piątek, 19 grudnia 2014

Have yourself a merry little christmas!



#np Lady Gaga - white christmas

Siedzę chora w domu, więc korzystając z okazji, że nikogo nie ma, rozwaliłam wszystkie materiały na kanapie i zaczęłam pakować dzień wcześniej przygotowane papierowe pudełka origami. Składałam je kilka godzin, co chwilę wychodziły krzywe albo ja zapominałam w którym miejscu należy zgiąć i twór ten nawet nie przypominał z wyglądu pudełka. Mama powiedziała, że wygląda to okropnie, więc po kilku godzinach obklejania ich papierem i ozdabiania wstążkami byłam z siebie dumna, chciałam zadzwonić do niej, szyderczo się zaśmiać, a potem rozłączyć.  
Jeśli chodzi o to, czego użyłam: papier do pakowania, papier biały do wysadzenia paczek, gąbeczka, wydrukowane karteczki na imiona, koronka, 3 rodzaje wstążek i naturalne ozdoby.
Czytając notkę z tamtego roku dopiero przypomniałam sobie o papierze kredowym, cóż, trzeba to znowu odłożyć do przyszłych świąt.
W  tym roku zaszalałam, bo wszystkim paniom kupiłam minerały dopasowane do ich znaku zodiaku. Niezależnie, czy ktoś w to wierzy lub nie, dorzuciłam do pudełek ruloniki z wydrukowanymi właściwościami poszczególnych kamieni. Mam nadzieję, że będzie to przyjemna odskocznia od tego świątecznego natłoku poprawnych tradycji, a przy okazji nikt nie wezwie księdza na egzorcyzmy.
Minerały kupiłam na giełdzie w Katowicach, przyznam, że dawno tak szybko nie wydawałam pieniędzy, ale nie mogłam się oprzeć temu pięknu. Nawet jeśli nie przyjeżdża się z zamiarem kupowania, warto wstąpić i nakarmić oczy widokiem wymyślnie szlifowanych, jak i dzikich, naturalnych kamieni. Następna giełda odbędzie się w kwietniu i już jestem podekscytowana, aby dołączyć następne cudeńka do mojej kolekcji.

Gdyby nie udało mi się napisać już przed samymi świętami, to życzę Wam wszystkim, aby były spędzone w miłej, ciepłej atmosferze, niezależnie od tego, czy przez kilka godzin będziesz musiał patrzeć na nielubiane ciotki i próbować każdej potrawy, żeby nikt nie poczuł się urażony czy też ubierzesz ulubioną piżamkę i będziesz oglądał świąteczne filmy - niech ten jeden dzień w roku będzie dla Ciebie miły.

37 komentarzy:

  1. Podziwiam wytrwałość, sama jakiś czas temu kleiłam pudełko i szlag mnie trafiał bo krzywe wychodziło ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczka. :)
    Wesołych świąt! <3
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają, bardzo ładnie je ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda :)
    http://all-nessy.blogspot.com/2014/12/przerwa-swiateczna.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale to wszystko wygląda! Mi niestety brak cierpliwości do takiego pakowania :/ Świetny pomysł na prezenty.
    http://nicziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie to wygląda. Mama pewnie zaskoczona ;)
    Tobie również życzę zdrowych, wesołych świąt w rodzinnym gronie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te pudełka. Fajnie byłoby dostać w takim prezent :) Wesołych świąt !
    domisbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny wygląd pudełek ♥ wesołych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia ;)
    zapraszam do siebie ----->
    https://By-Aleksandraa.blogspot.com
    MOZE WZAJEMNA OBSERACJA ?
    ODPOWIEDZ POSZĘ U MNIE ;33

    OdpowiedzUsuń
  10. ŁADNE PUDEŁKA ;*
    MOZE OBS A OBS ??
    https://By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne! Powinnaś zrobić notke o tej giełdzie lub kamieniach, na pewno masz jakieś ciekawe informacje na ten temat ;) @ItsPolishShawty

