piątek, 21 listopada 2014

I'm your deadly nightshade, I'm your cherry tree

#np Marina & The Diamonds - Froot

Jeśli kiedykolwiek będziecie zastanawiać się, jak scharakteryzować fashion victim, może przypomni Wam się anegdotka z mojego życia: pojechałam na typowo lumpeksowe zakupy, a kiedy jeżdżę sama i praktycznie nikt mnie nie kontroluje, mogę spędzić w jednym sklepie 15 minut i rozważyć wszystkie plusy i minusy, albo podjąć spontaniczną decyzję. Tym razem brałam wszystko jak popadnie i w ostatnim lumpeksie zabrakło mi dosłownie 3 złotych do tego cudownego futerka-bluzy, które znalazłam na dziale dziecięcym (tutaj po raz kolejny chcę zaznaczyć, że swój niski wzrost nie postrzegam jako kompleks, a raczej miły dodatek). Wyszłam na zewnątrz i byłam skłonna iść żebrać, ale zrobiłam energiczny zwrot i zapytałam, czy jest możliwość jego przechowania. Była sobota, zamykali za jakieś 3 godziny, więc myślałam, że dogadam się tak, aby przyjść w poniedziałek po szkole, ale pani odwieszając go (motyla noga) w najbardziej widoczne miejsce powiedziała z uśmiechem, że mogę sobie go odłożyć do koszyka i będzie tu na mnie czekać godzinę. Tym razem wybiegłam i w głowie przeliczyłam, ile to może zająć z sobotnimi autobusami, wciąż biegnąc zadzwoniłam do Agnieszki, żeby przesłała mi info o rozkładzie. Kiedy dotarłam na dworzec okazało się, że limuzyna odjechała mi może 3 minuty wcześniej i musiałam czekać 30 minut. Niemożność zrobienia niczego podkreślała tylko beznadzieję sytuacji, bardzo nie lubię, gdy sama robię wszystko, aby coś się udało i nagle trach, siła wyzsza mówi "usiądź sobie na krzesełko, Carolyn". W końcu jednak dotarłam do domu, wzięłam pieniądze znowu pobiegłam na przystanek, z dworca do sklepu i łącznie spóźniłam się jakieś 8 minut, ale nikt nie stał przy moim koszyku z zegarkiem w ręku, chociaż kilka pań rzuciło mi dziwne spojrzenie, jakbym co najmniej komuś kradła tę bluzę, a tak naprawdę tylko ja miałam do niej prawo i czułabym się fatalnie przez kolejny miesiąc ze świadomością, że ktoś ją nosi albo o zgrozo, ma w swojej szafie i jest nieużywana. Cała ta historyjka sprowadza się do znanego większości powiedzenia "buy now or cry later"

Właściwie tylko tyle wydarzyło się w przeciągu ostatniego tematu, szkoła była trochę rozczłonowana przez warsztaty z teatru elżbietańskiego, liczne zastępstwa i warsztaty z kultury japońskiej, więc czas mijał mi szybko, a potem wracałam do domu i uczyłam się na sprawdzian z historii, zasypiając z podręcznikiem, ale również ze świadomością, że przynajmniej się próbowało. 

W następnej notce (tak mi dopomóż cały panteonie bóstw) postaram się Wam pomóc z zimowymi zakupami, bo dostaję dużo pytań o moje propozycje szalików, butów, czapek i innych rzeczy - prawdę mówiąc, sama niczego nie odświeżam w swojej szafie, ale chętnie wygrzebię Wam kilka perełek z ebaya i innych stron internet, dlatego nowicjuszy zapraszam do obserwacji, a stałych czytelników standardowo w następny piątek, luv ya

 eliza boots - public desire / ripped pants - trift shop + scissors / top - h&m / furry blouse - trift shop
hat - ebay / heart choker - ebay

79 komentarzy:

  1. Masz przepiękne buty! I obroża też mi się podoba. C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddam nerkę za buty

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój styl, ale ogólnie ładnie ! Bardzo fajny blog ! Obserwujemy ? :) Zapraszam serdecznie do siebie !:
    http://nussy99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są świetne nie moge sie napatrzeć na nie :) Bluza też jest piękna, oddaj mi ją haha. Ooo taki post będzie świetny, bo jesteś dużą inspiracją modową dla takich brzydali jak ja, whatever :) @ItsPolishShawty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty i brzydota to przeciwieństwa babe

