piątek, 7 listopada 2014

oh sweet fuckery

#np Lady Gaga - Fashion 

Cieszcie się wszyscy swoim długim weekendem, ja sobie wstanę w poniedziałek o 6:00 i przesiedzę kilka godzin w szkole, więc teraz dla odstresowania pójdę spać na kilkanaście godzin, a potem dokończę czytanie mang i może zabiorę się za jakieś nowelki Edgara Allana Poe, bo czemu nie? I tak nie mam nic lepszego do roboty, nawet pisanie mi nie wychodzi, bo jestem tak wykończona, że z trudem trzymam się w pozycji siedzącej, najchętniej zatoczylabym się gdzies i zasnęła na kilkanaście godzin. 
2 godziny później: Nie zdążyłam nawet dokończyć pisania, mimo iż nie mam niczego ciekawego do przekazania, stwierdziłam, że z tak krótkim tekstem nie warto puszczać posta, więc poszłam na krótką drzemkę, ale teraz czuję się jak 6 dni po śmierci, chociaż powoli wracam do przytomności. Wypływający z tej krótkiej historyjki morał jest skierowany głównie dla mnie i idzie następująco: piątkowe popołudnie mi nie służy, właściwie jak każdy inny dzień. 

Zostawiam Was w ten beznadziejny dzień z wygodnym outfitem z czwartku, gdy poszłam wysłać jednej vintedziance (te słowo jest wyjątkowo irytujące, ale nie będę się już bawić w peryfrazy, nie ta godzina, rozumiecie) paczkę z zakupioną bluzą, bo po przeczytaniu książki #GIRLBOSS wzięłam sobie bardzo dosłownie zdanie o ubieraniu najbardziej fancy ubrań nawet idąc na pocztę. A zdjęcia zrobione na mojej ulubionej ściance. 
Przy okazji oczywiście zapraszam na moje vinted i wspieranie akcji charytatywnej pt. "zasponsoruj giveaway na blogu carolyn"


pants - h&m / mesh top - trifted / pom pom ties - ebay / jacket - h&m / fishnet socks - ebay /
 choker - ebay

47 komentarzy:

  1. Cudne creepersy i choker! *-* Ja też muszę odpocząć po całym tygodniu ;/
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz. ;) Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że tak czarno i trochę odnoszę wrażenie takiej mroczności to bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty no ciekawy outfit, a co do piątkowych popołudni to są chujowe, że tak powiem. Ja wczoraj przespałam 16 godzin i jestem niewyspana do tej pory ale co zrobisz, pozdrawiam i życzę wyspania się kiedykolwiek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo łady typ urody, i jak na moje to na drugim zdjęciu wyglądasz najkorzystniej. Śliczne kiteczki :'D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się: jest inaczej! ale jak najbardziej pozytywnie :)

      Usuń
  7. Podoba mi się. Ostatnio czarny jest moim ulubionym kolorem :) nie zazdroszczę lekcji w poniedziałek :/
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. your outfit is on point as always! x

    zingerbee.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro niektóre modelki odkryto podczas ich zakupów w Zarze, to i na poczcie może czaić się jakiś agent ;)
    Kurtka - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, mroczne! Bardzo fajnie wyglądasz

    zapraszam na nowy post u mnie
    http://werkka-werka.blogspot.com/2014/11/jesienna-wyprawa.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny outfit a jak się nazywasz na vinted /:3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś bardzo oryginalna, po prostu inna:)
    Świetne stylizacje:)

    obserwuję jako nomadic
    zapraszam do mnie:)
    nomadicnegro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo lala, zajebiste masz włosy!
    tak dla pocieszenia - gorączka, smarki w nosie i trzęsawki jak w delirce, a w poniedziałek dzień jak co dzień pomykam do pracy. I dzisiaj też byłam, heh. 6 dni w tygodniu naginam do roboty, idzie się przyzwyczaić. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz genialny styl pisania! *.*
    Eh, współczuję siedzenia w szkole w poniedziałek ://
    super wyglądasz, bardzo oryginalny wygląd *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ano naciesze się tym weekendem, bo to pierwszy raz od początku października, kiedy udało mi się wrócić do domku. <3
    Mega fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  16. perfekcyjna stylizacja ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie w moim stylu, ale bardzo fajna stylizacja :). Świetne buty i skarpetki ;D.
    http://everythingandcooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten outfit ♥
    Ja takie samopoczucie mam codziennie, nie wiem jakim cudem funkcjonuję skoro czasem śpię po 11 godzin. W takich chwilach myślę sobie "ŻYCIE SSIE".

    - http://dead-babydoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ta kurtka, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny look ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super obróżka! *^*
    Widzę, że spotkałam fana snu! Piątunia! :'D
    Sesja czudna! Czy tylko mi dwie kitki zawsze kojarzą sie z Hatsune Miku? XD

    (http://czakao-no-sekai.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka chyba najbardziej trafia w moje upodobania.
    I cóż mam powiedzieć, jesienna depresja całoroczna. #sademotumblrgirl

    http://thearmyofblackcats.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ;) niesamowita jesteś. świetne buty :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia, współczuję ci że musiałaś iść do szkoły ;//

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wisiorek :)

    Zapraszam <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się Twój styl. i nie mówię tu wyłącznie o outficie, chodzi mi raczej o Twój styl bycia, który (o ile dobrze wnioskuję z treści posta) odpowiada mi swoim poziomem ironii i sarkastycznego humoru. :)
    pozdrawiam,
    http://another-pony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post zaobserwowałam i liczę na rewanz :)
    http://positive-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój blog jest po prostu Super.
    Sam fakt twój charakter pisania. Super Piszesz :)
    Aaaa te zdjęcia są zajebiste *.*
    Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie:
    http://przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Outfit bardzo oryginalny ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie podoba mi się Twój styl, według mnie super jest to, że nie wyglądasz jak 99% polskich blogerek. Bardzo Ci to pasuje :)

    http://gretarosemary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja :)
    szkoła na szczęście już za mną :)

    zapraszam http://dlaniejdlaniego007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. trochę jak Natalie Portman w Leon Zawodowiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. O kurde... Urzekły mnie te popponiki-gumeczki. Super są. Ale najlepszą rzeczą z tego wszystkiego jest ten choker. To chyba coś a'la ten motyw popularny u Vivenne Westwood, nie? ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj po długim czasie :) Stylizacja mi się podoba, te "niewinne" dwa kucyki fajnie się prezentują z buntowniczą stylówką reszty. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam jak ktoś ma inny, ciekawy styl.
    Na blogach wiecznie to samo, i każdy wygląda prawie tak samo.
    Ty wyglądasz inaczej, i to jest cudowne!
    Świetne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz genialny styl, zazdroszczę chokera <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog! :D http://maurycyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie ci w kucykach *_*
    Podoba mi się koszulka :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}