasami pasuję i idę spać na 2 godziny, wtedy nie czuję już niczego. Chociaż chciałabym, aby to trwało dłużej niż 2 godziny.

Mam też małą niespodziankę dla wszystkich miłośników chokerów: wszyscy kupujący z Catpaw dostają 10% zniżki na hasło 03carolyn, które należy podać przy zamówieniu. Od siebie mogę dodać tylko tyle, że mój księżyc jest piękny i starannie wykonany, przyszedł priorytetem w brązowej kopercie z logiem sklepu, a teraz jest moim dziennym towarzyszem. 
 fringe sweatshirt - trifted // creepers - ebay // leggings - basic // hat - ebay 
moon choker - CATPAW // rose socks - takko fashion

44 komentarze:

  1. Outfit nie w moim stylu, ale Tobie pasuje :)
    Miłego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerń modna zawsze i wszędzie, uwielbiam i noszę na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a w moim stylu jak najbardziej!
    zwłaszcza ostatnio mam wiele sympatii do takiej stylistyki ;)
    więc - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, w sumie czasem ubieram podobne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki świetny ten księżyc! I jak fajnie z tą zniżką, trzeba nad tym pomyśleć.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. There are people who can't handle all black outfits? Love this <3

    The Quirky Queer

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny outift, chętnie bym założyła :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja bardzo podoba mi się kolor szminki możesz napisać gdzie ją kupiłaś?:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to matowa szminka z h&m, pokazywałam ją w poprzednim poście :)

      Usuń
  9. wow wow, uwielbiam outfity całe na czarno. <3
    powiedz mi, te creepersy to takie no name czy jakieśTUK czy z innej firmy? bo czatuję na nie od dwóch prawie lat i boję się kupić byle co... jak się sprawują?
    no i cudowny kapelusz, też chciałam kupić ale te z H&M są na mnie za duże, a nigdzie indziej nie znalazłam niczego fajnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to no name z ebaya, ale raczej preferuję brytyjskich sprzedawców. Mam je już z rok i są idealne!

      Usuń
  10. Niezmiennie zachwycają mnie buty :) Jak będę szukała sobie jakiś eleganckich bucików na wielkie okazje to kupię właśnie takie, na sto procent!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tytuł. JA też uwielbiam raz na jakiś czas nie przełamywać niczym czerni i wyjść w takim outficie. ^^
    Wstaw kiedyś zdjęcia z tych warsztatów bo wydają się być bardzo ciekawe. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedługo będę kupować nowy choker, więc chyba skorzystam z tej propozycji. Pięknie jak zawsze!
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw. Kocham takie buty i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja :) bardzo podobają mi się te buty !

    Pozdrawiam
    *Nakioo blog - kllik!*

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. udostępniam, żeby ludzie się z Ciebie trochę pośmiali :-)

      Usuń
  16. Śliczny ten choker >.< Mam do nich słabość...
    Pozdrawiam ♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa stylizacja :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym iść na ten pokaz ;D

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! :)

    Poklikasz?
    http://natalia-moj-swiat.blogspot.com/2014/10/zima-tuz-tuz-shenside.html

    OdpowiedzUsuń
  20. O ten pokaz musiał być bardzo ciekawy :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia z zaległościami, niestety druga liceum to już nie przelewki .... sama wiem po sobie. Trzymam kciuki, mojego kolegi już nie ma prawie miesiąc i wszyscy mu współczujemy, całkiem szczerze dlatego podziwiam cie że wychodzisz na prostą, ale to tylko świadczy dobrze o Tobie :) Zazdroszcze możliwości zobaczenia ceremonii, niesamowite doświadczenie i przeżycie. Tylko pozazdrościć! Outfit jak zwykle świetny. <3 @ItsPolishShawty

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz świetny styl, umiesz wyrazić siebie :) Podoba mi sie u ciebie, moje klimaty :) Bede wpadac czesciej, lecisz do zakladek.

    pozdrawiam fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Okulary wymiatają :)
    Powodzenia z zaległościami :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Musiało być ciekawie na tej ceremonii :)
    Czerń to chyba jeden z najlepszych kolorów jeśli chodzi o odzież :)

    Zapraszam
    Bailuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja i ciekawa notka! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hah, to widzę, że ciekawie spędziłaś dzień :) Super, próbowanie niecodziennych rzeczy jest ważne.
    Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny ten sweter z frędzlami!
    Cudowny blog - będę wpadać częściej!
    . .
    . .
    Mogłabyś poklikać w linki do Sheinside na moim ostatniej notce? Jeśli tak koniecznie napisz czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/10/autumn-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  28. ten kapelusz jest ekstra, tez mam podobny w swojej kolekcji, niestety strasznie długo szukałam takiego który by nie był za duży na moją małą głowę :<<<< Nie wiem dlaczego wszędzie są takie wielkie rozmiary albo to serio ze mną jest coś nie tak. za mały mózg.

    w każdym razie jesteś superek najfajniejsza na świecie ;* i uwielbiam twojego bloga!

    - Tamara (jedna z sióstr ohydek) ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama bym zrobiła taką herbatkę *-*
    Ładnie wyglądasz. Jak zawsze. Choker fajny ^^ ja kupiłam gdzieś w sklepie :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym być na takim pokazie , gdzie mogłabym zaparzyć taką herbatę, bardzo lubię poznawać inne kultury.

    OdpowiedzUsuń
  31. z chęcią wybrałabym się na taki pokaz.

    OdpowiedzUsuń
  32. oo chciałabym być na takim pokazie. Świetny zestaw (szczególnie sweter z frędzlami).
    http://wobecmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe, sama chętnie wybrałabym się na taki pokaz przyrządzania herbaty. Uwielbiam arabską herbatę, japońską też chętnie bym poznała :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudownie wyglądasz w tym stroju, zdjęcia bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super styl,ciekawy blog,obserwuję.
    ;) http://gothic-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}