      Usuń
  5. Buty mnie rozwaliły, bluza też jest ciekawa. Czasami tak jest, że jak coś nam się podoba to zrobimy wszystko żeby to mieć ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ^^
    Może wspólna obserwacja?
    odpisz u mnie xx
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe buciory, takie eleganckie glany :) Chyba az tak bym się nie poświęciła dla ciucha, ale głównie dla tego, że w moim mieście są naprawdę badziewne lumpeksy i nawet znalezienie prostej bluzki z Nirvaną graniczy z cudem. Jak na razie dorwałam tylko Pink Floyd z trasy koncertowej w 94 bluzka starsza ode mnie :D) więc nawet nie ma dla czego się poświęcać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty, spodnie, płaszcz- świetne!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/11/145.html

    OdpowiedzUsuń
  9. zdedcydowanie swietna jest ta bluza, nie dziwie sie ze po nia wrocilas bo nie jedna z nas by tak sie poswiecila:P xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZEPIĘKNE BUTY!!! <3

    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/2.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa stylizacja!
    PS. A to futerko to chętnie bym Ci ukradła! ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja super! Zmieniłabym tylko buty na lżejsze botki i byłoby idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. "buy now or cry later" jest naprawdę bardzo trafnym stwierdzeniem i sprawdza się u mnie, hmfp, zawsze.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, dożywotnie zwolnienie z wf to byłoby coś... Ale dziwnym trafem nikt mnie nie chce z niego zwolnić, pewnie czekają, aż rozwalę sobie głowę :c

    Bluza naprawdę świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty i choker genialne <3 ale sweterko-puchata-bluza też niczego sobie! zazdrościmy i pozdrawiamy cieplutko w okropnie zimne dni ;***

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, świetny post. Lubię Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluza, zdecydowanie była warta takiego poświęcenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne spodnie ! sama przecinałaś?
    ostatnie zdjęcie najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hardcorowe buty :D


    u mnie też nowości, zapraszam :)
    http://xavilove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovin' your necklace, your chunky heels and the whole look! Definitely my type of fashion too! ~

    Patricia Javier | I'm on Bloglovin'
    www.patriciasjavier.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovin' your necklace, your boots and the whole look! Definitely my type of fashion too ~ Hope you could drop by and check out my blog :) x

    Patricia Javier | I'm on Bloglovin'
    www.patriciasjavier.com

    OdpowiedzUsuń
  22. taki styl idealnie do Ciebie pasuje. Te buty z początku mi się nie podobały, ale teraz jestem ich fanką;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nuty cudne <3 Mierzyłam w sklepie takie, ale nie było mojego rozmiaru :/

    OdpowiedzUsuń
  24. oo tak to jest mój styl , gdzie kupiłaś buty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam czasem do przeczytania tekstu, nie tylko pooglądania obrazków w poście

      Usuń
  25. Śliczna obróżka ^-^ Ja w dzieciństwie też bałam się muminków XD Ale Z wiekiem jakoś moja fobia zanikła :S
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za historia!!!
    Świetny ten twój łup! :) Racja, że niski wzrost może być walorem, sama czasami coś znajdę w dziale dziecięcym, chociaż mam 172 :D
    I fajnie ze strony kasjerki, że przechowała płaszczyk :DD
    A stylizacja wygląda bardzo ciekawie :) Sama bym się tak nie ubrała, ale uwielbiam właśnie różnorodność, która jest na świecie :) Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz bardzo oryginalny styl! Ale niestety ja bym się w nim na pewno nie odnalazła :)
    Dzięki za odwiedziny! www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz!
    A buty są po prostu genialne!;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja :)

    http://buteleczka-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia
    Zapraszam na mojego bloga
    Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
    Na pewno się od wdzięczę http://unearthlyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty mega i płaszczyk jest cudowny <3