    OdpowiedzUsuń
  12. Super : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie pudełka ja niestety nie mam cierpliwości do robienia takkich rzeczy haha
    http://livee-for-the-moment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zapakowane!
    Uwielbiam takie pakunki :)
    Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad :*
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/soon_20.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że warto się było namęczyć, bo naprawdę efekt końcowy wyszedł rewelacyjny! :D

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś na wigilii klasowej dostałam od znajomej prezent zapakowany w własnoręcznie zrobione pudełko... było prześliczne! Bardzo lubię takie własnoręcznie robione, czy to pudełka, czy kartki świąteczne. ;) Twoje prezenty również prezentują się przeuroczo.
    Ja również życzę Ci wszystkiego dobrego na te święta i szczęśliwego Nowego Roku. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż nie mogę uwierzyć, że nie byłem na moim ulubionym blogu od października.
    ohh, Carolyn, Ty zawsze masz świetne pomysły które zawsze świetnie Ci wychodzą.
    A życzenia sobie wezmę do serca i z nadzieją usiądę do wigilijnego stołu, że te święta będą takie jak w dzieciństwie. Również Ci tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne paczuszki.
    Gdybym miała je otwierać to miałabym lekki żal...

    Wesołych świąt i wesołego nowego roku
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi nigdy nie wychodzi pakowanie czegokolwiek :(
    Wesołych Świąt!
    bycaaarolyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog . Myślę że będę tu zaglądać częściej bo jest bardzo pozytywny . Zapraszam do mnie :
    http://mybeautifulsecretlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię pakowania prezentów,za to uwielbiam rozrywanie tych papierów <3
    http://gothic-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pakowac prezenty!
    Jutro mnie to czeka *,*
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kocham pakować prezenty :) Śliczne zapakowane prezenty, ja dzisiaj ide kupic :)

    Klikniesz w linki w tym poście? KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądają Twoje prezenty ;) Ja nie lubię pakować prezentów :c

    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie to wygląda :)
    http://damekatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkim blogerom ślę dziś życzenia! ♥
    Ile ozdób na choince, ile kartek leży w skrzynce, ile potraw jest na stole, ile siana masz w stodole, ile spadło w górach śniegu, ile czasu spędzasz w biegu. Tyle w święta miej radości, dobra, ciepła i miłości ♥ Wesołych Świąt ♥

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku. Śliczne te prezenty.... Moje są takie... zwyczajne... ja tobie również życzę wesołych świąt! Jesteś cudowna!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawzajem ;* Śliczne zdjęcia.
    ♥ ♥ ♥
    pajuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pudełeczka są śliczne, a prezent...rewelacyjny! Nie wpadłabym na taki pomysł. Mnie samą by bardzo ucieszył.
    Prezenty własnoręcznie mają większa wartość niż te kupione. Płynie z nich dusza ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. To naprawdę urocze, że każdemu podarujesz minerał odpowiadający zodiakowi. Ja jak najbardziej wierzę w energię minerałów i po prostu kocham ich wygląd. A co do paczuszek to podziwiam, ja chyba mam za mało cierpliwości...

    http://gretarosemary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pudełeczka śliczne, oryginalny pomysł na prezent :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/2014/12/w-oczekiwaniu-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkiego dobrego! wesołych! pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie wyszło . a tam, mama powiedziała co wiedziała, ale poddawać nigdy się nie wolno :D też miałabym taką chętkę z tym dzwonieniem, haha
    Tobie też Wesołych Świąt i wytrzymania natłoku spojrzeń ciotek i babć! :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdrowia i... Wesołych Świąt! :)

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli obserwujesz mojego bloga, to dlatego, że Ci się podoba - nie uznaję obserwacji za obserwację. Regularnie natomiast odwdzięczam się za komentarze i z góry za nie dziękuję (◡‿◡✿)

.post-body img { width:1200px; height:auto; } post-body img {border:none !important ;}