piątek, 28 listopada 2014

winter guide by carolyn dolly

#np Azealia Banks - soda

Jak obiecałam w tamtym tygodniu, dodaję zimowy przewodnik, mam nadzieję, że dla poszukujących inspiracji  okaże się przydatny. Sama trochę uporządkowałam myśli i wiem, czego będę szukać w tym sezonie. Nie robiąc niepotrzebnie długiego wstępu, zapraszam do oglądania i dzielenia się opinią:

ACCESORIES
1 forever 21 / 2. opaska: ebay / 3, szara beanie: topshop / 4. czarna: h&m / 5. pasek: CLOUDMINE.PL / 6. alien: disturbia.co.uk / 7. monki /
8. MONNIER FRERES / 9. h&m / 10. INDCSN.COM  / 11. SEXTOYFACTORY.COM / 12. glovestar / 13. FARFETCH

SWEATERS
1. adidas / 2.blackfive / 3. THE OUTNET / 4. mytheresa / 5. yoox.com

TARTAN EVERYTHING
1. net-a-porter/saint lourent / 2. unif / 3. Lime Crime wicked / 4. topshop / 5.mytheresa.com / 6. new look / 7.monki / 8. morp8ne

JACKETS
1. acne studios / 2.jollychic / 3. blackfive / 4.topshop / 5.blackfive

BOOTS

1:  LUISAVIAROMA.COM / 2. ebay / 3.blackfive.com / 4. ? / 5. ebay / 6. dr Martens / 7. TUK / 8. jeffrey campbell

24 komentarze:

  1. bluza z adidasa swietna :D

    http://joannaruminska.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. czapka nr 9 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. krata, burgund i czerń - uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Swetry♥ Wszystkie super oprócz pierwszego :)

    http://projectkaro.blogspot.com/
    Obserwujemy? Jeśli tak – zaobserwuj i poinformuj mnie o tym. :D No i oczywiście czekaj na rewanż z mojej strony.
    Pozdrawiam, Karo

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to przejrzyste przedstawienie ciuchów i dodatków. Wiele rzeczy chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujesz jak zawsze. W każdym dziale znalazłam coś dla siebie, chyba będę musiała przejrzeć parę stron internetowych. Ale skąd brać pieniądze na te wszystkie cuda?

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 i 6 jeśli chodzi o buty to tyle piękna *.*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty przepiękne :o Chętnie bym takie nosiła, ale niestety pozabijałabym się na obcasach ;) Wolę platformy.

    http://younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. spodniczki w krate <3 xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty wspaniałe, zwłaszcza te z BlackFive! :( Gdybym tylko pieniądze miala.

    ☽ cute-horror.blogspot.com ☾

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności, chociaż ja tej zimy tak zupełnie nie w moim stylu mam parcie na pudrowy róż. ^^'

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wybory
    http://505xyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne rzeczy ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te wszystkie buty są piękne, chciałbym takie mieć i się w nich nie zabić. I podoba mi się dziesiąta czapka - super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki śliczny bloog :)
    Jest booski.
    Te zdjęcia są super.
    I na dodatek fajnie piszesz !
    Obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, nic tylko czekać na koperty od Mikołaja a później klikać w linki. A później lecieć po kolekcje Gagi dla h&m, widziałam dzisiaj reklame i wygrywa wszystko <3 ~ @ItsPolishShawty

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne ubrania! :)

    Nowy post, zapraszam. ;3 Klikniesz w link pod zdjeciem? c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/mix-inspiracji-3-bluza-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty są świetne tak samo spódniczki, sukienka czy sweterki :) Cudo *-*
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}