    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/11/zima.html
    Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka stylówa...
    Ale najlepsze ta obróżka *^*
    http://czakao-no-sekai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze mówię mojej przyjaciółce stwierdzenie "buy now or cry later", kiedy bardzo coś chce, ale się zastanawia i zastanawia, mija mi pół jakże (nie)cennego życia, a na koniec i tak po to wrócimy, bo się namyśli. Raz spóźniłyśmy się chyba z 5 minut, rzecz wyprzedano, także teraz jak tylko jej to mówię, od razu sobie przypomina i nie ma już takich wypadków. *^*
    Uwielbiam czytać Twojego bloga, masz świetny styl także moje oczy z radością oglądają wszystkie ukazane tu stylizacje. Ohh, czemu mnie nikt nie zechciał obdarzyć urodą...
    Pozdrawiam, Anu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja dzisiaj na ciuszkach za złotówkę kupiłam najpiękniejszą spódniczkę świata, tylko muszę ją trochę zwęzić. I do tego cudowny sweterek za tyle samo- sh genialna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny outfit, zazdroszczę butów *o*

    OdpowiedzUsuń
  36. Orginalna stylizacja. Dziękuje za odwiedziny i cenne uwagi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty! <3 pamiętam jak tak samo miałam z torebką. Upatrzyłam sobie czarną torbę z ćwiekami i frędzlami. Okazało się jednak, że jakaś babka ją sobie zaklepała ale poszła po pieniądze i że jeśli nie przyjdzie do 13 (do zamknięcia) to ona ją odłoży dla mnie. Całe 2 dni czekałam i modliłam się, żeby ona nie przyszła po tą torebkę. Haha i okazało się że nie kupiła jej więc cudo trafiło do mnie! :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny outfit a szczególnie buty ... Pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne buty. Mam podobne :D

    Poklikasz w linki?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/11/oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Moim zdaniem taki strój wygląda trochę nieschludnie. Na bal przebierańców, czy Halloween - ok, ale tak na co dzień to moim zdaniem nie na miejscu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciwieństwem schludności jest niechlujność, a mój strój może Ci się podobać czy nie, ale na pewno nie jest brudny, pognieciony, a jedynie spodnie są podarte na kolanach, co i tak proponuje dużo sieciówek. Halloween jest dla słabych, dla mnie Halloween jest codziennie, wygrywasz komentarz notki!

      Usuń
  41. Cudowne buty :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi buty się straaasznie podobają ! :) Są zarazem kobiece jak i pokazują tą hmm dominację ( nie wiem czy się dobrze określiłam ale mam nadzieję, że zrozumiesz o co mi chodzi ).
    Bluza też jest mega, widać że masz świetne oko do lumpeksowych cudeń - zazdroszczę takiego oka :c
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. love your outfit!
    www.rebellionaire.net

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne buty :)
    zapraszam do mnie : http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudna stylizacja! owo
    Och uwielbiam Marinę! Jest po prostu świetna! ♥
    Chętnie ukradłabym Ci buty, ale jednakże tego nie zrobię, bo nie miałabym do czego ich nosić >-<.
    Na pewno będę tu wpadać :3.

    OdpowiedzUsuń
  46. petarda!!!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Zrobiłabym dokładnie tak samo jak Ty z tymi pieniędzmi.
    Buty super, wszyscy to już piszą w komentarzach ;) Mi się bardzo podoba ta bluzo-kurtka, fajnie, że z ciuchów. Ja chyba pierwszy raz przepłaciłam za coś takiego w sieciówce bo byłam w szale zakupów ;<

    http://gretarosemary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Super buty ! <3

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialna stylizacja,masz świetny gust.

    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Stylizacja wspaniała!
    http://www.by-mickey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowna stylizacja <3


    Zapraszam :)
    http://paper--flower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna obroża, spodnie, buty, kapelusz... świetne wszystko :P I tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudownie wyglądasz ^^
    Świetnie, że udało ci się zdobyć tą bluzę :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne futerko i sama zrobiłabym to samo. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com
    - zapraszam na rozdanie :) https://www.facebook.com/243498649074079/photos/a.313793672044576.70728.243498649074079/716140195143253/?type=1

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Cieszę się, że mimo wielu przygód udało się zdobyć bluzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie mój styl,ale całość prezentuje się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny post! Super, że udało Ci sie kupić tą bluzę! Jest prześliczna, masz bardzo oryginalny i świetny styl :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ciekawa stylizacja muszę przyznać :)
    zapraszam do mnie- http://andzia-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ciekawy, mroczny look:)
    Jaka to szminka??

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawe zdjęcia, świetnie wyglądają te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}